Anders wij welquote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]praat me er niet van
ik weet er alles van![]()
![]()
De ironie.. en dan ook nog eens totaal verkeerd, als er ergens geslowchat mag worden is het in een meeting topic..quote:
Dat jij dit ooit zou zeggen!quote:
Mijn blauw kleurtjequote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ironie.. en dan ook nog eens totaal verkeerd, als er ergens geslowchat mag worden is het in een meeting topic..
nee, jouw blauwe kleurtje is nog ver weg...
*point finger*quote:
2 maanden werken. Het werk gaat ook gewoon door en de mogelijkheid is daar om 2 maandjes die kant op te reizen. Eind Mei ziet ik wel weer verderquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer Dark_Angelus![]()
Wat ga je doen in de UK?
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...quote:Op maandag 20 maart 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik twijfel.
Als ik paul voor een trein mag gooien kom ik wel.
Neem maar mee. Mits tietenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
* WalkingDisaster misschien ook wel komt
zijn introduceés ook welkom op de meet?
Mocht ik wel komen, neem ik iig mn camera mee
Je had er bij moeten zijn Zaterdag, over tieten gesprokenquote:
Ja ik wist heel van niks. Nouja, een groningen meet, halloquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn Zaterdag, over tieten gesproken.
Het is niet anders, ik denk wel aan die tieten voor ons allebei ok?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik wist heel van niks. Nouja, een groningen meet, hallo
En ik moest werken.
Maar ik wist helemaal niet dat er allemaal van die toffe mensen kwamen
Laat me ff weten als er weer een ouderwetse op komst is, ik heb er nog niet veel meegemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet anders, ik denk wel aan die tieten voor ons allebei ok?.
Het was weer een ouderwetse hoor!.
Tja, dat is vaak niet te voorspellenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat me ff weten als er weer een ouderwetse op komst is, ik heb er nog niet veel meegemaakt
Johquote:Op maandag 20 maart 2006 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is vaak niet te voorspellen.
Not such a kutmod after allquote:Ik ga mijn best doen voor je.
Raar he?quote:
daar ben ik dan ook bang voorquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...
Is het WEER eigenlijk best een normale gast in het echt....... das zo jammer he??
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?quote:
Hoiquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?.
Ik ben af en toe wel een klein eikeltje, maar newbies mogen niet komenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er dan niemand echt zo'n eikel IRL als hier op fok?.
*Checkt profielquote:Op maandag 20 maart 2006 10:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben af en toe wel een klein eikeltje, maar newbies mogen niet komen![]()
Beloftes beloftesquote:
Ik zou het niet weten, ben relatief ook nog maar een newbie natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes beloftes.
Vroagah,. toen kwamen er nog ECHTE eikels op meetings, dat was pas lachen.
Maar k ben er vanafquote:
Hoe denk je dat ik in het echt ben danquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat het is, dan kom je op zo'n meeting, gewapend met pek en veren, helemaal klaar voor de strijd.. en wat blijkt...
Is het WEER eigenlijk best een normale gast in het echt....... das zo jammer he??
Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in het echt ben dan![]()
Bier halenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zal ongetwijfeld netjes een handje geven en bier halen. Dat doen "ze" allemaal.
Dat zeggen ze dus op fok allemaal jaquote:
Vind je dat ik een grote bek op fok heb danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus op fok allemaal ja.
Leer mij fokkers kennen, hoe groter de bek op het forum hoe braver en rustiger IRL...
In had het over in het algemeenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind je dat ik een grote bek op fok heb dan
Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In had het over in het algemeen.
Ik had al gezegd, ken je verder nauwelijks, zie alleen je naam voorbij komen als met een top X baggeraars opstelt.
paul is liefquote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh wou net zeggen ik ben op fok lief en in het echt ook![]()
En ik haal geen bier voor mods![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in bed ben
Leuk...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen moemoe weet hoe ik in het echt ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |