Het wordt alleen zo flauw als dat de hele tijd dezelfde mening is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Wat WithMe zegt, iedereen mag hier zijn mening geven.
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. Raffaëla en Floortje bashen is zó last week.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Wat WithMe zegt, iedereen mag hier zijn mening geven.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Marble het volgende:
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. [] Raffaëla en Floortje bashen is zó last week. [
]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen.
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen. Raffaëla en Floortje bashen is zó last week.
Gisteravond in de Mediamarkt ook, signeersessie is voortijdig afgesloten, na een minuut of 20 wilden allerlei fans over de dranghekken heen, CD's en DVD's vielen allemaal om, een chaos was hetquote:
Was er niet bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
Zozo, je bent me nogal een wildebras, BVO.
quote:CHAOS BIJ OPTREDEN RAFFAËLA
ROTTERDAM - Het eerste publieksoptreden van Idols-winnares Raffaëla is vrijdag in de Rotterdamse MediaMarkt volledig uit de hand gelopen.
Idols-winnares Raffaëla in Mediamarkt, toen het nog gezellig leek te worden. De gemoederen achter de hekken liepen daarna snel op. Foto Cees Kuiper
Fans klommen over de hekken rond het podium waar de zangeres een signeersessie hield. Ook het winkelmeubilair bleek niet bestand tegen ruim 600 fans.
Het tumult begon toen MediaMarkt-medewerkers wachtende fans over de dranghekken tilden, om een gillende jongen in een rolstoel een blik op de Idols-winnares te gunnen. Anderen volgden op eigen initiatief. Fans die verder van het podium stonden, klommen op kasten en rekken om Raffaëla te kunnen zien. Een vloer vol dvd’s en cd’s was het gevolg.
Na in tien minuten slechts een handvol singles, papiertjes en posters te hebben gesigneerd, greep het management van de zangeres in. Met drie begeleiders om haar heen rende ze via de nooduitgang door het magazijn naar een achterkamertje.
Het afdelingshoofd van de MediaMarkt nam de beslissing de signeersessie, die eigenlijk een uur had moeten duren, niet te hervatten. ,,Met al die kinderen tegen de hekken gedrukt en de dvd’s die overal op de grond lagen, wilde ik geen risico nemen,’’ zegt afdelingshoofd Gert-Jan Stada.
Hij had de drukte wel zien aankomen, maar dacht de zaken goed geregeld te hebben.
,,We hadden dranghekken en een nooduitgang.’’
Het publiek protesteerde heftig tegen het plotselinge einde van de signeersessie. ,,Komt ze niet meer terug? Ik sta hier al drie uur te wachten,’’ roept een moeder die met aan elke hand een kind tegen het hek gedrukt staat.
Een echtpaar met een wegwerpcamera in de hand wist wel een gesigneerde single te bemachtigen. ,,Die is voor onze kinderen,’’ vertelt een glimmende vader. ,,Maar waar ze zijn weet ik niet. In de menigte zijn we ze kwijtgeraakt.’’
Raffaëla bleef rustig te midden van de wanorde. ,,Ik vond het toch wel gezellig. En als dit een voorbode is van de opkomst: cool!’’
Typisch Rafquote:Raffaëla bleef rustig te midden van de wanorde. ,,Ik vond het toch wel gezellig. En als dit een voorbode is van de opkomst: cool!’’
O no.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Was er niet bij, m'n zusje wel
.
Ze is met meerdere bwakers om zich heen door de nooduitgang afgevoerd. Stonden gewoon mensen op van die stapels CD's, die uiteraard in z'n geheel omvielen
.
quote:Een echtpaar met een wegwerpcamera in de hand wist wel een gesigneerde single te bemachtigen. ,,Die is voor onze kinderen,’’ vertelt een glimmende vader. ,,Maar waar ze zijn weet ik niet. In de menigte zijn we ze kwijtgeraakt.’’
Wist ik alquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/community/vipvisit/raffaela/
En de eerste basher is aangekomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef sound-storm het volgende:
Waarom staat dit toppic niet in het onzin forum ?![]()
Ik voorspel dat er nog velen volgenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En de eerste basher is aangekomen.
quote:
Waar is Boris eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Dat is in dit topic niet relevant.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is eigenlijk wat ik hoopte dit seizoen bij Idols: choreografie en meer show tijdens de optredens
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaarsquote:
Alleen voor Raf volgen er meerquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaars
Je bedoelt, ze is een product.quote:
Dan blijft ze nog altijd een eigen topic behouden in muziekquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ach, het enige positieve aan die Idols hypes is dat ze na een half jaar vergeten zijn en daarna alleen nog goed zijn voor een optredentje in Live en Cooking of Waku Waku.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |