quote:Wat is je favoriete Idols-kandidaat van de afgelopen twee series van Idols?
"HIND!!"
Whehe, daar had ik 'em ook uitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik krijg een Henny Huisman- "Met z'n allen, met z'n allen" - gevoel bij deze TT
Ik denk dat er ook wel speciale bloemen voor Floor(a) (quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Smart-Einstein het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen: Die rozen waren Raffaela's.. speciaal over laten komen uit Equador.. DUS DE UITSLAG WAS AL BEKEND
*conspiracytheory.... gnagna...*
ik dacht dat ze een geintje maaktequote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Smart-Einstein het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen: Die rozen waren Raffaela's.. speciaal over laten komen uit Equador.. DUS DE UITSLAG WAS AL BEKEND
Denk ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel speciale bloemen voor Floor(a) (.
.
.) waren.
@Planet:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef BVO het volgende:Raffaëla krijgt 38% van de telefoonstemmen. Dat is 4% minder dan Floortje in de eerste workshopronde, maar toch maakt de donkere dame uit Emmen meer indruk. Wanneer eindigt de zegetocht van Raffaëla? Pas als ze op de eerste plaats staat? Planet.
Haha, geweldig! Dat is zó niet-Floortje.quote:"Is winnen voor jou het belangrijkst?"
"Anders deed ik niet mee"
Ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Whaha is precies hetzelfde of niet danquote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef faculty het volgende:
-warez-
het is precies hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Whaha is precies hetzelfde of niet dan? Tenminste, het lijkt heel erg en de 1e 2 zinnen zijn precies hetzelfde
![]()
Wel een kwaliteitsverschil waar je U tegen zegt natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef faculty het volgende:
in 2005 won Agnes Carlsson de zweedse idols. Dit was haar single:
-warez-
Wat mij opvalt is dat het nummer van Rafaella wel HEEEL erg veel op die van Agnes lijkt:
-warez-
Ik bedoel, luister eens hoe die Agnes die geweldige uithaal van Raffa doet.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een kwaliteitsverschil waar je U tegen zegt natuurlijk.
Nou nee, het blijft warez dus verboden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel, luister eens hoe die Agnes die geweldige uithaal van Raffa doet.
Daar heb je geen mp3-tjes voor nodig, dunkt me.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:03 schreef BVO het volgende:
Joh, zeur niet.
Wij mogen best even laten zien hoe goed Raffa wel niet is.
En terecht, het is een grafnummer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef Prondo het volgende:
http://www.radio538.nl/538/muziek/maakkraak.jsp
13 maart 2006
Raffaela - Right here, right now
Gekraakt met 55.6%![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef Prondo het volgende:
http://www.radio538.nl/538/muziek/maakkraak.jsp
13 maart 2006
Raffaela - Right here, right now
Gekraakt met 55.6%![]()
You've got a point there.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:17 schreef BVO het volgende:
Mwa, is te verwachten. Sowieso wát ze uit zou brengen of wie, anti-Idols stemmen is altijd leuk voor sommigen.
Nu is het ook nog eens een zeurnummer, dus dan valt het me eigenlijk nog mee.
quote:(Novum) - Het liedje 'Right here, right now' van Idols-winnares Rafaëlla is hard op weg een gouden plaat te worden. Het nummer is nog niet in de winkel te koop, maar het kan sinds zaterdag tegen een vergoeding worden gedownload via de website van Idols. RTL-persvoorlichter Jasper Teijsse zegt maandag dat het liedje 36 duizend keer 'en een beetje' is aangevraagd. Als de single veertigduizend keer wordt gedownload, is het een gouden plaat.
Jurgen Post, algemeen directeur van platenmaatschappij Sony BMG, spreekt van de succesvolste Nederlandse downloadcampagne ooit. "Op de afterparty van de Idols-finale hoorden we dat het nummer al 25 duizend keer gedownload was. Je moet dan denken aan ongeveer twee downloads per seconde", zegt hij tegen muziekblad Muziek en Beeld. "Ik kan stellen dat 'Right here, right now' nu al zeer succesvol is. En dan moet de fysieke drager nog komen."
Het is niet de eerste keer dat het liedje met succes is uitgebracht. Agnes Carlsson, de winnares van de Zweedse Idols, kwam op de eerste plaats binnen in de hitlijsten en bleef zes weken op de toppositie staan. Carlsson werd uiteindelijk beloond met een platina plaat. In Nederland wordt platina bereikt als er zeventigduizend exemplaren van een single zijn verkocht.
Het nummer van de eerste Idols-winnaar Jamai, 'Step right up', werd in 2003 vier keer platina: er werden 320 duizend exemplaren van verkocht.
quote:Raffaëla in real life soap
door onze redactie
AMSTERDAM - Idols-winnares Raffaëla krijgt een real life soap. Nu haar leven compleet op zijn kop is gezet sinds de finale, vindt RTL het boeiend genoeg om een cameraploeg met haar mee op pad te sturen.
In 'de maand na' zal de zwangere Raffaëla op de voet worden gevolgd zodat de kijker kan zien in welke hectiek de ster in spé terecht is gekomen. De samenvatting zal op 6 april in een eenmalige aflevering te zien zijn
Als Floortje had gewonnen waren het floorozen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ah dat dusquote:
Shit net gemist volgens mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef pekel het volgende:
Zometeen op RTV Drenthe in Drents Diep (rond 18.35) Raffaela.
Ja, die naam alleen alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef pekel het volgende:
Jammer dat Bas Nibbelke er in voor kwamGeeft toch een smet over het hele item
Voor hoe landquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef superhero87 het volgende:
ok nu heb ik wel genoeg raffaela gezien![]()
![]()
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef Eveli het volgende:
Raffaëla krijgt eigen real life soap op tv
Moet je zondag maar TOTP kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik mis alle Raffaëla optredens op tv.![]()
Bijna onmogelijk, maar goed.![]()
(Bron)quote:Met het liedje 'Right here, right now' heeft Idols-winnares Rafaëlla haar eerste gouden plaat behaald. Het liedje werd dinsdagmiddag voor de veertigduizendse keer gedownload van de Idols website, dit levert automatisch goud op.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Volgens Giel Beelen kan mediatraining geen kwaad - ze had voor de grap gezegd dat het uit was met d'r vriend- maar dat maakt d'r juist zo leuk
.
Ik heb veel meer van m'n avatars op andere plekken gespotquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef BVO het volgende:
Hey, iemand op het Mokkelsforum heeft mijn Raffatar gejar!
Gewoon één aflevering kijken hoe het gegaan is, dat is alles hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het krijgt een real life soap, toch niet omdat ze zwanger is...![]()
![]()
http://www.partypeeps2000.com/asp/NewsDetail.asp?nNewsID=5613
Ja, ze heeft geen stylist meer, dus haar haar ziet er niet uit...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik reageer alleen op die toffe plaatjes, dat hoedje!![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft geen stylist meer, dus haar haar ziet er niet uit...
Raffaëla uitgemergeld op straat aangetroffen!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Raffaëla uitgemergeld op straat aangetroffen
Ah, ik het nog niet de tijd genomen in de index te kijken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Raffaëla uitgemergeld op straat aangetroffen!!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei...Raf heeft de eerste digitale gouden plaat.
Successupporterquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei...Raf heeft de eerste digitale gouden plaat.
Ah, gelukkig net op tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Zometeen dus.
Behoorlijk. De arme meid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeklinkt snipverkouden.
Dan heb je dus wel over een hoop reacties heengelezen. En de Florafans hadden genoeg medelijden met haar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef chansadres het volgende:
Ach gossie, niemand had medelijden toen ons idool ziek was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ze mag van geluk spreken dat ze het nu pas heeft
Anders had Floortje alsnog de vloer met r aangeveegd
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Ik ben weer niet erg onder de indruk.
Maar in het echt zijn we geweldigquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeeeetje, wat komen de Floortjefans kinderachtig over.
Ja, dat was echt grappigquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat met die buik: JIJ BENT OOK ECHT EEN RAMP
Op het forum ook hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar in het echt zijn we geweldig![]()
Dat kan tegenvallenquote:
Gelukkig denken de Raffafans het zelfde als de Floortjefansquote:
Gelukkig maar.quote:
Ik zou je tong uitsteken voor het juiste effectquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zou je tong uitsteken voor het juiste effect
Nee joh, zo is ze juist leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef WithMe het volgende:
Ze kan trouwens wel wat mediatraining gebruiken.
quote:
Tenminste eens wat anders dan die standaard popzangeresjes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef WithMe het volgende:
Dat zingerige praten en opeens dat boerenaccent ertussendoor, dat doe je toch niet als je ondervraagd wordt?
Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tenminste eens wat anders dan die standaard popzangeresjes.
Maakt niet uit toch, is de gemiddelde houdbaarheid van Idols-kandidaten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.
Net als Boris z'n "Keep the soul alive!''quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.
Je moet haar niet platspuiten met mediatraining..ze heeft juist gewonnen door wie ze is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef WithMe het volgende:
Dat zingerige praten en opeens dat boerenaccent ertussendoor, dat doe je toch niet als je ondervraagd wordt?
Maar 2 keer? Daarom zal Floortje het idol wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, is de gemiddelde houdbaarheid van Idols-kandidaten.
Keep on dreaming!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar 2 keer? Daarom zal Floortje het idol wordenDe fans zullen altijd bij haar zijn. Raff wordt zo weer ingewisseld voor een nieuwe maud etc.
Maar als ik mijn ogen op doe is ze er nog te stralen en de rafffans zal zien wat een flauw aftreksel ze isquote:
Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Raffa was weer in vorm tijdens Jensen, dat buikmoment en dat accentje waren juist tof!
Ik denk dat hij het met opzet "even vergeten" was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef WithMe het volgende:Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!![]()
Dat was lachen ja!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef WithMe het volgende:
Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!![]()
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond de vragen van Jensen niet zo interessant en ook dat over die polls vond ik een beetje dom (ok, de kidsplanet en jeugdjournaalpolls zal het voor geklopt hebben, maar hier nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:Iemand heeft een bord voor zn kop.
Raffa was weer in vorm tijdens Jensen, dat buikmoment en dat accentje waren juist tof!
Is best leuk programmaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
TMF is zo... stom.... En Raffaëla zo... tof!
Bronquote:Wil jij kans maken op een Meet & Greet met Raffaëla ?
Kom dan aanstaande zaterdag, 18 maart, naar de live opname van The Max met Co & Sita in Hilversum, want dit wil je natuurlijk niet missen!
De opname begint om 8:30 uur, dus zorg dat je er op tijd bij bent aangezien er veel fans verwacht worden.
Ben jij één van de eerste honderd fans die als eerst naar de studio komt, maak dan kans op een Meet & Greet met Raffaëla:
Het adres van de studio:
Team Facilities
Oscar Romerolaan 14
1216 TK Hilversum
Voor vragen kunt u mailen met onderstaand emailadres:
themax@entertainmentgroup.nl
Bronquote:Win 2 gratis kaarten voor Concert Raffaela, Floortje en Dewi op 15 april in Dokkum!
Wil je 2 gratis kaarten winnen voor het concert op 15 april? Geef dan een antwoord op de volgende vraag:
De organisatie van het concert heeft een website www.okepas.nl , hoe heet het jongetje die op de website staat?
Heb je het antwoord mail dit dan naar info@okepas.nl en misschien ben jij dan de winnaar van de 2 gratis kaarten!!!!
Echt een van de meest oninspirerende jongens ooit.quote:
Had niet anders verwachtquote:
Liev toch?quote:
Reken er maar niet op. Dit is de officiele Right Here Right Now clip. Anders hadden ze wel gewacht met het releasen van een clip.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:03 schreef WithMe het volgende:
Laten we hopen dat er nog een betere clip komt.
Heyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt een van de meest oninspirerende jongens ooit.![]()
Is er dan iets aan Raffaëla wat je wél geslaagd vindt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef WithMe het volgende:
Vooral die jeugdfoto's ertussendoor vind ik niet echt geslaagd.
Valerioquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey! Geen kwaad woord over Valerio he
!
6Pack
!
Ik kan jou een soortgelijke vraag stellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er dan iets aan Raffaëla wat je wél geslaagd vindt?
Over Raffaëla is er een hoop wat ik wel geslaagd vind.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik kan jou een soortgelijke vraag stellen.
Draai die twee namen om en je hebt mijn mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over Raffaëla is er een hoop wat ik wel geslaagd vind.
Bij Floortje zijn die dingen, inderdaad, schaars.
Mooi, optieven en naar je eigen topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Draai die twee namen om en je hebt mijn mening.
Dit is geen fantopic hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Mooi, optieven en naar je eigen topic.
Het wordt alleen zo flauw als dat de hele tijd dezelfde mening is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Wat WithMe zegt, iedereen mag hier zijn mening geven.
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. Raffaëla en Floortje bashen is zó last week.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Wat WithMe zegt, iedereen mag hier zijn mening geven.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Marble het volgende:
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. [] Raffaëla en Floortje bashen is zó last week. [
]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen.
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. Raffaëla en Floortje bashen is zó last week.
Gisteravond in de Mediamarkt ook, signeersessie is voortijdig afgesloten, na een minuut of 20 wilden allerlei fans over de dranghekken heen, CD's en DVD's vielen allemaal om, een chaos was hetquote:
Was er niet bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
Zozo, je bent me nogal een wildebras, BVO.
quote:CHAOS BIJ OPTREDEN RAFFAËLA
ROTTERDAM - Het eerste publieksoptreden van Idols-winnares Raffaëla is vrijdag in de Rotterdamse MediaMarkt volledig uit de hand gelopen.
Idols-winnares Raffaëla in Mediamarkt, toen het nog gezellig leek te worden. De gemoederen achter de hekken liepen daarna snel op. Foto Cees Kuiper
Fans klommen over de hekken rond het podium waar de zangeres een signeersessie hield. Ook het winkelmeubilair bleek niet bestand tegen ruim 600 fans.
Het tumult begon toen MediaMarkt-medewerkers wachtende fans over de dranghekken tilden, om een gillende jongen in een rolstoel een blik op de Idols-winnares te gunnen. Anderen volgden op eigen initiatief. Fans die verder van het podium stonden, klommen op kasten en rekken om Raffaëla te kunnen zien. Een vloer vol dvd’s en cd’s was het gevolg.
Na in tien minuten slechts een handvol singles, papiertjes en posters te hebben gesigneerd, greep het management van de zangeres in. Met drie begeleiders om haar heen rende ze via de nooduitgang door het magazijn naar een achterkamertje.
Het afdelingshoofd van de MediaMarkt nam de beslissing de signeersessie, die eigenlijk een uur had moeten duren, niet te hervatten. ,,Met al die kinderen tegen de hekken gedrukt en de dvd’s die overal op de grond lagen, wilde ik geen risico nemen,’’ zegt afdelingshoofd Gert-Jan Stada.
Hij had de drukte wel zien aankomen, maar dacht de zaken goed geregeld te hebben.
,,We hadden dranghekken en een nooduitgang.’’
Het publiek protesteerde heftig tegen het plotselinge einde van de signeersessie. ,,Komt ze niet meer terug? Ik sta hier al drie uur te wachten,’’ roept een moeder die met aan elke hand een kind tegen het hek gedrukt staat.
Een echtpaar met een wegwerpcamera in de hand wist wel een gesigneerde single te bemachtigen. ,,Die is voor onze kinderen,’’ vertelt een glimmende vader. ,,Maar waar ze zijn weet ik niet. In de menigte zijn we ze kwijtgeraakt.’’
Raffaëla bleef rustig te midden van de wanorde. ,,Ik vond het toch wel gezellig. En als dit een voorbode is van de opkomst: cool!’’
Typisch Rafquote:Raffaëla bleef rustig te midden van de wanorde. ,,Ik vond het toch wel gezellig. En als dit een voorbode is van de opkomst: cool!’’
O no.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Was er niet bij, m'n zusje wel
.
Ze is met meerdere bwakers om zich heen door de nooduitgang afgevoerd. Stonden gewoon mensen op van die stapels CD's, die uiteraard in z'n geheel omvielen
.
quote:Een echtpaar met een wegwerpcamera in de hand wist wel een gesigneerde single te bemachtigen. ,,Die is voor onze kinderen,’’ vertelt een glimmende vader. ,,Maar waar ze zijn weet ik niet. In de menigte zijn we ze kwijtgeraakt.’’
Wist ik alquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/community/vipvisit/raffaela/
En de eerste basher is aangekomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef sound-storm het volgende:
Waarom staat dit toppic niet in het onzin forum ?![]()
Ik voorspel dat er nog velen volgenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En de eerste basher is aangekomen.
quote:
Waar is Boris eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Dat is in dit topic niet relevant.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is eigenlijk wat ik hoopte dit seizoen bij Idols: choreografie en meer show tijdens de optredens
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaarsquote:
Alleen voor Raf volgen er meerquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaars
Je bedoelt, ze is een product.quote:
Dan blijft ze nog altijd een eigen topic behouden in muziekquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ach, het enige positieve aan die Idols hypes is dat ze na een half jaar vergeten zijn en daarna alleen nog goed zijn voor een optredentje in Live en Cooking of Waku Waku.
Die ís geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk had ik dit topic ook wel in SHO gekund, maar hier is ie natuurlijk ook prima.
Dat nummer van Raffa is idd mooi. Maar ben nog steeds benieuwd naar de Floortje-uitvoering. Naar wat ik hoor is die geweldig.
Sturen die handel!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die ís geweldig!
Is al een tijdje dagelijkse kost
Wie heeft het over warez?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat als ex-FA!
Beetje om warez vragen.
Foei
Op naar de volgende nummer #1 hitquote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela nieuw op 1 in de Top 40 en in de Top 50![]()
Was te verwachten natuurlijk![]()
Geen idee, zapte toevallig langs en hoorde dat ze zo gaat optreden.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen dan, ze is vorige week ook geweest
of is dit herhaling![]()
Ik zie alleen Floortje.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:25 schreef Woelli het volgende:
Zijn El en Floor er ook?
Maar je zag het ook wel bij idols al hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ze begint nu wel echt een buik te krijgen..
Was aan het zingen toen viel ze van het podium en toen moest ze aan Ariel vragen of ze krukken mocht lenen dus dat duurt nog wel een tijdjequote:
Doen! Zo heel veel leuks zit er nog niet tussen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef Raffaëla een make-over en win prijzen.
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
whehe ik ga deze inzenden:quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
Die is best liefquote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
quote:Release datum: 24-04-2006
Wow, twee nieuwe nummersquote:
Van India Arie is die.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht #3 ook!
Ja oké, maar wat denken ze hier mee te bereiken? Je wilt de ''fans'' toch nieuwsgierig maken met nieuwe nummers? Dit zijn bijna allemaal nummers uit de liveshows, die kennen de mensen al, dus waarom de cd kopen? Zo denk ik dan tenminste.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de reacties hoor van Jim en Jamai op hun eerste album, dan is dit misschien wel veel beter.
Er is een liedje van K3 dat (Voor) eeuwig en altijd heet, dus misschien is Henkjan bij zijn dochters te rade gegaan voor de repertoirekeuze?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nummer 4 en 11 zijn nieuw geloof ik, de rest toch allemaal covers
Hmm...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
Dit had Henkjan al lang voor de start van Idols aangekondigd hoor.
Snel achter de finale een cover-CD, om daarna wat rustiger aan een echt goede plaat te kunnen werken, om zodoende én een hoge kwaliteit te leveren omdat je langer de tijd hebt, én mee te liften op de hype van na de finale.
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm...
Wanneer willen ze dan een echt goede plaat uitbrengen? Dan is de hype allang weer vorobij denk ik...
Hm...dan zouden de eventuele audities van Idols 4 al bezig kunnen zijn. Mits er een Idols 4 komt.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.
Lijkt me stug, ze is uitgerekend op 22 augustus. Ik denk dat er toch wel een (klein) jaar overheen zal gaan voordat we een tweede album van Raf kunnen verwachten. Maar dat is helemaal niet erg, want dan kunnen ondertussen Floortje, Ellen en Angelique aan de beurt komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.
Was de zwangerschap even vergeten inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ze is uitgerekend op 22 augustus. Ik denk dat er toch wel een (klein) jaar overheen zal gaan voordat we een tweede album van Raf kunnen verwachten. Maar dat is helemaal niet erg, want dan kunnen ondertussen Floortje, Ellen en Angelique aan de beurt komen.
Hind...hoelang hebben we die al niet meer in de hitlijsten gezien? Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Was de zwangerschap even vergeten inderdaad.
Bedoelde meer dat er een termijn à la het eerste album van Hind over heen zal gaan, haar eerste album kwam ook pas een maand of 8 na Idols uit.
Die heeft net een erg succesvolle theatertour achter de rug en is net terug van een tour door Zuid-Afrika, gaat erg goed met haar hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hind...hoelang hebben we die al niet meer in de hitlijsten gezien? Ik bedoel maar...
Zegt niks hoor. Ik heb pas nog haar nieuwe CD single Habaytek Besaif gekocht (overigens vreemd dat Habaytek nu met één b wordt gespeld, op het album is dat met dubbel b). Prachtige plaat met als extra's semi-akoustische versies van Ya Willi (nu plotseling met dubbel l terwijl dat eerst met één l was) en Halfway Home. Zo'n single komt niet in de top 40 maar heeft wel een klasse waar de meeste top 40 artiesten nooit aan zullen tippen.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hind...hoelang hebben we die al niet meer in de hitlijsten gezien? Ik bedoel maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |