als je het zo gaat stellen niet neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
Wedden van niet?

Alleen een sjaaltje okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niks.

tof!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mensen mijn rooster is binnen! En ik heb vrij!![]()
Zet mij maar op het lijstje van mensen die komen!![]()

quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
tof!
litso of any mod, zet em er effe bij!

Je gaat zelf in de plomp stomme ajaciedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
die gaat met je mee de plomp in dan.

ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je gaat zelf in de plomp stomme ajacied

wat ging jij eraan doen dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()

Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()

leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?![]()

Ik moet echt de laatste trein terug hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...

Nachttrein?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik moet echt de laatste trein terug hebben![]()
Half 12 is dat dus![]()

quote:Op zondag 19 maart 2006 05:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat is dus de nachttrein,lieve schat.

en danquote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het een idee om eerder af te spreken? Rond half 7 of zo?![]()

quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan hebben we meer tijd om van elkaar te genieten
![]()

Ja. Check OPquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Komen er nog lekkere chicks?

Mei_stiertje is best een knap meiskequote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:

Uhu.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Mei_stiertje is best een knap meiske.

moemoe hoeft de gracht niet in.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?

Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.quote:

quote:Op zondag 19 maart 2006 17:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.

Als een mod zo vriendelijk wil zijn om de OP aan te passenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?

Gewoon doen!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.

*zet Slari op het 'zegt op het allerlaatst toch wel af' lijstje*quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.

Ik kom.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:

Gewoon komenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef Renesite het volgende:
ik hoor tussen de
verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users

Ja, maar ik wil het ook melden, anders krijg ik geen aandachtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon komen![]()
Je kunt de OP zelf aanpassen toch?

Kom jij ookquote:

zou JIJ het erg vinden?quote:

het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom zou dat eng zijn?![]()
Als ik Paultjuhhh was, dan zeg ik: "Ja"![]()

Dat vind ook ik het engquote:

DePresident, is dat wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat vind ook ik het eng![]()
Kun je je niet voorstellen als BrauN ofzo![]()

Is ook raar, maar we zijn tenminste met velenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...

Aha, strength in numbers, slimquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is ook raar, maar we zijn tenminste met velen![]()

"Hey kutmod, sterf met je bier"quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, strength in numbers, slim.
En hoe praten jullie dan met elkaar, roepen jullie "hey pussydeluxe, wil je nog een biertje? " door de kroeg?

oh, nou dan voel ik me wel thuis denk ik, tis net GC feedback dus?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Hey kutmod, sterf met je bier"![]()
Zoiets![]()

Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen nietquote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe praten jullie dan met elkaar, roepen jullie "hey pussydeluxe, wil je nog een biertje? " door de kroeg?

geen idee nog eigenlijk, eet nog niets over mijn plannen voor dat weekendquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen niet
eens
Maar zelf nog nooit naar een meet geweest, dus ik heb geen idee![]()
Maar je komt ook?

allemaal een naambordje opdoenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo zal verlopen, van de helft van de users weet ik de echte namen niet
eens
Maar je komt ook?

Dan hoop ik wel dat er verder geen 'normale' mensen bij zijn, dat zou toch heel erg raar zijn?quote:

Je geeft wat dat betreft ook lekker het goede voorbeeld hequote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
eens
Maar je komt ook?
quote:Gebruikersnaam: pussydeluxe
[...]
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 0000-00-00

dan moet ik dus thuis blijvenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er verder geen 'normale' mensen bij zijn, dat zou toch heel erg raar zijn?

Jij bent Ajacied, die hebben een vrijbriefquote:

jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???quote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, die hebben een vrijbrief.

Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij betaald dus drank en dergelijken voor mij???.

moet je je ff bij von inlikkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo hoog is mijn crew salaris nou ook weer niet hoor.

Hou denk je dat ik blauw ben geworden?quote:

blijven likken tot je rood zietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou denk je dat ik blauw ben geworden?.

Ik heb al een donor tong manquote:

wehehehe.quote:

I like your evil plansquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wehehehe.
ik snap al enigszins wat je bedoeld,misschien moeten we Paultjuhh eerst even het werk laten doen bij von voor we hem de sloot in pleuren.

You dont know me do you?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
En uiteindelijk durft ook maar niemand op de meet ook maar 1 boos woord tegen paultjuhhh te zeggen![]()

Ik durf alles, maar rustig maar hoor, ik ken je nauwelijks, dus ik heb niet eens veel tegen jequote:

hoe kutter hoe beterquote:Op zondag 19 maart 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
Wat een animo voor zo'n kutmeet..
Ik heb er zin in.

Dit is de boe die ik kenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu Fraubitch komt heb ik er helemaal zin in..

Gezellig! Wat is je favoriete bier?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
ik ga meee ik ga meee ik ga meeeeeeeeik ga mee ik ga mee ik ga meeeeheee

vast wel, het is een studentenstadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Heb je ook goedkope hostels in Utrecht?

Wat mankeert er aan een bankje op het perron vanwaar je eerste trein naar huis vertrekt? Maar terwijl jij daar ligt te ronken is er nog genoeg te beleven, dus waarom zou je?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef martinlutherking het volgende:
Zou wel tof zijn als ik daar voor minder voor 5 euro op een slaapzaal terecht zou kunnen, hoewel een bankje in het park met een slaapzak goedkoper en net zo goed is.

Jammer Dark_Angelusquote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Grmbl schrijf mij maar af.
7 April vlieg ik naar UK om daar 2 maanden te werken..
Grmbl

dat staat al in zijn postquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer Dark_Angelus![]()
Wat ga je doen in de UK?

bierquote:

oranjeboom ja?quote:

Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'quote:

Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:10 schreef fraubitch het volgende:
het probleem is (hier ga ik me niet geliefd mee maken)
ik drink geen een soort bier
voor mij smaakt het allemaal even goor
maar bij ons in het cafe hebben we grolsch tap en palm flesjes.
is dat wel goed?

Jeej!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....

ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desnoods met geweld zeg.. wat een bagger 'bier'

En die vaak de pineut zijn dus om te rijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent een meisje, dat zijn de enige wezens die er mee weg kunnen komen dat ze geen bier lusten....

Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En die vaak de pineut zijn dus om te rijden

Ach, als het voor een gezellige avond is vind ik het helemaal niet erg..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijden is overrated, gewoon ergens maffen is wel zo makkelijk.

quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, ik denk dat het gewoon geen biermeisje is...
wodka dan, fraubitch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |