quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
Sta voorlopig op komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
En je staat niet eens in de OP!![]()
Kom je, twijfel je of wil je alleen maar aandacht?
ik neem je OP wel overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef moemoe het volgende:
Ow je had er al 1, maar die van mij is mooier.![]()
Je bestempeld jezelf ermee..quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Remco2002 het volgende:
omg!
[quote] Je hebt al meer dan 5 bans gehad? [/qoute]
genoteerd!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
De lijst ziet er leuk uit.......![]()
*schrijft zich in*
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
*schrijft zich in*
Leuk -beyond-quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef -beyond- het volgende:
*schrijft zich in*
Die OP is echt superquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef remlof het volgende:
nu met nog meer gepimpte OP!
sorry voor late actie drib en moe, ik was alleen effe online bij m'n ouders, zonder msn
oops, hold on...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLO WORD IK NIET BEDANKT IN DE OP TERWIJL HET MIJN IDEE WAS HE
Ja dacht ik ook al. het leven is niet eerlijk he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLO WORD IK NIET BEDANKT IN DE OP TERWIJL HET MIJN IDEE WAS HE
daar kunnen we niet aan beginnen relmodquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Zet er even bij dat ik jrig ben Relmof
En dat bepaal jij, relpot?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
daar kunnen we niet aan beginnen relmod
men ik blijf die OP aanpassen! ok, laatste edit voor vannacht dan!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Tofquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
men ik blijf die OP aanpassen! ok, laatste edit voor vannacht dan!
Leuk dat je komt op je verjaardagquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
TVP.
Mijn moeder vond het minder leukquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden!
echt waar?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leuk -beyond-![]()
Gaan we toch meeten en wel op een andere meet dan waar we doorgaans komen![]()
NEEquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Nouja. Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Fijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Leuk, een meet. Ik kom niet.
Eeeh je moet eerst vragen aan mij of je mag komen hequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Gizmore het volgende:
Ok goed, ik heb besloten om toch maar wel te komen
Ok. Nou?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeeh je moet eerst vragen aan mij of je mag komen he
goed plan!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat restaurant gaat het wel overleven hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah het gaat nog steeds door!
Is dat restaurant wel berekend op zoveel baggeraars?![]()
Ik weet volgende week zeker of ik kan komen of niet![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef -beyond- het volgende:
kun je daar goed drank mee naar binnen smokkelen?
je kunt het er ook kopen,sloeberquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef -beyond- het volgende:
kun je daar goed drank mee naar binnen smokkelen?
ik zag em!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef fraubitch het volgende:
*volledig onopvallende tvp*
Jij bent toch mod, wijzig het zelf ffquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
Kan je de OP trouwens nu wel wijzigen Remlof? Probeer es?
misschien, moet ik es kijken hoeveel zin ik heb enzoquote:
En je moet eerst aan mij vragen of je mag komen tis mijn meet namelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
misschien, moet ik es kijken hoeveel zin ik heb enzo![]()
Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent toch mod, wijzig het zelf ff![]()
niks jou meet,ik kom ook. dan zou ik nooit mogen komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En je moet eerst aan mij vragen of je mag komen tis mijn meet namelijk![]()
Betaal je dan ook alles?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal? Twee dagen bijkomen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
Kun je vrij vragen of zo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Ik geloof dat ik het al gevraagd had maar waarom sta ik bij de twijfelaars?
Zet maar bij de komers hoor!
nu niet, zou wel handig zijn op zichquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
Kan je de OP trouwens nu wel wijzigen Remlof? Probeer es?
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegt![]()
maar het is standaard dat de OP na een x aantal uur niet meer aangepast kan worden door de TS
Dan was er waarschijnlijk nog niet veel gereageerd in je topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
48 uur was het geloof ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
ow alom gerespecteerde en grote paultjuhhh, zou ik misschien eventueel als ik zin heb enzo, naar uwen meet mogen komen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah het gaat nog steeds door!
Is dat restaurant wel berekend op zoveel baggeraars?![]()
Ik weet volgende week zeker of ik kan komen of niet![]()
Hebben ze. Maar reserveren is wel zo handig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebben![]()
En de tussenstand van de komer sdoorgeven![]()
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben dan!?!?
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......quote:
Wedden van niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunt het er ook kopen,sloeber![]()
.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |