Valt wel meequote:Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Sharon Stone. O wat wordt ze mooi oud.
Whahahaquote:Op zondag 12 maart 2006 16:30 schreef rena het volgende:
Vooral deze vind ik briljant, de timing, die blik![]()
![]()
http://img.photobucket.co(...)aal-pre-oscar-pa.jpg![]()
Ben benieuwd wat hij gebruikt had
![]()
Tja, we hebben het hier over celebs die wij lekker mogen afzeiken. Hadden ze maar niet beroemd moeten wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:24 schreef APK het volgende:
Ik vind de meeste foto's in de OP wel meevallen.
Ga eens naar een willekeurige fok! -of een ander forum- meet en kijk dan eens naar de foto's![]()
Netjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef Copycat het volgende:
Centrale topics ... van onderen ... en terug ...
Voortschrijdend inzicht
Jaar of 25 zal hij zijn? Hij heet trouwens Deryck Whibley en is inderdaad de zanger van Sum41.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef MLF het volgende:
Ziet er niet uit
vriendje helemaal niet
is ie 30 jaar ouder ofzo?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef linda22222 het volgende:
Oud of niet, hij is nog niet gepost en onflatteus.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:59 schreef Takkembah het volgende:
Vin Diesel.... aaap ik vraag me altijd af hoe die vent er met haar uit zou zien
oeh jah!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef DarkElf het volgende:
vin zijn kop ismaar hij heeft van die lekkere armen
Die is idd erg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:51 schreef linda22222 het volgende:
Nou, als dié niet onflatteus is...
Hier dan maar een andere. Pam.
[afbeelding]
Naar de achterkantquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die is idd erg!![]()
Dat gezicht,maar vooral die tiet!
Waar is die andere gebleven?Leeggelopen? Of verschoven naar de andere kant?![]()
Volgens mij wel, want dat hele lichaam klopt voor geen meter. Het past allemaal niet bij mekaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef linda22222 het volgende:
Heeft Kim Stewart neppers? Die is toch zo mager als een lat?
Prachtig!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef Tokay het volgende:
Zo, even smullen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft ook zo'n serie op MTV, hij komt echt over als een verschrikkelijke vaderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Hulk Hogan..Onder het mom van 'trieste figuren'
Misschien? Lijkt me vrij duidelijk zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe oud is Clint al.
Ik denk ver over de 70 ?!
Ja, die been is wel eng. .Misschien heeft ie last van spataderen![]()
Voor hem is het zowiezo al godsonmogelijk om flatteus op de kiek te staan, dus dat die niet eerder genoemd is verbaasd me eigenlijk een beetjequote:
Je krijgt weinig vitamientjes binnen als je te weinig eet, hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
Hilary Duff ziet er nu al oud en verlept uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze begint steeds meer op een soort Kylie Minogue te lijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest even denken aan Floortjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoelde daarmee dat ik Floortje er niet oud uit vind zien, Hillary welquote:Op zondag 19 maart 2006 12:36 schreef linda22222 het volgende:
Ik vind haar op die foto's ook op Floortje lijken en ik vind Hilary op die foto';s ook absoluut niet verlept of oud... Gewoon mooie foto's.
Nice tan!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef Scandalous het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/paris5-20060320082906.jpg]afbeelding][/URL]
Mmmmm
I'd hit itquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Jlo: Ben ik met je eens.. ik vind het persoonlijk helemaal niet mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Kirstie zelf is op weg een hot babe te worden.... maar dr handen staan er erg onflatteus op!
[afbeelding]
Mallory Knoxquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Julliette Lewis (ik persoonlijk heb geen idee wie ze is, maar ze is op alle gossipsites te vinden dus ze zal wel bekend zijn)
[afbeelding]
Ik denk van niet, aangezien niet iedere man dezelfde smaak heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is er mis met de kont van lopez![]()
ik geef toe dat ik ook niet begrijp waarom het ZO'N fenomeen is geworden, maar ik denk toch dat als iedere vrouw in deze wereld het lichaamr van jennifer lopez hebben, dit echt wel het paradijs zou zijn voor de mannen ( en de lesbiennes)
my god zeg, zo dik is die kont toch helemaal niet, en er is dan nog geen grammetje cellulitis te bespeuren ook. Een 'luierkont' heeft voor mij een hele andere betekenis.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef linda22222 het volgende:
Nou ik vind een beetje ass op zich wel mooi, maar niet zo'n luierkont als J Lo op die foto blijkbaar heeft
Bij Tom Cruise blijkt maar weer eens hoe snel je van je voetstuk kan vallen. Twee jaar geleden was hij nog hot en geweldig, nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Staat hij übehaupt ooit flatteus op de foto? Wat een misselijk mannetje is dat toch.
Ach, trouwe lezers van dit topic kennen haar nu onderhand toch welquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
Altijd handig dat er even bij te vermelden.
Maar er zijn ook minder trouwe lezers en sommige celebsstaan niet alleen onflatteus, maar ook onherkenbaar op de kiekquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef Takkembah het volgende:
Ach, trouwe lezers van dit topic kennen haar nu onderhand toch wel![]()
Zo.quote:
quote:
Die kop alleen alquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef xman het volgende:
Ik vind Mariah wel meevallen. Ze staat alleen naar voren gebogen. Als je kijkt naar deze fotos, ziet ze er ongelofelijk goed uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehh... Ja? Dat is ze toch ook? En ze kan moeilijk haar liedjes verkopen met: "Look at me, I'm sooo ugly."quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die kop alleen al'Look at me, I'm soooo beautiful.'
Ja precies..zeker een kwestie van smaak. Niemand hoeft haar mooi te vinden of op haar te vallen van mij. Maar soms worden dingen schromelijk overdreven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef rena het volgende:
Is ook een kwestie van smaak natuurlijkEcht lelijk is ze niet, maar als ik een vent was zou ik er niet op vallen
![]()
Ik vind het idd ook geen kwestie van mooi of lelijk, ik vind haar alleen zo hard haar best doen om sexy over te komen. Een vrouw van bijna 40quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef rena het volgende:
Is ook een kwestie van smaak natuurlijkEcht lelijk is ze niet, maar als ik een vent was zou ik er niet op vallen
![]()
Jeetje,dat ziet er niet uít!quote:
Ik vind het net een Sherman. Wat een tranny.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef xman het volgende:
Ik vind Mariah wel meevallen. Ze staat alleen naar voren gebogen. Als je kijkt naar deze fotos, ziet ze er ongelofelijk goed uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een deel van d'r haren zwart verven en je hebt de nieuwe Cruella de Ville.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
En op gofugyourself het onderschrift:
"...AND THEN I SHALL BE CROWNED QUEEN OF THE DAMNED!"
Paris is net een omaatje met dat haar, zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Revenge of the Big Noses
[afbeelding]
Dat Sharon iets heeft laten doen is algemeen bekend.. ze komt er ook open voor uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Stansfield het volgende:
Zo sharon zit ook aan de botox.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh... Ja? Dat is ze toch ook? En ze kan moeilijk haar liedjes verkopen met: "Look at me, I'm sooo ugly."
Ik heb haar een paar keer in het echt gezien en ze is nog mooier dan op foto's.
Tja, Will Smith is natuurlijk ook afgetraind, maar ik vind haar er toch een beetje TE mannelijk uitzien...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb haar altijd al een enorm lelijke vrouw gevonden. Tanig, hard gezicht, brr.
X-man's argumenten tellen nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef linda22222 het volgende:
Genoeg.
Het is hier geen pimp *hier* met Mariah-Carey topic
Zo die is dus bij de plastisch chirurg van haar vriend Michael geweest. Zelfde 'wacko' neusje.quote:
quote:
ik ook, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik oprecht kan zeggen dat Michael Douglas übergeil is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind m eigenlijk wel tof met baard. Doet echt iets voor m.
ohh dies lelijk nu! toen hij jonger was, was ie zoooww lief!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
I see dead people... walking around like regular people....
[afbeelding]
Ja, was met Macaulay Culkin of hoe je het ook schrijft ook al zo.. zondequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:15 schreef manou het volgende:
[..]
ohh dies lelijk nu! toen hij jonger was, was ie zoooww lief!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
[afbeelding]
Iiiiieeeeeehhhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
[afbeelding]
Zo tering, vanaf d'r nek is ze totaal verneuktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya5.jpg]afbeelding][/URL]
Fucking hell zeg!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
Wat een spook zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya5.jpg]afbeelding][/URL]
Over het ontbreken van gezichtsuitdrukkingen gesproken. Jerney Kaagman is vergeleken met haar ongeveer Jim Carreyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/latoya5.jpg]afbeelding][/URL]
tering, die is verrotquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
Whehe. Yep.quote:
Ze lopen wel allemaal bijzelfde ex-slager annex amateur-aborteur cq plastisch chirurg, die Jacksonsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Latoya Jackson
En dat is nou net wat het hele gedrocht Mariah Carey voor ogen heeft: publiciteit...quote:Op zondag 26 maart 2006 11:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Celebs die zonder slipje zulke rokjes/jurkjes dragen, vragen er gewoon erom.![]()
Tja, hij is alleen groter gewordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
[afbeelding]
maakt hij deel uit van de jostiband??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:17 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
maakt hij deel uit van de jostiband??
Doet me denken aan the Excorsistquote:
Wat heeft ze bij haar neus?quote:
De rest van haar hoofd?quote:
Vergroot de foto eens..quote:
Vanaf haar nek naar boven en naar beneden toe...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo tering, vanaf d'r nek is ze totaal verneukt.
weet je zeker dat dit geen foto is toen ze pas was bevallen?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef ivetje het volgende:
Britney staat overigens ook weer aardig onflatteus op de pic.
[afbeelding]
Schijnt dat ze opnieuw zwanger is en daar begint het idd wel op te lijken
Joss Stone staat er leuk opquote:
't is een lelijk dingquote:
Lijkt wel of die Holmes een fake buik heeft. Wie weet faket ze die hele zwangerschap wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Nuna het volgende:
Leuk, zo'n boobjob Tara
[afbeelding]
Katie Holmes. Oke, ze mag dan wel zwanger zijn maar flatteus is het niet
[afbeelding]
Wat een verschil, met make-up is ze wel mooierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Anna Kournikova zonder make-up.
kim hollland? :pquote:
hey Semmiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
IEHL would be the right word.
En dan doel ik vooral ook op haar 'fan'.
Dat idee heb ik al bij meerdere foto's gehad...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lijkt wel of die Holmes een fake buik heeft. Wie weet faket ze die hele zwangerschap wel.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef Toeps het volgende:
Ik kan die foto van Tyra en haar pruik niet meer vinden. Weet iemand die?
En volgens mij vindt Kimmie zelf dit verre van onflatteus... dit is zo'n beetje haar vaste pose volgens mij (zou ik ook doen met zo'n kin trouwens)quote:
Nee, een duidelijkere. Volgens mij bij de oscars of een of andere awardshow gemaakt, en ook ingezoomd op die haarlijn.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:10 schreef Tokay het volgende:
Deze heb ik een paar weken geleden geplaatst.
[afbeelding]
Ik had ook een ingezoomde foto van heur haarlijn, maar die kan ik even niet terugvinden.
Dat dacht ik nou ook !quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lijkt wel of die Holmes een fake buik heeft. Wie weet faket ze die hele zwangerschap wel.
Ik vind dat hele gedoe rondom die Tom en Katie maar een grote flater. Hoop voor dat meisje dat ze snel weer zonder hem verder gaat, wat een halvegare is die meneer Cruise zegquote:
ze zien er dan alsnog naar de klote uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:12 schreef BobRooney het volgende:
Beckhams naar de klote? Dat zijn wassenbeelden
iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ook niet, zijn normale strandfoto's. En om nou een foto van een lijk te plaatsen. Niet erg ontopic of gepast.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, een duidelijkere. Volgens mij bij de oscars of een of andere awardshow gemaakt, en ook ingezoomd op die haarlijn.
zal wel, als je nl op de foto kijkt linksbovenin komen ze van jennifer-online ofzoietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
is dat niet samen met jennifer aniston?
Weet ik maar er werd om gevraagd. Sorry....quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Stonden hier al eerder.
Welke pruik? Die op d'r hoofd op of d'r bovenlip?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
De close-ups van Tyra Banks
Hoe durf je toch in vredesnaam zo in het openbaar te verschijnen. Zal ze echt gedacht hebben dat die pruik onzichtbaar was??![]()
Die is ook al 100 keer langsgeweest.quote:
En maar vol blijven houden dat ze absoluut geen feestbeest is...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Nuna het volgende:
Om maar even bij Tara te blijven
[afbeelding]
Je ziet toch dat ze van een vergadering komt?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden dat ze absoluut geen feestbeest is...
Ze heeft iets te diep in d'r glaasje Punica gekeken zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ze van een vergadering komt?![]()
![]()
D'r kop is enger...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef linda22222 het volgende:
jezus die boobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |