Wat denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
He, had net zo'n leuke klaarstaan.
En update de OP eens.
Doe dat dan vóórdat je het topic opentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik mee bezig ben?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols-finaliste Raffaëla Paton (22) uit Emmen is ziek. Zoals het er nu naar uitziet, zal de Emmense vanavond wel optreden. Raffaëla zit bij de laatste vier finalisten en kan zich plaatsen voor de halve finale. Volgens haar vriend Paul van der Vlugt had Raffaëla donderdag nog 39,8 graden koorts, maar is zij inmiddels weer redelijk opgeknapt. Van de Vlugt baalt ervan dat het nieuws over haar ziek zijn is uitgelekt. "Ze wilde dit niet bekend laten worden. Ze gaat gewoon zingen. Het thema is 'big band' deze keer en dat ligt haar goed. Het is echte entertainment."
Nee want dan was jij me voor geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe dat dan vóórdat je het topic opent.
Nou, dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee want dan was jij me voor geweest![]()
Zwanger is ze wel, maar een zwijn zie ik er niet in. Ik vind dat ze heel elegant zwanger isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
Met een beetje mazzel het allerlaatste topic over dit Zwanger Zwijn!!!!! Tis mooi geweest.
Joh, wat een hoogstaande reactie weer. Zielig figuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
Met een beetje mazzel het allerlaatste topic over dit Zwanger Zwijn!!!!! Tis mooi geweest.
Ik hoop dat ze het in ieder geval nog volhoudt tot volgende week, ik zou Raff graag in het echt zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bang dat ze er volgende week uitvliegt, maar niet deze week.
Maar liever niet hierquote:
Als ze echt duidelijk ziek is kan dat wel sympathiestemmen opleveren. Niet van dat net-niet-net-wel gedoe, dan lijkt het wederom aandachtstrekkerijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, Raffa ziek. Dat wordt lastig vanavond.
Hij heeft de mijne gejat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
atb en BVO, jullie hebben dezelfde avatar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft de mijne gejat.![]()
Maar ja, 't is ook zo'n mooie hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |