Dit alleen lezen als je het echt wilt wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelde, maar ik snap er niks van, ik bedoelde dat het een beetje idiote ontwikkeling is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dit alleen lezen als je het echt wilt wetenJa, dat bedoel ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dusOmdat de oude juul niet wilde? en misschien heeft ze ooit een contract laten tekenen dat ze niet gerecast mag worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
iid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef PM-girl het volgende:
Bedoel je niet Flying Doctors??
Ik hoop ook gewoon dat Alan doodgaat, ik zou het zielig vinden voor Craig als de waarheid uitkomtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef MiLalaa het volgende:
Ik hoop maar dat Allan alsnog doodgaat. Ik kan namelijk niet bedenken hoe Craig zich er anders nog uit kan lullen.
En Molly moet inderdaad zo snel mogelijk opzouten. Geen boeiende verhalen en ze kan toch alleen maar janken. Asymmetrische doos. De oude Molly vond ik al stom na haar botox-makeover van een paar jaar terug, maar dan liever niks.
same herequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik hoop ook gewoon dat Alan doodgaat, ik zou het zielig vinden voor Craig als de waarheid uitkomt
Inderdaad, een nogal ondankbare rol voor deze acteur.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dat ging sneller met Alan dan ik had gedacht!
Nee, er blijft idd weinig over, maar we zijn het wél grotendeels eens!quote:Op maandag 3 april 2006 15:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal gaat gebeuren..![]()
Het zou een goede aflevering zijn als:
- Molly deze keer ook weer wegblijft.. (die is idd vreselijk)
- Sierra ook ff dr mond gaat houden (vind haar zo irritant)
- Lucy eindelijk een keer zichzelf laat gaan en met Dusty in bed duikt.. (ik vind dr wel erg braaf)
- Alyson erachter komt dat haar verloofde zit te geilen op haar zus (Alyson =)
- Simon terugkomt ( hij is gewoon)
- Die verhaallijn rondom die kutbaby (Cabot) eindelijk een keer is afgelopen (veel te langdradig)
- Jordan zijn haar weer doet zoals het eerst zat, want nu is het(net platgeslagen)
- Als Jessica en Margot eens kappen met die janksessies om die kneus (Doc)
- Henry terugkomt.. (die vind ik helemaal geweldig met die droge humor)
Dat was het wel, volgens mij blijven er niet veel verhaallijnen over
als ik dit allemaal zo eens bekijk..![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme! Krijgen we nou ook al in de middagprogrammering van atwt dat belspelgezanik tussendoor?!
Ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]serieus? Ik kijk @ the moment niet,maar fucking,als het erdoor komt kijk ik helemaal nie meer
Er zat zo'n domme bimbo met zo'n woordzoeker en de opgave "hoe heet het overleden kind van Mike en Carly"
Ik dus ook..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die hypocriete Chris! Getver, de creep!
Ik hoop dat Ally er snel met Aaron vandoor gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |