jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???quote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, die hebben een vrijbrief.
Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???.
moet je je ff bij von inlikkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoor.
Hou denk je dat ik blauw ben geworden?quote:
blijven likken tot je rood zietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou denk je dat ik blauw ben geworden?.
Ik heb al een donor tong manquote:
wehehehe.quote:
I like your evil plansquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wehehehe.
ik snap al enigszins wat je bedoeld,misschien moeten we Paultjuhh eerst even het werk laten doen bij von voor we hem de sloot in pleuren.
You dont know me do you?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
En uiteindelijk durft ook maar niemand op de meet ook maar 1 boos woord tegen paultjuhhh te zeggen![]()
Ik durf alles, maar rustig maar hoor, ik ken je nauwelijks, dus ik heb niet eens veel tegen jequote:
hoe kutter hoe beterquote:Op zondag 19 maart 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
Wat een animo voor zo'n kutmeet..
Ik heb er zin in.
Dit is de boe die ik kenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu Fraubitch komt heb ik er helemaal zin in..
Gezellig! Wat is je favoriete bier?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
ik ga meee ik ga meee ik ga meeeeeeeeik ga mee ik ga mee ik ga meeeeheee
vast wel, het is een studentenstadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Heb je ook goedkope hostels in Utrecht?
Wat mankeert er aan een bankje op het perron vanwaar je eerste trein naar huis vertrekt? Maar terwijl jij daar ligt te ronken is er nog genoeg te beleven, dus waarom zou je?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
Zou wel tof zijn als ik daar voor minder voor 5 euro op een slaapzaal terecht zou kunnen, hoewel een bankje in het park met een slaapzak goedkoper en net zo goed is.
Jammer Dark_Angelusquote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Grmbl schrijf mij maar af.
7 April vlieg ik naar UK om daar 2 maanden te werken..
Grmbl
dat staat al in zijn postquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer Dark_Angelus![]()
Wat ga je doen in de UK?
bierquote:
oranjeboom ja?quote:
Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'quote:
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:10 schreef fraubitch het volgende:
het probleem is (hier ga ik me niet geliefd mee maken)
ik drink geen een soort bier
voor mij smaakt het allemaal even goor
maar bij ons in het cafe hebben we grolsch tap en palm flesjes.
is dat wel goed?
Jeej!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....
ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'
En die vaak de pineut zijn dus om te rijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....
Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En die vaak de pineut zijn dus om te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |