Ben wel benieuwd wat dat dan was dat het zo bijzonder wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef Relneger18 het volgende:
Veel radio DJ's, laatste werd ik namelijk opgebeld door Yorin FM om te praten over een KLB topic van mij die ze interessant vonden.
Ik ben jeroen van der plasquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lucille is leuk. de echte zij vind t maar niks dat je d'r naam bedoezeld bedoezeld op zo'n forum![]()
echt niet. dat laten ze doen. of ze gaan de stad in.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:15 schreef Pritt het volgende:
Opzich kan ik me voorstellen dat mensen die nieuwsprogramma's/opinieprogramma's/politicus maken/zijn hier komen om toch een soort mening van 't "volk" te peilen.
Je bent gewoon bang dat als je roept wie je bent, dat anderen zullen vragen: 'Wie?'quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:27 schreef PrinceLu het volgende:
Ik wil op zich wel zeggen wie ik ben, maar ik moet iedere morgen al die bakvissen in slaapzakken uit m'n tuin trappen, dus laat het hier maar even bij.![]()
Je wilt graag dat iemand vraagt waarvan je bekend bent op het internet hé?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian is blij dat hij enkel op internet bekend is :-)
Tong80??quote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is de gebruikersnaam van Giel Beelen en is hij überhaubt actief hier.
Waarom, omdat die het drukker zouden hebben dan wij, gewone stervelingen? Toevallig heb ik het ook hele druk, werk ik zo'n 60 uur per weerk, maar wel veel op de pc, zodat ik tussendoor nog kan fokken.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef alsem het volgende:
ik denk dat bekende nederlanders wel wat beters te doen hebben..:')
ScutRaketquote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is de gebruikersnaam van Giel Beelen en is hij überhaubt actief hier.
Nooit van gehoord, was je soms vroeger op de buisman?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Of ben ik al een uitgerangeerd bn'er.
Wie ben jij dan??quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Of ben ik al een uitgerangeerd bn'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |