Such as?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Ja.
Beste Xeno,quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Lieve SCH,
Wat is er met je aan de hand?
Je opent de laatste tijd kwaliteitstopics, je bent helder en duidelijk.
Ik maak me zorgen SCH.
Kus,
Xeno.
Lieve SCH,quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef SCH het volgende:
Voor de rest moesten we maar niet de slowchat-kant opgaan in dit topic.
Beste Swetsenegger,quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had een vraag en dat is waarom veel homosexuele mannen zo'n typsch homo accentje krijgen welke ze niet hadden toen ze nog IN de kast zaten.
Ik had t over een SERIEUS antwoord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar is toch al lang antwoord opgegeven?
Sowieso komt bij mij direkt de vraag op 'Waarom niet'?
love is blind...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Ik had t over een SERIEUS antwoord.
Het gaat dus om het ontstaan van een sexuele geaardheid zonder dat visuele aspekten een rol spelen.
Denk dus even na voordat er weer direkt een vraag bij je opkomt
Het was een serieus antwoord. Waarom zou blindheid een rol spelen bij sexuele geaardheid?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Ik had t over een SERIEUS antwoord.
Het gaat dus om het ontstaan van een sexuele geaardheid zonder dat visuele aspekten een rol spelen.
Denk dus even na voordat er weer direkt een vraag bij je opkomt
Dit antwoord bevestigt mijn vermoedenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was een serieus antwoord. Waarom zou blindheid een rol spelen bij sexuele geaardheid?
En hou je bijdehande toon voortaan voor je kotsmongool.
Welk vermoeden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Dit antwoord bevestigt mijn vermoeden
Beste Barra,quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Beste SCH,
wat is het mooiste aan een mannenlichaam?
Groet,
Barra
Beste GinzaGirl,quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef GinzaGirl het volgende:
Zijn er bij homofiele mensen, naast die regenboogvlaggen, nog meer van die sja, dingetjes. Zoals bij gabbers bijvoorbeeld rode of witte veters in hun kisten ( :S) enzo..?
En nog een vraagje, betekent het echt dat je homo bent als je je horloge om je rechterarm draagt?
Beste hollander172,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef hollander172 het volgende:
Net mijn lunch op dus ik heb wel een smakelijk vraagje, hoe zit het met de hygiene bij de anale sex?Is de klysma volledig geintegreerd binnen de gemeenschap of verkiest het merendeel het ouderwets bruinwerken?
![]()
Lieve GinzaGirl,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh wat cool, vertel eens, hoe doe je dat dan, wat betekent wat met een zakdoekje![]()
leuk man! ik vind het echt zo'n goed idee van je, dit topic!
ik vind mannenruggen toch sexier hoor, trouwens
quote:Wat zijn "Hanky Codes"?
: Hanky (Zakdoek) Codes zijn codes die oorspronkelijk voornamelijk in de homo-scene werden gebruikt om aan te geven wat de wensen waren. Juist om werkelijk anonieme seks mogelijk te maken, moet je al een idee hebben wat iemand wil voordat je hem (en tegenwoordig ook wel: haar) aanspreekt. Want anders moet je eerst een gesprek gaan voeren om uit te vinden wat de kicks zijn van jouw aanstaande (seks)partner.
Door een zakdoek in een bepaalde kleur uit je achterzak te laten hangen liet (laat) je zien welke interesses jij hebt en waar je naar op zoek bent.tegenwoordig lijkt meer bespreekbaar en is er wat minder aandacht voor zakdoeken. Maar aan de andere kant is het zo dat tegenwoordig ook op meer heterofiele "play-parties" mannen en vrouwen op deze manier hun "jachtgebied" aangeven. En wanneer je op fetish-party iemand met boeien of een zweep aan zijn/haar riem ziet lopen dan is het vaak geen toeval dat deze links of rechts zijn opgehangen. Ook eenzijdige tepelpiercings geven vaak enige uitkomst over de actieve "top" rol of de passieve "bottom" rol.
De homo's in mijn omgeving zijn vrij schoon bezig in bed in tegenstelling tot veel hetero's waarbij het niet vies genoeg kan, vandaar de vraag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste hollander172,
Voor de verandering dan maar weer eens een antwoord op het blijkbaar zo bijster fascinerende poepstampen. Sex is volgens mij sowieso vies maar als je het veilig doet en gewoon lekker douchet en zo dan valt het allemaal wel mee. De klysma is volgens mij meer uitzondering dan regel. Kontneuken is volgens mij niet zo bijzonder als het hier wordt voorgedaan en naar wat ik zo verneem toch ook relatief vrij normaal onder hetero's.
kus SCHomo
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was een serieus antwoord. Waarom zou blindheid een rol spelen bij sexuele geaardheid?
En hou je bijdehande toon voortaan voor je kotsmongool.
Waarom wel? Ik begrijp werkelijk de vraag niet. Als je blind geboren wordt zou je geen homo worden omdat je blind bent?quote:
Zullen we de discussie laten rusten? Of probeer een goede inhoudelijke vraag over dit onderwerp te stellen, aanvullend op mijn antwoord dat er inderdaad homo's zijn die niet kunnen zien.quote:
Ik vraag me af hoe je überhaupt iets als seksualiteit kunt ontwikkelen als je blind bent. Hoe beleef je dat als blinde? Het lijkt mij volstrekt onmogelijk namelijk. Er is nogal eens discussie gaande of homoseksualiteit is aangeboren of aangeleerd en dan is het toch vrij interessant om te kijken of zoiets zich kan ontwikkelen bij een blinde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik begrijp werkelijk de vraag niet. Als je blind geboren wordt zou je geen homo worden omdat je blind bent?
Dus volgens jouw heeft elke blind geboren persoon geen enkele sexuele ontwikkeling?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je überhaupt iets als seksualiteit kunt ontwikkelen als je blind bent. Hoe beleef je dat als blinde? Het lijkt mij volstrekt onmogelijk namelijk.
in 1950 jaquote:Er is nogal eens discussie gaande of homoseksualiteit is aangeboren of aangeleerd
Ik zeg niet dat elk blind geboren persoon geen enkele seksuele ontwikkeling heeft, ik vraag me dat af. Ik neem aan dat je het verschil daartussen wel kunt begrijpen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus volgens jouw heeft elke blind geboren persoon geen enkele sexuele ontwikkeling?
[..]
in 1950 ja
Ik wel, maar jijzelf blijkbaar niet omdat je in dezelfde zin het lijkt me volstrekt onmogelijk roept. Jij bent dus duidelijk van mening dat het voor een blind geboren persoon onmogelijk is om enige sexuele ontwikkeling te hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat elk blind geboren persoon geen enkele seksuele ontwikkeling heeft, ik vraag me dat af. Ik neem aan dat je het verschil daartussen wel kunt begrijpen?
Dus is het geen issue aangezien het overgrote deel van de mensheid wel beter weet.quote:En in dat 2e vergis je je; Je bent nog naïever dan ik dacht. Neem alleen al een hoop moslims (niet allemaal) en een hoop van ruim een miljoen is nog steeds een hoop, snap es vous? Tel daarbij nog wat christenen op en je komt wel aan 2 miljoen mensen die nog steeds van mening zijn dat homoseksualiteit is aangeleerd.
sex is toch veel meer dan alleen zien, het is zelfs maar een fractie van sexuele beleveing, ruiken voelen etc. etc. maken een groot deel uit van een sexuele beleving.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je überhaupt iets als seksualiteit kunt ontwikkelen als je blind bent. Hoe beleef je dat als blinde? Het lijkt mij volstrekt onmogelijk namelijk. Er is nogal eens discussie gaande of homoseksualiteit is aangeboren of aangeleerd en dan is het toch vrij interessant om te kijken of zoiets zich kan ontwikkelen bij een blinde.
Beste Ginzagirl,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef GinzaGirl het volgende:
Kweenie hoor, wellicht een heeeel rare vraag, maar hoe hebben mannen voornamelijk sex dan, of meestal, hoe zeg je dat?
meestal gewoon oraal of eigenlijk meestal anaal?
![]()
jij doet nu precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Altijd die vuige homo's die weer populair willen doen om voor hun geaardheid uit te komen
Ik draag m'n horloge om mijn rechterpols omdat ik met links schrijfquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef GinzaGirl het volgende:
En nog een vraagje, betekent het echt dat je homo bent als je je horloge om je rechterarm draagt?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik draag m'n horloge om mijn rechterpols omdat ik met links schrijf
Dat heb je al gedaan met die primaire reakties en dat domme gescheld van jequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Anyway, wat SCH doet moet hij weten. Ik negeer deze st7upide discussie verder voordat een leuk topic om zeep wordt geholpen.
De enige primaire reactie welke direkt elke discussie in de kiem smoorde kwam van jezelf door bij voorbaat een normale reactie als niet serieus af te schilderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan met die primaire reakties en dat domme gescheld van je
Beste tonja,quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef tonja het volgende:
Als jij voor je geboorte bij het uitdelen van de sexuele geaardheden zeg maar, had kunnen kiezen, welke keus zou je dan gemaakt hebben?
Ik heb deze vraag ooit aan mijn pa gesteld, en zijn antwoord was dat hij dan toch voor hetero had gekozen omdat dat zijn leven stukken makkelijker had gemaakt.
Nu was mijn vader natuurlijk van de vorige generatie (van 1928) maar ook in deze tijd wordt het zeker niet altijd even makkelijk geaccepteerd.
Eigenlijk is de vraag dus; Denk je dat je minder hindernissen tegen gekomen zou zijn als je hetero was geweest, en zou dat je 'keuze' beinvloed hebben?
Samenvatting van deel 1 zou wel aardig zijn SCH.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:04 schreef SCH het volgende:
Wegens succes geprolongeerd, hier deel 1 Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Stel hier je vragen en discussieer mee. Alleen serieuze vragen worden beantwoord.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef GinzaGirl het volgende:
Is kontneuken lekker: ja ---> doen jullie het de hele dag: nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Samenvatting van deel 1 zou wel aardig zijn SCH.
Nee - het blijft bij blikken of verbaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Ben je weleens in elkaar gebeukt door anti-homo's?
Nee waarom zou ik?quote:Voel je je nou nooit vies en minderwaardig?
Beste EdvandeBerg,quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hallo Utrechtenaar!
Dit is een puikend topic, ik denk dat er veel (jonge?) fokkers zijn die persoonlijk geen (openlijke) homo kennen en hun beeldvorming moeten baseren op homo's uit de media.
Persoonlijk ken ik wel wat homo's, maar onvoldoende goed om ermee over sex te praten net zoals ik dat ook niet zou doen met heterovolk dat ik niet zo goed ken. Ook met een homo in mijn familie praat ik niet over dat soort dingen, maar dat zou ik met mijn zus of zwager ook niet doen.
Verder heb ik helemaal geen probleem met de doorsnee homo; degenen die ik ken zijn vriendelijke, beschaafde en sociaal voelende mensen. En gisteravond heeft er nog eentje een half uur lang met zijn handen in mijn haar gezeten, waar ik ook helemaal niks engs aan heb overgehouden.
Ik heb ook wat vragen:
-Qua anale sex: ben jij zowel actief als passief gericht? Hoe zit dat over het algemeen?
-Heb jij een Apple-computer of een Windows-pc?
-Hoe hot is AIDS nog? Ken jij seropositieven? In mijn vrijgezellentijd in de 90's heb ik aardig wat one-night-stands en korte relaties gehad, waarbij bijna nooit een condoom te pas kwam. Staan homo's hier (tegenwoordig) meer bij stil vanwege de grotere risico's?
De vraag die mede naar aanleiding van deze opmerking bij me opkwam: met een aantal studiegenoten had ik een discussie over het percentage mensen wat homo zou zijn, opvallend was dat de meiden véél meer mensen uit hun kennissenkring op konden noemen waarvan ze zeker wisten dat die homo zijn. (dus niet "hij praat zus en zo; homo" , maar hij heeft een vriend of gezegd homo te zijn)quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
ik denk dat er veel (jonge?) fokkers zijn die persoonlijk geen (openlijke) homo kennen en hun beeldvorming moeten baseren op homo's uit de media.
Ja, hij was homoseksueel, in 2003 is ie overleden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste tonja,
Kan ik uit je vraag opmaken dat je vader homoseksueel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |