Staat ook al 13 keer in dit topic.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
Die ene BB mamaTanja, met nick Tan nog wat
Het grote Purrel Fränkel-fantopic Deel 1.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
wie de hel is Purrel Frankel
quote:
Foei!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik las de eerste helft van de eerste pagina en daarna scrolde ik om te kijken of ik haar toevallig zag staan
Zag d'r niet en denk dan post ik het maar
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:14 schreef Caesu het volgende:
Karel Appel is regelmatig actief onder een kloon in Buitenlandse Fruit.
Jan Smit !!!quote:
Lach maar, zodar je 'm live hoort vergaat je dat wel.quote:
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je laat je wel gelijk kennen zeg.Heb je een link?
![]()
Tsja zo kom je natuurlijk echt ongeloofwaardig over als BN kenner in spee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de enige goeie Jantje Smit is een Jantje Smit in een berenklem.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Dat is mn heldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef MoChe het volgende:
Mark van de voormalige show van Mark in the Dark op Yorin FM is toch ook lid?
Ja, maar jij bent geen BN'er, jij bent een studentje uit Enschedequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:BN' ers, alles goed? (ik probeer ze uit hun tent te lokken)
![]()
Goh, die naam ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wiel Vestjens zit volgens mij ook op Fok!
Een pakkende naam begint 't mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Goh, die naam ook
Wiel Vestjens, maakt ie vestjes ofzo...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |