abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36265259
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Lieve SCH,

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.

Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?

gr Bjoro
Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
pi_36265946
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,

Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
Je bedoelt dat 90 procent homo is of bedoelde je het andersom?

Homo's gaan volgens mij massaal naar de sportschool, zeker de laatste jaren. Er is een soort gezondheidsrage gaande bij iedereen en zeker bij homo's. SCH doet daar trouwens niet aan mee. Het wasbordje is weer terug van weg geweest.
pi_36266425
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,

Ik las het volgende op internet:
[..]

Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?

Groet,
Erik
Beste Erik,

Je hebt al wat antwoorden gehad. Ik heb er persoonlijke ervaring mee en ook vanuit mijn werk heb ik me er eens in verdiept. Ik meldde me aan als bloeddonor en toen moest ik op papier invullen of ik de laatste tijd sexueel contact had gehad met mannen. Nou ja, toen ben ik maar afgehaakt. Om er nou over te liegen. En graag of niet.

Het is een beetje dubbel. Ik snap dat ze risico's willen uitsluiten en daar ook ver ingaan. En homo's behoren tot een risicogroep. Het is alleen zo dat het bloed volgens mij toch getest wordt en dat in de praktijk hetero's misschien wel onveiliger sex hebben. Dus vraag ik me af of dit beleid de veiligheid ten goede komt.

kus SCHomo
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:45:18 #274
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36266808
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36267009
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]

dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:55:29 #276
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36267194
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]

!!!

beste SCHmiecht

zie jij homoseksaliteit iets als een klein dingetje zoals bijvoorbeeld het hebben van bruine of blauwe ogen, het hebben van bruin haar, lengte, karaketrtrekjes, of zie jij homoseksualiteit als een grotere invloed van je leven, een levensstijl ontstaan door de seksualiteit, een allesbeheersend iets?

groeten Jerre.
put
your
clothes
on!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:00:24 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36267380
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met sociale machine?
Wat jij zei
quote:
Ik denk dat er wel verschillen zijn tussen groepen homomannen en heteromannen, zeker als het om onderwerpen en manier van omgang en sociale codes gaat.
Ik ben wel benieuwd naar die verschillen. Ik heb mezelf regelmatig in grote (10+) groepen met zowel uitsluitend homomannen als uitsluitend heteromannen gevonden, maar afgezien van het soort dubbelzinnige grappen, was er geloof ik weinig verschil. Aan de andere kant waren dat voornamelijk specifieke meets, dus een bepaald onderwerp voerde de boventoon. En de leeftijd verschilde nog al, de hetero's waren vrijwel allemaal onder de achttien. Dat scheelt toch Vandaar, misschien heb jij/hebben jullie er wat beter zicht op.

Daarnaast ben ik redelijk blind wat sociale codes en omgang betreft
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36267629
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!!!

beste SCHmiecht

zie jij homoseksaliteit iets als een klein dingetje zoals bijvoorbeeld het hebben van bruine of blauwe ogen, het hebben van bruin haar, lengte, karaketrtrekjes, of zie jij homoseksualiteit als een grotere invloed van je leven, een levensstijl ontstaan door de seksualiteit, een allesbeheersend iets?

groeten Jerre.
Beste Jerruhuhuh,

Het is wel bepalender voor mijn leven dan de kleur van mijn haar maar of het allesbepalend is, dat is weer een hele stap verder. Het zit er tussenin en het hangt af van de context. Lekker vaag he. Het is wel iets van een levensstijl natuurlijk maar dat hoeft toch niet zoveel van een hetero te verschillen .Maar homoseksualiteit is wel belangirjk, het is meer dan een dingetje, als je begrijpt wat ik bedoel.

kus SCHomo
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:13:31 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36267887
BeSCHte SCH,

Heb je een kinderwens?

Groet,
Erik
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36272669
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?

Viel me gewoon op.
pi_36275410
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?

Viel me gewoon op.
Beste Evil_Jur ik denk dat er inderdaad relatief veel homo's in de showbiz zitten, misschien omdat veel homo's artistiek zijn aangelegen, daarnaast denk ik ook dat het in de showbiz relatief goed geaccepteerd is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld betaald voetballers (waarvan ik er ongeveer 3 ken). Kortom het is een beetje van beide kanten.

Kus raptorix
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_36332803
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,

Heb je een kinderwens?

Groet,
Erik
Beste Tha_Erik,

Ja, ik heb een kinderwens al houdt die me niet dagelijks bezig. Ik krijg geen kinderen en vindt dat prima. Ik heb een soort pleegkindje en in die zin gaat het prima en zie ik het meer zoals de dingen gaan. Momenteel ben ik vooral erg gelukkig als ik veel vrienden met jonge kinderen en alle drukte en gedoe die daarbij hoort zie. Ik heb een drukke baan, lees graag boeken, doe aan theater en kijk veel tv en films en dat kan allemaal heerlijk nu.

kus SCHomo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:46:41 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36332899
Ik was al bang dat dit topic een langzame dood aan het sterven was . Terwijl dit wel een nuttig topic is met al die vooroordelen in de wereld.

Dus, goed topic. .
Hoogachtend,
Erik.
pi_36333145
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:

Viel me gewoon op.
Beste evil_jur,

Homo's zijn in bepaalde beroepen over en in andere ondervertegenwoordigd, met alle uitzonderingen die daarbij horen. In de showbiz, de media en de medische zorg werken relatief veel homo's. Wellicht omdat het een wat veiliger wereld is dan de beta-wereld, misschien gaat een homo wat minder snel naar een technische universiteit. Maar ik heb er niet echt een verklaring voor eigenlijk.

doeg SCHomo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:59:49 #285
6536 dwerg
chagrijn
pi_36339770
Wat was het laatste concert waar je geweest bent?
I intend to live forever, or die trying.
pi_36339880
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef dwerg het volgende:
Wat was het laatste concert waar je geweest bent?
Oh shit, nu hoop ik maar dat het iets typisch a-homo is, het is wel even geleden zeg. Kom er op terug.
pi_36339955
Ik wilde onlangs naar Lou Reed in Rome maar was net te laat voor kaartjes, echt concert zal van vorig jaar dateren maar breek mijn hersens - ben een huismus geworden. De laatste jaren in ieder geval The Levellers, keertje of 3/4 en Bowie en Eels.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:19:11 #288
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340287
Nouja, het zijn de Pet Shop Boys niet, maar er is verder weinig verkeerd aan Eels. Of Bowie. Je zou eens naar Spinvis moeten gaan, je haat het vast en zeker.
pi_36340378
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
Nouja, het zijn de Pet Shop Boys niet, maar er is verder weinig verkeerd aan Eels. Of Bowie. Je zou eens naar Spinvis moeten gaan, je haat het vast en zeker.
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?

En ik houd ook van de Pet Shop Boys
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:23:07 #290
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_36340413
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef BigBadPete het volgende:
Zeg eens sch,

Wat moet je allemaal gedaan hebben voordat je jezelf een ervaren homo mag noemen?
Nou, SCHeitertje, hoe zit dat?
pi_36340480
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

Van mij mag je je zo noemen hoor.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:26:23 #292
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340546
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?
Was je ook in Tivoli in 2003?
Nouja, ik vraag dit omdat er nog iemand is die jij wel kent en met wie ik vorige week naar Spinvis & Vinkenoog ben geweest maar dat was geen succes en nu wil hij nog een keer en ik denk, ach, misschien wil SCH dan ook wel mee. Gezellig.
pi_36340938
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef dwerg het volgende:

[..]

Was je ook in Tivoli in 2003?
quote:
Nouja, ik vraag dit omdat er nog iemand is die jij wel kent en met wie ik vorige week naar Spinvis & Vinkenoog ben geweest maar dat was geen succes en nu wil hij nog een keer en ik denk, ach, misschien wil SCH dan ook wel mee. Gezellig.
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:39:20 #294
6536 dwerg
chagrijn
pi_36340978
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....
Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.
pi_36341038
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:

[..]

Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.
Wat een cirkeltje. Gezellig man, misdeelden onder elkaar
pi_36341333
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

100+ dan ben je een echte nicht
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:54:09 #297
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_36341413
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

100+ dan ben je een echte nicht
Dat halen ze niet
pi_36350411
Nog vragen voor deel 2?
Waar is NanKing toch?
Zullen we nog een doorstartje maken?
heb je nog geneukt raptorix?
Nee, we gaan er geen slowchat van maken.
Had ik al gezegd dat ik een zwak heb voor Aziatische mannen?
Weinig vragen over het homohuwelijjk zeg...
Mijn lieve ouders komen vandaag op bezoek
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:59:44 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36350576
OK, nog maar een paar vraagjes dan?

BeSCHte SCH,

Hoe zit het dan met het homohuwelijk, waar wordt het gedaan, hoe zit het met "gebruiken/tradities"?
En je zegt dat je ouders op bezoek komen, ik neem aan dat ze het allemaal geaccepteerd hebben enzo, maar hoe ging dat in je jeugd en met je "uit de kast komen" enzo? Hoe reageerde je omgeving/vrienden erop?

Groet,
Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_36352603
beste SCHomo,

Is homoseksualiteit statisch of dynamisch in je leven? Blijft je geaardheid gedurende je hele leven hetzelfde of kan het ook schommelen?

groet
meneer de Boon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')