Meestal is dat niet zo een probleem, homos zijn over algemeen vrij duidelijk over wat ze willen of niet, meestal hoef je dat niet eens te vragen, je voelt zoiets wel aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doen hetero's toch ook aan?
Ik ben wel benieuwd hoe je aan een nieuwe partner, bijvoorbeeld tijdens een one night stand, duidelijk maakt dat je het niet anaal doet, terwijl duidelijk is dat hij dat wel graag wil. Wordt dat over het algemeen makkelijk opgenomen of kan zoiets echt een issue zijn?
Nee johquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hik vreees dat deze top ik dood is
Tuuk niet, we gaan op naar deeltje 3 tot en met 17quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hik vreees dat deze top ik dood is
Wat bedoel je precies met sociale machine?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de sociale machine werkt in een groep homomannen en een groep heteromannen. De onderwerpen, de hierarchie, of maakt dat weinig verschil, blijven mannen toch mannen, waar ze ook op vallen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
Lieve NanKing,
Heb jij ook iets speciaals met lesbische artiesten als Joan Armatrading, KD Lang of Melissa Etheridge?
Het beflapje wordt in mijn vriendenkring niet veel gebruikt, weleens maar niet vaak. Dit omdat lesbo's volgens mij denken dat ze geen SOA kunnen krijgen oidquote:Beetje flauw maar ben toch wel nieuwsgierig: wordt het beflapje nog steeds gebruikt en hoe werkt zo'n ding?
SCHomo
Volledig artikelquote:Bloedbanken in Nederland weigeren nog alijd het bloed van homo- en biseksuelen mannen. Ondanks voortdurende protesten van de homobeweging dat dit discriminatie is. Ook internationaal speelt deze kwestie nog volop.
Lijkt me nogal onhandigquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Een beflapje is een vierkant rubber lapje dat je bij het beffen voor je mond houdt, waardoor je tong en lippen niet in aanraking komen met de vagina
ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,
Ik las het volgende op internet:
[..]
Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?
Groet,
Erik
Het is een erg vreemde regel imo. Misschien 20 jaar geleden niet nu wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik neem maar even de vrijheid om hierop te reageren..
heb het al eerder gezien, ook gemailt..
homo's schijnen een risicogroep te zijn
daarom wordt je bloed bij voorbaat al niet geaccepteerd. hetzelfde geld voor Orgaandonatie trouwens!
dus ze kijken niet naar de persoon individueel, maar ze gooien een hele groep bij elkaar en zeggen "jah, maar jullie zijn een risico groep, omdat sommigen een soa hebben of HIV hebben, en dat is meer dan bij hetero's "
doe dan gewoon een test man.. en ja.. die test duurt een paar dagen.. dan hou je dat bloed toch apart en gooi je het weg als het ergens mee besmet blijkt te zijn?
of wordt "hetero-bloed" niet óók getest?
je moet ook niet naar "the brown finger gym" gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,
Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
[invalmodus]quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,
[..]
Volledig artikel
Hoe denk jij er over? Denk je dat ze een punt hebben, of vind je het disciminatie?
Groet,
Erik
Beste Bjoro,quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Lieve SCH,
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is deze vraag al een keer geweest, maar ik stel hem toch maar.
Binnen een hetero-sexuele relatie is de vrouw vaak de zeurende factor, hoe is die verdeling bij jullie ?
gr Bjoro
Je bedoelt dat 90 procent homo is of bedoelde je het andersom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef SeLang het volgende:
Beste SCH,
Gaan er ook hetero's naar de sportschool ?
Zelf vermoed ik dat ongeveer 10% van de mensen in de sportschool (gedeeltelijk) hetero is
Beste Erik,quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH,
[..]
Volledig artikel
Groet,
Erik
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echtequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Bjoro,
Homo's zeuren niet
kus SCHomo
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel verleidelijk om over te stappen....trouwens, dan ben jij geen echte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |