iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ook niet, zijn normale strandfoto's. En om nou een foto van een lijk te plaatsen. Niet erg ontopic of gepast.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, een duidelijkere. Volgens mij bij de oscars of een of andere awardshow gemaakt, en ook ingezoomd op die haarlijn.
zal wel, als je nl op de foto kijkt linksbovenin komen ze van jennifer-online ofzoietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
is dat niet samen met jennifer aniston?
Weet ik maar er werd om gevraagd. Sorry....quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Stonden hier al eerder.
Welke pruik? Die op d'r hoofd op of d'r bovenlip?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
De close-ups van Tyra Banks
Hoe durf je toch in vredesnaam zo in het openbaar te verschijnen. Zal ze echt gedacht hebben dat die pruik onzichtbaar was??![]()
Die is ook al 100 keer langsgeweest.quote:
En maar vol blijven houden dat ze absoluut geen feestbeest is...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef Nuna het volgende:
Om maar even bij Tara te blijven
[afbeelding]
Je ziet toch dat ze van een vergadering komt?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden dat ze absoluut geen feestbeest is...
Ze heeft iets te diep in d'r glaasje Punica gekeken zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ze van een vergadering komt?![]()
![]()
D'r kop is enger...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef linda22222 het volgende:
jezus die boobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |