abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36102904
Beste SCH,

Denk jij dat homogebeurtenissen zoals de gay parade, roze maandag en modeshows bijdragen aan een betere acceptatie van homo's, of ben jij van mening dat het homo's in een bepaald hokje stopt, aangezien ik (in de media) vooral de stereotype nicht zie bij dit soort bijeenkomsten.
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:36:32 #153
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36102926
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sarah Waters .
Ik heb mijn naam oa uit Tipping the Velvet ja. Ik vond Nan Astley (Nan King dus) een geweldig karakter.
Sarah Waters is zelf lesbisch en schrijft idd over lesbische liefde in andere tijden, haar laatste boek is net uit en gaat over lesbische liefde tijdens de tweede wereld oorlog.
Tipping the velvet is ontzettend populair in de lesbo scene. De rede van hier is voornamelijk dat lesbische seksualiteit eeuwen lang dood gezwegen is. Homoseksuele mannen kunnen iemand als Oscar Wilde zien als een van de eerste moderne homoseksuelen, wij vrouwen moet het maar doen met hele voorzichtige insuniaties over Virginia Woolf . Door haar boeken kregen lesbische vrouwen denk ik een beetje een idee over hoe het vroeger was.

De andere betekenis van mijn naam komt van de stad Nanjing (nanking) dit is een stad in China die tussen december 37 en maart '38 totaal verwoest is door de Japanners. Ik was bijzonder onder de indruk door deze genocide toen ik dit hoorde van mijn Chinese schoonvader .
De naam Nan King uit Tipping the Velvet is ook een verwijzing naar deze stad.
Leuk om te horen!
Zelf was ik helemaal weg van het boek Fingersmith, waarna ik ook de twee ander boeken heb gekocht. Het verhaal met Nan King was inderdaad erg mooie, maar toch raakte Fingersmith mij meer.

Anyway, dat wilde ik je altijd al eens vragen. Bij deze
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_36102996
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Leuk om te horen!
Zelf was ik helemaal weg van het boek Fingersmith, waarna ik ook de twee ander boeken heb gekocht. Het verhaal met Nan King was inderdaad erg mooie, maar toch raakte Fingersmith mij meer.

Anyway, dat wilde ik je altijd al eens vragen. Bij deze
Fingersmith zit literair gezien ook veel beter in elkaar.

kijk ook de films zeker de moeite waard
ijs_beer fan!
pi_36103305
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
Oh en Andromeda, bonje is ruzie .
Thnx, het is zelden dat we echt ruzie hebben, op die 10 jaar dat we samen zijn hoogstens 3x en wordt meteen met z'n drietjes op een diplomatische manier opgelost, als we ruzie hebben dan duurt het hooguit 30 min.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_36104338
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Gatalin het volgende:
Beste SCH,

Denk jij dat homogebeurtenissen zoals de gay parade, roze maandag en modeshows bijdragen aan een betere acceptatie van homo's, of ben jij van mening dat het homo's in een bepaald hokje stopt, aangezien ik (in de media) vooral de stereotype nicht zie bij dit soort bijeenkomsten.
Als invaller voor SCH mag ik denk ik wel antwoorden
Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:

-Je seksuele voorkeur
-Je begeven in de gayscene

Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek

Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_36104406
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:30 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Even een vraag in het algemeen..

Wie van jullie (vraag aan de homo's onder ons) heeft er weleens gefist, of doet er aan.. Serieuze vraag..

Sorry, maar die vraag moest er gewoon uit..
Nog nooit, zowel passief als actief, ik denk dat het aantal homo's is dat fist minder als 1 op de 1000 is, technisch gezien lijkt het me behoorlijk lastig, een vuist is toch denk ik al 3 keer zo dik als een flinke leuter, en dat kan al behoorlijk pijnlijk zijn. Maar er is wel een bepaalde scene waar het gebeurd, ik heb er eigenlijk ook geen mening over, mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 04:12:58 #158
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36106516
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:

-Je seksuele voorkeur

Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek

Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
Inderdaad wel een goede manier om het te bekijken, zo had ik er zelf nog niet over nagedacht.

Maar aangezien homosexualiteit blijkbaar politiek wel wat gevoeliger ligt dan dance-events of grote metal-festivals, zou er toch iets moeten gebeuren om dat onderscheid tussen "gay-scene" en "homo's" als groep duidelijk te maken in de media, bijvoorbeeld. (Ik wil zelfs niet weten wat ze in Iran denken als er beelden van headbangende death metal fans op een festival worden uitgezonden op televisie...)

Want ik heb dus 2 homo's in mijn vriendengroep die echt compleet normale kerels zijn, die zouden nooit van z'n leven in zo'n stupide parade meelopen. Maar toch is het een wijdverbreid beeld dat die "paraders" de "echte" homo's zijn.
---verdwijnt---
pi_36107503
raptorix, je loopt hier stage
pi_36115591
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

-Je seksuele voorkeur

Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.
pi_36116205
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.
Beste Gatalin,

Ik neem raptorix' stokje maar weer over

Ik denk dat je gelijk hebt. Die evenementen werken vooroordelen in de hand en zullen zeker niet bij iedereen de acceptatie bevorderen. De vraag is wie je dat aan moet rekenen. Je kan moeilijk rekening gaan houden met kortzichtige mensen die denken dat iedere homo het hele jaar in een leren tanga of ruze toto rondlopen. Moet je iets met die domheid? Als mensen niet verder kijken dan hun neus lang is... Die mensen zullen dat toch wel blijven denken. Ik vind dat geen reden om niet meer van die carnavaleseke evenementen meer te organiseren.
Zorgwekkender is dat jonge homo's in de provincie misschien gaan denken dat ze als homoseksueel er zo bij horen te lopen of dat dit een blauwdruk van homoseksualiteit is.

Mijn probleem met die Gay Parade is dat het zo voorspelbaar en daardoor saai is. Al die bloterikken die een beetje staan te huppelen

kus SCHomo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:33:35 #162
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36119103
Hey SCH

Waarom (even generaliserend, ik weet het ) zijn homo's dikwijls valser dan hetero's? Hoe komt dat toch zo

Groeten Falco
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36119815
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef Falco het volgende:
Hey SCH

Waarom (even generaliserend, ik weet het ) zijn homo's dikwijls valser dan hetero's? Hoe komt dat toch zo

Groeten Falco
Hey Falco,

Da's een schlimme en laschtige vraag. Homomannen zijn gemiddeld echt valscher dan heteromannen. Misschien omdat ze vaak wat dichter op hun gevoel zitten en gewend zijn om wat scherper te zijn. Komt misschien ook door de coming-out en andere ervaringen waardoor ze geleerd hebben van zich af te bijten en geen blad voor de mond te nemen. Maar misschien slaat het wel nergens op wat ik zeg. Het valse is meestal wel goedbedoeld, niet echt gemeen.

kus SCHomo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:42:11 #164
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36121262
Zeg SCH

Nog een vraag ! Zijn er ook homo's die echt walgen van kontneuken, maar dus toch ook homo zijn? Mij lijtk van wel trouwens. Maar is dat aantal best significant enzo?

Wederom groeten Falco.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36121278
Beste SCH,

Ik heb eens een artikel gelezen waarin wordt beweerd dat homo's op een homo ontmoetingsplaats elkaar op de hoogte brengen van wat ze willen d.m.v. gekleurde zakdoeken half uit hun kontzak van hun broek te hangen. Klopt dat?

Vr.gr.
PDOA
pi_36121611
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef Falco het volgende:
Zeg SCH

Nog een vraag ! Zijn er ook homo's die echt walgen van kontneuken, maar dus toch ook homo zijn? Mij lijtk van wel trouwens. Maar is dat aantal best significant enzo?

Wederom groeten Falco.
Beste Falco,

Ja hoor, die zijn er genoeg. Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar ik weet van veel homo's dat ze het hebben uitgeprobeerd en het niks vonden en het nooit meer doen. Niet walgen in de sfeer van dat ze het een goor idee vinden, maar dat ze het gewoon niet lekker of prettig vinden.

kus SCHomo
pi_36121723
Mijn vraag aan SCH .
Wat mij opvalt aan de gayscene is dat er sprake is van ontzettend haantjes gedrag. Waar komt dit vandaan?
Nog een vraag, waarom zijn zo veel flikkers (echte echte ) zo mager? Iemand die ik kende met een normaal postuur werd al gezien als een kamerolifant.
ijs_beer fan!
pi_36126151
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
Beste SCH,

Ik heb eens een artikel gelezen waarin wordt beweerd dat homo's op een homo ontmoetingsplaats elkaar op de hoogte brengen van wat ze willen d.m.v. gekleurde zakdoeken half uit hun kontzak van hun broek te hangen. Klopt dat?

Vr.gr.
PDOA
Beste PDOA,

Ik had die vraag al een keer beantwoord maar kan het niet terugvinden. Ik vond nog een aardig overzichtje.

http://alt.xmission.com/~trevin/hanky.html In de praktijk wordt dit zelden gebruikt hoor.

kus SCHomo
pi_36126771
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef NanKing het volgende:
Mijn vraag aan SCH .
Wat mij opvalt aan de gayscene is dat er sprake is van ontzettend haantjes gedrag. Waar komt dit vandaan?
Nog een vraag, waarom zijn zo veel flikkers (echte echte ) zo mager? Iemand die ik kende met een normaal postuur werd al gezien als een kamerolifant.
Beste NanKing,

Ik blokkeer een beetje bij beide vragen. Haantjesgedrag, is dat niet meer iets van heteromannen en opgefokte tommies? Ik herken het in iedergeval niet zo.
En die magerte ook niet echt, het gaat zeker niet voor mij op Er zijn heel veel dikke homo's, er is ook een hele scene omheen gebouwd, de zogenaamde bears. Wat wel een ontwikkeling is, is die enorme sportschool neurose onder homo's, je telt niet meer mee als je niet aan je wasbordje werkt.

kus SCHomo
pi_36127050
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste NanKing,

Ik blokkeer een beetje bij beide vragen. Haantjesgedrag, is dat niet meer iets van heteromannen en opgefokte tommies? Ik herken het in iedergeval niet zo.
En die magerte ook niet echt, het gaat zeker niet voor mij op Er zijn heel veel dikke homo's, er is ook een hele scene omheen gebouwd, de zogenaamde bears. Wat wel een ontwikkeling is, is die enorme sportschool neurose onder homo's, je telt niet meer mee als je niet aan je wasbordje werkt.

kus SCHomo
Beste SCHomo

Het haantjes gedrag is voor mij gebaseerd op persoonlijke ervaringen in verschillende homo kroegen ed. Van meerdere homo's heb ik gehoord dat dit typerend is voor de homo scene.
Daarintegen ben ik ook in kroegen geweest waar het ontzettend gezellig was en het haantjes gedrag niet op de oppervlakte lag.
Dat van die bears wist ik niet trouwens.

Nu blokkeer ik even bij de opmerking over opgefokte Tommies. De Tommie scene kan ook haat en nijd zijn maar het is vooral een ons kent ons gevoel, bijna iedereen kent elkaar of iemand is iemands ex (wij tommies blijven bijna altijd vrienden als een relatie uit is) om er maar wat cliche's door te gooien.

Je zei Tommies .

Nog even een homo grapje.
Om de vooroordelen te bevestigen .

Wat brengt een lesbo mee op haar 2de date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat brengt een homo mee op zijn 2de date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ijs_beer fan!
pi_36127067
pi_36127139
Beste SCH.

Ik heb ook een sport/wasbord neurose, ben ik nu een homo?

(ps, een heel topic om te concluderen dat de de regenboogvlag het symbool van homoseksualiteit is? Anyway, ik dacht eerst dat dit een SCH bash-topic was, gelukkig was dat niet het geval )
pi_36130167
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:57:21 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36131676
Beste SCH,

wat de neuk zijn tommies?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36134969
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Beste SCH,

wat de neuk zijn tommies?
Dat komt bij mij vandaan . Tommie is een ander woord voor pot .
ijs_beer fan!
pi_36144997
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Koewam het volgende:
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
alias Capriccio Dieu Donné
pi_36147503
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:28:49 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_36147550
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36147623
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36147785
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
pi_36147833
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
Welke SCHrik?
pi_36147861
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
pi_36147866
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Kleuren waarvoor?
pi_36147875
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke SCHrik?
de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
pi_36147969
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkie
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:51:12 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148018
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:55:22 #187
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148112
beste SCh,

ik vraag mij het een en ander af. Als Meki eindelijk een burhka koopt waarvan de kleur WEL matcht bij de highlights in jouw bossie haar, zou je hem dan wel neuken? en indien ja, bij wie thuis dan?
put
your
clothes
on!
pi_36148128
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Beste tong80,

Deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen maar dat geeft niks. Ik beantwoord hem graag opnieuw voor je omdat ik het leuk vind dat je hier ook een vraag komt stellen. Je schijnt een hele populaire user te zijn hier. Er is een code met zakdoeken in verschillende kleuren maar die wordt bijna niet gebruikt. Over lakens heb ik nooit iets gehoord, daar slapen homo's gewoon onder en maken ze vlekken op.

kus SCHomo
pi_36148143
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:58:56 #190
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148194
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
put
your
clothes
on!
pi_36148258
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Kleuren waarvoor?
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36148259
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 19:06:54 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148359
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

zaterdag 18 maart 2006 @ 19:07:51 #194
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148380
Beste SCH,

Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148424
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Beste Gollemrulez,

Oordeel zelf:

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:09:37 #196
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148429
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
lieve SCHurftie

het was thans een stelling die heel vaak in discussies over homos word ingenomen en niet de mijne, daarom vraag ik het je. heeft dat te maken me thet feit dat homoseksuelen vanaf het begin van hun seksuele discovery ook telkens met hun seksualiteit worden geconfronteerd, in tegenstelling tot hetero's? (een heter zal zich pas hetero noemen en voelen als het begrip homoseksualiteit om de hoek komt kijken, een homoseksueel word toch vaker geconfronteerd dat zijn seksualiteit anders is en voor sommigen een grote invloed heeft...)
put
your
clothes
on!
pi_36148549
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

Beste tong80,

Grootouders zijn soms net weer iets toleranter door hun leeftijd en levenservaring, maar niet altijd natuurlijk. De oma van mijn vriend was al zwaar dement toen ik hem leerde kennen en begon er iedere keer weer over hoe leuk het was dat we bij elkaar in de klas zaten. In een helder moment vertelde haar dochter haar dat wij een relatie hadden waarop ze kort maar heel krachtig antwoordde: GATVERDAMME. Twee minuten later begon ze alweer over onze klas

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:13:49 #198
95415 Bullpit
hangoudere
pi_36148553
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:15:10 #199
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148592
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

[afbeelding]
OMG.

Droogkloot. *denkt weer aan Brokeback Mountain*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148602
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste SCH,

[quote]Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
Of die verbondenheid er is, is maar de vraag. Het is net als met voetbalclubs waar een speciale kleur bij hoort. Ik denk niet dat de meeste homo's een voorkeur voor de kleur roze hebben. Kan wel een kijken of ik kan vinden waarom het juist roze is.
quote:
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Die vraag is al erg veel langs gekomen, misschien kan je even terug lezen?
quote:
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Jahoor, ik heb wel zo'n beetje alles gedaan waar de Paus jeuk van aan zijn stuitje krijgt

kus SCHomo
pi_36148834
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

lieve SCHurftie

het was thans een stelling die heel vaak in discussies over homos word ingenomen en niet de mijne, daarom vraag ik het je. heeft dat te maken me thet feit dat homoseksuelen vanaf het begin van hun seksuele discovery ook telkens met hun seksualiteit worden geconfronteerd, in tegenstelling tot hetero's? (een heter zal zich pas hetero noemen en voelen als het begrip homoseksualiteit om de hoek komt kijken, een homoseksueel word toch vaker geconfronteerd dat zijn seksualiteit anders is en voor sommigen een grote invloed heeft...)
Lieve Jerruh,

Met mijn huid gaat het prima dus waarom noem je me zo?
Ik ken veel homo's die niet of nooit over sex praten, ik denk dat dat beeld niet zo klopt eigenlijk.

kus SChomo
pi_36148855
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:

[afbeelding]
Ik kan veel maar ik kan aan de streepjes echt niet zien wat de geaardheid van deze zebra is. Ze lijken het wel knus te hebben.
pi_36148961
Hou eens op met die aanhef en afsluiting!
pi_36148975
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkie
Nu ja, ik stond wel voor 2 coming outs, zeg maar.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:36:43 #205
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36149083
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve Jerruh,

Met mijn huid gaat het prima dus waarom noem je me zo?
Ik ken veel homo's die niet of nooit over sex praten, ik denk dat dat beeld niet zo klopt eigenlijk.

kus SChomo
ik ken er ook veel die het niet doen. Toch is ern een bepaald seksueel gerelateerd beeld over homos. hoe is datdan onstaan?: en nee ik bekijk het nie tuit mijn perspectief maar je ziet het heel veel weer terugkomen in discussies...
put
your
clothes
on!
  zondag 19 maart 2006 @ 01:12:05 #206
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_36158157
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef BigBadPete het volgende:
Zeg eens sch,

Wat moet je allemaal gedaan hebben voordat je jezelf een ervaren homo mag noemen?
Kom op schtje, geef eens antwoord
  zondag 19 maart 2006 @ 09:34:08 #207
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36161721
Hey SCH,
Vanaf welke leeftijd wist je dat je homo was? En waaraan merkte je het? En waarmee speelde je vroeger met jongens of meisjes speelgoed?
Misschien heb je deze vragen al in het 1e topic gehad, hier heb ik ze in ieder geval nog niet gezien...
Groetjes izzy
Oh yes i did!
pi_36162953
Waarom hebben flikkers de Inca-vlag gekaapt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36165204
quote:
Op zondag 19 maart 2006 09:34 schreef izzypizzy het volgende:
Hey SCH,
Vanaf welke leeftijd wist je dat je homo was? En waaraan merkte je het? En waarmee speelde je vroeger met jongens of meisjes speelgoed?
Misschien heb je deze vragen al in het 1e topic gehad, hier heb ik ze in ieder geval nog niet gezien...
Groetjes izzy
Beste izzypizzy,

Ik voetbalde op straat en speelde met lego en playmobil en tafeltenniste enorm veel en ging op zaterdagmiddag bij het voetbal kijken. Op mijn 18e realiseerde ik me dat ik homoseksueel ben. Achteraf was het al veel langer duidelijk maar had ik die term er nooit aan gekoppeld. Ik was erg verliefd op een jongen maar had nooit die koppeling gemaakt met een geaardheid, hoe raar dat ook klinkt. Er werd destijds ook wat minder over gesproken, zeker in de contreien waar ik vandaan kom.

kus SCHomo
pi_36165211
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

Kom op schtje, geef eens antwoord
Van mij mag je je zo noemen als je je zo wilt noemen
  zondag 19 maart 2006 @ 23:37:49 #211
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36186996
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste izzypizzy,

Ik voetbalde op straat en speelde met lego en playmobil en tafeltenniste enorm veel en ging op zaterdagmiddag bij het voetbal kijken. Op mijn 18e realiseerde ik me dat ik homoseksueel ben. Achteraf was het al veel langer duidelijk maar had ik die term er nooit aan gekoppeld. Ik was erg verliefd op een jongen maar had nooit die koppeling gemaakt met een geaardheid, hoe raar dat ook klinkt. Er werd destijds ook wat minder over gesproken, zeker in de contreien waar ik vandaan kom.

kus SCHomo
bedankt voor t antwoord....Maar denk je dan ook dat je als homo wordt geboren? Ik denk dus van wel....

Ciao xxx
Oh yes i did!
pi_36188260
Ik weet ook wel vrij zeker dat je zo geboren bent
pi_36188276
Ik kan me niet voorstellen dat je vrijwillig homo wilt worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36189930
Beste SCH,

Is een homorelatie in zekere zin niet ontzettend saai. Van tegenstellingen tussen de seksen is geen sprake.
Dat maakt een vrouw voor mij juist zo verleidelijk. Het lijkt me verschrikkelijk als ik mijn vriendin plotseling zou begrijpen…
pi_36190150
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Tazattaque het volgende:
Beste SCH,

Is een homorelatie in zekere zin niet ontzettend saai. Van tegenstellingen tussen de seksen is geen sprake.
Dat maakt een vrouw voor mij juist zo verleidelijk. Het lijkt me verschrikkelijk als ik mijn vriendin plotseling zou begrijpen…
Er is geen mens wat een ander mens voor de volle 100% zal begrijpen. We zijn allemaal zo anders, daar is een homo relatie niet anders in.
ijs_beer fan!
  maandag 20 maart 2006 @ 01:52:58 #216
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36190215
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:45 schreef NanKing het volgende:

[..]

Er is geen mens wat een ander mens voor de volle 100% zal begrijpen. We zijn allemaal zo anders, daar is een homo relatie niet anders in.
Ja, maar sommige verschillen zijn afhankelijk van je sexe. Zo zie je ook dat in het homo-milieu er bepaalde mensen rondlopen die zeer sterk gefixeerd zijn op het "scoren" (lees: zaad verspreiden), terwijl er in het lesbische milieu er een scheiding is tussen de "manwijven" en de "ultra-vrouwelijke" vrouwen die vooral graag een "nestje willen bouwen".

Eigenlijk zou je mannelijke en vrouwelijke "homoseksuelen" dus wel kunnen zien als het extreem-links en extreem-rechts in de politiek. (Sorry voor wie deze opmerking niet begrijpt, maar ga er dan ook maar niet op in, dank u.)
---verdwijnt---
pi_36190283
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:52 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, maar sommige verschillen zijn afhankelijk van je sexe. Zo zie je ook dat in het homo-milieu er bepaalde mensen rondlopen die zeer sterk gefixeerd zijn op het "scoren" (lees: zaad verspreiden), terwijl er in het lesbische milieu er een scheiding is tussen de "manwijven" en de "ultra-vrouwelijke" vrouwen die vooral graag een "nestje willen bouwen".
De scheiding tussen Butches en Lipsticklesbo's bestaat bijna niet meer in die mate als zo'n jaar of 20 geleden. Het loopt ontzettend door elkaar. Het is ook al lang niet meer zo dat elke relatie een man/vrouw verhouding moet hebben (als ik me afvraag of dat ooit zo geweest heeft moeten zijn).

De andere voorbeelden die je voordraagt zijn ook niet alleen aan homo's/lebo's voorbehouden. Je hebt genoeg hetero mannen die alleen willen scoren en ook genoeg die niet zo zijn. Je hebt genoeg vrouwen die een nestje willen bouwen maar bijna evenveel die er niet aan moeten denken.
quote:
Eigenlijk zou je mannelijke en vrouwelijke "homoseksuelen" dus wel kunnen zien als het extreem-links en extreem-rechts in de politiek. (Sorry voor wie deze opmerking niet begrijpt, maar ga er dan ook maar niet op in, dank u.)
Vind ik een beetje een vreemde vergelijking maar goed .

Oh ja overigens zijn er natuurlijk grote verschillen tussen de sexes, maar dat ik het zelfde geslacht heb al mijn vriendin maakt het niet saaier, misschien wel uitdagend.
ijs_beer fan!
  maandag 20 maart 2006 @ 02:21:15 #218
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36190461
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:59 schreef NanKing het volgende:

[..]

De scheiding tussen Butches en Lipsticklesbo's bestaat bijna niet meer in die mate als zo'n jaar of 20 geleden. Het loopt ontzettend door elkaar. Het is ook al lang niet meer zo dat elke relatie een man/vrouw verhouding moet hebben (als ik me afvraag of dat ooit zo geweest heeft moeten zijn).

De andere voorbeelden die je voordraagt zijn ook niet alleen aan homo's/lebo's voorbehouden. Je hebt genoeg hetero mannen die alleen willen scoren en ook genoeg die niet zo zijn. Je hebt genoeg vrouwen die een nestje willen bouwen maar bijna evenveel die er niet aan moeten denken.
[..]

Vind ik een beetje een vreemde vergelijking maar goed .

Oh ja overigens zijn er natuurlijk grote verschillen tussen de sexes, maar dat ik het zelfde geslacht heb al mijn vriendin maakt het niet saaier, misschien wel uitdagend.
Ik kan hier alleen op zeggen dat de ervaring vanuit mijn vriendengroep me iets anders vertelt. Gedrag is natuurlijk altijd tot op zekere hoogte beïnvloedbaar, maar ik zie toch echt zelden twee "vrouwelijke" lesbo's met een relatie. Misschien is dat toeval, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon wat ik tot zo ver heb geconcludeerd uit wat ik zag.
---verdwijnt---
  maandag 20 maart 2006 @ 02:53:33 #219
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36190606
Woei, waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden

Is er voor hetero's ook een waslijst aan scheldwoorden? ik kom niet verder dan breeder en uil

Waarschijnlijk door de media worden kinderen zich steeds vroeger bewust van hun seksualiteit en je ziet veel (vooral) jongetjes van 12 en 13 verkondigen of bang zijn dat ze homo zijn. Is dat realistisch of kun je pas echt zeggen wat je geaardheid is als je uitgepuberd bent?

Is het niet frustrerend om in fictie constant met heteroseksualiteit geconfronteerd te worden, en als er dan eens een homo in voorkomt, is het meestal een stereotype? Wat zou je graag eens (meer) op de markt zien verschijnen wat betreft films, boeken en theaterstukken?

Ik merk dat er soms met een scheef oog wordt gekeken naar hetero's (vaak vrouwen) die wat al te veel belangstelling lijken te vertonen voor de "scene". Het "Blijf af, van ons" gevoel, een beetje. Hoe komt dat?

Ik ga nou eerst nog even het eerste topic doorlezen. Keep up the good work, in ieder geval.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36196755
quote:
Op maandag 20 maart 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:

Is er voor hetero's ook een waslijst aan scheldwoorden? ik kom niet verder dan breeder en uil
Ik scheld niet dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
quote:
Waarschijnlijk door de media worden kinderen zich steeds vroeger bewust van hun seksualiteit en je ziet veel (vooral) jongetjes van 12 en 13 verkondigen of bang zijn dat ze homo zijn. Is dat realistisch of kun je pas echt zeggen wat je geaardheid is als je uitgepuberd bent?
Het zijn zulke basale gevoelens, dat alleen cultuur je in vertwijfeling kan brengen, want over het algemeen 'bestaat homoseksualiteit niet', dus als je gevoelens hebt dat niemand anders heeft, dan doe je 't af als een gril van de natuur. Als die druk van cultuur minder is zal dat meer plaats geven voor dat toch wel sterke gevoel.
quote:
Is het niet frustrerend om in fictie constant met heteroseksualiteit geconfronteerd te worden, en als er dan eens een homo in voorkomt, is het meestal een stereotype? Wat zou je graag eens (meer) op de markt zien verschijnen wat betreft films, boeken en theaterstukken?
Vrij frustrerend. Ikzelf werdt altijd vrij humeurig van de in bijna elke film aangehaalde cliché beeld van een zoenend heteropaartje.

Doch ik zie homoseksualiteit (in niet-stereotype vorm) wel vaker terugkomen in literatuur en arthouse films.
quote:
Ik merk dat er soms met een scheef oog wordt gekeken naar hetero's (vaak vrouwen) die wat al te veel belangstelling lijken te vertonen voor de "scene". Het "Blijf af, van ons" gevoel, een beetje. Hoe komt dat?
Ik heb er zelf niet zo'n last van, maar ik denk dat het fenomeen 'vrouw' voor sommigen teveel op de huid zit, zeg maar. Ik bedoel, aan de ene kant je (hetero) vrienden die vol onbegrip je de hele tijd je met de neus op 'het feit' drukken hoe mooi vrouwen wel niet zijn, en aan de andere kant vrouwen die onderhuids hoop hebben dat je biseksueel bent, of zoiets.
pi_36202474
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

bedankt voor t antwoord....Maar denk je dan ook dat je als homo wordt geboren? Ik denk dus van wel....

Ciao xxx
Ik ga daar wel van uit ja.
pi_36202551
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Tazattaque het volgende:
Beste SCH,

Beste Tazatteque,

Nou eh...tegenstellingen genoeg hier hoor. Ik ben dol op voetbal en hij niet en hij ruimt nooit iets op en ik wel. Volgens mij heeft dat niet zoveel met de seksen te maken, ik vind het er niet saaier om.

Er is natuurlijk wel een verschil: wij kunnen wat gemakkelijker elkaars onderbroeken dragen en lekker op terrasjes de mannen beoordelen die voorbij lopen etc.

kus SCHomo
pi_36202868
quote:
Op maandag 20 maart 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:
Woei, waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden

Ik ga nou eerst nog even het eerste topic doorlezen. Keep up the good work, in ieder geval.
Lieve wonderer,

Gaat die vanitas een beetje in mijn plaats antwoorden terwijl hij helemaal geen stage loopt. Zal zijn dubbele gebrekkigheid wel zijn

Mijn vriend is er stellig in dat hij op zijn 12e zeker was van zijn homoseksualiteit. Ik kan me dat niet voorstellen maar geloof het wel. Ik denk wel dat de puberteit er nog een belangrijke rol in speelt maar ook als jongetje of meisje speelt seksualiteit al een rol natuuriljk. Maar dan hoef je er nog niet zoveel mee en het zeker niet te benoemen. Ik ben wel met je eens dat het tegenwoordig nogal in is om soms voor je 14e al duidelijkheid te geven. Ik zou zeggen: wacht er toch even mee, experimenteer er een beetje mee en zo. Maar iedereen moet maar doen wat hij of zij prettig vindt.

Die vraag over cultuur is erg interessant. Je ziet dat nu bij Brokeback Mountain, eigenlijk een hele gewone film over onmogelijke liefde met een Romeo en Juliet-thema. In die zin geen homofilm en ik vind het prachtig dat zo'n film een breed publiek trekt en niet een typische homofilm is. Al is het dan wel weer een probleemfilm, zoals zo vaak.
Mooier is dat in Capote, waarin heel vanzelfsprekend zijn homoseksualiteit wordt opgevoerd. Ik vind het altijd wel prettig als homo's gewoon homo's zijn en dat het niet direct weer geproblematiseerd wordt.
Verder is de vanzelfsprekendheid in heel veel uitingen groot: heel vaak gaat het om mannetje/vrouwtje en als dat niet zo, is het meteen weer een doelgroepfilm of boek. Maar het gaat wel iets meer door elkaar heen lopen en dat is prettig. Lees bijvoorbeeld Philip Bresson - Een onbewaakt ogenblik.

Ik kijk niet zo scheef naar hetero's - maar heb ook niet zoveel op met een bepaalde scene. Ik word altijd wat zenuwachtig als er meer dan 10 mannen bij elkaar zijn en vindt het in die zin prettig dat ook vrouwen zich mengen. Ik maak geen deel uit van een gesloten homoscene.

Leuk dat je zo reageert

kus SCHomo
pi_36203646
Beste SCHomo,

Komt er eigenlijk een deel 3? Zo ja, waarom niet meteen centraal vragen over homo's blijven toch altijd bestaan .
ijs_beer fan!
pi_36203786
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:30 schreef NanKing het volgende:
Beste SCHomo,

Komt er eigenlijk een deel 3? Zo ja, waarom niet meteen centraal vragen over homo's blijven toch altijd bestaan .
Dat moeten die heteromodjes van GC maar bepalen
pi_36204356
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve wonderer,

Gaat die vanitas een beetje in mijn plaats antwoorden terwijl hij helemaal geen stage loopt. Zal zijn dubbele gebrekkigheid wel zijn
Sorry

trouwens, ik prefereer het dubbele afwijking te noemen....
  maandag 20 maart 2006 @ 17:10:12 #227
71919 wonderer
pi_36204676
SCH, je geeft in eerdere antwoorden (jaaa, alles gelezen) aan dat je in gesprekken met nieuwe mensen graag zo snel mogelijk duidelijk hebt hoe bij jou de vork in de steel zit. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Stel je je voor als SCH de homo, meld je het tussen neus en lippen door ("Ik hou van voetbal, ik werk bij een bank en ik ben homo") of zoek je een ingang om het over je vriend te hebben, zodat het snel duidelijk is (tenzij die mensen echt een bord voor hun kop hebben). Of nog iets heel anders?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_36208098
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Sorry
Geeft niet hoor, je bent een adequate invaller.
quote:
trouwens, ik prefereer het dubbele afwijking te noemen....
Dat vind ik te soft voor homoseksualiteit, het is toch echt een gebrek
pi_36209548
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Geeft niet hoor, je bent een adequate invaller.
[..]

geen handicap?
waar is mijn invaliden-parkeerkaart ?! ik wil ook gratis en voor de deur kunnen parkeren in A'dam en overal!!
dag
pi_36211703
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:43 schreef petre86 het volgende:

[..]

geen handicap?
waar is mijn invaliden-parkeerkaart ?! ik wil ook gratis en voor de deur kunnen parkeren in A'dam en overal!!
Je wilt toch zonodig gelijk behandeld worden, nou dan, grijp je kanSCH!
pi_36211803
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:10 schreef wonderer het volgende:
SCH, je geeft in eerdere antwoorden (jaaa, alles gelezen) aan dat je in gesprekken met nieuwe mensen graag zo snel mogelijk duidelijk hebt hoe bij jou de vork in de steel zit. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Stel je je voor als SCH de homo, meld je het tussen neus en lippen door ("Ik hou van voetbal, ik werk bij een bank en ik ben homo") of zoek je een ingang om het over je vriend te hebben, zodat het snel duidelijk is (tenzij die mensen echt een bord voor hun kop hebben). Of nog iets heel anders?
Lieve wonderer,

Het verschilt natuurlijk maar meestal vertel ik iets over mijn persoonlijke situatie. Het is vaak niet eens outen want ik zou het vast ook over mijn huis en vriendin hebben als ik hetero zou zijn. Ik ben sowieso nogal snel persoonlijk en openhartig. Dus meestal gaat het inderdaad over mijn vriend en als ik bij een nieuwe vereniging ben of zo duurt het geen half jaar (maar 1,2 of 3 weken) voordat zoiets ter sprake komt. Niet in de eerste zin en ook niet van: ik ben homo, maar meer in het kader van mijn persoonlijk leven en dat is niet echt zoeken. Ik vertel meestal net zo snel over mijn 3 katten

kus SCHomo
pi_36211816
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wilt toch zonodig gelijk behandeld worden, nou dan, grijp je kanSCH!
mijn uitspraken worden tegen me gebruikt
dag
pi_36211861
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef petre86 het volgende:

[..]

mijn uitspraken worden tegen me gebruikt
pi_36214037
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat moeten die heteromodjes van GC maar bepalen
Waar moet ik daar een verzoek voor indienen
ijs_beer fan!
pi_36215034
Een vraag voor NanKing:

Wat vind je van het boek Twee Vrouwen van Harry Mulisch?
pi_36215378
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:07 schreef Black_Tulip het volgende:
Een vraag voor NanKing:

Wat vind je van het boek Twee Vrouwen van Harry Mulisch?
Ik ben niet zo'n fan van Mulisch en heb derhalve dit boek niet gelezen.
Maak me nieuwsgierig er naar en misschien geef ik het wel een kans dan .
ijs_beer fan!
pi_36217662
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van Mulisch en heb derhalve dit boek niet gelezen.
Maak me nieuwsgierig er naar en misschien geef ik het wel een kans dan .
Het is al een tijdje geleden dat ik het zelf gelezen heb en ik heb de rare tik dat ik de indruk die iets op me achterliet onthoud, maar niet de inhoud Maar het ging over een lesbische relatie en mijn vraag was eigenlijk of je vond dat de karakters heel stereotype zijn beschreven of juist 'natuurgetrouw'... Ik vond het zelf namelijk niet stereotype overkomen, maar ik kan het mis hebben...

Mooi boek is het
pi_36217782
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden dat ik het zelf gelezen heb en ik heb de rare tik dat ik de indruk die iets op me achterliet onthoud, maar niet de inhoud Maar het ging over een lesbische relatie en mijn vraag was eigenlijk of je vond dat de karakters heel stereotype zijn beschreven of juist 'natuurgetrouw'... Ik vond het zelf namelijk niet stereotype overkomen, maar ik kan het mis hebben...

Mooi boek is het
Ik snap precies wat je bedoelt ik heb dat ook met boeken
Ik zal van de week wel even naar de bieb gaan en het gaan lezen, dan kom ik terug met mijn oordeel.
ijs_beer fan!
pi_36217804
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt ik heb dat ook met boeken
Ik zal van de week wel even naar de bieb gaan en het gaan lezen, dan kom ik terug met mijn oordeel.
Ok
pi_36217947
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ok
Nog een vraagje. Ben je Nightwish fan? (je ondertitel).
ijs_beer fan!
pi_36218037
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nog een vraagje. Ben je Nightwish fan? (je ondertitel).
Fan, fan... Ik begin een beetje een afkeer te krijgen van dat woord, zo fanatiek ben ik helemaal niet (meer) namelijk Maar het is een van de bands waar ik vrij geregeld naar luister en ik heb er alle albums van

En het is kut dat Tarja er uit is. Maar ook wel weer verdiend. En zo.
pi_36218090
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Fan, fan... Ik begin een beetje een afkeer te krijgen van dat woord, zo fanatiek ben ik helemaal niet (meer) namelijk Maar het is een van de bands waar ik vrij geregeld naar luister en ik heb er alle albums van

En het is kut dat Tarja er uit is. Maar ook wel weer verdiend. En zo.
Ik zat nog te twijfelen of ik het woord fan zou gebruiken .

mijn vriendin is voorzitter van Stargazers

edit- Of zegt dat je niets?
ijs_beer fan!
pi_36218283
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik zat nog te twijfelen of ik het woord fan zou gebruiken .

mijn vriendin is voorzitter van Stargazers

edit- Of zegt dat je niets?
Dat is vast de Nederlandse fanclub?

Hoezo we gaan off-topic
pi_36218324
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat is vast de Nederlandse fanclub?

Hoezo we gaan off-topic
.

stopt met slow chatten
ijs_beer fan!
pi_36219222
Doen jullie nou ook aan vuisten of hoe zit dat?!
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36219320
Is al beantwoord, het antwoord is min of meer: een zeer selecte groep uit een submillieu van homos
pi_36219421
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef raptorix het volgende:
Is al beantwoord, het antwoord is min of meer: een zeer selecte groep uit een submillieu van homos
Dus toch..

Nah.. Dan heb ik daar overheen gelezen..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36219468
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar het lijkt me ook nogal pijnlijk
pi_36219938
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef SCH het volgende:

Maar niet voor diegenen met het syndroom van Asperger, 'k kan 't lijstje wel plaatsen wie er allemaal het syndroom van Asperger hebben/hadden. En dan kan je het nog moeilijk over een gebrek hebben

Bovendien weet jij helemaal niet waarom homoseksualiteit in onze genenpoel bestaat.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:54:38 #250
71919 wonderer
pi_36220434
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Doen jullie nou ook aan vuisten of hoe zit dat?!
Doen hetero's toch ook aan?

Ik ben wel benieuwd hoe je aan een nieuwe partner, bijvoorbeeld tijdens een one night stand, duidelijk maakt dat je het niet anaal doet, terwijl duidelijk is dat hij dat wel graag wil. Wordt dat over het algemeen makkelijk opgenomen of kan zoiets echt een issue zijn?
pi_36221106
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Doen hetero's toch ook aan?

Ik ben wel benieuwd hoe je aan een nieuwe partner, bijvoorbeeld tijdens een one night stand, duidelijk maakt dat je het niet anaal doet, terwijl duidelijk is dat hij dat wel graag wil. Wordt dat over het algemeen makkelijk opgenomen of kan zoiets echt een issue zijn?
Meestal is dat niet zo een probleem, homos zijn over algemeen vrij duidelijk over wat ze willen of niet, meestal hoef je dat niet eens te vragen, je voelt zoiets wel aan.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 02:17:16 #252
71919 wonderer
pi_36221359
Ik vraag me ook af hoe de sociale machine werkt in een groep homomannen en een groep heteromannen. De onderwerpen, de hierarchie, of maakt dat weinig verschil, blijven mannen toch mannen, waar ze ook op vallen?
pi_36221379
Denk dat het bij homos erger is, daar is toch wat meer onderscheid tussen dominante en onderdanige mannen.
pi_36222533
Wat geef je korte antwoorden raptorix, zo krijg je geen voldoende voor je stage. Je moet de users wat vriendelijker toespreken en er echt even de tijd voor nemen. Okay?
pi_36252293
Hik vreees dat deze top ik dood is
pi_36252741
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee joh
ijs_beer fan!
pi_36254525
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Tuuk niet, we gaan op naar deeltje 3 tot en met 17
pi_36254739
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de sociale machine werkt in een groep homomannen en een groep heteromannen. De onderwerpen, de hierarchie, of maakt dat weinig verschil, blijven mannen toch mannen, waar ze ook op vallen?
Wat bedoel je precies met sociale machine?

Ik denk dat er wel verschillen zijn tussen groepen homomannen en heteromannen, zeker als het om onderwerpen en manier van omgang en sociale codes gaat.
pi_36254750
Lieve NanKing,

Heb jij ook iets speciaals met lesbische artiesten als Joan Armatrading, KD Lang of Melissa Etheridge?

Beetje flauw maar ben toch wel nieuwsgierig: wordt het beflapje nog steeds gebruikt en hoe werkt zo'n ding?

SCHomo
pi_36257897
Wat is een beflapje
pi_36258976
Een beflapje is een vierkant rubber lapje dat je bij het beffen voor je mond houdt, waardoor je tong en lippen niet in aanraking komen met de vagina
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36259207
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Lieve NanKing,

Heb jij ook iets speciaals met lesbische artiesten als Joan Armatrading, KD Lang of Melissa Etheridge?

Ja, zeker! Ik ben geen superfan maar het zijn toch je roots he . Vooral Etheridge vind ik een dyke (wehe) van een vrouw .
Het zijn toch een soort rolmodellen voor mij geweest.
quote:
Beetje flauw maar ben toch wel nieuwsgierig: wordt het beflapje nog steeds gebruikt en hoe werkt zo'n ding?
SCHomo
Het beflapje wordt in mijn vriendenkring niet veel gebruikt, weleens maar niet vaak. Dit omdat lesbo's volgens mij denken dat ze geen SOA kunnen krijgen oid .
Het werkt gewoon als een lapje . Het is een soort vierkantje (rechthoekje) die legt je op de vrouwelijke geslachtsdelen en likken maar .

Ik gebruik het zelf niet want heb een vaste relatie.
ijs_beer fan!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:41 #263
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36260550
Lieve SCH,

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.

Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?

gr Bjoro
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:09:13 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36261567
BeSCHte SCH,

Ik las het volgende op internet:
quote:
Bloedbanken in Nederland weigeren nog alijd het bloed van homo- en biseksuelen mannen. Ondanks voortdurende protesten van de homobeweging dat dit discriminatie is. Ook internationaal speelt deze kwestie nog volop.
Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?

Groet,
Erik
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:13 #265
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36262427
Beste SCH,

Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_36263938
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Een beflapje is een vierkant rubber lapje dat je bij het beffen voor je mond houdt, waardoor je tong en lippen niet in aanraking komen met de vagina
Lijkt me nogal onhandig
pi_36263983
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?

Groet,
Erik
ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..

heb het al eerder gezien, ook gemailt..
homo's schijnen een risicogroep te zijn
daarom wordt je bloed bij voorbaat al niet geaccepteerd. hetzelfde geld voor Orgaandonatie trouwens!
dus ze kijken niet naar de persoon individueel, maar ze gooien een hele groep bij elkaar en zeggen "jah, maar jullie zijn een risico groep, omdat sommigen een soa hebben of HIV hebben, en dat is meer dan bij hetero's "

doe dan gewoon een test man.. en ja.. die test duurt een paar dagen.. dan hou je dat bloed toch apart en gooi je het weg als het ergens mee besmet blijkt te zijn?
of wordt "hetero-bloed" niet óók getest?
dag
pi_36264087
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..

heb het al eerder gezien, ook gemailt..
homo's schijnen een risicogroep te zijn
daarom wordt je bloed bij voorbaat al niet geaccepteerd. hetzelfde geld voor Orgaandonatie trouwens!
dus ze kijken niet naar de persoon individueel, maar ze gooien een hele groep bij elkaar en zeggen "jah, maar jullie zijn een risico groep, omdat sommigen een soa hebben of HIV hebben, en dat is meer dan bij hetero's "

doe dan gewoon een test man.. en ja.. die test duurt een paar dagen.. dan hou je dat bloed toch apart en gooi je het weg als het ergens mee besmet blijkt te zijn?
of wordt "hetero-bloed" niet óók getest?
Het is een erg vreemde regel imo. Misschien 20 jaar geleden niet nu wel.
Elk bloed wordt sws getest dus waarom dat van homo's niet accepeteren?
Ik heb nu even de cijfers niet bij de hand maar laatste keer dat ik keek, was het percentage onveilige seks groter bij hetero's dan bij homo's .
ijs_beer fan!
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:40:52 #269
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36264424
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,

Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
je moet ook niet naar "the brown finger gym" gaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36264477
quote:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel

Groet,
Erik
[invalmodus]
Het is eerst en vooral iets wat me bezorgd maakt over de kwaliteitscontrole van het gedoneerde bloed. Daarbij is het idd gewoon discriminatie pur sang. In de link staat ergens dat er in 1999 geconcludeerd wordt dat er sprake is van indirecte verwijzing, misschien ligt 't aan mij en ken ik de regelgeving niet goed genoeg, maar er wordt gewoon vanuit gegaan dat homoseksuelen er een losbandig en risicovol leven op nahouden.
[/invalmodus]
pi_36265259
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Lieve SCH,

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.

Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?

gr Bjoro
Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
pi_36265946
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,

Je bedoelt dat 90 procent homo is of bedoelde je het andersom?

Homo's gaan volgens mij massaal naar de sportschool, zeker de laatste jaren. Er is een soort gezondheidsrage gaande bij iedereen en zeker bij homo's. SCH doet daar trouwens niet aan mee. Het wasbordje is weer terug van weg geweest.
pi_36266425
quote:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel

Groet,
Erik
Beste Erik,

Je hebt al wat antwoorden gehad. Ik heb er persoonlijke ervaring mee en ook vanuit mijn werk heb ik me er eens in verdiept. Ik meldde me aan als bloeddonor en toen moest ik op papier invullen of ik de laatste tijd sexueel contact had gehad met mannen. Nou ja, toen ben ik maar afgehaakt. Om er nou over te liegen. En graag of niet.

Het is een beetje dubbel. Ik snap dat ze risico's willen uitsluiten en daar ook ver ingaan. En homo's behoren tot een risicogroep. Het is alleen zo dat het bloed volgens mij toch getest wordt en dat in de praktijk hetero's misschien wel onveiliger sex hebben. Dus vraag ik me af of dit beleid de veiligheid ten goede komt.

kus SCHomo
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:45:18 #274
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36266808
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36267009
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]

dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:55:29 #276
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36267194
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]

!!!

beste SCHmiecht

zie jij homoseksaliteit iets als een klein dingetje zoals bijvoorbeeld het hebben van bruine of blauwe ogen, het hebben van bruin haar, lengte, karaketrtrekjes, of zie jij homoseksualiteit als een grotere invloed van je leven, een levensstijl ontstaan door de seksualiteit, een allesbeheersend iets?

groeten Jerre.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:00:24 #277
71919 wonderer
pi_36267380
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met sociale machine?
Wat jij zei
quote:
Ik denk dat er wel verschillen zijn tussen groepen homomannen en heteromannen, zeker als het om onderwerpen en manier van omgang en sociale codes gaat.
Ik ben wel benieuwd naar die verschillen. Ik heb mezelf regelmatig in grote (10+) groepen met zowel uitsluitend homomannen als uitsluitend heteromannen gevonden, maar afgezien van het soort dubbelzinnige grappen, was er geloof ik weinig verschil. Aan de andere kant waren dat voornamelijk specifieke meets, dus een bepaald onderwerp voerde de boventoon. En de leeftijd verschilde nog al, de hetero's waren vrijwel allemaal onder de achttien. Dat scheelt toch Vandaar, misschien heb jij/hebben jullie er wat beter zicht op.

Daarnaast ben ik redelijk blind wat sociale codes en omgang betreft
pi_36267629
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!!!

beste SCHmiecht

zie jij homoseksaliteit iets als een klein dingetje zoals bijvoorbeeld het hebben van bruine of blauwe ogen, het hebben van bruin haar, lengte, karaketrtrekjes, of zie jij homoseksualiteit als een grotere invloed van je leven, een levensstijl ontstaan door de seksualiteit, een allesbeheersend iets?

groeten Jerre.
Beste Jerruhuhuh,

Het is wel bepalender voor mijn leven dan de kleur van mijn haar maar of het allesbepalend is, dat is weer een hele stap verder. Het zit er tussenin en het hangt af van de context. Lekker vaag he. Het is wel iets van een levensstijl natuurlijk maar dat hoeft toch niet zoveel van een hetero te verschillen .Maar homoseksualiteit is wel belangirjk, het is meer dan een dingetje, als je begrijpt wat ik bedoel.

kus SCHomo
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:13:31 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36267887
BeSCHte SCH,

Heb je een kinderwens?

Groet,
Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_36272669
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?

Viel me gewoon op.
pi_36275410
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?

Viel me gewoon op.
Beste Evil_Jur ik denk dat er inderdaad relatief veel homo's in de showbiz zitten, misschien omdat veel homo's artistiek zijn aangelegen, daarnaast denk ik ook dat het in de showbiz relatief goed geaccepteerd is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld betaald voetballers (waarvan ik er ongeveer 3 ken). Kortom het is een beetje van beide kanten.

Kus raptorix
pi_36332803
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,

Heb je een kinderwens?

Groet,
Erik
Beste Tha_Erik,

Ja, ik heb een kinderwens al houdt die me niet dagelijks bezig. Ik krijg geen kinderen en vindt dat prima. Ik heb een soort pleegkindje en in die zin gaat het prima en zie ik het meer zoals de dingen gaan. Momenteel ben ik vooral erg gelukkig als ik veel vrienden met jonge kinderen en alle drukte en gedoe die daarbij hoort zie. Ik heb een drukke baan, lees graag boeken, doe aan theater en kijk veel tv en films en dat kan allemaal heerlijk nu.

kus SCHomo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:46:41 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36332899
Ik was al bang dat dit topic een langzame dood aan het sterven was . Terwijl dit wel een nuttig topic is met al die vooroordelen in de wereld.

Dus, goed topic. .
Hoogachtend,
Erik.
pi_36333145
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:

Viel me gewoon op.
Beste evil_jur,

Homo's zijn in bepaalde beroepen over en in andere ondervertegenwoordigd, met alle uitzonderingen die daarbij horen. In de showbiz, de media en de medische zorg werken relatief veel homo's. Wellicht omdat het een wat veiliger wereld is dan de beta-wereld, misschien gaat een homo wat minder snel naar een technische universiteit. Maar ik heb er niet echt een verklaring voor eigenlijk.

doeg SCHomo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:59:49 #285
6536 dwerg
chagrijn
pi_36339770
Wat was het laatste concert waar je geweest bent?
I intend to live forever, or die trying.
pi_36339880
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef dwerg het volgende:
Wat was het laatste concert waar je geweest bent?
Oh shit, nu hoop ik maar dat het iets typisch a-homo is, het is wel even geleden zeg. Kom er op terug.
pi_36339955
Ik wilde onlangs naar Lou Reed in Rome maar was net te laat voor kaartjes, echt concert zal van vorig jaar dateren maar breek mijn hersens - ben een huismus geworden. De laatste jaren in ieder geval The Levellers, keertje of 3/4 en Bowie en Eels.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:19:11 #288
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340287
Nouja, het zijn de Pet Shop Boys niet, maar er is verder weinig verkeerd aan Eels. Of Bowie. Je zou eens naar Spinvis moeten gaan, je haat het vast en zeker.
pi_36340378
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
Nouja, het zijn de Pet Shop Boys niet, maar er is verder weinig verkeerd aan Eels. Of Bowie. Je zou eens naar Spinvis moeten gaan, je haat het vast en zeker.
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?

En ik houd ook van de Pet Shop Boys
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:23:07 #290
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_36340413
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef BigBadPete het volgende:
Zeg eens sch,

Wat moet je allemaal gedaan hebben voordat je jezelf een ervaren homo mag noemen?
Nou, SCHeitertje, hoe zit dat?
pi_36340480
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

Van mij mag je je zo noemen hoor.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:26:23 #292
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340546
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?
Was je ook in Tivoli in 2003?
Nouja, ik vraag dit omdat er nog iemand is die jij wel kent en met wie ik vorige week naar Spinvis & Vinkenoog ben geweest maar dat was geen succes en nu wil hij nog een keer en ik denk, ach, misschien wil SCH dan ook wel mee. Gezellig.
pi_36340938
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef dwerg het volgende:

[..]

Was je ook in Tivoli in 2003?
quote:
Nouja, ik vraag dit omdat er nog iemand is die jij wel kent en met wie ik vorige week naar Spinvis & Vinkenoog ben geweest maar dat was geen succes en nu wil hij nog een keer en ik denk, ach, misschien wil SCH dan ook wel mee. Gezellig.
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:39:20 #294
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340978
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....
Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.
pi_36341038
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:

[..]

Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.
Wat een cirkeltje. Gezellig man, misdeelden onder elkaar
pi_36341333
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

100+ dan ben je een echte nicht
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:54:09 #297
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_36341413
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

100+ dan ben je een echte nicht
Dat halen ze niet
pi_36350411
Nog vragen voor deel 2?
Waar is NanKing toch?
Zullen we nog een doorstartje maken?
heb je nog geneukt raptorix?
Nee, we gaan er geen slowchat van maken.
Had ik al gezegd dat ik een zwak heb voor Aziatische mannen?
Weinig vragen over het homohuwelijjk zeg...
Mijn lieve ouders komen vandaag op bezoek
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:59:44 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36350576
OK, nog maar een paar vraagjes dan?

BeSCHte SCH,

Hoe zit het dan met het homohuwelijk, waar wordt het gedaan, hoe zit het met "gebruiken/tradities"?
En je zegt dat je ouders op bezoek komen, ik neem aan dat ze het allemaal geaccepteerd hebben enzo, maar hoe ging dat in je jeugd en met je "uit de kast komen" enzo? Hoe reageerde je omgeving/vrienden erop?

Groet,
Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_36352603
beste SCHomo,

Is homoseksualiteit statisch of dynamisch in je leven? Blijft je geaardheid gedurende je hele leven hetzelfde of kan het ook schommelen?

groet
meneer de Boon
pi_36353551
Komt er een deel 3?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')