quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
Sta voorlopig op komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
En je staat niet eens in de OP!![]()
Kom je, twijfel je of wil je alleen maar aandacht?
ik neem je OP wel overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
Ow je had er al 1, maar die van mij is mooier.![]()
Je bestempeld jezelf ermee..quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Remco2002 het volgende:
omg!
[quote] Je hebt al meer dan 5 bans gehad? [/qoute]
genoteerd!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
De lijst ziet er leuk uit.......![]()
*schrijft zich in*
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
*schrijft zich in*
Leuk -beyond-quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
*schrijft zich in*
Die OP is echt superquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef remlof het volgende:
nu met nog meer gepimpte OP!
sorry voor late actie drib en moe, ik was alleen effe online bij m'n ouders, zonder msn
oops, hold on...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLO WORD IK NIET BEDANKT IN DE OP TERWIJL HET MIJN IDEE WAS HE
Ja dacht ik ook al. het leven is niet eerlijk he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLO WORD IK NIET BEDANKT IN DE OP TERWIJL HET MIJN IDEE WAS HE
daar kunnen we niet aan beginnen relmodquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Zet er even bij dat ik jrig ben Relmof
En dat bepaal jij, relpot?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
daar kunnen we niet aan beginnen relmod
men ik blijf die OP aanpassen! ok, laatste edit voor vannacht dan!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Tofquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
men ik blijf die OP aanpassen! ok, laatste edit voor vannacht dan!
Leuk dat je komt op je verjaardagquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Mijn moeder vond het minder leukquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden!
echt waar?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leuk -beyond-![]()
Gaan we toch meeten en wel op een andere meet dan waar we doorgaans komen![]()
NEEquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Nouja. Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Fijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Leuk, een meet. Ik kom niet.
Eeeh je moet eerst vragen aan mij of je mag komen hequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Gizmore het volgende:
Ok goed, ik heb besloten om toch maar wel te komen
Ok. Nou?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeeh je moet eerst vragen aan mij of je mag komen he
goed plan!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat restaurant gaat het wel overleven hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah het gaat nog steeds door!
Is dat restaurant wel berekend op zoveel baggeraars?![]()
Ik weet volgende week zeker of ik kan komen of niet![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef -beyond- het volgende:
kun je daar goed drank mee naar binnen smokkelen?
je kunt het er ook kopen,sloeberquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef -beyond- het volgende:
kun je daar goed drank mee naar binnen smokkelen?
ik zag em!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef fraubitch het volgende:
*volledig onopvallende tvp*
Jij bent toch mod, wijzig het zelf ffquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
Kan je de OP trouwens nu wel wijzigen Remlof? Probeer es?
misschien, moet ik es kijken hoeveel zin ik heb enzoquote:
En je moet eerst aan mij vragen of je mag komen tis mijn meet namelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
misschien, moet ik es kijken hoeveel zin ik heb enzo![]()
Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent toch mod, wijzig het zelf ff![]()
niks jou meet,ik kom ook. dan zou ik nooit mogen komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En je moet eerst aan mij vragen of je mag komen tis mijn meet namelijk![]()
Betaal je dan ook alles?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal? Twee dagen bijkomen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
Kun je vrij vragen of zo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Ik geloof dat ik het al gevraagd had maar waarom sta ik bij de twijfelaars?
Zet maar bij de komers hoor!
nu niet, zou wel handig zijn op zichquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
Kan je de OP trouwens nu wel wijzigen Remlof? Probeer es?
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegt![]()
maar het is standaard dat de OP na een x aantal uur niet meer aangepast kan worden door de TS
Dan was er waarschijnlijk nog niet veel gereageerd in je topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
48 uur was het geloof ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
ow alom gerespecteerde en grote paultjuhhh, zou ik misschien eventueel als ik zin heb enzo, naar uwen meet mogen komen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah het gaat nog steeds door!
Is dat restaurant wel berekend op zoveel baggeraars?![]()
Ik weet volgende week zeker of ik kan komen of niet![]()
Hebben ze. Maar reserveren is wel zo handig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebben![]()
En de tussenstand van de komer sdoorgeven![]()
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben dan!?!?
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......quote:
Wedden van niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunt het er ook kopen,sloeber![]()
.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
als je het zo gaat stellen niet neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
Wedden van niet?
Alleen een sjaaltje okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niks.
tof!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mensen mijn rooster is binnen! En ik heb vrij!![]()
Zet mij maar op het lijstje van mensen die komen!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
tof!
litso of any mod, zet em er effe bij!
Je gaat zelf in de plomp stomme ajaciedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
die gaat met je mee de plomp in dan.
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je gaat zelf in de plomp stomme ajacied
wat ging jij eraan doen dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()
Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()
leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?![]()
Ik moet echt de laatste trein terug hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...
Nachttrein?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik moet echt de laatste trein terug hebben![]()
Half 12 is dat dus![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat is dus de nachttrein,lieve schat.
en danquote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het een idee om eerder af te spreken? Rond half 7 of zo?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan hebben we meer tijd om van elkaar te genieten
![]()
Ja. Check OPquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Komen er nog lekkere chicks?
Mei_stiertje is best een knap meiskequote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Uhu.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Mei_stiertje is best een knap meiske.
moemoe hoeft de gracht niet in.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?
Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.
Als een mod zo vriendelijk wil zijn om de OP aan te passenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?
Gewoon doen!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.
*zet Slari op het 'zegt op het allerlaatst toch wel af' lijstje*quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.
Ik kom.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Gewoon komenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef Renesite het volgende:
ik hoor tussen de
verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users
Ja, maar ik wil het ook melden, anders krijg ik geen aandachtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon komen![]()
Je kunt de OP zelf aanpassen toch?
Kom jij ookquote:
zou JIJ het erg vinden?quote:
het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom zou dat eng zijn?![]()
Als ik Paultjuhhh was, dan zeg ik: "Ja"![]()
Dat vind ook ik het engquote:
DePresident, is dat wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat vind ook ik het eng![]()
Kun je je niet voorstellen als BrauN ofzo![]()
Is ook raar, maar we zijn tenminste met velenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...
Aha, strength in numbers, slimquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is ook raar, maar we zijn tenminste met velen![]()
"Hey kutmod, sterf met je bier"quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, strength in numbers, slim.
En hoe praten jullie dan met elkaar, roepen jullie "hey pussydeluxe, wil je nog een biertje? " door de kroeg?
oh, nou dan voel ik me wel thuis denk ik, tis net GC feedback dus?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Hey kutmod, sterf met je bier"![]()
Zoiets![]()
Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen nietquote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe praten jullie dan met elkaar, roepen jullie "hey pussydeluxe, wil je nog een biertje? " door de kroeg?
geen idee nog eigenlijk, eet nog niets over mijn plannen voor dat weekendquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen niet
eens
Maar zelf nog nooit naar een meet geweest, dus ik heb geen idee![]()
Maar je komt ook?
allemaal een naambordje opdoenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen niet
eens
Maar je komt ook?
Dan hoop ik wel dat er verder geen 'normale' mensen bij zijn, dat zou toch heel erg raar zijn?quote:
Je geeft wat dat betreft ook lekker het goede voorbeeld hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
eens
Maar je komt ook?
quote:Gebruikersnaam: pussydeluxe
[...]
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 0000-00-00
dan moet ik dus thuis blijvenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er verder geen 'normale' mensen bij zijn, dat zou toch heel erg raar zijn?
Jij bent Ajacied, die hebben een vrijbriefquote:
jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???quote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, die hebben een vrijbrief.
Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???.
moet je je ff bij von inlikkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoor.
Hou denk je dat ik blauw ben geworden?quote:
blijven likken tot je rood zietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou denk je dat ik blauw ben geworden?.
Ik heb al een donor tong manquote:
wehehehe.quote:
I like your evil plansquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wehehehe.
ik snap al enigszins wat je bedoeld,misschien moeten we Paultjuhh eerst even het werk laten doen bij von voor we hem de sloot in pleuren.
You dont know me do you?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
En uiteindelijk durft ook maar niemand op de meet ook maar 1 boos woord tegen paultjuhhh te zeggen![]()
Ik durf alles, maar rustig maar hoor, ik ken je nauwelijks, dus ik heb niet eens veel tegen jequote:
hoe kutter hoe beterquote:Op zondag 19 maart 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
Wat een animo voor zo'n kutmeet..
Ik heb er zin in.
Dit is de boe die ik kenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu Fraubitch komt heb ik er helemaal zin in..
Gezellig! Wat is je favoriete bier?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
ik ga meee ik ga meee ik ga meeeeeeeeik ga mee ik ga mee ik ga meeeeheee
vast wel, het is een studentenstadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Heb je ook goedkope hostels in Utrecht?
Wat mankeert er aan een bankje op het perron vanwaar je eerste trein naar huis vertrekt? Maar terwijl jij daar ligt te ronken is er nog genoeg te beleven, dus waarom zou je?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
Zou wel tof zijn als ik daar voor minder voor 5 euro op een slaapzaal terecht zou kunnen, hoewel een bankje in het park met een slaapzak goedkoper en net zo goed is.
Jammer Dark_Angelusquote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Grmbl schrijf mij maar af.
7 April vlieg ik naar UK om daar 2 maanden te werken..
Grmbl
dat staat al in zijn postquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer Dark_Angelus![]()
Wat ga je doen in de UK?
bierquote:
oranjeboom ja?quote:
Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'quote:
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:10 schreef fraubitch het volgende:
het probleem is (hier ga ik me niet geliefd mee maken)
ik drink geen een soort bier
voor mij smaakt het allemaal even goor
maar bij ons in het cafe hebben we grolsch tap en palm flesjes.
is dat wel goed?
Jeej!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....
ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'
En die vaak de pineut zijn dus om te rijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....
Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En die vaak de pineut zijn dus om te rijden
Ach, als het voor een gezellige avond is vind ik het helemaal niet erg..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijk.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...
wodka dan, fraubitch?
Opzich niet, maar het is zo lastig. Ik heb om 5:00 meestal echt geen zin om nog een hele wereldreis te ondernemen, 10 min met een taxi, maxquote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, als het voor een gezellige avond is vind ik het helemaal niet erg..
Ach.. soms moet het wel eens..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich niet, maar het is zo lastig. Ik heb om 5:00 meestal echt geen zin om nog een hele wereldreis te ondernemen, 10 min met een taxi, max.
tuurlijk, zeker waar jij woontquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach.. soms moet het wel eens..
Nou ben niet echt uren onderweg hoor, ongeveer een kwartiertje! En juist als het net licht wordt dan is het hier zo mooi!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tuurlijk, zeker waar jij woont,
Maar als ik het kan vorkomen. Ik ga meestal pas naar huis als het licht aangaat, en omd dan nog uren onderweg te zijn...
Zet jezelf ff op de lijst, ik heb al genoeg zitten edittenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Zet mij maar op die lijst.
Ik word gesponsord. [afbeelding]
Doe het zelf effe, en haal Dark_Angelus er maar af...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Zet mij maar op die lijst.
Ik word gesponsord. [afbeelding]
nee, ze was in de kroeg, met mijquote:Op maandag 20 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Zet jezelf ff op de lijst, ik heb al genoeg zitten editten
(was jij gister trouwens in de 5th Avenue in Arnhem?)
En HeatWave, je bent niet de enige die het eng vindt om naar een meeting te gaan hoor
quote:
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ze was in de kroeg, met mij.
Ja, ik vind het nog een raar idee, maar goed, het moet er toch een keer van komen he? Ik ben al zolang fokker..
denk het niet hoor. dat kan toch bijna niet??quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!
Ik neem mijn telefoon mee, die maakt goed genoege foto's.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef fraubitch het volgende:
wie neemt er allemaal een fototoestel mee?
Mij heb je al een paar keer gezien... En?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!
quote:
Je mag mijn camera wel lenenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon mee, die maakt goed genoege foto's.
Maar ik wil niet de enige zijn die de hele tijd foto's maakt
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij heb je al een paar keer gezien... En?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
ik ben heel knuffelbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]ik ben gewoon wel wakker op een meetingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]oh ik wil best een guinness achteroverslaan met HW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een kennerquote:
ja,dan moet ik ook ff kijken natuurlijkquote:
ik wou hem al veranderen in "FrauLief"quote:Op maandag 20 maart 2006 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
dan doe je je username geen eer aan!
je ava wel trouwens!
lurcken is bericht achterlatenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,dan moet ik ook ff kijken natuurlijk.
FrauLiebquote:Op maandag 20 maart 2006 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wou hem al veranderen in "FrauLief"
sletquote:
fanmail graag naar mijn mailadresquote:
I love it when you talk dirtyquote:
jij bent wat ik wil dat je bentquote:
poepquote:
je hebt dirty en gewoon raarquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Deine größe macht mich klein
Du darfst mein bestrafer sein
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt dirty en gewoon raar.
Ik twijfel nog over deze post.
Wij mannen kunnen OOK zeuren hoorquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij mannen kunnen OOK zeuren hoor.
Anders wij welquote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]praat me er niet van
ik weet er alles van![]()
![]()
De ironie.. en dan ook nog eens totaal verkeerd, als er ergens geslowchat mag worden is het in een meeting topic..quote:
Dat jij dit ooit zou zeggen!quote:
Mijn blauw kleurtjequote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ironie.. en dan ook nog eens totaal verkeerd, als er ergens geslowchat mag worden is het in een meeting topic..
nee, jouw blauwe kleurtje is nog ver weg...
*point finger*quote:
2 maanden werken. Het werk gaat ook gewoon door en de mogelijkheid is daar om 2 maandjes die kant op te reizen. Eind Mei ziet ik wel weer verderquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer Dark_Angelus![]()
Wat ga je doen in de UK?
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...quote:Op maandag 20 maart 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik twijfel.
Als ik paul voor een trein mag gooien kom ik wel.
Neem maar mee. Mits tietenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
* WalkingDisaster misschien ook wel komt
zijn introduceés ook welkom op de meet?
Mocht ik wel komen, neem ik iig mn camera mee
Je had er bij moeten zijn Zaterdag, over tieten gesprokenquote:
Ja ik wist heel van niks. Nouja, een groningen meet, halloquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn Zaterdag, over tieten gesproken.
Het is niet anders, ik denk wel aan die tieten voor ons allebei ok?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik wist heel van niks. Nouja, een groningen meet, hallo
En ik moest werken.
Maar ik wist helemaal niet dat er allemaal van die toffe mensen kwamen
Laat me ff weten als er weer een ouderwetse op komst is, ik heb er nog niet veel meegemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet anders, ik denk wel aan die tieten voor ons allebei ok?.
Het was weer een ouderwetse hoor!.
Tja, dat is vaak niet te voorspellenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat me ff weten als er weer een ouderwetse op komst is, ik heb er nog niet veel meegemaakt
Johquote:Op maandag 20 maart 2006 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is vaak niet te voorspellen.
Not such a kutmod after allquote:Ik ga mijn best doen voor je.
Raar he?quote:
daar ben ik dan ook bang voorquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...
Is het WEER eigenlijk best een normale gast in het echt....... das zo jammer he??
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?quote:
Hoiquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?.
Ik ben af en toe wel een klein eikeltje, maar newbies mogen niet komenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?.
*Checkt profielquote:Op maandag 20 maart 2006 10:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben af en toe wel een klein eikeltje, maar newbies mogen niet komen![]()
Beloftes beloftesquote:
Ik zou het niet weten, ben relatief ook nog maar een newbie natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes beloftes.
Vroagah,. toen kwamen er nog ECHTE eikels op meetings, dat was pas lachen.
Maar k ben er vanafquote:
Hoe denk je dat ik in het echt ben danquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...
Is het WEER eigenlijk best een normale gast in het echt....... das zo jammer he??
Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in het echt ben dan![]()
Bier halenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaal.
Dat zeggen ze dus op fok allemaal jaquote:
Vind je dat ik een grote bek op fok heb danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus op fok allemaal ja.
Leer mij fokkers kennen, hoe groter de bek op het forum hoe braver en rustiger IRL...
In had het over in het algemeenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind je dat ik een grote bek op fok heb dan
Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In had het over in het algemeen.
Ik had al gezegd, ken je verder nauwelijks, zie alleen je naam voorbij komen als met een top X baggeraars opstelt.
paul is liefquote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ook![]()
En ik haal geen bier voor mods![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in bed ben
Leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in het echt ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |