abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36221106
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Doen hetero's toch ook aan?

Ik ben wel benieuwd hoe je aan een nieuwe partner, bijvoorbeeld tijdens een one night stand, duidelijk maakt dat je het niet anaal doet, terwijl duidelijk is dat hij dat wel graag wil. Wordt dat over het algemeen makkelijk opgenomen of kan zoiets echt een issue zijn?
Meestal is dat niet zo een probleem, homos zijn over algemeen vrij duidelijk over wat ze willen of niet, meestal hoef je dat niet eens te vragen, je voelt zoiets wel aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 maart 2006 @ 02:17:16 #252
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36221359
Ik vraag me ook af hoe de sociale machine werkt in een groep homomannen en een groep heteromannen. De onderwerpen, de hierarchie, of maakt dat weinig verschil, blijven mannen toch mannen, waar ze ook op vallen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36221379
Denk dat het bij homos erger is, daar is toch wat meer onderscheid tussen dominante en onderdanige mannen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_36222533
Wat geef je korte antwoorden raptorix, zo krijg je geen voldoende voor je stage. Je moet de users wat vriendelijker toespreken en er echt even de tijd voor nemen. Okay?
pi_36252293
Hik vreees dat deze top ik dood is
alias Capriccio Dieu Donné
pi_36252741
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee joh
ijs_beer fan!
pi_36254525
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Tuuk niet, we gaan op naar deeltje 3 tot en met 17
pi_36254739
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de sociale machine werkt in een groep homomannen en een groep heteromannen. De onderwerpen, de hierarchie, of maakt dat weinig verschil, blijven mannen toch mannen, waar ze ook op vallen?
Wat bedoel je precies met sociale machine?

Ik denk dat er wel verschillen zijn tussen groepen homomannen en heteromannen, zeker als het om onderwerpen en manier van omgang en sociale codes gaat.
pi_36254750
Lieve NanKing,

Heb jij ook iets speciaals met lesbische artiesten als Joan Armatrading, KD Lang of Melissa Etheridge?

Beetje flauw maar ben toch wel nieuwsgierig: wordt het beflapje nog steeds gebruikt en hoe werkt zo'n ding?

SCHomo
pi_36257897
Wat is een beflapje
pi_36258976
Een beflapje is een vierkant rubber lapje dat je bij het beffen voor je mond houdt, waardoor je tong en lippen niet in aanraking komen met de vagina
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36259207
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Lieve NanKing,

Heb jij ook iets speciaals met lesbische artiesten als Joan Armatrading, KD Lang of Melissa Etheridge?

Ja, zeker! Ik ben geen superfan maar het zijn toch je roots he . Vooral Etheridge vind ik een dyke (wehe) van een vrouw .
Het zijn toch een soort rolmodellen voor mij geweest.
quote:
Beetje flauw maar ben toch wel nieuwsgierig: wordt het beflapje nog steeds gebruikt en hoe werkt zo'n ding?
SCHomo
Het beflapje wordt in mijn vriendenkring niet veel gebruikt, weleens maar niet vaak. Dit omdat lesbo's volgens mij denken dat ze geen SOA kunnen krijgen oid .
Het werkt gewoon als een lapje . Het is een soort vierkantje (rechthoekje) die legt je op de vrouwelijke geslachtsdelen en likken maar .

Ik gebruik het zelf niet want heb een vaste relatie.
ijs_beer fan!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:41 #263
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36260550
Lieve SCH,

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.

Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?

gr Bjoro
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:09:13 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36261567
BeSCHte SCH,

Ik las het volgende op internet:
quote:
Bloedbanken in Nederland weigeren nog alijd het bloed van homo- en biseksuelen mannen. Ondanks voortdurende protesten van de homobeweging dat dit discriminatie is. Ook internationaal speelt deze kwestie nog volop.
Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?

Groet,
Erik
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:39:13 #265
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36262427
Beste SCH,

Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_36263938
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Een beflapje is een vierkant rubber lapje dat je bij het beffen voor je mond houdt, waardoor je tong en lippen niet in aanraking komen met de vagina
Lijkt me nogal onhandig
pi_36263983
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?

Groet,
Erik
ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..

heb het al eerder gezien, ook gemailt..
homo's schijnen een risicogroep te zijn
daarom wordt je bloed bij voorbaat al niet geaccepteerd. hetzelfde geld voor Orgaandonatie trouwens!
dus ze kijken niet naar de persoon individueel, maar ze gooien een hele groep bij elkaar en zeggen "jah, maar jullie zijn een risico groep, omdat sommigen een soa hebben of HIV hebben, en dat is meer dan bij hetero's "

doe dan gewoon een test man.. en ja.. die test duurt een paar dagen.. dan hou je dat bloed toch apart en gooi je het weg als het ergens mee besmet blijkt te zijn?
of wordt "hetero-bloed" niet óók getest?
dag
pi_36264087
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..

heb het al eerder gezien, ook gemailt..
homo's schijnen een risicogroep te zijn
daarom wordt je bloed bij voorbaat al niet geaccepteerd. hetzelfde geld voor Orgaandonatie trouwens!
dus ze kijken niet naar de persoon individueel, maar ze gooien een hele groep bij elkaar en zeggen "jah, maar jullie zijn een risico groep, omdat sommigen een soa hebben of HIV hebben, en dat is meer dan bij hetero's "

doe dan gewoon een test man.. en ja.. die test duurt een paar dagen.. dan hou je dat bloed toch apart en gooi je het weg als het ergens mee besmet blijkt te zijn?
of wordt "hetero-bloed" niet óók getest?
Het is een erg vreemde regel imo. Misschien 20 jaar geleden niet nu wel.
Elk bloed wordt sws getest dus waarom dat van homo's niet accepeteren?
Ik heb nu even de cijfers niet bij de hand maar laatste keer dat ik keek, was het percentage onveilige seks groter bij hetero's dan bij homo's .
ijs_beer fan!
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:40:52 #269
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36264424
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,

Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
je moet ook niet naar "the brown finger gym" gaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36264477
quote:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel

Groet,
Erik
[invalmodus]
Het is eerst en vooral iets wat me bezorgd maakt over de kwaliteitscontrole van het gedoneerde bloed. Daarbij is het idd gewoon discriminatie pur sang. In de link staat ergens dat er in 1999 geconcludeerd wordt dat er sprake is van indirecte verwijzing, misschien ligt 't aan mij en ken ik de regelgeving niet goed genoeg, maar er wordt gewoon vanuit gegaan dat homoseksuelen er een losbandig en risicovol leven op nahouden.
[/invalmodus]
pi_36265259
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Lieve SCH,

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.

Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?

gr Bjoro
Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
pi_36265946
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,

Je bedoelt dat 90 procent homo is of bedoelde je het andersom?

Homo's gaan volgens mij massaal naar de sportschool, zeker de laatste jaren. Er is een soort gezondheidsrage gaande bij iedereen en zeker bij homo's. SCH doet daar trouwens niet aan mee. Het wasbordje is weer terug van weg geweest.
pi_36266425
quote:
BeSCHte SCH,

[..]

Volledig artikel

Groet,
Erik
Beste Erik,

Je hebt al wat antwoorden gehad. Ik heb er persoonlijke ervaring mee en ook vanuit mijn werk heb ik me er eens in verdiept. Ik meldde me aan als bloeddonor en toen moest ik op papier invullen of ik de laatste tijd sexueel contact had gehad met mannen. Nou ja, toen ben ik maar afgehaakt. Om er nou over te liegen. En graag of niet.

Het is een beetje dubbel. Ik snap dat ze risico's willen uitsluiten en daar ook ver ingaan. En homo's behoren tot een risicogroep. Het is alleen zo dat het bloed volgens mij toch getest wordt en dat in de praktijk hetero's misschien wel onveiliger sex hebben. Dus vraag ik me af of dit beleid de veiligheid ten goede komt.

kus SCHomo
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:45:18 #274
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36266808
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Bjoro,

Homo's zeuren niet

kus SCHomo
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36267009
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]

dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')