Ik bedoelde daarmee dat ik Floortje er niet oud uit vind zien, Hillary welquote:Op zondag 19 maart 2006 12:36 schreef linda22222 het volgende:
Ik vind haar op die foto's ook op Floortje lijken en ik vind Hilary op die foto';s ook absoluut niet verlept of oud... Gewoon mooie foto's.
Nice tan!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef Scandalous het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/paris5-20060320082906.jpg]afbeelding][/URL]
Mmmmm
I'd hit itquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
Hilary Duff ziet er nu al oud en verlept uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Jlo: Ben ik met je eens.. ik vind het persoonlijk helemaal niet mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Kirstie zelf is op weg een hot babe te worden.... maar dr handen staan er erg onflatteus op!
[afbeelding]
Mallory Knoxquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Julliette Lewis (ik persoonlijk heb geen idee wie ze is, maar ze is op alle gossipsites te vinden dus ze zal wel bekend zijn)
[afbeelding]
Ik denk van niet, aangezien niet iedere man dezelfde smaak heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is er mis met de kont van lopez![]()
ik geef toe dat ik ook niet begrijp waarom het ZO'N fenomeen is geworden, maar ik denk toch dat als iedere vrouw in deze wereld het lichaamr van jennifer lopez hebben, dit echt wel het paradijs zou zijn voor de mannen ( en de lesbiennes)
my god zeg, zo dik is die kont toch helemaal niet, en er is dan nog geen grammetje cellulitis te bespeuren ook. Een 'luierkont' heeft voor mij een hele andere betekenis.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef linda22222 het volgende:
Nou ik vind een beetje ass op zich wel mooi, maar niet zo'n luierkont als J Lo op die foto blijkbaar heeft
Bij Tom Cruise blijkt maar weer eens hoe snel je van je voetstuk kan vallen. Twee jaar geleden was hij nog hot en geweldig, nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Staat hij übehaupt ooit flatteus op de foto? Wat een misselijk mannetje is dat toch.
Ach, trouwe lezers van dit topic kennen haar nu onderhand toch welquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
Altijd handig dat er even bij te vermelden.
Maar er zijn ook minder trouwe lezers en sommige celebsstaan niet alleen onflatteus, maar ook onherkenbaar op de kiekquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef Takkembah het volgende:
Ach, trouwe lezers van dit topic kennen haar nu onderhand toch wel![]()
Zo.quote:
quote:
Die kop alleen alquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef xman het volgende:
Ik vind Mariah wel meevallen. Ze staat alleen naar voren gebogen. Als je kijkt naar deze fotos, ziet ze er ongelofelijk goed uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehh... Ja? Dat is ze toch ook? En ze kan moeilijk haar liedjes verkopen met: "Look at me, I'm sooo ugly."quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die kop alleen al'Look at me, I'm soooo beautiful.'
Ja precies..zeker een kwestie van smaak. Niemand hoeft haar mooi te vinden of op haar te vallen van mij. Maar soms worden dingen schromelijk overdreven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef rena het volgende:
Is ook een kwestie van smaak natuurlijkEcht lelijk is ze niet, maar als ik een vent was zou ik er niet op vallen
![]()
Ik vind het idd ook geen kwestie van mooi of lelijk, ik vind haar alleen zo hard haar best doen om sexy over te komen. Een vrouw van bijna 40quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef rena het volgende:
Is ook een kwestie van smaak natuurlijkEcht lelijk is ze niet, maar als ik een vent was zou ik er niet op vallen
![]()
Jeetje,dat ziet er niet uít!quote:
Ik vind het net een Sherman. Wat een tranny.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef xman het volgende:
Ik vind Mariah wel meevallen. Ze staat alleen naar voren gebogen. Als je kijkt naar deze fotos, ziet ze er ongelofelijk goed uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een deel van d'r haren zwart verven en je hebt de nieuwe Cruella de Ville.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
En op gofugyourself het onderschrift:
"...AND THEN I SHALL BE CROWNED QUEEN OF THE DAMNED!"
Paris is net een omaatje met dat haar, zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Revenge of the Big Noses
[afbeelding]
Dat Sharon iets heeft laten doen is algemeen bekend.. ze komt er ook open voor uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Stansfield het volgende:
Zo sharon zit ook aan de botox.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh... Ja? Dat is ze toch ook? En ze kan moeilijk haar liedjes verkopen met: "Look at me, I'm sooo ugly."
Ik heb haar een paar keer in het echt gezien en ze is nog mooier dan op foto's.
Tja, Will Smith is natuurlijk ook afgetraind, maar ik vind haar er toch een beetje TE mannelijk uitzien...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb haar altijd al een enorm lelijke vrouw gevonden. Tanig, hard gezicht, brr.
X-man's argumenten tellen nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef linda22222 het volgende:
Genoeg.
Het is hier geen pimp *hier* met Mariah-Carey topic
Zo die is dus bij de plastisch chirurg van haar vriend Michael geweest. Zelfde 'wacko' neusje.quote:
quote:
ik ook, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik oprecht kan zeggen dat Michael Douglas übergeil is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind m eigenlijk wel tof met baard. Doet echt iets voor m.
ohh dies lelijk nu! toen hij jonger was, was ie zoooww lief!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
oeioeioei
I see dead people... walking around like regular people....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |