Die ís geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk had ik dit topic ook wel in SHO gekund, maar hier is ie natuurlijk ook prima.
Dat nummer van Raffa is idd mooi. Maar ben nog steeds benieuwd naar de Floortje-uitvoering. Naar wat ik hoor is die geweldig.
Sturen die handel!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die ís geweldig!
Is al een tijdje dagelijkse kost
Wie heeft het over warez?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat als ex-FA!
Beetje om warez vragen.
Foei
Op naar de volgende nummer #1 hitquote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela nieuw op 1 in de Top 40 en in de Top 50![]()
Was te verwachten natuurlijk![]()
Geen idee, zapte toevallig langs en hoorde dat ze zo gaat optreden.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen dan, ze is vorige week ook geweest
of is dit herhaling![]()
Ik zie alleen Floortje.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:25 schreef Woelli het volgende:
Zijn El en Floor er ook?
Maar je zag het ook wel bij idols al hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ze begint nu wel echt een buik te krijgen..
Was aan het zingen toen viel ze van het podium en toen moest ze aan Ariel vragen of ze krukken mocht lenen dus dat duurt nog wel een tijdjequote:
Doen! Zo heel veel leuks zit er nog niet tussen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef Raffaëla een make-over en win prijzen.
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
whehe ik ga deze inzenden:quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
Die is best liefquote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik 'm inzenden?
[afbeelding]
quote:Release datum: 24-04-2006
Wow, twee nieuwe nummersquote:
Van India Arie is die.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht #3 ook!
Ja oké, maar wat denken ze hier mee te bereiken? Je wilt de ''fans'' toch nieuwsgierig maken met nieuwe nummers? Dit zijn bijna allemaal nummers uit de liveshows, die kennen de mensen al, dus waarom de cd kopen? Zo denk ik dan tenminste.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de reacties hoor van Jim en Jamai op hun eerste album, dan is dit misschien wel veel beter.
Er is een liedje van K3 dat (Voor) eeuwig en altijd heet, dus misschien is Henkjan bij zijn dochters te rade gegaan voor de repertoirekeuze?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nummer 4 en 11 zijn nieuw geloof ik, de rest toch allemaal covers
Hmm...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef BVO het volgende:
Dit had Henkjan al lang voor de start van Idols aangekondigd hoor.
Snel achter de finale een cover-CD, om daarna wat rustiger aan een echt goede plaat te kunnen werken, om zodoende én een hoge kwaliteit te leveren omdat je langer de tijd hebt, én mee te liften op de hype van na de finale.
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm...
Wanneer willen ze dan een echt goede plaat uitbrengen? Dan is de hype allang weer vorobij denk ik...
Hm...dan zouden de eventuele audities van Idols 4 al bezig kunnen zijn. Mits er een Idols 4 komt.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.
Lijkt me stug, ze is uitgerekend op 22 augustus. Ik denk dat er toch wel een (klein) jaar overheen zal gaan voordat we een tweede album van Raf kunnen verwachten. Maar dat is helemaal niet erg, want dan kunnen ondertussen Floortje, Ellen en Angelique aan de beurt komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, zal denk ik een kwestie van een aantal maanden zijn, september ofzo.
Was de zwangerschap even vergeten inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ze is uitgerekend op 22 augustus. Ik denk dat er toch wel een (klein) jaar overheen zal gaan voordat we een tweede album van Raf kunnen verwachten. Maar dat is helemaal niet erg, want dan kunnen ondertussen Floortje, Ellen en Angelique aan de beurt komen.
Hind...hoelang hebben we die al niet meer in de hitlijsten gezien? Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Was de zwangerschap even vergeten inderdaad.
Bedoelde meer dat er een termijn à la het eerste album van Hind over heen zal gaan, haar eerste album kwam ook pas een maand of 8 na Idols uit.
Die heeft net een erg succesvolle theatertour achter de rug en is net terug van een tour door Zuid-Afrika, gaat erg goed met haar hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hind...hoelang hebben we die al niet meer in de hitlijsten gezien? Ik bedoel maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |