Ik bedoelde daarmee dat ik Floortje er niet oud uit vind zien, Hillary welquote:Op zondag 19 maart 2006 12:36 schreef linda22222 het volgende:
Ik vind haar op die foto's ook op Floortje lijken en ik vind Hilary op die foto';s ook absoluut niet verlept of oud... Gewoon mooie foto's.
Nice tan!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef Scandalous het volgende:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/paris5-20060320082906.jpg]afbeelding][/URL]
Mmmmm
I'd hit itquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:51 schreef Scandalous het volgende:
Hilary Duff ziet er nu al oud en verlept uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Jlo: Ben ik met je eens.. ik vind het persoonlijk helemaal niet mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Hier zal ik wel reacties op krijgenmaar IK vind J-Lo's ass onflatteus en hangend als een luier
[afbeelding]
Kirstie zelf is op weg een hot babe te worden.... maar dr handen staan er erg onflatteus op!
[afbeelding]
Mallory Knoxquote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef linda22222 het volgende:
Julliette Lewis (ik persoonlijk heb geen idee wie ze is, maar ze is op alle gossipsites te vinden dus ze zal wel bekend zijn)
[afbeelding]
Ik denk van niet, aangezien niet iedere man dezelfde smaak heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef petitlapin2 het volgende:
wat is er mis met de kont van lopez![]()
ik geef toe dat ik ook niet begrijp waarom het ZO'N fenomeen is geworden, maar ik denk toch dat als iedere vrouw in deze wereld het lichaamr van jennifer lopez hebben, dit echt wel het paradijs zou zijn voor de mannen ( en de lesbiennes)
my god zeg, zo dik is die kont toch helemaal niet, en er is dan nog geen grammetje cellulitis te bespeuren ook. Een 'luierkont' heeft voor mij een hele andere betekenis.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef linda22222 het volgende:
Nou ik vind een beetje ass op zich wel mooi, maar niet zo'n luierkont als J Lo op die foto blijkbaar heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |