Ach, als het voor een gezellige avond is vind ik het helemaal niet erg..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijk.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...
wodka dan, fraubitch?
Opzich niet, maar het is zo lastig. Ik heb om 5:00 meestal echt geen zin om nog een hele wereldreis te ondernemen, 10 min met een taxi, maxquote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, als het voor een gezellige avond is vind ik het helemaal niet erg..
Ach.. soms moet het wel eens..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich niet, maar het is zo lastig. Ik heb om 5:00 meestal echt geen zin om nog een hele wereldreis te ondernemen, 10 min met een taxi, max.
tuurlijk, zeker waar jij woontquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach.. soms moet het wel eens..
Nou ben niet echt uren onderweg hoor, ongeveer een kwartiertje! En juist als het net licht wordt dan is het hier zo mooi!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tuurlijk, zeker waar jij woont,
Maar als ik het kan vorkomen. Ik ga meestal pas naar huis als het licht aangaat, en omd dan nog uren onderweg te zijn...
Zet jezelf ff op de lijst, ik heb al genoeg zitten edittenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Zet mij maar op die lijst.
Ik word gesponsord. [afbeelding]
Doe het zelf effe, en haal Dark_Angelus er maar af...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Zet mij maar op die lijst.
Ik word gesponsord. [afbeelding]
nee, ze was in de kroeg, met mijquote:Op maandag 20 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Zet jezelf ff op de lijst, ik heb al genoeg zitten editten
(was jij gister trouwens in de 5th Avenue in Arnhem?)
En HeatWave, je bent niet de enige die het eng vindt om naar een meeting te gaan hoor
quote:
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ze was in de kroeg, met mij.
Ja, ik vind het nog een raar idee, maar goed, het moet er toch een keer van komen he? Ik ben al zolang fokker..
denk het niet hoor. dat kan toch bijna niet??quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!
Ik neem mijn telefoon mee, die maakt goed genoege foto's.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef fraubitch het volgende:
wie neemt er allemaal een fototoestel mee?
Mij heb je al een paar keer gezien... En?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige users in het echt ook zo druk en bijdehant zijn als op Fok!
quote:
Je mag mijn camera wel lenenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon mee, die maakt goed genoege foto's.
Maar ik wil niet de enige zijn die de hele tijd foto's maakt
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij heb je al een paar keer gezien... En?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
ik ben heel knuffelbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]ik ben gewoon wel wakker op een meetingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]oh ik wil best een guinness achteroverslaan met HW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een kennerquote:
ja,dan moet ik ook ff kijken natuurlijkquote:
ik wou hem al veranderen in "FrauLief"quote:Op maandag 20 maart 2006 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
dan doe je je username geen eer aan!
je ava wel trouwens!
lurcken is bericht achterlatenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,dan moet ik ook ff kijken natuurlijk.
FrauLiebquote:Op maandag 20 maart 2006 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wou hem al veranderen in "FrauLief"
sletquote:
fanmail graag naar mijn mailadresquote:
I love it when you talk dirtyquote:
jij bent wat ik wil dat je bentquote:
poepquote:
je hebt dirty en gewoon raarquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Deine größe macht mich klein