Maar k ben er vanafquote:

Hoe denk je dat ik in het echt ben danquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...
Is het WEER eigenlijk best een normale gast in het echt....... das zo jammer he??

Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in het echt ben dan![]()

Bier halenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaal.

Dat zeggen ze dus op fok allemaal jaquote:

Vind je dat ik een grote bek op fok heb danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus op fok allemaal ja.
Leer mij fokkers kennen, hoe groter de bek op het forum hoe braver en rustiger IRL...

In had het over in het algemeenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind je dat ik een grote bek op fok heb dan

Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In had het over in het algemeen.
Ik had al gezegd, ken je verder nauwelijks, zie alleen je naam voorbij komen als met een top X baggeraars opstelt.

paul is liefquote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ook![]()
En ik haal geen bier voor mods![]()

quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in bed ben

Leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in het echt ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |