Mooi verhaal, goed om te horen zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij was homoseksueel, in 2003 is ie overleden.
Het was toen natuurlijk veel moeilijker om homo te zijn. Onder maatschappelijke druk is hij getrouwd en heeft 2 kinderen gekregen. ............
(verhaal)
Beste pumpkin_Ruby,quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De vraag die mede naar aanleiding van deze opmerking bij me opkwam: met een aantal studiegenoten had ik een discussie over het percentage mensen wat homo zou zijn, opvallend was dat de meiden véél meer mensen uit hun kennissenkring op konden noemen waarvan ze zeker wisten dat die homo zijn. (dus niet "hij praat zus en zo; homo" , maar hij heeft een vriend of gezegd homo te zijn)
Zouden jongens wat meer in ontkenning blijven hangen wat dat betreft ? Dat ze er zo standaard van uit gaan dat mannen in hun kennissenkring hetero zijn ?
Beste TranceAction,quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:55 schreef TranceAction het volgende:
En klopt het dat het vooral onze, pigmenterwijs beter bedeelde medelanders zijn met mediterrane trekken, die intolerant zijn jegens homo's.
(Was de omschrijving voor marokkanen politiek correct genoeg?)
Beste rubbereend,quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Beste SCH,
de laatste tijd lees je steeds vaker in de diverse media dat homo's zich steeds onveiliger voelen, heb jij daar ook last van? En zo ja hoe komt dat?
Ik heb er persoonlijk geen last van en deel ook wel enigszins de conclusie van de politie en van het Parool vandaag dat homo's zich ook voor een groot deel onveiliger zijn gaan voelen door de media-aandacht voor de incidenten. Veiligheid heeft natuurlijk vooral veel met gevoel te maken. Ik ken dat gevoel van onveiligheid niet zo omdat ik nooit betrokken ben geweest bij incidenten en ze ook in mijn omgeving niet echt heb meegemaakt. In dit onderzoek wordt ook verbaal geweld meegenomen en dan kom je naar mijn inschatting al snel aan een relatief hoog percentage. Welk mens heeft er nou nooit te maken met verbaal geweld? Ik wil de incidenten en het gevoel niet bagetallisseren maar wel een beetje relativeren.quote:40 Procent homo's slachtoffer geweld of agressie
AMSTERDAM (ANP) - Ongeveer 40 procent van de Nederlandse homoseksuelen is het laatste jaar slachtoffer geweest van geweld of agressie. In het merendeel van de gevallen ging het om verbaal geweld. Hoewel een meerderheid van de homo's stelt zich niet onveilig te voelen door hun seksuele geaardheid, geven veel van hen wel aan zich terughoudender te gedragen om vervelende incidenten te voorkomen.
Dat blijkt uit twee verkennende onderzoeken naar geweld en agressie tegen homoseksuelen die donderdag werden uitgebracht. De onderzoeken werden uitgevoerd in opdracht van Politie en Wetenschap en door de gemeente Amsterdam. Aanleiding hiervoor waren recente geweldsincidenten in Amsterdam waarvan homo's het slachtoffer waren.
He geef eens antwoord op mijn vraag ipv een algemeen verhaaltje op te hangen. Word je vaker door pigmenterwijs beter bedeelde medelanders met mediterrane trekken uitgescholden/in elkaar gemept/bedreigd of door autochtonen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste TranceAction,
Homoseksualiteit is niet in alle culturen op dezelfde manier bespreekbaar of geaccepteerd. Uiteraard komt homoseksualiteit wel in alle culturen voor. Afgelopen week was er nog een mooi tv-programma waarin enkele Marokkaanse homoseksuelen (levend in Marokko) vertelden over hun leven daar en de moeilijkheden die ze ondervonden. Het is vooral een kwestie van 'er niet over praten en het niet benoemen'. Marokkanen moeten wennen aan onze openheid over homoseksualiteit en dat bepaalt voor een deel ook hun tolerantiegraad.
groet SCHomo
Die vraag stelde je helemaal niet maar het antwoord is nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He geef eens antwoord op mijn vraag ipv een algemeen verhaaltje op te hangen. Word je vaker door pigmenterwijs beter bedeelde medelanders met mediterrane trekken uitgescholden/in elkaar gemept/bedreigd of door autochtonen.
Word je soms niet doodmoe van dit soort vragen ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef TranceAction het volgende:
Oke dan, maar ik heb nog 1 vraag. Als je na anale sex een scheet laat he, stinkt de kamer dan naar sperma?
Nee hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Word je soms niet doodmoe van dit soort vragen ?![]()
Nee hoor, je hebt gewoon een exhibitionistische vriendquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
lieve sch,
ik kreeg laatst een mailtje van een vriend. hij had een naaktfoto van hem erbij gedaan.
ben ik nu homo?
maar ik kreeg wel een stijf stokje. hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon een exhibitionistische vriend
Beste vanitas....,quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Beste SCH,
Ik heb het syndroom van Asperger (autisme, zeg maar), en ik heb ook homofiele gevoelens (geen hetero gevoelens overigens). Heb je enige ervaring met/kennis over/info over het hoe en wat, wat dit betreft?
(ja ik weet het, het klinkt vaag)
Betste Paltos,quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Paltos het volgende:
Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit, in ieder geval, welke heb jij ervaren, en hoe beoordeel jij deze houdingen?
Ik heb reeds mijn coming out gehad. Ik kan mensen zeer moeilijk aanvoelen, en vaak ook mezelf. Ik vind 't moeilijk om dit op sociaal vlak in te vullen, maar gelukkig doet niemand in mijn omgeving er moeilijk over. Ik vind wel dat 't onderwerp ERG vaak ten tafel komt, en ik weet lang niet altijd hoe ik erop moet reageren. Het gros van mijn vrienden had ook gezworen dat ik hetero was en vragen mij nog dikwijls of ik 't wel zeker weet. Ook op relatiegebied is 't niet veel soeps omdat ik niet veel homo's ken en ik krijg het idee dat mijn gedachten/gevoelswereld een (te) moeilijk overbrugbaar probleem is voor een relatie. Ik dacht dat je misschien dit meer bent tegengekomen (bij homo-organisaties, of dat je ervaringsbeschrijvingen over dit kent).quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste vanitas....,
Ik weet iets van het syndroom omdat ik veel optrek met David, een jongetje van 13 dat autistisch is en zo langzamerhand iets van hem en zijn gedachtenwereld begin te begrijpen. Asperger is volgens mij wel weer een beetje anders. In relatie tot homoseksualiteit kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Wat zou je precies willen weten? Heb je tot nu toe iets gedaan met die gevoelens, er bijvoorbeeld met anderen over gesproken?
groet SCHomo
Beste Andro,quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef andromeda1968 het volgende:
Beste SCHomo!
Wat is jou mening over homo's die er een trio relaties op nahouden?
Groetjes Andro!
Hoi dekseltjequote:
Voor een programma over jonge homo's heb ik ooit een meisje van 16 ontmoet dat hartstikke lesbisch was maar het woord absoluut niet uit haar strot kon krijgen. Ze had het steeds over 'beschuitjes eten'quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi dekseltje.
.
Niemand vragen trouwens voor een Tommie*
* Ik ben van het Tommie comiteé, help het woord pot de wereld uit![]()
Ik denk dat je punt meer met relaties aangaan in het algemeen te maken heeft en niet zozeer met homoseksualiteit in het bijzonder. Er zijn genoeg van die groepen 'homo's met een handicap' e.d. maar ik weet niet of je daar op je plek zou zijn en gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb reeds mijn coming out gehad. Ik kan mensen zeer moeilijk aanvoelen, en vaak ook mezelf. Ik vind 't moeilijk om dit op sociaal vlak in te vullen, maar gelukkig doet niemand in mijn omgeving er moeilijk over. Ik vind wel dat 't onderwerp ERG vaak ten tafel komt, en ik weet lang niet altijd hoe ik erop moet reageren. Het gros van mijn vrienden had ook gezworen dat ik hetero was en vragen mij nog dikwijls of ik 't wel zeker weet. Ook op relatiegebied is 't niet veel soeps omdat ik niet veel homo's ken en ik krijg het idee dat mijn gedachten/gevoelswereld een (te) moeilijk overbrugbaar probleem is voor een relatie. Ik dacht dat je misschien dit meer bent tegengekomen (bij homo-organisaties, of dat je ervaringsbeschrijvingen over dit kent).
quote:Is voorvocht veilig? Waar is het leuk in Geleen? Moet ik het op school vertellen? Ik zoek een vrouwencamping in het zuiden van Europa! Wat zal ik tegen mijn kinderen zeggen? Hoe weet je dat er iemand verliefd op je is? Mijn relatie loopt niet zo lekker... Is er vandaag iets te doen in Alkmaar? Bent u ook een homo? U heeft zo'n zware stem!
Whahaha, dat is bij mij niet het geval hoor. Ik vind pot gewoon een tering woord, dyke daarintegen heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een programma over jonge homo's heb ik ooit een meisje van 16 ontmoet dat hartstikke lesbisch was maar het woord absoluut niet uit haar strot kon krijgen. Ze had het steeds over 'beschuitjes eten'
Beste Ed,quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
SCH,
Heb jij het wel eens met een meisje gedaan? Zo ja; was dit omdat je op dat moment nog niet doorhad dat je homo was? Of het voor jezelf of de omgeving probeerde te ontkennen?
Acht je jezelf 100% homo of zit er stiekum nog een beetje aantrekkingskracht voor vrouwen in je?
Ik vind pot juist een prachtig woord, zo krachtig en stevig - net als flikker. Maar het maakt me niet uit, noem mezelf het liefst nicht, klinkt zo gezellig al ben ik dan weer niet echt van het nichterige type.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whahaha, dat is bij mij niet het geval hoor. Ik vind pot gewoon een tering woord, dyke daarintegen heb ik geen problemen mee.
Tommie klinkt gewoon veel leukers en gezelliger. (afgeleid van Tomboy btw).
Waar ik wel ongeveer mijn haren uit mijn kop trek is om het woord lesbi . Maar dat is meer omdat het zo ontzettend fout Nederlands is.
Jij mag me best pot noemen hoor als jij dat wiltquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind pot juist een prachtig woord, zo krachtig en stevig - net als flikker. Maar het maakt me niet uit, noem mezelf het liefst nicht, klinkt zo gezellig al ben ik dan weer niet echt van het nichterige type.
Beste SCHomo!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Andro,
Doel je op echte langdurige trio liefdesrelaties. Het lijkt me nogal ingewikkeld. Ik heb een tijdje een kwartetje gekend maar het leek mij maar een heel gedoe, al die mannen met hun willetjes en meninkjes.
kus SCHomo
Nu, er is wel info over Asperger & (hetero) relaties, maar over 't algemeen was 't nogal hetero-specifiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je punt meer met relaties aangaan in het algemeen te maken heeft en niet zozeer met homoseksualiteit in het bijzonder.
Ah, dankquote:Er zijn genoeg van die groepen 'homo's met een handicap' e.d. maar ik weet niet of je daar op je plek zou zijn en gelukkig van wordt.
Je kan het wel hier eens proberen, daar weten ze alles
www.switchboard.nl
[..]
Hoe krijg je 't voor mekaar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Beste SCHomo!
Ja, daar doelde ik op, ik en mijn vrienden hebben een trio liefdesrelatie en wonen al meer dan 10 jaar gelukkig samen, eerlijk toegegeven het eerste jaar was niet eenvoudig, jaloezie enzo.
En sporadisch een meningsverschil heb je in elk gezonde relatie toch?
Trio kus Andro!
Dit is echt het eerste verhaal wat ik ooit hoor/lees wat sucses vol is. Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat ze 3hoekrelaties hadden, maar nooit zo een lange tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Beste SCHomo!
Ja, daar doelde ik op, ik en mijn vrienden hebben een trio liefdesrelatie en wonen al meer dan 10 jaar gelukkig samen, eerlijk toegegeven het eerste jaar was niet eenvoudig, jaloezie enzo.
Trio kus Andro!
Uiteraard!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:
Echt een hele domme hersenloze maar brandende vraag; slapen jullie met z'n 3en in 1 bed?
.
Hm, ik hou 't altijd bij lesbiënne of homofiel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind pot juist een prachtig woord, zo krachtig en stevig - net als flikker. Maar het maakt me niet uit, noem mezelf het liefst nicht, klinkt zo gezellig al ben ik dan weer niet echt van het nichterige type.
Hebben jullie dan een heel groot bed of lig je lepeltje-lepeltje-lepeltje (soort bestek la)?quote:
Ons bed is 2x2, en we liggen op allerlei manieren zoals lepeltje lepeltje... ect.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben jullie dan een heel groot bed of lig je lepeltje-lepeltje-lepeltje (soort bestek la)?
Maar toch doe je het.quote:Het lijkt me eigenlijk nogal een gepijpzeik en geregel en geouwehoer eigenlijk. Moet er niet aan denken.
Mijn bed is 2 bij 220 en met zijn 2en vind ik het af en toe nog te kleinquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ons bed is 2x2, en we liggen op allerlei manieren zoals lepeltje lepeltje... ect.
[..]
Maar toch doe je het.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
(soort bestek la)?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef NanKing het volgende:
Maar goed dat zal aan het feit liggen dat ik graag diagonaal in bed lig.
Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar. LIjken je 2 vrienden op elkaar? Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Beste SCHomo!
Trio kus Andro!
whehe sorry dat ik je als een freak behandel, maar ben oprecht benieuwdquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar. LIjken je 2 vrienden op elkaar? Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?
Wat als 2 van jullie bonje heeft hoe reageerd de ander dan?
Hoe lang wonen jullie al samen
Hoe reageert de buitenwereld (met name familie)
Proficiat!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar.
Op welk gebied bedoel je ; uiterlijk of karakter?quote:LIjken je 2 vrienden op elkaar?
Er was idd eerst een duo, en toen kwam Andro!quote:Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
edit--> vragenlijstje van SCH even aangevuld, vragen zijn uiteraard voor Andromeda
Wat is 'bonje'quote:Wat als 2 van jullie bonje heeft hoe reageerd de ander dan?
Bijna 10 jaar.quote:Hoe lang wonen jullie al samen
Zeer possitief moet ik zeggen.quote:Hoe reageert de buitenwereld (met name familie)
Sarah Watersquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, vraagje voor Nanking. Ik zag je nickname al vaker langskomen en ik wilde het eigenlijk altijd al eens vragen, maar jouw nickname komt (neem ik aan) uit Tipping the Velvet. 2 Andere boeken van Sarah Waters gaan ook redelijk in op lesbiche relaties in andere tijden.
En dan de vraag:
Is Sarah Waters populair onder lesbiennes?
Leuk om te horen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sarah Waters![]()
![]()
.
Ik heb mijn naam oa uit Tipping the Velvet ja. Ik vond Nan Astley (Nan King dus) een geweldig karakter.
Sarah Waters is zelf lesbisch en schrijft idd over lesbische liefde in andere tijden, haar laatste boek is net uit en gaat over lesbische liefde tijdens de tweede wereld oorlog.
Tipping the velvet is ontzettend populair in de lesbo scene. De rede van hier is voornamelijk dat lesbische seksualiteit eeuwen lang dood gezwegen is. Homoseksuele mannen kunnen iemand als Oscar Wilde zien als een van de eerste moderne homoseksuelen, wij vrouwen moet het maar doen met hele voorzichtige insuniaties over Virginia Woolf. Door haar boeken kregen lesbische vrouwen denk ik een beetje een idee over hoe het vroeger was.
De andere betekenis van mijn naam komt van de stad Nanjing (nanking) dit is een stad in China die tussen december 37 en maart '38 totaal verwoest is door de Japanners. Ik was bijzonder onder de indruk door deze genocide toen ik dit hoorde van mijn Chinese schoonvader.
De naam Nan King uit Tipping the Velvet is ook een verwijzing naar deze stad.
Fingersmith zit literair gezien ook veel beter in elkaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Leuk om te horen!
Zelf was ik helemaal weg van het boek Fingersmith, waarna ik ook de twee ander boeken heb gekocht. Het verhaal met Nan King was inderdaad erg mooie, maar toch raakte Fingersmith mij meer.
Anyway, dat wilde ik je altijd al eens vragen. Bij deze
Thnx, het is zelden dat we echt ruzie hebben, op die 10 jaar dat we samen zijn hoogstens 3x en wordt meteen met z'n drietjes op een diplomatische manier opgelost, als we ruzie hebben dan duurt het hooguit 30 min.quote:
Als invaller voor SCH mag ik denk ik wel antwoordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Gatalin het volgende:
Beste SCH,
Denk jij dat homogebeurtenissen zoals de gay parade, roze maandag en modeshows bijdragen aan een betere acceptatie van homo's, of ben jij van mening dat het homo's in een bepaald hokje stopt, aangezien ik (in de media) vooral de stereotype nicht zie bij dit soort bijeenkomsten.
Nog nooit, zowel passief als actief, ik denk dat het aantal homo's is dat fist minder als 1 op de 1000 is, technisch gezien lijkt het me behoorlijk lastig, een vuist is toch denk ik al 3 keer zo dik als een flinke leuter, en dat kan al behoorlijk pijnlijk zijn. Maar er is wel een bepaalde scene waar het gebeurd, ik heb er eigenlijk ook geen mening over, mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:30 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Even een vraag in het algemeen..
Wie van jullie (vraag aan de homo's onder ons) heeft er weleens gefist, of doet er aan.. Serieuze vraag..
Sorry, maar die vraag moest er gewoon uit..
Inderdaad wel een goede manier om het te bekijken, zo had ik er zelf nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als invaller voor SCH mag ik denk ik wel antwoorden
Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:
-Je seksuele voorkeur
-Je begeven in de gayscene
Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek
Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als invaller voor SCH mag ik denk ik wel antwoorden
Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:
-Je seksuele voorkeur
-Je begeven in de gayscene
Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek
Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
Beste Gatalin,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.
Hey Falco,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef Falco het volgende:
Hey SCH
Waarom (even generaliserend, ik weet het) zijn homo's dikwijls valser dan hetero's? Hoe komt dat toch zo
Groeten Falco
Beste Falco,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef Falco het volgende:
Zeg SCH
Nog een vraag! Zijn er ook homo's die echt walgen van kontneuken, maar dus toch ook homo zijn? Mij lijtk van wel trouwens. Maar is dat aantal best significant enzo?
Wederom groeten Falco.
Beste PDOA,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
Beste SCH,
Ik heb eens een artikel gelezen waarin wordt beweerd dat homo's op een homo ontmoetingsplaats elkaar op de hoogte brengen van wat ze willen d.m.v. gekleurde zakdoeken half uit hun kontzak van hun broek te hangen. Klopt dat?
Vr.gr.
PDOA
Beste NanKing,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef NanKing het volgende:
Mijn vraag aan SCH.
Wat mij opvalt aan de gayscene is dat er sprake is van ontzettend haantjes gedrag. Waar komt dit vandaan?
Nog een vraag, waarom zijn zo veel flikkers (echte echte) zo mager? Iemand die ik kende met een normaal postuur werd al gezien als een kamerolifant.
Beste SCHomoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste NanKing,
Ik blokkeer een beetje bij beide vragen. Haantjesgedrag, is dat niet meer iets van heteromannen en opgefokte tommies?Ik herken het in iedergeval niet zo.
En die magerte ook niet echt, het gaat zeker niet voor mij opEr zijn heel veel dikke homo's, er is ook een hele scene omheen gebouwd, de zogenaamde bears. Wat wel een ontwikkeling is, is die enorme sportschool neurose onder homo's, je telt niet meer mee als je niet aan je wasbordje werkt.
kus SCHomo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat brengt een homo mee op zijn 2de dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
Dat komt bij mij vandaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Beste SCH,
wat de neuk zijn tommies?
Dan ben ik toch niet de enigequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Koewam het volgende:
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
Welke SCHrik?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
Beste tong80.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
Kleuren waarvoor?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
de "" - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste tong80.
Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?
kus SCHomo
Beste tong80,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?
het was thans een serieuze vraagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.quote:
Beste Jerruh,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was thans een serieuze vraag.
en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me.
maar goed, een serieuze vraag dan.
beste SCH
Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
Beste Gollemrulez,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
lieve SCHurftiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Jerruh,
Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet![]()
Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.
kus SCHomo
Beste tong80,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?
OMG.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?
[afbeelding]
Of die verbondenheid er is, is maar de vraag. Het is net als met voetbalclubs waar een speciale kleur bij hoort. Ik denk niet dat de meeste homo's een voorkeur voor de kleur roze hebben. Kan wel een kijken of ik kan vinden waarom het juist roze is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste SCH,
[quote]Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
Die vraag is al erg veel langs gekomen, misschien kan je even terug lezen?quote:En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Jahoor, ik heb wel zo'n beetje alles gedaan waar de Paus jeuk van aan zijn stuitje krijgtquote:Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |