Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef linda22222 het volgende:
Oud of niet, hij is nog niet gepost en onflatteus.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:59 schreef Takkembah het volgende:
Vin Diesel.... aaap ik vraag me altijd af hoe die vent er met haar uit zou zien
oeh jah!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef DarkElf het volgende:
vin zijn kop ismaar hij heeft van die lekkere armen
Die is idd erg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:51 schreef linda22222 het volgende:
Nou, als dié niet onflatteus is...
Hier dan maar een andere. Pam.
[afbeelding]
Naar de achterkantquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die is idd erg!![]()
Dat gezicht,maar vooral die tiet!
Waar is die andere gebleven?Leeggelopen? Of verschoven naar de andere kant?![]()
Volgens mij wel, want dat hele lichaam klopt voor geen meter. Het past allemaal niet bij mekaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef linda22222 het volgende:
Heeft Kim Stewart neppers? Die is toch zo mager als een lat?
Prachtig!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef Tokay het volgende:
Zo, even smullen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft ook zo'n serie op MTV, hij komt echt over als een verschrikkelijke vaderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Hulk Hogan..Onder het mom van 'trieste figuren'
Misschien? Lijkt me vrij duidelijk zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe oud is Clint al.
Ik denk ver over de 70 ?!
Ja, die been is wel eng. .Misschien heeft ie last van spataderen![]()
Voor hem is het zowiezo al godsonmogelijk om flatteus op de kiek te staan, dus dat die niet eerder genoemd is verbaasd me eigenlijk een beetjequote:
Je krijgt weinig vitamientjes binnen als je te weinig eet, hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
Hilary Duff ziet er nu al oud en verlept uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze begint steeds meer op een soort Kylie Minogue te lijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest even denken aan Floortjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |