zo hey, die is bekend!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef ryan_atwood het volgende:
een voetballer van de graafschap
iddquote:
o nee toch nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja ik ken....
Wel, anders zou je dit topic niet aanklikken. Gaap.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef L-IS het volgende:
nee, kan me ook geen ene fuck schelen
Yeah right.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef SpeedyRich het volgende:
FA lucille volgens mij
of een verhuisdoosquote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij had je dan al een ploertendoder in je nek gehad.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij had je dan al een ploertendoder in je nek gehad.
Zo bekend ben ik toch niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef SpeedyRich het volgende:
FA lucille volgens mij
Ik heb nooit iemand bedoezeld.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lucille is leuk. de echte zij vind t maar niks dat je d'r naam bedoezeld op zo'n forum![]()
Zeker niet door de voorrondes gekomen?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zeker niet door de voorrondes gekomen?
Whehehehequote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef tonks het volgende:
Toen Lucille mij een ban gaf, belde ik naar Lingo op om ze ff de huid vol te schelden.. maar ze wist van niks. het arme schaap.
Zeg jij maar niets, ik ben diegene die haar die manke poot heeft gegeven.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef tonks het volgende:
Toen Lucille mij een ban gaf, belde ik naar Lingo op om ze ff de huid vol te schelden.. maar ze wist van niks. het arme schaap.
Man! ik zit al maanden te wachten tot ik iets over die benen kon zeggenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets, ik ben diegene die haar die manke poot heeft gegeven.![]()
Mij schoot het net tebinnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Man! ik zit al maanden te wachten tot ik iets over die benen kon zeggen.
Yup.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zeker niet door de voorrondes gekomen?
niet liefquote:Op maandag 13 maart 2006 19:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wel, anders zou je dit topic niet aanklikken. Gaap.
O ja diee!!!1!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef Fliepke het volgende:
Die kerel die dat liedje van begin jaren 90 had gemaakt van
poing poing
Die liep hier toch ook rond?
Zijn BB en Idols kandidaten dan automatisch BN'ers?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
En er zit wat Big Brother-gespuis hier. Menno, Tanja en Roel.
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 maart 2006 19:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Zijn BB en Idols kandidaten dan automatisch BN'ers?
Van al die lui hoor je na een maand niks meer![]()
Precies!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:29 schreef Quara het volgende:
[..]
Gelukkig maarWie wil nou zulke mensen als onze bekende mensen... Ze presteren helemaal niets
En Priscella.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
En er zit wat Big Brother-gespuis hier. Menno, Tanja en Roel.
Arie Ribbens jr?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
Zanger Bob toch?quote:
Bedoezeld? Bedoel je niet bezoedeld?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand bedoezeld.En zeker mezelf niet.
je had die benen ook niet zover uit elkaar moeten duwen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets, ik ben diegene die haar die manke poot heeft gegeven.![]()
't Zit em niet in haar benenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
je had die benen ook niet zover uit elkaar moeten duwen.
Is fok! een hype dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wouter Bos ongetwijfeld, die doet met alle hypes mee.
Je vergeet de pre- en post- fasenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meer een deel van de puberale fase / midlife crisis.
Waar!?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef flipsen het volgende:
Yvon Jaspers. En hier loopt inderdaad al een topic over
Yildizquote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef Quara het volgende:
Die ene dude die een station op wilde blazen.
Ssst, niet zeggen johquote:
Zit tanja op fok?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is Tanja, met het iq van een asbak uit Big Brother al genoemd?
Staat ook al 13 keer in dit topic.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
Die ene BB mamaTanja, met nick Tan nog wat
Het grote Purrel Fränkel-fantopic Deel 1.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
wie de hel is Purrel Frankel
quote:
Foei!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik las de eerste helft van de eerste pagina en daarna scrolde ik om te kijken of ik haar toevallig zag staan
Zag d'r niet en denk dan post ik het maar
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:14 schreef Caesu het volgende:
Karel Appel is regelmatig actief onder een kloon in Buitenlandse Fruit.
Jan Smit !!!quote:
Lach maar, zodar je 'm live hoort vergaat je dat wel.quote:
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je laat je wel gelijk kennen zeg.Heb je een link?
![]()
Tsja zo kom je natuurlijk echt ongeloofwaardig over als BN kenner in spee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Dat is mn heldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef MoChe het volgende:
Mark van de voormalige show van Mark in the Dark op Yorin FM is toch ook lid?
Ja, maar jij bent geen BN'er, jij bent een studentje uit Enschedequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Goh, die naam ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wiel Vestjens zit volgens mij ook op Fok!
Een pakkende naam begint 't mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Goh, die naam ook
Wiel Vestjens, maakt ie vestjes ofzo...![]()
Ik vind Wiel voor een zoon eik best wel jofel klinken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wie noemt z'n zoon nou Wiel, of is het een vrouw...![]()
Over ex-idols gesproken:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Oja die 2 van idols, die toen gebasht werden.
Oh, die grap was al gemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef juiced het volgende:
Ik zit hier ook weleens.
zingt ie dan beter in zo'n klemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.![]()
Zit Sita ook op Fok???quote:
Ben ook wel benieuwd onder welke nick danquote:
Mee eensquote:[pubermodus]
Sita is leuk,ze komt spontaan over en zo en ze ziet er leuk uit enzo..
[/pubermodus]
Hay Crompvoets ook?!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wiel Vestjens zit volgens mij ook op Fok!
Sitaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd onder welke nick dan.
[..]
Mee eens
Die zijn allebei ook zo echtquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:11 schreef Gitarist het volgende:
Lucille en Thomas Berge zijn de eersten die mij te binnen schieten..
WTFquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Sita![]()
ik hoor dat ze vrijgezel is tegenwoordig![]()
* in R&P gaat zoeken
Lees het fucking topic eens door, achterlijke spuit 10.011.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:13 schreef Capa het volgende:
Dat rare zwangere mens van BB, die Tanja, zit hier geloof ik ook.
maar dat weet ik eigenlijk niet zeker
Echt? Die gast is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Over ex-idols gesproken:
Idols - Mark (die Starmaker homo)
Mark-Idols
Die zat ook hier![]()
Olav Mol wannabequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef miki het volgende:
WEST bijvoorbeeld! Kerel, maak jezelf bekend! Wij Fokkers zullen je niet lastigvallen![]()
Iemand van Hakkuhbar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef NeoPhythe het volgende:
ik ben een semi-bnerben zn 20x op tv geweest , paar tv shows meegedaan ect =]
Lid van de Quizclub?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef NeoPhythe het volgende:
ik ben een semi-bnerben zn 20x op tv geweest , paar tv shows meegedaan ect =]
AKA fuifduifquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef Eveli het volgende:
Jan-Peter Balkenende zou zich wel eens vertonen in het Sexualiteit-forum, heb ik gehoord.
Wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik bednek me ineesn
Mooi,ik ben ook vrijgezel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Sita![]()
ik hoor dat ze vrijgezel is tegenwoordig![]()
* in R&P gaat zoeken
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:03 schreef Vitalogy het volgende:
Sylvia Millecam huist hier ook nog wel eens.
Hij maakte een ongrappig grapje, me dunkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is al 5 jaar dood.
* vraagt zich af in welke grot Vitalogy de afgelopen jaren gewoond heeft.
Jawel, die ene presentator van Fox of Nickelodeon ofzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SeLang het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen concludeer ik dat er dus geen bekende Nederlanders op fok zitten
Dat kleine donkere mannetje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jawel, die ene presentator van Fox of Nickelodeon ofzo
Wat sneu he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hij maakte een ongrappig grapje, me dunkt.
Kijk, dit zijn mooie woorden. Slotje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef RetepV het volgende:
Hallo, Fok!ker en BN'er zijn twee dingen die elkaar uitsluiten. Als BN'er moet je zo veel met je imago bezig zijn dat je geen tijd hebt om te Fok!ken. En als je veel Fok!t heb geen tijd om met je imago bezig te zijn. Dus ALS er BN'ers hier zitten, dan zijn het voornamelijk BN'ers met wie het niet zo goed gaat.
Het is daarmee tevens logisch dat BN'ers dom zijn. Want intelligente mensen doen dingen met hun tijd en hebben dus ook geen tijd om hun imago bij te houden.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Sidekick het volgende:
Voor zover ze echt bekend zijn...
Winny de Jong (ManischDepressief.nl)
echt iets om trots op te zijn dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Sidekick het volgende:
Diederik Samson (PvdA)
Marianne Thiemme (Partij voor de Dieren)
Joost Eerdmans (LPF)
Michiel Smit (NieuwRechts)
Lilian Marijnissen had volgens mij ook een account op Fok!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef Sidekick het volgende:
Diederik Samson (PvdA)
Marianne Thiemme (Partij voor de Dieren)
Joost Eerdmans (LPF)
Michiel Smit (NieuwRechts)
Is dat die dochter van? Domme vraag eigenlijk, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen had volgens mij ook een account op Fok!
Een of andere kloon van een gebande gozer wayyy backquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef haagse_elfje het volgende:
Lucille is niet Lucille maar wie dan weL/
Ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
wie is hier niet een kloon?
quote:Geregistreerd op: donderdag 27 november 2003 @ 13:07
quote:Erkel werd op 12 augustus 2002 door drie gewapende mannen ontvoerd ..... Op Eerste paasdag, 11 april 2004, werd Arjan na 607 dagen gevangenschap vrijgelaten.
stomme kooi of hendig sjiek?quote:Op zondag 16 april 2006 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
Jensen jat grappen van FOK!
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef Thelonious het volgende:
Wibi Soerjadi reageert weleens in het Bassie& Adriaan-topic
Mark is da man! Tijdens mijn studie vaak en vooral ook graag naar geluisterd!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef MoChe het volgende:
Mark van de voormalige show van Mark in the Dark op Yorin FM is toch ook lid?
Welke grappen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
Jensen jat grappen van FOK!
Hahaha, ik las: Adolf Jensen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:44 schreef Roi het volgende:
Alsof Jensen zelf het internet gaat afzoeken voor plaatjes. Daar zit ook gewoon een redactie.
Moet er voor de grap eens een fake-overdreven-nieuws bericht geplaatst wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:55 schreef Me_Beautie het volgende:
Bij 538 lezen ze iedere ochtend het nieuws van FOK!. Ze leze dit vaak letterlijk op(jatten dus ook de grapjes). EN NIET DE BRON VERMELDEN HE!!!!
gutverredumme das pas humorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:04 schreef felic. het volgende:
[..]
Moet er voor de grap eens een fake-overdreven-nieuws bericht geplaatst worden![]()
Woohoo, Marcel Coenen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef zwareshag het volgende:
Marcel Coenen. In bepaalde kringen best wel een BN'er.
Het lukte je ook niet om mensen te laten geloven dat je een laptop voor 50 cent had gekocht, dus dat zal ook wel niet lukkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef classpc het volgende:
Ik word bekende nederlander als ik later groot ben. Telt dat ook?
[CTRL]+[F] en dan zoeken op 'Tanja'.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik las de eerste helft van de eerste pagina en daarna scrolde ik om te kijken of ik haar toevallig zag staan
Zag d'r niet en denk dan post ik het maar
Ik hoop het niet hij is tenminste wel een Bekende Fokker(BF erquote:Op zondag 11 juni 2006 19:02 schreef Asics het volgende:
is Maikuuuuul inmiddels niet een BN er?
Ben je misschien familie van AnthonyZeus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zit Sita ook op Fok???
[pubermodus]
Sita is leuk,ze komt spontaan over en zo en ze ziet er leuk uit enzo..
[/pubermodus]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ben je misschien familie van AnthonyZeus?
Die's best bekend!![]()
sophiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:21 schreef Stansfield het volgende:
Heb ook eens ergens gelezen dat Sophie van BNN hier wel eens zit.
nee hij is ook buiten fok! bekend zie mijn sigquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet hij is tenminste wel een Bekende Fokker(BF er)
Ben wel benieuwd wat dat dan was dat het zo bijzonder wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef Relneger18 het volgende:
Veel radio DJ's, laatste werd ik namelijk opgebeld door Yorin FM om te praten over een KLB topic van mij die ze interessant vonden.
Ik ben jeroen van der plasquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lucille is leuk. de echte zij vind t maar niks dat je d'r naam bedoezeld bedoezeld op zo'n forum![]()
echt niet. dat laten ze doen. of ze gaan de stad in.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:15 schreef Pritt het volgende:
Opzich kan ik me voorstellen dat mensen die nieuwsprogramma's/opinieprogramma's/politicus maken/zijn hier komen om toch een soort mening van 't "volk" te peilen.
Je bent gewoon bang dat als je roept wie je bent, dat anderen zullen vragen: 'Wie?'quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:27 schreef PrinceLu het volgende:
Ik wil op zich wel zeggen wie ik ben, maar ik moet iedere morgen al die bakvissen in slaapzakken uit m'n tuin trappen, dus laat het hier maar even bij.![]()
Je wilt graag dat iemand vraagt waarvan je bekend bent op het internet hé?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian is blij dat hij enkel op internet bekend is :-)
Tong80??quote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is de gebruikersnaam van Giel Beelen en is hij überhaubt actief hier.
Waarom, omdat die het drukker zouden hebben dan wij, gewone stervelingen? Toevallig heb ik het ook hele druk, werk ik zo'n 60 uur per weerk, maar wel veel op de pc, zodat ik tussendoor nog kan fokken.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef alsem het volgende:
ik denk dat bekende nederlanders wel wat beters te doen hebben..:')
ScutRaketquote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is de gebruikersnaam van Giel Beelen en is hij überhaubt actief hier.
Nooit van gehoord, was je soms vroeger op de buisman?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Of ben ik al een uitgerangeerd bn'er.
Wie ben jij dan??quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Of ben ik al een uitgerangeerd bn'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |