Het is nog steeds van een ongeloveloos slecht niveau maar de grappen worden iets beter, maar de meeste leuke dingen zie je nog steeds van een kilometer aankomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat hier een topic over is
Wat is dit belabberd slecht zeg..
En zelf liggen ze helemaal dubbel..
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt welquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het is nog steeds van een ongeloveloos slecht niveau maar de grappen worden iets beter, maar de meeste leuke dingen zie je nog steeds van een kilometer aankomen
Als een van die vrouwen een grap maakt...... *stilte* niemand kon er gisteren om lachen![]()
Of bellen naar Kofi Annan.... die zag ook niemand aankomen; hoe origineel de grap over koffiequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt wel
Die vrouw ging bij zo'n foto met een (Rotterdams?) accent praten, niemand lachen, toen maakte een ander maar gauw een grapje..
Vind ik ook. Nu ik naast De Kannibalen ook de UQ 2006 zal boycotten, wordt het zeer moeilijk op de maandagavond. Talpa kijk ik sowieso niet die avond omdat Expeditie Robinson allang opgeheven had moeten worden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het wel grappig deze keer![]()
maar wordt tijd voor de nieuwe Lama's
Vrouwens zijn altijd falend met dat soort programma;s. Bij de Lama's ook alquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag het gister voor het eerst, wat je zegt klopt wel
Die vrouw ging bij zo'n foto met een (Rotterdams?) accent praten, niemand lachen, toen maakte een ander maar gauw een grapje..
Die dikke is bij Cash Cab wel weer leuk, alleen is het balen dat ie met dat postuur toch uit die taxi is weten te komen, want daarbuiten is het dieptriest gesteld met hemquote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
hijs wel te pruimen idd, maar dat wijf en die dikke kerel zijn wel het meest triest
ben ik volledig met je eens !quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dikke is bij Cash Cab wel weer leuk, alleen is het balen dat ie met dat postuur toch uit die taxi is weten te komen, want daarbuiten is het dieptriest gesteld met hem
Dit programma doet je spontaan heimwee krijgen naar de droge grappen van Harm Edens en co.quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee minuten aanstaan en echt dramatisch weer.
Echt nog steeds niet grappig.
Dat was de enige keer dat ik echt dubbel lag. Voor de rest was het echt dramatischquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde zowaar een leuke grap:
"Ik ben rechtdoorzee"
"Ik ben krom door een vijver"
Als je die erg grappig vind moet je even de "10 jaar Dit was het nieuws" DVD uitchecken. Die is echt zoo verschrikkelijk grappig!!quote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit programma doet je spontaan heimwee krijgen naar de droge grappen van Harm Edens en co.
Boh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Dennis-1993 het volgende:
Zoals altijd, ik ben sinds 3 weken van de partij.. sindsdien krijg ik er geen genoeg van
Voordeel van Kannibalen:
Ze trappen lama's de grond in of vreten ze op
Nadeel van de Lama's
Sara Kroos de POTvis
Gehoord in kannibalen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Dennis-1993 het volgende:
Zoals altijd, ik ben sinds 3 weken van de partij.. sindsdien krijg ik er geen genoeg van
Voordeel van Kannibalen:
Ze trappen lama's de grond in of vreten ze op
Nadeel van de Lama's
Sara Kroos de POTvis
Gehoord in kannibalen
Het was echt weer te treurig voor woorden. Geen een van de grappen kon ik om lachen, zelfs een heel flauwe glimlach kostte al moeite. Ook dat er bij sommige grappen niemand in het publiek lacht zeg mij al meer dan genoeg, het is gewoon bagger. Ik ga wel weer kijken als het leuk is.....quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Verschil met de Lama's bedoel je?quote:Op maandag 24 april 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
5 minuten gezien, wat was het weer slecht, om te huilen. Wat is nou het verschil met Kannibalen dan?? Alleen dat het veel minder leuk is ofzo? Die Eric Corton hebben ze ook maar gedowngrade tot muzikant.
Oh ja.quote:
Jij snapt niet dus duidelijk niet wat "humor" isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |