word vrequote:Op maandag 13 maart 2006 09:08 schreef Smittend het volgende:
ATWT kan mij momenteel niet zo boeien..weet niet waarom, maar vind 't een beetje saai nu![]()
Je hebt gelijk..het einde was gisteren al spannend.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
word vreselijk spannend echt waar ik ben een spoielrfraek, het begint deze week al.
![]()
Vin het een enge Parker, en noiet omdat hij kennelijkeen gave heeft, maar hij doet zijn ondermond niet goed open waarop ik het een vervelend, agressief ventje vindquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:59 schreef annoh het volgende:
Yesss er is weer iemand met een gave!!!
(zoontje van carly)
Hij ziet beelden van Jack die een ernstig ongeluk heeft gehad en vermist word, meer kan ik niet zeggen want dan word het spoileren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:56 schreef jadelovespat het volgende:
Parker heeft gave? Vertel, ik kan het niet meer volgenKut werk....
Inderdaad raar als hij ook iemand durft te vragen of zij sex met iemand heeft gehad.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef Urnie het volgende:
Ik vond het wel grappig om te zien dat Paul de Leeuw zo'n fan is en dat hij niet aan Lucinda durfde te vragen of hij met haar op de foto mocht.![]()
nope.Starziak welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:13 schreef Canisfire het volgende:
Is Jack dood O.o/
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een heerlijke dramatische parker schreeuw was dat net van carly
Ja!! Ik zat vanmiddag hetzelfde te denken! Ik zag het toen ze die pyjama van Parker aan 't opvouwen was!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef Smittend het volgende:
Ik vind die actrice die Carly speelt wel steeds magerder worden.. is dat iemand anders ook opgevallen?
Klopt zij deed in die tijd veel aan sporten zoals lopen elke ochtend met Michael Park(Jack)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!! Ik zat vanmiddag hetzelfde te denken! Ik zag het toen ze die pyjama van Parker aan 't opvouwen was!
Anders mij welquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze werkt ontzettend op m'n zenuwen [afbeelding]
Uhm..wij lopen hier anderhalf jaar achter met ATWT...CSI volg ik niet dus reken zelf maar uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:53 schreef Urnie het volgende:
Wat was er nou eerder: de levend begraven Lucy in ATWT of de levend begraven Nick in de Quentin Tarantino-aflevering van CSI?
Er zullen vast wel meer series zijn waarin iemand levend begraven wordt, maar ik moest eigenlijk gelijk aan CSI denken.
Was het een leuke aflevering vandaag?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef annoh het volgende:
Wel handig dat de kist een glazen deksel had zeg!
Pff wat een drama weer
Het is tegenwoordig weer erg leuk, vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef annoh het volgende:
Ja verschrikkelijk, maar ik ga dan altijd ontbijten enzo. Ik zou wel kijken morgen, t was wel spannend. Lekker soapy;)
Mja maar die aflevering is van 2005 geloof ik..en als ATWT anderhalf jaar achterloopt dan was ATWT dus eerder.. Maarja goed, wat maakt het uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef DarkElf het volgende:
in csi werd ook iemand in zo'n kist gestopt, cameraatje erbij zodat de mensen het allemaal konden zien.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:20 schreef DarkElf het volgende:
he gelukkig, nu ff flink zoenen, hij belooft haar altijd op haar te zullen letten, als ze maar bij hem blijft en veel geld geeft, zij wordt zijn seksslaaf...
Ziek!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:28 schreef DarkElf het volgende:
ben en doc, tom en jessica, margo en de dochter van hal
Hmm.... Ja, volgens mij wel... Ja alleen Sierra nog niet en Lucinda.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:30 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, nou dan kan casey nog over een paar jaar met sage.
zo hebben we nu iedereen gehad?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet Moja, dus volgens mij valt dat dan wel onder de categorie spoilers
Question answeredquote:
Donkerharige freaky ex van Jack! Die hem heeft verkracht om zwanger te worden... Weirdo!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef DarkElf het volgende:
refresh my memory please? Julia??
*hard nadenkt*
Nee. tis niet die Julia.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Donkerharige freaky ex van Jack! Die hem heeft verkracht om zwanger te worden... Weirdo!!
[afbeelding]
Julia Lindsey!
Dat is dezelfde als die ik posttequote:
I know, ging ook even om aan te halen wie XcUZ_Me bedoelde.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Smittend het volgende:
Dat is oud..nog van het jaar 2001..
Sorry maar ik heb al teveel gezegd ik had de afl van gister nog niet gezien, jullie komen er snel genoeg achter, waar is trouwens de spoiler topic van ATWTquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens tvp
A spoonful of sugar...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Sasandra het volgende:
[..]oh, hoe origineel trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens tvp![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef maril het volgende:
[..]Huh, nu snap ik geen reet meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
ik denk dat maril bedoelt dat erquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:02 schreef Sasandra het volgende:
Huh, nu snap ik geen reet meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of niet?" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Bedoel je niet Flying Doctors??quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:04 schreef KWAKje het volgende:
(oh oh 'falling docters' op sbs6. das laaang geleden. ik moet eens wat vaker ziek thuis blijven en dan overdag de tv aandoen)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:09 schreef KWAKje het volgende:
[..]
ik denk dat maril bedoelt dat erJa dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of niet?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Ik begrijp wel wat je bedoelde, maar ik snap er niks van, ik bedoelde dat het een beetje idiote ontwikkeling is.quote:
Dit alleen lezen als je het echt wilt wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelde, maar ik snap er niks van, ik bedoelde dat het een beetje idiote ontwikkeling is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dit alleen lezen als je het echt wilt wetenJa, dat bedoel ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dusOmdat de oude juul niet wilde? en misschien heeft ze ooit een contract laten tekenen dat ze niet gerecast mag worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
iid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef PM-girl het volgende:
Bedoel je niet Flying Doctors??
Ik hoop ook gewoon dat Alan doodgaat, ik zou het zielig vinden voor Craig als de waarheid uitkomtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef MiLalaa het volgende:
Ik hoop maar dat Allan alsnog doodgaat. Ik kan namelijk niet bedenken hoe Craig zich er anders nog uit kan lullen.
En Molly moet inderdaad zo snel mogelijk opzouten. Geen boeiende verhalen en ze kan toch alleen maar janken. Asymmetrische doos. De oude Molly vond ik al stom na haar botox-makeover van een paar jaar terug, maar dan liever niks.
same herequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik hoop ook gewoon dat Alan doodgaat, ik zou het zielig vinden voor Craig als de waarheid uitkomt
Inderdaad, een nogal ondankbare rol voor deze acteur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dat ging sneller met Alan dan ik had gedacht!
Nee, er blijft idd weinig over, maar we zijn het wél grotendeels eens!quote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal gaat gebeuren..![]()
Het zou een goede aflevering zijn als:
- Molly deze keer ook weer wegblijft.. (die is idd vreselijk)
- Sierra ook ff dr mond gaat houden (vind haar zo irritant)
- Lucy eindelijk een keer zichzelf laat gaan en met Dusty in bed duikt.. (ik vind dr wel erg braaf)
- Alyson erachter komt dat haar verloofde zit te geilen op haar zus (Alyson =)
- Simon terugkomt ( hij is gewoon)
- Die verhaallijn rondom die kutbaby (Cabot) eindelijk een keer is afgelopen (veel te langdradig)
- Jordan zijn haar weer doet zoals het eerst zat, want nu is het(net platgeslagen)
- Als Jessica en Margot eens kappen met die janksessies om die kneus (Doc)
- Henry terugkomt.. (die vind ik helemaal geweldig met die droge humor)
Dat was het wel, volgens mij blijven er niet veel verhaallijnen over
als ik dit allemaal zo eens bekijk..![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme! Krijgen we nou ook al in de middagprogrammering van atwt dat belspelgezanik tussendoor?!
Ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]serieus? Ik kijk @ the moment niet,maar fucking,als het erdoor komt kijk ik helemaal nie meer
Ik dus ook..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die hypocriete Chris! Getver, de creep!
Ik hoop dat Ally er snel met Aaron vandoor gaat.
is dit het begin van het einde?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme! Krijgen we nou ook al in de middagprogrammering van atwt dat belspelgezanik tussendoor?!![]()
Noraquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! [afbeelding] Er zat zo'n domme bimbo met zo'n woordzoeker en de opgave "hoe heet het overleden kind van Mike en Carly".
Bagger!!
Daar moest je 2 dagen over nadenken?quote:
naar soaps kijken toch alleen hoog opgeleide vrouwen? waarom passen ze die r*kpuzzeltjes daar niet op aan? of is deze vorm van multitasken al zo een aanpassing? of zijn de puzzeltjes aangepast aan de puzzeltjespraatmutsefluts?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef annoh het volgende:
"Gaat u tijdens as the world turns maar lekker door met puzzelen"
Mensen waar ze nooit een duidelijk lijk van hebben gevonden komen altijd nog terugquote:Op donderdag 6 april 2006 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, Cabot is dus zogenaamd dood. Wedden dat 'ie over een tijd vanzelf weer opduikt. Gaat altijd zo.
Nee, daar heb ik twee dagen op gegoogled.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar moest je 2 dagen over nadenken?
James Stenbeck is het levende voorbeeld van uit de dood terugkeren.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef flubub het volgende:
[..]
Mensen waar ze nooit een duidelijk lijk van hebben gevonden komen altijd nog terug![]()
Overigens wil dat ook nog welis gebeuren als dat wel gebeurd is, als geest ofzo![]()
(geen spoiler ofzo, zou niet weten wat er gaat gebeuren, maar gewoon een constatering)
Was die ene zoon van hem dat ook niet? Ik kan me niet meer herinneren hoe ie heette..die later als psychiater terugkwam?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
James Stenbeck is het levende voorbeeld van uit de dood terugkeren.
David!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:09 schreef flubub het volgende:
[..]
Was die ene zoon van hem dat ook niet? Ik kan me niet meer herinneren hoe ie heette..die later als psychiater terugkwam?
Is dit ook goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan *iemand* even die Molly in een baan om de aarde schoppen?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]!
Whatever. Als het maar destructief, definitief en pijnlijk isquote:
Mirri een nieuwtje ik heb het onder de spoilerbalk gezet wat het is gelijk een spoilertjequote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef Mirri het volgende:
Hee wat leuk! Een ATWT topic. Ik kijk het al jaaaaaaren. En leuk dat Maril en Milalaa ook van de partij zijn!!![]()
Ik mis Simon![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef maril het volgende:
Mirri, ik heb een nieuwtje onder de spoilerbalk gezet wat het is gelijk een spoilertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Rosanna zat niet meer in dat kamertje. Ze was inmiddels gered door Paul. En stond buiten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef MIster911 het volgende:
ja hoor, Cabot is helemaal weggevaagd door die explosie en rosanna die in de kamer er naast zat heeft geen eens een brandwond of iets dergelijks
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
Overigens begint Henri (Trent Dawson) een aardige plofkop te krijgen
Toch welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ben en Lucy waren allebei in CSI te zien deze week.
..typisch ATWT he.. van een mug een olifant maken en daar jaren over door zeurenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Henri moet terug komen, heb hem al een hele tijd niet gezien..
Ik vind hem helemaal geweldig..![]()
Ik vind het trouwens ook maar achterlijk van Tom dat die weg is bij Margot en
van haar wil scheiden..
Zo erg was het allemaal nou ook weer niet..![]()
ligt aan haar..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:40 schreef DarkElf het volgende:
craig is de lulen dat werd eens tijd ook.
oh enne; die molly he? heeft die nou zo'n rare lange nek of ligt dat aan mij?
Ja, maar ik vind die nikky ook heel slecht acterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef MiLalaa het volgende:
Qua looks hadden ze beter die Nikky een Molly kunnen laten worden. Lijkt meer op de vorige. En hadden we niet met deze enge langnek? opgescheept gezeten
Voor mijn gevoel kan het ook nooit lang duren.quote:Op maandag 17 april 2006 17:46 schreef Canisfire het volgende:
Ik krijg een raar gevoel als ik naar Lucy en Dusty kijk als stelletje.
Nou als ik Lucy was geweest had ik het ook wel geweten..quote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
Het ziet er iniedergeval niet uit al kan ik Dusty wel begrijpen een lekker jong ding van net 20 jaar.
Spoilerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef Canisfire het volgende:
Zo vermoeiend. Barbara gaat nu na dit gedoe natuurlijk de bak in of duikt onder.
En dan na een halfjaar vergeeft iedereen haar voor alles. Gaat ze weer even het gezinntje spelen tot ze weer de fout in gaat. Hetzelfde geld trouwens voor Craig.
Die brief is door haar zelf geschreven, dooie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:42 schreef Smittend het volgende:
Mwah..ik kan er niet om huilen hoor....zo is ATWT nou eenmaal. Misschien wou de actrice die Margo speelt dit zelf wel..ze is tenslotte ook de jongste niet meer. Net zoals Lucinda, Kim en Lisa. Hoe ouder ze worden, hoe minder je ze ziet. Ik geef ze geen ongelijk.![]()
Goh moest je een maand denken voor deze reactie..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die brief is door haar zelf geschreven, dooie.
Nee, ik heb een leven dus volg dit topic niet dagelijksquote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Goh moest je een maand denken voor deze reactie..
Nee hoor, Marta Byrne (Lily) zingt en Michael Parker (Jack)quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik dacht dat de zangers in The bold zaten.
Dat Barbara word werdgevoerd door Hal en je ziet alleen de ogen van Will die boos is op Hal, verder is het misschien een spoiler maar dit is de nieuwe Will waar we veel acteer plezier van zullen beleven deze jongenman kan goed acteren, wat je van sommige amndere jongeren niet kunt zeggen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:31 schreef DarkElf het volgende:
hoe eindigde het? (was ff afgeleid)
En vergeet de meest succesvolle zangeres uit ATWT niet, Lauryn Hill (Ex-fugees)quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:12 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor, Marta Byrne (Lily) zingt en Michael Parker (Jack)
dan heb je verder nog Hal en de moeder van Margo Craig en Katie , Lyla die zingt ook (ook in het echt
Abigail is zelfs om die reden verdwenen uit ATWT omdat ze wilde zingen.
Hij is een beetje doorgedraaid van dat hele Barbar gedoe, denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:23 schreef maril het volgende:
Wat een ongelovelijke hufter is die Hal Munson toch dat hij zijn huwlijk red ipv Carly zo te behandelen de lul![]()
Nee idd die Hal met zn iritante lage stem en zn rare gedoe... Henry is coolquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij is een beetje doorgedraaid van dat hele Barbar gedoe, denk ik.![]()
Dat Emily-Chris gezwijmel word ik ook niet goed van zeg!![]()
Henry daarentegen.....![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Trouwens op een ander ATWTforum staat een verslag en veel foto,s over de ATWT Luncheon
die jaarlijks in new york word gehouden en daar gaan sommige leden naar toe en maken foto,s en verslag die komen ook heel discht /naast de acteurs heeel leuk
http://www.12forum.nl/forum/forum.php?ID=216&fID=5
Nu weet ik op wie ik hem vind lijken, Chad Hedrick.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Zwaffel het volgende:
Ik hoef niet te vermelden dat dit Grayson McCouch (Dusty Donovan) is he?
dusty is heetquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nu weet ik op wie ik hem vind lijken, Chad Hedrick.
Ik vind Simon nog steeds het fijnst om naar te kijken![]()
Vandaag kon ik het eindelijk weer eens zien. Meteen een nieuwe Will, ben een beetje de kluts kwijt.
ik vind de nieuwe will wel sassyquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:35 schreef Zwaffel het volgende:
En die niewe will is maar sufVondt die andere toch leuker
![]()
same herequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen, Jack, Julia en JJ.![]()
![]()
![]()
En dat momentdat Carly voor de deur stond
![]()
Ik dacht echten toen deed er iemand anders open en stond er iemand anders bij Jack.
![]()
allemaal te toevallig en te atwtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen, Jack, Julia en JJ.![]()
![]()
![]()
En dat momentdat Carly voor de deur stond
![]()
Ik dacht echten toen deed er iemand anders open en stond er iemand anders bij Jack.
![]()
Ik begreep dat Lusty al niet.. (blondt)quote:
Ligt het manneke te shakenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Ben benieuwd wat Parker gaat voelen wanneer Jack Julia heftig neemt.![]()
Z'n eerste sexuele ervaring.![]()
Wel leuk dat hij die gave heeftal is het wel weer erg overdreven.
![]()
Ooohhh...quote:
Een troost ik kende deze al vanuit de states daar korte ze paartjes op die manier afquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ik begreep dat Lusty al niet.. (blondt)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Quiz antwoorden...dus geen echte spoiler![]()
Jack was ooit getrouwd met Julia Lindsay, heel gelukkig enz. Toen ging het mis en Jack en Carly begonnen een relatie. Julia werd knettergek en ze heeft Jack zelfs verkracht omdat ze een kind van hem wilde. Ze heeft inderdaad ooit Jack het water in gereden, maar dat was niet waardoor hij in het ziekenhuis belandde (Jack heeft een zwaar leven) Dat kwam door dat gedoe met Molly en Starziac, als politieagent verongelukte hij toen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:44 schreef Horsemen77 het volgende:
Ik snap niks van die Julia shit.
Julia 1, Julia 2...
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ja thanks enzo, het meeste weet ik inderdaad wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jack was ooit getrouwd met Julia Lindsay, heel gelukkig enz. Toen ging het mis en Jack en Carly begonnen een relatie. Julia werd knettergek en ze heeft Jack zelfs verkracht omdat ze een kind van hem wilde. Ze heeft inderdaad ooit Jack het water in gereden, maar dat was niet waardoor hij in het ziekenhuis belandde (Jack heeft een zwaar leven) Dat kwam door dat gedoe met Molly en Starziac, als politieagent verongelukte hij toen.
Heel heel toevallig was er een verpleegster in dat ziekenhuis waar hij terechtkwam die ook Julia heet, met een zoontje dat JJ heet, (net zoals Jack ooit een zoontje had dat JJ heette. Julia Lindsay had dat kindje ontvoerd bij de echte ouders, en dus moest Jack het weer inleveren)
Jack dacht eerst dat hij getrouwd was met deze nieuwe (aardige, normale) Julia, maar dat was niet zo. Jack is dus zijn geheugen kwijt. De nieuwe Julia zorgt dus voor hem en ze raken een beetje verliefd op elkaar. De gestoorde Julia (exvrouw) is nu ook ergens in de buurt blijkbaar, volgens die twee rare mannen (Wyoming en Sky dog) En Jack denkt nu dat hij na Julia Lindsay geen andere vrouw meer heeft gehad en dat hij doordat Julia hem de sloot inreed in het ziekenhuis terecht is gekomen. Van Carly weet hij dus niets.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:04 schreef Smittend het volgende:
Matty isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Quiz antwoorden...dus geen echte spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest was goed.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Dat is het voor Jack helemaal ,begrijp je. dit was de bedoeling.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:57 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Ja thanks enzo, het meeste weet ik inderdaad wel.
Maar waarom moet die 'nieuwe' julia nou precies julia heten?
Echt verwarrend
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ik begreep dat Lusty al niet.. (blondt)![]()
![]()
He krijg nou wat, ik snap het nu ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]in de titel. Trust me,daar kom ik ook net pas achter
Ze hadden geen kind, maar omdat Julia Jack had verkracht, ze had hem eerst bewusteloos geslagen en toen hij wakker werd gaf ze hem te drinken en in die drank zat VIAGRA(hoe verzinnen ze het) dus hebben ze tegen jack zn wil in gevreeen, Jack is dus verkracht, en toen is zij vertrokken, op het huwlijksdag van Carly en Jack kwam ze maet een baby aanzettenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef Mirri het volgende:
Ik ben iets vergeten.
Hoe zat het eigenlijk met dat kind van Jack en Julia. Want Julia was toch zwanger van Jack, door ze hem verkracht had? Maar dat was niet JJ. Waarom had Julia JJ nodig? Had ze een miskraam gehad? Ik ben het kwijt.![]()
O ja nu weet ik het weer!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ze hadden geen kind, maar omdat Julia Jack had verkracht, ze had hem eerst bewusteloos geslagen en toen hij wakker werd gaf ze hem te drinken en in die drank zat VIAGRA(hoe verzinnen ze het) dus hebben ze tegen jack zn wil in gevreeen, Jack is dus verkracht, en toen is zij vertrokken, op het huwlijksdag van Carly en Jack kwam ze maet een baby aanzetten
die de naam JJ (Jack Junior) had meegekregen, en ze zei, dat het Jacks kind was, toen is dat huwlijk ff niet doorgegaan(dit is meerdere malen tussen Jack en Carly voorgekomen, Carly bv avond voor huwlijk in nest kruipen met Mike ect ect)later was dit een farce, de baby bleek gestolen te zijn, en Jack gaf het tot zijn grote verdriet JJ aan de echte ouders terug.![]()
haar doel was destijds dat het huwlijk van Carly en Jack niet doorging waar ze destijds ook in geslaagd was.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
O ja nu weet ik het weer!![]()
Maar Julia is dus niet zwanger geworden van Jack door die verkrachting..dat was nodig om Jack te laten denken dat het kind van hem was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:
uhuhquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Mirri het volgende:
Heeft Will Barbara er met opzet in geluist?![]()
tv showquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef Mirri het volgende:
In welke tv show komt Mart Smeets vrijdag?![]()
Ik wil het niet missen!
Ik zit echt te denken en te denken, maar waar is Katie nu ook alweer heen? Het laatste wat ik me herinner is dat ze erachter kwam dat Simon Pilar had ingehuurd, met Mike ging het ook niet meer..maar toen?? Wat is er toen met Katie gebeurd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef Mirri het volgende:
Simon zal altijd de leukste zijn voor mij.![]()
Simon en Lily ook altijd het beste koppel. Dat was zo passioneel wat zij hadden. Duurde lang voordat ik Katie en Simon samen leuk begon te vinden.![]()
Omdat Mike en Katie ervan overtuigd waren dat hun relatie geen kans heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken en te denken, maar waar is Katie nu ook alweer heen? Het laatste wat ik me herinner is dat ze erachter kwam dat Simon Pilar had ingehuurd, met Mike ging het ook niet meer..maar toen?? Wat is er toen met Katie gebeurd?
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Ben benieuwd wat Parker gaat voelen wanneer Jack Julia heftig neemt.![]()
Z'n eerste sexuele ervaring.![]()
Simon en Liliy = sillyquote:Op donderdag 4 mei 2006 10.27 schreef Mirri het volgende:
Simon zal altijd de leukste zijn voor mij.
Simon en Lily ook altijd het beste koppel. Dat was zo passioneel wat zij hadden. Duurde lang voordat ik Katie en Simon samen leuk begon te vinden.
Ik snap hem ff niet wat is de vraag?welke vrouw?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Flyga het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen aangifte deden toen jack gevonden was...waarom deed die vrouw dat niet
Anders was Jack te snel gevonden en dan is er geen verhaallijn meer en dan is het dus ook geen soap meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Flyga het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen aangifte deden toen jack gevonden was...waarom deed die vrouw dat niet
hahaha.. nou dat valt me weer 100% mee.. dacht echt dat ik de enige zou zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]in de titel. Trust me,daar kom ik ook net pas achter
Wat heb je vandaag gemist:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:50 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hahaha.. nou dat valt me weer 100% mee.. dacht echt dat ik de enige zou zijn![]()
heb het vandaag weer gemist...![]()
voor degene die er in geintreseerd zijn op het moment dat Jack en Julia "het" deden zei Parker tegen Carly dat het geen zin meer had.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:27 schreef Urnie het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gemist:
Ben die verslaafd is aan de pijnstillers.
Henry met een hersenschudding, die 12 uur wakker moet blijven.![]()
Carly die live een oproep doet op tv via WOAK om Jack terug te vinden.![]()
Jack die die uitzending mist, omdat hij en Julia "het" doen op de bank.![]()
Barbara die erin geluist is door Will en nu dus onder de kalmeringsmiddelen zit.![]()
Jack belt Carly op en toen was het afgelopen de seriequote:Op maandag 8 mei 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
hmm,kon niet kijken vandaag
Heb ik nog wat gemist?
hoest met jack en carly/julia?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef someone24 het volgende:
[..]
Jack belt Carly op en toen was het afgelopen de serie![]()
Dus vanmiddag zit ik voor de buis ondanks de 30 graden hier![]()
Dat weet ik dus ook niet, hij zag bandensporen staan, en riep dat er iemand in gevaar was, en belde carly die daadwerkelijk ook in gevaar was door die 2 leipegasten die jack herkenden van de uitzending, en die bij Carly binenn waren gekomen om geld te krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]maar hoe weet jack het nr van carly? heeft jack die newsbreak gezien?
*vanmiddag gaat kijken.
Klote is,ik kan alleen nog maar dinsdags en vrijdags kijken. Maandag,woensdag en donderdag loop ik stagetot half 5
heb hier niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
zonder erbij na te denken heeft hij dat nummer gedraaid..
Dat nummer zit natuurlijk nog steeds ergens ver in zijn geheugen, en nu is dat naar voren gekomen..
Klopt wel, denk ik, want ik snapte er ook al geen hol van en heb even op de website gekeken en daar stond:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack zag idd die sporen, en zonder erbij na te denken heeft hij dat nummer gedraaid..
Dat nummer zit natuurlijk nog steeds ergens ver in zijn geheugen, en nu is dat naar voren gekomen..
(Maar ik durf te wedden dat als iemand aan Jack vraagt om het nummer op te schrijven dat hij het dan niet meer weet, want dan komt het er niet spontaan uit..)
Lijkt me wel de meest logische verklaring aangezien Jack en Julia lagen te sexen toen dat nieuwsbericht van Carly op de tv was, en Jack het nummer dus niet heeft kunnen zien..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
En op het laatst dat gezeik met Alyson en Aaron.. Pffff.. Hoe lang kan je erover doen om gewoon iets duidelijk te zeggen tegen haar?! Ontzettend langdradig.. Hij heeft nu al 30 keer tegen Ali gezegt dat ze niet met Chris mag trouwen maar verder dan dat gaat die gewoon niet..
Zo vervelend..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben het overquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef Moja het volgende:
Sinds wanneer gedragen mensen zich half bezopen als ze een hersenschudding hebben?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef daniek het volgende:
hello ik ben nieuw hier,lees dit topic al tijdje, nu eindelijk zelf ook maar geregistreerd..
die spoilers zijn erg hej, ben dan toch te nieuwsgierig..![]()
kvind die parker toch zo schattig, klein ventjebest grote rol
zin in morgen, dat kuthuwelijk hoop dat emily bezwaar maakt!!![]()
hier kun je naar spoilers kijken en plaatsen ATWT Spoilertopic (deel 4)quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef daniek het volgende:
hello ik ben nieuw hier,lees dit topic al tijdje, nu eindelijk zelf ook maar geregistreerd..
die spoilers zijn erg hej, ben dan toch te nieuwsgierig..![]()
maar heeerlijk dat jack en carly weer bij elkaar komen kan nie wachten!!!![]()
kvind die parker toch zo schattig, klein ventjebest grote rol
zin in morgen, dat kuthuwelijk hoop dat emily bezwaar maakt!!![]()
Dat hadden ze toendertijd wel kunnen doen; Lucy en Aaron samen en dan Alison erbij gooien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik had dan wel een nieuw vriendinnetje van Ali willen zijn, en dat Ali er dan opeens achter kwam dat ze net zoals ik bisexueel was, en dat we dan samen allemaal leuke dingen gingen doen..![]()
![]()
Eh, hahaquote:
Hè jakkie, Carly volstaat voor mij, die Jackes laat zich volkomen inpalmen door die Julia en ik troost Carly welquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
![]()
Nu nog Bob, Kim, Susan, Lucinda, John en Hal erbij en dan is het feestje compleet..![]()
Nou idd ik kijk het redelijk vaak maar dat zijn van die typische atwt dingen, laten we er met zn allen 30 keer omheen draaien alvorens we onze bek opentrekkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ohhh, ik heb me echt gigantisch lopen ergeren deze aflevering..![]()
Wat een klotezooi..
Dat gedoe met die telefoon, en dat Carly Jack niet meer kon bereiken omdat die phone op de grond pleurde..![]()
Toen dat gedoe met Hal dat die gewoon niet schijnt te willen luisteren naar zijn vrouw..![]()
(als ik Emily was zou ik ook vreemdgaan)
En op het laatst dat gezeik met Alyson en Aaron.. Pffff.. Hoe lang kan je erover doen om gewoon iets duidelijk te zeggen tegen haar?! Ontzettend langdradig.. Hij heeft nu al 30 keer tegen Ali gezegt dat ze niet met Chris mag trouwen maar verder dan dat gaat die gewoon niet..
Zo vervelend..![]()
carly. of lucy,maar dan veul slimmerquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Stel nou:
Je word aangenomen voor een rol in ATWT. Een nieuw of bestaand personage.
Wie zou je zijn? En hoe zou je rol eruit zien?
Ik had dan wel die "nieuwe"Julia geweest willen zijn.
Me lekker laten aflikken door Jack.![]()
![]()
![]()
Damn.![]()
En dat is nou precies de reden dat ik bijna geen DOOL meer kijk..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nou idd ik kijk het redelijk vaak maar dat zijn van die typische atwt dingen, laten we er met zn allen 30 keer omheen draaien alvorens we onze bek opentrekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()