Dan ben ik toch niet de enigequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Koewam het volgende:
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
Welke SCHrik?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
Beste tong80.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
Kleuren waarvoor?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
de "" - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste tong80.
Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?
kus SCHomo
Beste tong80,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?
het was thans een serieuze vraagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.quote:
Beste Jerruh,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was thans een serieuze vraag.
en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me.
maar goed, een serieuze vraag dan.
beste SCH
Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
Beste Gollemrulez,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
lieve SCHurftiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Jerruh,
Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet![]()
Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.
kus SCHomo
Beste tong80,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?
OMG.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?
[afbeelding]
Of die verbondenheid er is, is maar de vraag. Het is net als met voetbalclubs waar een speciale kleur bij hoort. Ik denk niet dat de meeste homo's een voorkeur voor de kleur roze hebben. Kan wel een kijken of ik kan vinden waarom het juist roze is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste SCH,
[quote]Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
Die vraag is al erg veel langs gekomen, misschien kan je even terug lezen?quote:En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Jahoor, ik heb wel zo'n beetje alles gedaan waar de Paus jeuk van aan zijn stuitje krijgtquote:Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |