Beste Bjoro,quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Lieve SCH,
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.
Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?
gr Bjoro
Je bedoelt dat 90 procent homo is of bedoelde je het andersom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,
Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
Beste Erik,quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,
Ik las het volgende op internet:
[..]
Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?
Groet,
Erik
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echtequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Bjoro,
Homo's zeuren niet
kus SCHomo
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte![]()
Wat jij zeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met sociale machine?
Ik ben wel benieuwd naar die verschillen. Ik heb mezelf regelmatig in grote (10+) groepen met zowel uitsluitend homomannen als uitsluitend heteromannen gevonden, maar afgezien van het soort dubbelzinnige grappen, was er geloof ik weinig verschil. Aan de andere kant waren dat voornamelijk specifieke meets, dus een bepaald onderwerp voerde de boventoon. En de leeftijd verschilde nog al, de hetero's waren vrijwel allemaal onder de achttien. Dat scheelt tochquote:Ik denk dat er wel verschillen zijn tussen groepen homomannen en heteromannen, zeker als het om onderwerpen en manier van omgang en sociale codes gaat.
Beste Jerruhuhuh,quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!
beste SCHmiecht
zie jij homoseksaliteit iets als een klein dingetje zoals bijvoorbeeld het hebben van bruine of blauwe ogen, het hebben van bruin haar, lengte, karaketrtrekjes, of zie jij homoseksualiteit als een grotere invloed van je leven, een levensstijl ontstaan door de seksualiteit, een allesbeheersend iets?
groeten Jerre.
Beste Evil_Jur ik denk dat er inderdaad relatief veel homo's in de showbiz zitten, misschien omdat veel homo's artistiek zijn aangelegen, daarnaast denk ik ook dat het in de showbiz relatief goed geaccepteerd is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld betaald voetballers (waarvan ik er ongeveer 3 ken). Kortom het is een beetje van beide kanten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?
Viel me gewoon op.
Beste Tha_Erik,quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,
Heb je een kinderwens?
Groet,
Erik
Beste evil_jur,quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het zo dat er relatief veel homo's in showbiz zitten, of lijkt dat maar zo omdat het meer geaccepteerd is? En als er inderdaad relatief veel werken, waarom?
Viel me gewoon op.
Oh shit, nu hoop ik maar dat het iets typisch a-homo is, het is wel even geleden zeg. Kom er op terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef dwerg het volgende:
Wat was het laatste concert waar je geweest bent?
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
Nouja, het zijn de Pet Shop Boys niet, maar er is verder weinig verkeerd aan Eels. Of Bowie. Je zou eens naar Spinvis moeten gaan, je haat het vast en zeker.
Nou, SCHeitertje, hoe zit dat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef BigBadPete het volgende:
Zeg eens sch,
Wat moet je allemaal gedaan hebben voordat je jezelf een ervaren homo mag noemen?
Was je ook in Tivoli in 2003?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Ben ik geweest - man, ik hoorde denk ik bij de eerste honderd kopers van de cd. Concert met orkestje met zijn vader was heel aardig. Waarom vraag je dit eigenlijk?
quote:
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....quote:Nouja, ik vraag dit omdat er nog iemand is die jij wel kent en met wie ik vorige week naar Spinvis & Vinkenoog ben geweest maar dat was geen succes en nu wil hij nog een keer en ik denk, ach, misschien wil SCH dan ook wel mee. Gezellig.
Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
We hoeven dan toch niet de hele avond over tulpen te praten? Ben iets minder fan dan destijds maar als het zo uitkomt....
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vraag maar aan Seborik waar ik zoal over praat. En vraag hem wanneer hij weer tijd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |