Jan Smit !!!quote:
Lach maar, zodar je 'm live hoort vergaat je dat wel.quote:
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je laat je wel gelijk kennen zeg.Heb je een link?
![]()
Tsja zo kom je natuurlijk echt ongeloofwaardig over als BN kenner in spee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Dat is mn heldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef MoChe het volgende:
Mark van de voormalige show van Mark in the Dark op Yorin FM is toch ook lid?
Ja, maar jij bent geen BN'er, jij bent een studentje uit Enschedequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Goh, die naam ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wiel Vestjens zit volgens mij ook op Fok!
Een pakkende naam begint 't mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Goh, die naam ook
Wiel Vestjens, maakt ie vestjes ofzo...![]()
Ik vind Wiel voor een zoon eik best wel jofel klinken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wie noemt z'n zoon nou Wiel, of is het een vrouw...![]()
Over ex-idols gesproken:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Oja die 2 van idols, die toen gebasht werden.
Oh, die grap was al gemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef juiced het volgende:
Ik zit hier ook weleens.
zingt ie dan beter in zo'n klemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.![]()
Zit Sita ook op Fok???quote:
Ben ook wel benieuwd onder welke nick danquote:
Mee eensquote:[pubermodus]
Sita is leuk,ze komt spontaan over en zo en ze ziet er leuk uit enzo..
[/pubermodus]
Hay Crompvoets ook?!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wiel Vestjens zit volgens mij ook op Fok!
Sitaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd onder welke nick dan.
[..]
Mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |