Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tenminste eens wat anders dan die standaard popzangeresjes.
Maakt niet uit toch, is de gemiddelde houdbaarheid van Idols-kandidaten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.
Net als Boris z'n "Keep the soul alive!''quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het punt is dat dat misschien 1 of 2 keer leuk is, daarna wordt het een vervelende gimmick.
Je moet haar niet platspuiten met mediatraining..ze heeft juist gewonnen door wie ze is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef WithMe het volgende:
Dat zingerige praten en opeens dat boerenaccent ertussendoor, dat doe je toch niet als je ondervraagd wordt?
Maar 2 keer? Daarom zal Floortje het idol wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, is de gemiddelde houdbaarheid van Idols-kandidaten.
Keep on dreaming!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar 2 keer? Daarom zal Floortje het idol wordenDe fans zullen altijd bij haar zijn. Raff wordt zo weer ingewisseld voor een nieuwe maud etc.
Maar als ik mijn ogen op doe is ze er nog te stralen en de rafffans zal zien wat een flauw aftreksel ze isquote:
Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Raffa was weer in vorm tijdens Jensen, dat buikmoment en dat accentje waren juist tof!
Ik denk dat hij het met opzet "even vergeten" was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef WithMe het volgende:Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!![]()
Dat was lachen ja!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef WithMe het volgende:
Dat met die buik was wel grappig, wat een domme fout van Jensen!![]()
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond de vragen van Jensen niet zo interessant en ook dat over die polls vond ik een beetje dom (ok, de kidsplanet en jeugdjournaalpolls zal het voor geklopt hebben, maar hier nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:Iemand heeft een bord voor zn kop.
Raffa was weer in vorm tijdens Jensen, dat buikmoment en dat accentje waren juist tof!
Is best leuk programmaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
TMF is zo... stom.... En Raffaëla zo... tof!
Bronquote:Wil jij kans maken op een Meet & Greet met Raffaëla ?
Kom dan aanstaande zaterdag, 18 maart, naar de live opname van The Max met Co & Sita in Hilversum, want dit wil je natuurlijk niet missen!
De opname begint om 8:30 uur, dus zorg dat je er op tijd bij bent aangezien er veel fans verwacht worden.
Ben jij één van de eerste honderd fans die als eerst naar de studio komt, maak dan kans op een Meet & Greet met Raffaëla:
Het adres van de studio:
Team Facilities
Oscar Romerolaan 14
1216 TK Hilversum
Voor vragen kunt u mailen met onderstaand emailadres:
themax@entertainmentgroup.nl
Bronquote:Win 2 gratis kaarten voor Concert Raffaela, Floortje en Dewi op 15 april in Dokkum!
Wil je 2 gratis kaarten winnen voor het concert op 15 april? Geef dan een antwoord op de volgende vraag:
De organisatie van het concert heeft een website www.okepas.nl , hoe heet het jongetje die op de website staat?
Heb je het antwoord mail dit dan naar info@okepas.nl en misschien ben jij dan de winnaar van de 2 gratis kaarten!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |