abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36144997
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Koewam het volgende:
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
alias Capriccio Dieu Donné
pi_36147503
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:28:49 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_36147550
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36147623
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36147785
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
pi_36147833
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
Welke SCHrik?
pi_36147861
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
pi_36147866
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Kleuren waarvoor?
pi_36147875
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke SCHrik?
de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
pi_36147969
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkie
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:51:12 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148018
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:55:22 #187
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148112
beste SCh,

ik vraag mij het een en ander af. Als Meki eindelijk een burhka koopt waarvan de kleur WEL matcht bij de highlights in jouw bossie haar, zou je hem dan wel neuken? en indien ja, bij wie thuis dan?
put
your
clothes
on!
pi_36148128
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Beste tong80,

Deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen maar dat geeft niks. Ik beantwoord hem graag opnieuw voor je omdat ik het leuk vind dat je hier ook een vraag komt stellen. Je schijnt een hele populaire user te zijn hier. Er is een code met zakdoeken in verschillende kleuren maar die wordt bijna niet gebruikt. Over lakens heb ik nooit iets gehoord, daar slapen homo's gewoon onder en maken ze vlekken op.

kus SCHomo
pi_36148143
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:58:56 #190
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148194
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
put
your
clothes
on!
pi_36148258
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Kleuren waarvoor?
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36148259
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 19:06:54 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148359
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

zaterdag 18 maart 2006 @ 19:07:51 #194
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148380
Beste SCH,

Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148424
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Beste Gollemrulez,

Oordeel zelf:

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:09:37 #196
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148429
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
lieve SCHurftie

het was thans een stelling die heel vaak in discussies over homos word ingenomen en niet de mijne, daarom vraag ik het je. heeft dat te maken me thet feit dat homoseksuelen vanaf het begin van hun seksuele discovery ook telkens met hun seksualiteit worden geconfronteerd, in tegenstelling tot hetero's? (een heter zal zich pas hetero noemen en voelen als het begrip homoseksualiteit om de hoek komt kijken, een homoseksueel word toch vaker geconfronteerd dat zijn seksualiteit anders is en voor sommigen een grote invloed heeft...)
put
your
clothes
on!
pi_36148549
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

Beste tong80,

Grootouders zijn soms net weer iets toleranter door hun leeftijd en levenservaring, maar niet altijd natuurlijk. De oma van mijn vriend was al zwaar dement toen ik hem leerde kennen en begon er iedere keer weer over hoe leuk het was dat we bij elkaar in de klas zaten. In een helder moment vertelde haar dochter haar dat wij een relatie hadden waarop ze kort maar heel krachtig antwoordde: GATVERDAMME. Twee minuten later begon ze alweer over onze klas

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:13:49 #198
95415 Bullpit
hangoudere
pi_36148553
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:15:10 #199
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148592
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

[afbeelding]
OMG.

Droogkloot. *denkt weer aan Brokeback Mountain*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148602
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste SCH,

[quote]Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
Of die verbondenheid er is, is maar de vraag. Het is net als met voetbalclubs waar een speciale kleur bij hoort. Ik denk niet dat de meeste homo's een voorkeur voor de kleur roze hebben. Kan wel een kijken of ik kan vinden waarom het juist roze is.
quote:
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Die vraag is al erg veel langs gekomen, misschien kan je even terug lezen?
quote:
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Jahoor, ik heb wel zo'n beetje alles gedaan waar de Paus jeuk van aan zijn stuitje krijgt

kus SCHomo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')