abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36084805
Zeg eens sch,

Wat moet je allemaal gedaan hebben voordat je jezelf een ervaren homo mag noemen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 13:45:39 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36084887
Beste SCH,

de laatste tijd lees je steeds vaker in de diverse media dat homo's zich steeds onveiliger voelen, heb jij daar ook last van? En zo ja hoe komt dat?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36086604
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef tonja het volgende:

[..]

Ja, hij was homoseksueel, in 2003 is ie overleden.
Het was toen natuurlijk veel moeilijker om homo te zijn. Onder maatschappelijke druk is hij getrouwd en heeft 2 kinderen gekregen. ............
(verhaal)
Mooi verhaal, goed om te horen zeg.
pi_36086749
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

De vraag die mede naar aanleiding van deze opmerking bij me opkwam: met een aantal studiegenoten had ik een discussie over het percentage mensen wat homo zou zijn, opvallend was dat de meiden véél meer mensen uit hun kennissenkring op konden noemen waarvan ze zeker wisten dat die homo zijn. (dus niet "hij praat zus en zo; homo" , maar hij heeft een vriend of gezegd homo te zijn)

Zouden jongens wat meer in ontkenning blijven hangen wat dat betreft ? Dat ze er zo standaard van uit gaan dat mannen in hun kennissenkring hetero zijn ?
Beste pumpkin_Ruby,

Interessante vraag. Mijn ervaring is wel dat het over het algemeen makkelijker is om uit de kast te komen bij vrouwen, ze vragen er eerder naar en hebben er wellicht een wat betere antenne voor. Mannen willen het volgens mij ook niet altijd weten. Mijn ervaring is dat ze het nogal eens bedreigend vinden of gewoon niet goed weten hoe ze er mee om moeten gaan. Ik denk dat jongens er ook gewoon minder over nadenken, heel in het algemeen dan.

kus SCHomo
pi_36087345
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:55 schreef TranceAction het volgende:
En klopt het dat het vooral onze, pigmenterwijs beter bedeelde medelanders zijn met mediterrane trekken, die intolerant zijn jegens homo's.

(Was de omschrijving voor marokkanen politiek correct genoeg?)
Beste TranceAction,

Homoseksualiteit is niet in alle culturen op dezelfde manier bespreekbaar of geaccepteerd. Uiteraard komt homoseksualiteit wel in alle culturen voor. Afgelopen week was er nog een mooi tv-programma waarin enkele Marokkaanse homoseksuelen (levend in Marokko) vertelden over hun leven daar en de moeilijkheden die ze ondervonden. Het is vooral een kwestie van 'er niet over praten en het niet benoemen'. Marokkanen moeten wennen aan onze openheid over homoseksualiteit en dat bepaalt voor een deel ook hun tolerantiegraad.

groet SCHomo
pi_36087484
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Beste SCH,

de laatste tijd lees je steeds vaker in de diverse media dat homo's zich steeds onveiliger voelen, heb jij daar ook last van? En zo ja hoe komt dat?
Beste rubbereend,

Gisteren werden de resultaten van een onderzoek bekend gemaakt:
quote:
40 Procent homo's slachtoffer geweld of agressie

AMSTERDAM (ANP) - Ongeveer 40 procent van de Nederlandse homoseksuelen is het laatste jaar slachtoffer geweest van geweld of agressie. In het merendeel van de gevallen ging het om verbaal geweld. Hoewel een meerderheid van de homo's stelt zich niet onveilig te voelen door hun seksuele geaardheid, geven veel van hen wel aan zich terughoudender te gedragen om vervelende incidenten te voorkomen.

Dat blijkt uit twee verkennende onderzoeken naar geweld en agressie tegen homoseksuelen die donderdag werden uitgebracht. De onderzoeken werden uitgevoerd in opdracht van Politie en Wetenschap en door de gemeente Amsterdam. Aanleiding hiervoor waren recente geweldsincidenten in Amsterdam waarvan homo's het slachtoffer waren.
Ik heb er persoonlijk geen last van en deel ook wel enigszins de conclusie van de politie en van het Parool vandaag dat homo's zich ook voor een groot deel onveiliger zijn gaan voelen door de media-aandacht voor de incidenten. Veiligheid heeft natuurlijk vooral veel met gevoel te maken. Ik ken dat gevoel van onveiligheid niet zo omdat ik nooit betrokken ben geweest bij incidenten en ze ook in mijn omgeving niet echt heb meegemaakt. In dit onderzoek wordt ook verbaal geweld meegenomen en dan kom je naar mijn inschatting al snel aan een relatief hoog percentage. Welk mens heeft er nou nooit te maken met verbaal geweld? Ik wil de incidenten en het gevoel niet bagetallisseren maar wel een beetje relativeren.

kus en porretje in je buik SCHomo
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:39:03 #107
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_36091562
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste TranceAction,

Homoseksualiteit is niet in alle culturen op dezelfde manier bespreekbaar of geaccepteerd. Uiteraard komt homoseksualiteit wel in alle culturen voor. Afgelopen week was er nog een mooi tv-programma waarin enkele Marokkaanse homoseksuelen (levend in Marokko) vertelden over hun leven daar en de moeilijkheden die ze ondervonden. Het is vooral een kwestie van 'er niet over praten en het niet benoemen'. Marokkanen moeten wennen aan onze openheid over homoseksualiteit en dat bepaalt voor een deel ook hun tolerantiegraad.

groet SCHomo
He geef eens antwoord op mijn vraag ipv een algemeen verhaaltje op te hangen. Word je vaker door pigmenterwijs beter bedeelde medelanders met mediterrane trekken uitgescholden/in elkaar gemept/bedreigd of door autochtonen.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_36091593
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef TranceAction het volgende:

[..]

He geef eens antwoord op mijn vraag ipv een algemeen verhaaltje op te hangen. Word je vaker door pigmenterwijs beter bedeelde medelanders met mediterrane trekken uitgescholden/in elkaar gemept/bedreigd of door autochtonen.
Die vraag stelde je helemaal niet maar het antwoord is nee.
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:08:10 #109
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_36092302
Oke dan, maar ik heb nog 1 vraag. Als je na anale sex een scheet laat he, stinkt de kamer dan naar sperma?
pi_36092373
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef TranceAction het volgende:
Oke dan, maar ik heb nog 1 vraag. Als je na anale sex een scheet laat he, stinkt de kamer dan naar sperma?
Word je soms niet doodmoe van dit soort vragen ?
pi_36092390
Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit, in ieder geval, welke heb jij ervaren, en hoe beoordeel jij deze houdingen?
pi_36092568
Beste SCH,
Ik heb het syndroom van Asperger (autisme, zeg maar), en ik heb ook homofiele gevoelens (geen hetero gevoelens overigens). Heb je enige ervaring met/kennis over/info over het hoe en wat, wat dit betreft?
(ja ik weet het, het klinkt vaag )
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:24:03 #113
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_36094439
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef Bopjen het volgende:

[..]

Word je soms niet doodmoe van dit soort vragen ?
Nee hoor
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:25:38 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36094491
lieve sch,

ik kreeg laatst een mailtje van een vriend. hij had een naaktfoto van hem erbij gedaan.

ben ik nu homo?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36094798
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
lieve sch,

ik kreeg laatst een mailtje van een vriend. hij had een naaktfoto van hem erbij gedaan.

ben ik nu homo?
Nee hoor, je hebt gewoon een exhibitionistische vriend
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:36:51 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36094892
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt gewoon een exhibitionistische vriend
maar ik kreeg wel een stijf stokje. hoe kan dat dan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36094911
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Beste SCH,
Ik heb het syndroom van Asperger (autisme, zeg maar), en ik heb ook homofiele gevoelens (geen hetero gevoelens overigens). Heb je enige ervaring met/kennis over/info over het hoe en wat, wat dit betreft?
(ja ik weet het, het klinkt vaag )
Beste vanitas....,

Ik weet iets van het syndroom omdat ik veel optrek met David, een jongetje van 13 dat autistisch is en zo langzamerhand iets van hem en zijn gedachtenwereld begin te begrijpen. Asperger is volgens mij wel weer een beetje anders. In relatie tot homoseksualiteit kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Wat zou je precies willen weten? Heb je tot nu toe iets gedaan met die gevoelens, er bijvoorbeeld met anderen over gesproken?

groet SCHomo
pi_36094988
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Paltos het volgende:
Welke verschillende houdingen bestaan er in onze samenleving tegenover homoseksualiteit, in ieder geval, welke heb jij ervaren, en hoe beoordeel jij deze houdingen?
Betste Paltos,

Misschien zijn er 3 groepen met talloze variaties. Mensen die er geen enkele moeite mee hebben, mensen die er enorm veel moeite mee hebben en mensen die zeggen er geen moeite mee te hebben maar dat toch wel hebben. Ik heb maar het liefst dat mensen eerlijk zijn en vragen stellen. Ik heb er niet echt een oordeel over want het gaat mij verder ook niet zo aan wat mensen ervan vinden behalve als het om de mensen om me heen gaat en dan is er zelden tot nooit iets aan de hand.

kus SCHomo
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:53:28 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36095379
Hoe komt 't dat jij in dit topic zo vriendelijk bent ?
In andere topics reageer je vaak uitgesproken váls, ik begon al een beetje bang van je te worden.....

het is wel een plezierige gewaarwording : een aardige SCH
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_36095730
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste vanitas....,

Ik weet iets van het syndroom omdat ik veel optrek met David, een jongetje van 13 dat autistisch is en zo langzamerhand iets van hem en zijn gedachtenwereld begin te begrijpen. Asperger is volgens mij wel weer een beetje anders. In relatie tot homoseksualiteit kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Wat zou je precies willen weten? Heb je tot nu toe iets gedaan met die gevoelens, er bijvoorbeeld met anderen over gesproken?

groet SCHomo
Ik heb reeds mijn coming out gehad. Ik kan mensen zeer moeilijk aanvoelen, en vaak ook mezelf. Ik vind 't moeilijk om dit op sociaal vlak in te vullen, maar gelukkig doet niemand in mijn omgeving er moeilijk over. Ik vind wel dat 't onderwerp ERG vaak ten tafel komt, en ik weet lang niet altijd hoe ik erop moet reageren. Het gros van mijn vrienden had ook gezworen dat ik hetero was en vragen mij nog dikwijls of ik 't wel zeker weet. Ook op relatiegebied is 't niet veel soeps omdat ik niet veel homo's ken en ik krijg het idee dat mijn gedachten/gevoelswereld een (te) moeilijk overbrugbaar probleem is voor een relatie. Ik dacht dat je misschien dit meer bent tegengekomen (bij homo-organisaties, of dat je ervaringsbeschrijvingen over dit kent).

[ Bericht 0% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 16-03-2006 20:11:09 ]
pi_36095749
Beste SCHomo!

Wat is jou mening over homo's die er een trio relaties op nahouden?

Groetjes Andro!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_36096991
Tvp .

ijs_beer fan!
pi_36097578
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef NanKing het volgende:
Tvp .

Hey potje
Hier is je dekseltje
pi_36097663
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef andromeda1968 het volgende:
Beste SCHomo!

Wat is jou mening over homo's die er een trio relaties op nahouden?

Groetjes Andro!
Beste Andro,

Doel je op echte langdurige trio liefdesrelaties. Het lijkt me nogal ingewikkeld. Ik heb een tijdje een kwartetje gekend maar het leek mij maar een heel gedoe, al die mannen met hun willetjes en meninkjes.

Losse trio sexdates is een heel ander verhaal, dat is spannend en moet je gewoon een keer gedaan hebben en beslissen of je het wat vindt. Ik had het na een paar keer wel gezien omdat het er meestal op uitdraait dat 2 van de 3 wat meer naar elkaar toe trekken. Maar het kan heel leuk zijn.

kus SCHomo
pi_36097666
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey potje
Hier is je dekseltje
Hoi dekseltje .
.

Niemand vragen trouwens voor een Tommie*

* Ik ben van het Tommie comiteé, help het woord pot de wereld uit
ijs_beer fan!
pi_36097711
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hoi dekseltje .
.

Niemand vragen trouwens voor een Tommie*

* Ik ben van het Tommie comiteé, help het woord pot de wereld uit
Voor een programma over jonge homo's heb ik ooit een meisje van 16 ontmoet dat hartstikke lesbisch was maar het woord absoluut niet uit haar strot kon krijgen. Ze had het steeds over 'beschuitjes eten'
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:09:06 #127
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_36097727
SCH,

Heb jij het wel eens met een meisje gedaan? Zo ja; was dit omdat je op dat moment nog niet doorhad dat je homo was? Of het voor jezelf of de omgeving probeerde te ontkennen?

Acht je jezelf 100% homo of zit er stiekum nog een beetje aantrekkingskracht voor vrouwen in je?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_36097808
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ik heb reeds mijn coming out gehad. Ik kan mensen zeer moeilijk aanvoelen, en vaak ook mezelf. Ik vind 't moeilijk om dit op sociaal vlak in te vullen, maar gelukkig doet niemand in mijn omgeving er moeilijk over. Ik vind wel dat 't onderwerp ERG vaak ten tafel komt, en ik weet lang niet altijd hoe ik erop moet reageren. Het gros van mijn vrienden had ook gezworen dat ik hetero was en vragen mij nog dikwijls of ik 't wel zeker weet. Ook op relatiegebied is 't niet veel soeps omdat ik niet veel homo's ken en ik krijg het idee dat mijn gedachten/gevoelswereld een (te) moeilijk overbrugbaar probleem is voor een relatie. Ik dacht dat je misschien dit meer bent tegengekomen (bij homo-organisaties, of dat je ervaringsbeschrijvingen over dit kent).
Ik denk dat je punt meer met relaties aangaan in het algemeen te maken heeft en niet zozeer met homoseksualiteit in het bijzonder. Er zijn genoeg van die groepen 'homo's met een handicap' e.d. maar ik weet niet of je daar op je plek zou zijn en gelukkig van wordt.

Je kan het wel hier eens proberen, daar weten ze alles

www.switchboard.nl
quote:
Is voorvocht veilig? Waar is het leuk in Geleen? Moet ik het op school vertellen? Ik zoek een vrouwencamping in het zuiden van Europa! Wat zal ik tegen mijn kinderen zeggen? Hoe weet je dat er iemand verliefd op je is? Mijn relatie loopt niet zo lekker... Is er vandaag iets te doen in Alkmaar? Bent u ook een homo? U heeft zo'n zware stem!
pi_36097891
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor een programma over jonge homo's heb ik ooit een meisje van 16 ontmoet dat hartstikke lesbisch was maar het woord absoluut niet uit haar strot kon krijgen. Ze had het steeds over 'beschuitjes eten'
Whahaha, dat is bij mij niet het geval hoor. Ik vind pot gewoon een tering woord, dyke daarintegen heb ik geen problemen mee.
Tommie klinkt gewoon veel leukers en gezelliger . (afgeleid van Tomboy btw).
Waar ik wel ongeveer mijn haren uit mijn kop van trek is om het woord lesbi . Maar dat is meer omdat het zo ontzettend fout Nederlands is.
ijs_beer fan!
pi_36097902
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
SCH,

Heb jij het wel eens met een meisje gedaan? Zo ja; was dit omdat je op dat moment nog niet doorhad dat je homo was? Of het voor jezelf of de omgeving probeerde te ontkennen?

Acht je jezelf 100% homo of zit er stiekum nog een beetje aantrekkingskracht voor vrouwen in je?
Beste Ed,

Op mijn 15e had ik verkering met Annemarie, die ik kende van het gospelkoor
Het is nooit verder gekomen dan hand in hand fietsen. Op mijn 18e heb ik een keer 10 minuten getongd met een meisje dat nogal aandrong. Dat is mijn hele vrouwenervaring in a nutshell. Ik kan vrouwen heel mooi vinden maar echt seksuele aantrekkingskracht is er niet. Ik denk wel dat ik 100 pct. homo ben idd.

SCHomo
pi_36097931
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef NanKing het volgende:

[..]

Whahaha, dat is bij mij niet het geval hoor. Ik vind pot gewoon een tering woord, dyke daarintegen heb ik geen problemen mee.
Tommie klinkt gewoon veel leukers en gezelliger . (afgeleid van Tomboy btw).
Waar ik wel ongeveer mijn haren uit mijn kop trek is om het woord lesbi . Maar dat is meer omdat het zo ontzettend fout Nederlands is.
Ik vind pot juist een prachtig woord, zo krachtig en stevig - net als flikker. Maar het maakt me niet uit, noem mezelf het liefst nicht, klinkt zo gezellig al ben ik dan weer niet echt van het nichterige type.
pi_36097974
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind pot juist een prachtig woord, zo krachtig en stevig - net als flikker. Maar het maakt me niet uit, noem mezelf het liefst nicht, klinkt zo gezellig al ben ik dan weer niet echt van het nichterige type.
Jij mag me best pot noemen hoor als jij dat wilt . .
Ik zal er nooit boos om worden oid.
ijs_beer fan!
pi_36099002
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Andro,

Doel je op echte langdurige trio liefdesrelaties. Het lijkt me nogal ingewikkeld. Ik heb een tijdje een kwartetje gekend maar het leek mij maar een heel gedoe, al die mannen met hun willetjes en meninkjes.

kus SCHomo
Beste SCHomo!

Ja, daar doelde ik op, ik en mijn vrienden hebben een trio liefdesrelatie en wonen al meer dan 10 jaar gelukkig samen, eerlijk toegegeven het eerste jaar was niet eenvoudig, jaloezie enzo.
En sporadisch een meningsverschil heb je in elk gezonde relatie toch?

Trio kus Andro!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_36099296
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat je punt meer met relaties aangaan in het algemeen te maken heeft en niet zozeer met homoseksualiteit in het bijzonder.
Nu, er is wel info over Asperger & (hetero) relaties, maar over 't algemeen was 't nogal hetero-specifiek
quote:
Er zijn genoeg van die groepen 'homo's met een handicap' e.d. maar ik weet niet of je daar op je plek zou zijn en gelukkig van wordt.

Je kan het wel hier eens proberen, daar weten ze alles

www.switchboard.nl
[..]
Ah, dank

[ Bericht 3% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 16-03-2006 22:01:41 ]
pi_36099351
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Beste SCHomo!

Ja, daar doelde ik op, ik en mijn vrienden hebben een trio liefdesrelatie en wonen al meer dan 10 jaar gelukkig samen, eerlijk toegegeven het eerste jaar was niet eenvoudig, jaloezie enzo.

Trio kus Andro!
Hoe krijg je 't voor mekaar!
pi_36099827
quote:

[..]

Beste SCHomo!

Trio kus Andro!
Dit is echt het eerste verhaal wat ik ooit hoor/lees wat sucses vol is. Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat ze 3hoekrelaties hadden, maar nooit zo een lange tijd.

Echt een hele domme hersenloze maar brandende vraag ; slapen jullie met z'n 3en in 1 bed? .
ijs_beer fan!
pi_36099929
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:

Echt een hele domme hersenloze maar brandende vraag ; slapen jullie met z'n 3en in 1 bed? .
Uiteraard!
pi_36099950
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Uiteraard!
Wat lief .

* NanKing zingt uit volle borst, "let love rule"
ijs_beer fan!
pi_36100141
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Hm, ik hou 't altijd bij lesbiënne of homofiel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 maart 2006 @ 22:30:37 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36100542
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Uiteraard!
Hebben jullie dan een heel groot bed of lig je lepeltje-lepeltje-lepeltje (soort bestek la)?
Het lijkt me eigenlijk nogal een gepijpzeik en geregel en geouwehoer eigenlijk. Moet er niet aan denken.
pi_36100974
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hebben jullie dan een heel groot bed of lig je lepeltje-lepeltje-lepeltje (soort bestek la)?
Ons bed is 2x2, en we liggen op allerlei manieren zoals lepeltje lepeltje... ect.
quote:
Het lijkt me eigenlijk nogal een gepijpzeik en geregel en geouwehoer eigenlijk. Moet er niet aan denken.
Maar toch doe je het.
pi_36101202
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ons bed is 2x2, en we liggen op allerlei manieren zoals lepeltje lepeltje... ect.
[..]

Maar toch doe je het.
Mijn bed is 2 bij 220 en met zijn 2en vind ik het af en toe nog te klein .
Maar goed dat zal aan het feit liggen dat ik graag diagonaal in bed lig .
ijs_beer fan!
pi_36101238
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
(soort bestek la)?
wat ben je toch een romanticus
pi_36101513
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef NanKing het volgende:

Maar goed dat zal aan het feit liggen dat ik graag diagonaal in bed lig .
pi_36101908
quote:

[..]

Beste SCHomo!

Trio kus Andro!
Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar. LIjken je 2 vrienden op elkaar? Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?
pi_36102326
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar. LIjken je 2 vrienden op elkaar? Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?
Wat als 2 van jullie bonje heeft hoe reageerd de ander dan?
Hoe lang wonen jullie al samen
Hoe reageert de buitenwereld (met name familie)
whehe sorry dat ik je als een freak behandel, maar ben oprecht benieuwd .

edit--> vragenlijstje van SCH even aangevuld, vragen zijn uiteraard voor Andromeda
ijs_beer fan!
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:23:22 #147
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36102495
Oeh, vraagje voor Nanking. Ik zag je nickname al vaker langskomen en ik wilde het eigenlijk altijd al eens vragen, maar jouw nickname komt (neem ik aan) uit Tipping the Velvet. 2 Andere boeken van Sarah Waters gaan ook redelijk in op lesbiche relaties in andere tijden.

En dan de vraag:
Is Sarah Waters populair onder lesbiennes?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_36102503
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, en zo sporadisch hoeft het niet te zijn. Wij vechten wat af maar zijn toch al meer dan 16 jaar bij elkaar.
Proficiat!
quote:
LIjken je 2 vrienden op elkaar?
Op welk gebied bedoel je ; uiterlijk of karakter?
quote:
Was er eerst een duo en kwam er toen iemand bij?
Er was idd eerst een duo, en toen kwam Andro!
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:

edit--> vragenlijstje van SCH even aangevuld, vragen zijn uiteraard voor Andromeda
quote:
Wat als 2 van jullie bonje heeft hoe reageerd de ander dan?
Wat is 'bonje'
quote:
Hoe lang wonen jullie al samen
Bijna 10 jaar.
quote:
Hoe reageert de buitenwereld (met name familie)
Zeer possitief moet ik zeggen.

[ Bericht 19% gewijzigd door andromeda1968 op 16-03-2006 23:32:43 ]
pi_36102717
Even een vraag in het algemeen..

Wie van jullie (vraag aan de homo's onder ons) heeft er weleens gefist, of doet er aan.. Serieuze vraag..

Sorry, maar die vraag moest er gewoon uit..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36102776
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, vraagje voor Nanking. Ik zag je nickname al vaker langskomen en ik wilde het eigenlijk altijd al eens vragen, maar jouw nickname komt (neem ik aan) uit Tipping the Velvet. 2 Andere boeken van Sarah Waters gaan ook redelijk in op lesbiche relaties in andere tijden.

En dan de vraag:
Is Sarah Waters populair onder lesbiennes?
Sarah Waters .
Ik heb mijn naam oa uit Tipping the Velvet ja. Ik vond Nan Astley (Nan King dus) een geweldig karakter.
Sarah Waters is zelf lesbisch en schrijft idd over lesbische liefde in andere tijden, haar laatste boek is net uit en gaat over lesbische liefde tijdens de tweede wereld oorlog.
Tipping the velvet is ontzettend populair in de lesbo scene. De rede van hier is voornamelijk dat lesbische seksualiteit eeuwen lang dood gezwegen is. Homoseksuele mannen kunnen iemand als Oscar Wilde zien als een van de eerste moderne homoseksuelen, wij vrouwen moet het maar doen met hele voorzichtige insuniaties over Virginia Woolf . Door haar boeken kregen lesbische vrouwen denk ik een beetje een idee over hoe het vroeger was.

De andere betekenis van mijn naam komt van de stad Nanjing (nanking) dit is een stad in China die tussen december 37 en maart '38 totaal verwoest is door de Japanners. Ik was bijzonder onder de indruk door deze genocide toen ik dit hoorde van mijn Chinese schoonvader .
De naam Nan King uit Tipping the Velvet is ook een verwijzing naar deze stad.
ijs_beer fan!
pi_36102800
Oh en Andromeda, bonje is ruzie .
ijs_beer fan!
pi_36102904
Beste SCH,

Denk jij dat homogebeurtenissen zoals de gay parade, roze maandag en modeshows bijdragen aan een betere acceptatie van homo's, of ben jij van mening dat het homo's in een bepaald hokje stopt, aangezien ik (in de media) vooral de stereotype nicht zie bij dit soort bijeenkomsten.
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:36:32 #153
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36102926
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sarah Waters .
Ik heb mijn naam oa uit Tipping the Velvet ja. Ik vond Nan Astley (Nan King dus) een geweldig karakter.
Sarah Waters is zelf lesbisch en schrijft idd over lesbische liefde in andere tijden, haar laatste boek is net uit en gaat over lesbische liefde tijdens de tweede wereld oorlog.
Tipping the velvet is ontzettend populair in de lesbo scene. De rede van hier is voornamelijk dat lesbische seksualiteit eeuwen lang dood gezwegen is. Homoseksuele mannen kunnen iemand als Oscar Wilde zien als een van de eerste moderne homoseksuelen, wij vrouwen moet het maar doen met hele voorzichtige insuniaties over Virginia Woolf . Door haar boeken kregen lesbische vrouwen denk ik een beetje een idee over hoe het vroeger was.

De andere betekenis van mijn naam komt van de stad Nanjing (nanking) dit is een stad in China die tussen december 37 en maart '38 totaal verwoest is door de Japanners. Ik was bijzonder onder de indruk door deze genocide toen ik dit hoorde van mijn Chinese schoonvader .
De naam Nan King uit Tipping the Velvet is ook een verwijzing naar deze stad.
Leuk om te horen!
Zelf was ik helemaal weg van het boek Fingersmith, waarna ik ook de twee ander boeken heb gekocht. Het verhaal met Nan King was inderdaad erg mooie, maar toch raakte Fingersmith mij meer.

Anyway, dat wilde ik je altijd al eens vragen. Bij deze
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_36102996
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Leuk om te horen!
Zelf was ik helemaal weg van het boek Fingersmith, waarna ik ook de twee ander boeken heb gekocht. Het verhaal met Nan King was inderdaad erg mooie, maar toch raakte Fingersmith mij meer.

Anyway, dat wilde ik je altijd al eens vragen. Bij deze
Fingersmith zit literair gezien ook veel beter in elkaar.

kijk ook de films zeker de moeite waard
ijs_beer fan!
pi_36103305
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
Oh en Andromeda, bonje is ruzie .
Thnx, het is zelden dat we echt ruzie hebben, op die 10 jaar dat we samen zijn hoogstens 3x en wordt meteen met z'n drietjes op een diplomatische manier opgelost, als we ruzie hebben dan duurt het hooguit 30 min.
pi_36104338
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Gatalin het volgende:
Beste SCH,

Denk jij dat homogebeurtenissen zoals de gay parade, roze maandag en modeshows bijdragen aan een betere acceptatie van homo's, of ben jij van mening dat het homo's in een bepaald hokje stopt, aangezien ik (in de media) vooral de stereotype nicht zie bij dit soort bijeenkomsten.
Als invaller voor SCH mag ik denk ik wel antwoorden
Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:

-Je seksuele voorkeur
-Je begeven in de gayscene

Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek

Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_36104406
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:30 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Even een vraag in het algemeen..

Wie van jullie (vraag aan de homo's onder ons) heeft er weleens gefist, of doet er aan.. Serieuze vraag..

Sorry, maar die vraag moest er gewoon uit..
Nog nooit, zowel passief als actief, ik denk dat het aantal homo's is dat fist minder als 1 op de 1000 is, technisch gezien lijkt het me behoorlijk lastig, een vuist is toch denk ik al 3 keer zo dik als een flinke leuter, en dat kan al behoorlijk pijnlijk zijn. Maar er is wel een bepaalde scene waar het gebeurd, ik heb er eigenlijk ook geen mening over, mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 17 maart 2006 @ 04:12:58 #158
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36106516
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet dit niet vanuit een seksueel oogpunt zien. Het punt is dat er 2 dingen zijn:

-Je seksuele voorkeur

Kortom je moet zoiets rekenen tot de gayscene, iets wat los staat van het homo zijn, ik ben homo maar heb weinig met de gayscene, mijn vrienden zijn over algemeen hetero, ik voetbal, en hou van rockmuziek

Kortom het is niet iets homo'achtigs, maar meer gayscene achtig, het is gewoon grappig en je moet het eigenlijk vergelijken met zaken als de grote dance events, het wereldkampioenschap voetbal dan wel elk ander groot scene event.
Inderdaad wel een goede manier om het te bekijken, zo had ik er zelf nog niet over nagedacht.

Maar aangezien homosexualiteit blijkbaar politiek wel wat gevoeliger ligt dan dance-events of grote metal-festivals, zou er toch iets moeten gebeuren om dat onderscheid tussen "gay-scene" en "homo's" als groep duidelijk te maken in de media, bijvoorbeeld. (Ik wil zelfs niet weten wat ze in Iran denken als er beelden van headbangende death metal fans op een festival worden uitgezonden op televisie...)

Want ik heb dus 2 homo's in mijn vriendengroep die echt compleet normale kerels zijn, die zouden nooit van z'n leven in zo'n stupide parade meelopen. Maar toch is het een wijdverbreid beeld dat die "paraders" de "echte" homo's zijn.
---verdwijnt---
pi_36107503
raptorix, je loopt hier stage
pi_36115591
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

-Je seksuele voorkeur

Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.
pi_36116205
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Maar dat is het nou net. Ik en (gelukkig) een heel aantal anderen weten dat er een verschil is tussen die twee zaken. Maar mijn vraag was of zulke events meehelpen aan de acceptatie of dat mensen die dat onderscheid niet kunnen of willen maken juist in hun beeld bevestigd worden dat homo zijn iets abnormaals is omdat een paar leernichten zwaaiend met een dildo door de Amsterdamse grachten varen.
Beste Gatalin,

Ik neem raptorix' stokje maar weer over

Ik denk dat je gelijk hebt. Die evenementen werken vooroordelen in de hand en zullen zeker niet bij iedereen de acceptatie bevorderen. De vraag is wie je dat aan moet rekenen. Je kan moeilijk rekening gaan houden met kortzichtige mensen die denken dat iedere homo het hele jaar in een leren tanga of ruze toto rondlopen. Moet je iets met die domheid? Als mensen niet verder kijken dan hun neus lang is... Die mensen zullen dat toch wel blijven denken. Ik vind dat geen reden om niet meer van die carnavaleseke evenementen meer te organiseren.
Zorgwekkender is dat jonge homo's in de provincie misschien gaan denken dat ze als homoseksueel er zo bij horen te lopen of dat dit een blauwdruk van homoseksualiteit is.

Mijn probleem met die Gay Parade is dat het zo voorspelbaar en daardoor saai is. Al die bloterikken die een beetje staan te huppelen

kus SCHomo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:33:35 #162
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36119103
Hey SCH

Waarom (even generaliserend, ik weet het ) zijn homo's dikwijls valser dan hetero's? Hoe komt dat toch zo

Groeten Falco
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36119815
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:33 schreef Falco het volgende:
Hey SCH

Waarom (even generaliserend, ik weet het ) zijn homo's dikwijls valser dan hetero's? Hoe komt dat toch zo

Groeten Falco
Hey Falco,

Da's een schlimme en laschtige vraag. Homomannen zijn gemiddeld echt valscher dan heteromannen. Misschien omdat ze vaak wat dichter op hun gevoel zitten en gewend zijn om wat scherper te zijn. Komt misschien ook door de coming-out en andere ervaringen waardoor ze geleerd hebben van zich af te bijten en geen blad voor de mond te nemen. Maar misschien slaat het wel nergens op wat ik zeg. Het valse is meestal wel goedbedoeld, niet echt gemeen.

kus SCHomo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:42:11 #164
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36121262
Zeg SCH

Nog een vraag ! Zijn er ook homo's die echt walgen van kontneuken, maar dus toch ook homo zijn? Mij lijtk van wel trouwens. Maar is dat aantal best significant enzo?

Wederom groeten Falco.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36121278
Beste SCH,

Ik heb eens een artikel gelezen waarin wordt beweerd dat homo's op een homo ontmoetingsplaats elkaar op de hoogte brengen van wat ze willen d.m.v. gekleurde zakdoeken half uit hun kontzak van hun broek te hangen. Klopt dat?

Vr.gr.
PDOA
pi_36121611
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef Falco het volgende:
Zeg SCH

Nog een vraag ! Zijn er ook homo's die echt walgen van kontneuken, maar dus toch ook homo zijn? Mij lijtk van wel trouwens. Maar is dat aantal best significant enzo?

Wederom groeten Falco.
Beste Falco,

Ja hoor, die zijn er genoeg. Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar ik weet van veel homo's dat ze het hebben uitgeprobeerd en het niks vonden en het nooit meer doen. Niet walgen in de sfeer van dat ze het een goor idee vinden, maar dat ze het gewoon niet lekker of prettig vinden.

kus SCHomo
pi_36121723
Mijn vraag aan SCH .
Wat mij opvalt aan de gayscene is dat er sprake is van ontzettend haantjes gedrag. Waar komt dit vandaan?
Nog een vraag, waarom zijn zo veel flikkers (echte echte ) zo mager? Iemand die ik kende met een normaal postuur werd al gezien als een kamerolifant.
ijs_beer fan!
pi_36126151
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
Beste SCH,

Ik heb eens een artikel gelezen waarin wordt beweerd dat homo's op een homo ontmoetingsplaats elkaar op de hoogte brengen van wat ze willen d.m.v. gekleurde zakdoeken half uit hun kontzak van hun broek te hangen. Klopt dat?

Vr.gr.
PDOA
Beste PDOA,

Ik had die vraag al een keer beantwoord maar kan het niet terugvinden. Ik vond nog een aardig overzichtje.

http://alt.xmission.com/~trevin/hanky.html In de praktijk wordt dit zelden gebruikt hoor.

kus SCHomo
pi_36126771
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:55 schreef NanKing het volgende:
Mijn vraag aan SCH .
Wat mij opvalt aan de gayscene is dat er sprake is van ontzettend haantjes gedrag. Waar komt dit vandaan?
Nog een vraag, waarom zijn zo veel flikkers (echte echte ) zo mager? Iemand die ik kende met een normaal postuur werd al gezien als een kamerolifant.
Beste NanKing,

Ik blokkeer een beetje bij beide vragen. Haantjesgedrag, is dat niet meer iets van heteromannen en opgefokte tommies? Ik herken het in iedergeval niet zo.
En die magerte ook niet echt, het gaat zeker niet voor mij op Er zijn heel veel dikke homo's, er is ook een hele scene omheen gebouwd, de zogenaamde bears. Wat wel een ontwikkeling is, is die enorme sportschool neurose onder homo's, je telt niet meer mee als je niet aan je wasbordje werkt.

kus SCHomo
pi_36127050
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste NanKing,

Ik blokkeer een beetje bij beide vragen. Haantjesgedrag, is dat niet meer iets van heteromannen en opgefokte tommies? Ik herken het in iedergeval niet zo.
En die magerte ook niet echt, het gaat zeker niet voor mij op Er zijn heel veel dikke homo's, er is ook een hele scene omheen gebouwd, de zogenaamde bears. Wat wel een ontwikkeling is, is die enorme sportschool neurose onder homo's, je telt niet meer mee als je niet aan je wasbordje werkt.

kus SCHomo
Beste SCHomo

Het haantjes gedrag is voor mij gebaseerd op persoonlijke ervaringen in verschillende homo kroegen ed. Van meerdere homo's heb ik gehoord dat dit typerend is voor de homo scene.
Daarintegen ben ik ook in kroegen geweest waar het ontzettend gezellig was en het haantjes gedrag niet op de oppervlakte lag.
Dat van die bears wist ik niet trouwens.

Nu blokkeer ik even bij de opmerking over opgefokte Tommies. De Tommie scene kan ook haat en nijd zijn maar het is vooral een ons kent ons gevoel, bijna iedereen kent elkaar of iemand is iemands ex (wij tommies blijven bijna altijd vrienden als een relatie uit is) om er maar wat cliche's door te gooien.

Je zei Tommies .

Nog even een homo grapje.
Om de vooroordelen te bevestigen .

Wat brengt een lesbo mee op haar 2de date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat brengt een homo mee op zijn 2de date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ijs_beer fan!
pi_36127067
pi_36127139
Beste SCH.

Ik heb ook een sport/wasbord neurose, ben ik nu een homo?

(ps, een heel topic om te concluderen dat de de regenboogvlag het symbool van homoseksualiteit is? Anyway, ik dacht eerst dat dit een SCH bash-topic was, gelukkig was dat niet het geval )
pi_36130167
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:57:21 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36131676
Beste SCH,

wat de neuk zijn tommies?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36134969
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Beste SCH,

wat de neuk zijn tommies?
Dat komt bij mij vandaan . Tommie is een ander woord voor pot .
ijs_beer fan!
pi_36144997
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef Koewam het volgende:
Vanitasvanitatumetomniava, ik ken ook een homo met syndroom van Asperger.
Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
pi_36147503
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dan ben ik toch niet de enige
Maarja, ik voelde me al zo'n raar mens, een normaal mens heeft geen 2 afwijkingen... :-/
Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:28:49 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_36147550
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36147623
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Is het de plicht van het haantje in de relatie om zijn wederhelft ten huwelijk te vragen ? En wie draagt wie dan over de drempel ?
En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36147785
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Post je hier nog eens als je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt?
Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
pi_36147833
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nuja, ik had een tijdje geleden een log gevonden van een jongen uit Australië, maar die is offline gegaan (en er stond ook niet echt veel op)
Maar, ehm, vanwaar die schrik?
Welke SCHrik?
pi_36147861
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
pi_36147866
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:32 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En welke kleuren zijn populair? Of zijn vele daarin net zo niet extravert als hetrofiguren?
Kleuren waarvoor?
pi_36147875
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke SCHrik?
de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
pi_36147969
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

de " " - smiley is geeft toch een schrikreactie weer?
Oh, dat zou kunnen. Ik ben te dom en te oud om dat te weten, voor mij geeft het aan dat ik moet lachen met een grimasje, zo van: 2 afwijkingen, jij gekkie
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 18:51:12 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148018
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste tong80.

Ten huwelijk vragen is een hetero-ritueel. Homo's zeggen gewoon tegen elkaar: jij moet met mij trouwen. En ze huppelen hand in hand over de drempel. Wil je nog iets serieus weten over het homohuwelijk?

kus SCHomo
Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:55:22 #187
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148112
beste SCh,

ik vraag mij het een en ander af. Als Meki eindelijk een burhka koopt waarvan de kleur WEL matcht bij de highlights in jouw bossie haar, zou je hem dan wel neuken? en indien ja, bij wie thuis dan?
put
your
clothes
on!
pi_36148128
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt het dat als je in een homokroeg een laken uit je achterzak laat hangen dat je vrijgezel bent en op sex uit bent ?

Beste tong80,

Deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen maar dat geeft niks. Ik beantwoord hem graag opnieuw voor je omdat ik het leuk vind dat je hier ook een vraag komt stellen. Je schijnt een hele populaire user te zijn hier. Er is een code met zakdoeken in verschillende kleuren maar die wordt bijna niet gebruikt. Over lakens heb ik nooit iets gehoord, daar slapen homo's gewoon onder en maken ze vlekken op.

kus SCHomo
pi_36148143
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
  zaterdag 18 maart 2006 @ 18:58:56 #190
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148194
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ja hallo Jerruh, dit is een serieus topic
Het ging zo goed, komen de relnichten van Fok! weer langs
het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
put
your
clothes
on!
pi_36148258
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Kleuren waarvoor?
Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36148259
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het was thans een serieuze vraag .

en hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ben bi, SCHurftje van me .

maar goed, een serieuze vraag dan.

beste SCH

Vind jij dat het seksuele bij homo's duidelijker naar voren komt dan bij hetero's? Of is dat beeldvorming en bevooroordeling?
Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 maart 2006 @ 19:06:54 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_36148359
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

zaterdag 18 maart 2006 @ 19:07:51 #194
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148380
Beste SCH,

Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148424
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Trouwen... Gaan ze ook in wit of zwart, of zijn ze niet zo klassiek en gaan ze in wild gekleurde creaties.
Beste Gollemrulez,

Oordeel zelf:

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:09:37 #196
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36148429
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Jerruh,

Je weet dat ik wat in de war raak van vleesch noch visch types zoals jij. Van biseksuelen ga ik altijd trillen, zeker van iemand zoals jij die er zo overduidelijk homoseksueel uit ziet

Ik snap je vraag niet helemaal? Je bedoelt dat homo's meer over seks praten of het duidelijker laten merken? Het grote verschil tussen homo's en hetero's heeft nou eenmaal met seksuele voorkeur te maken. En ga eens een avondje stappen met 10 boerenjongens in Dokkum en dan evalueren we daarna het sexuele gehalte van de gesprekken.

kus SCHomo
lieve SCHurftie

het was thans een stelling die heel vaak in discussies over homos word ingenomen en niet de mijne, daarom vraag ik het je. heeft dat te maken me thet feit dat homoseksuelen vanaf het begin van hun seksuele discovery ook telkens met hun seksualiteit worden geconfronteerd, in tegenstelling tot hetero's? (een heter zal zich pas hetero noemen en voelen als het begrip homoseksualiteit om de hoek komt kijken, een homoseksueel word toch vaker geconfronteerd dat zijn seksualiteit anders is en voor sommigen een grote invloed heeft...)
put
your
clothes
on!
pi_36148549
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp dat veel homo's er moeite mee hebben hun geaardheid aan hun ouders kenbaar te maken.Maar hoe vertel je het je grootouders ?

Beste tong80,

Grootouders zijn soms net weer iets toleranter door hun leeftijd en levenservaring, maar niet altijd natuurlijk. De oma van mijn vriend was al zwaar dement toen ik hem leerde kennen en begon er iedere keer weer over hoe leuk het was dat we bij elkaar in de klas zaten. In een helder moment vertelde haar dochter haar dat wij een relatie hadden waarop ze kort maar heel krachtig antwoordde: GATVERDAMME. Twee minuten later begon ze alweer over onze klas

kus SCHomo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:13:49 #198
95415 Bullpit
hangoudere
pi_36148553
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:15:10 #199
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36148592
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Bullpit het volgende:
SCH denk jij dat dit een homo leeuw en zebra zijn, of is deze foto gefotosoept en is het gewoon een hetero stel?

[afbeelding]
OMG.

Droogkloot. *denkt weer aan Brokeback Mountain*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36148602
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Beste SCH,

[quote]Waarom voelen homo's zich zo verbonden met de kleur roze?
Of die verbondenheid er is, is maar de vraag. Het is net als met voetbalclubs waar een speciale kleur bij hoort. Ik denk niet dat de meeste homo's een voorkeur voor de kleur roze hebben. Kan wel een kijken of ik kan vinden waarom het juist roze is.
quote:
En waarom praat een groot gedeelte van de homo's met een 'apart' stemmetje. Is dat soms 'genetisch bepaald' (net als het homo zijn) of komt dat pas in de periode nadat de persoon uit de kast is gekomen?
Die vraag is al erg veel langs gekomen, misschien kan je even terug lezen?
quote:
Verder bestaan er nog wat stereotypes over homoseksuelen. Ben je zelf wel eens bij een homo-ontmoetingsplek geweest langs een snelweg?
Jahoor, ik heb wel zo'n beetje alles gedaan waar de Paus jeuk van aan zijn stuitje krijgt

kus SCHomo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')