word vrequote:Op maandag 13 maart 2006 09:08 schreef Smittend het volgende:
ATWT kan mij momenteel niet zo boeien..weet niet waarom, maar vind 't een beetje saai nu![]()
Je hebt gelijk..het einde was gisteren al spannend.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
word vreselijk spannend echt waar ik ben een spoielrfraek, het begint deze week al.
![]()
Vin het een enge Parker, en noiet omdat hij kennelijkeen gave heeft, maar hij doet zijn ondermond niet goed open waarop ik het een vervelend, agressief ventje vindquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:59 schreef annoh het volgende:
Yesss er is weer iemand met een gave!!!
(zoontje van carly)
Hij ziet beelden van Jack die een ernstig ongeluk heeft gehad en vermist word, meer kan ik niet zeggen want dan word het spoileren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:56 schreef jadelovespat het volgende:
Parker heeft gave? Vertel, ik kan het niet meer volgenKut werk....
Inderdaad raar als hij ook iemand durft te vragen of zij sex met iemand heeft gehad.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef Urnie het volgende:
Ik vond het wel grappig om te zien dat Paul de Leeuw zo'n fan is en dat hij niet aan Lucinda durfde te vragen of hij met haar op de foto mocht.![]()
nope.Starziak welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:13 schreef Canisfire het volgende:
Is Jack dood O.o/
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef DarkElf het volgende:
wat een heerlijke dramatische parker schreeuw was dat net van carly
Ja!! Ik zat vanmiddag hetzelfde te denken! Ik zag het toen ze die pyjama van Parker aan 't opvouwen was!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef Smittend het volgende:
Ik vind die actrice die Carly speelt wel steeds magerder worden.. is dat iemand anders ook opgevallen?
Klopt zij deed in die tijd veel aan sporten zoals lopen elke ochtend met Michael Park(Jack)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!! Ik zat vanmiddag hetzelfde te denken! Ik zag het toen ze die pyjama van Parker aan 't opvouwen was!
Anders mij welquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze werkt ontzettend op m'n zenuwen [afbeelding]
Uhm..wij lopen hier anderhalf jaar achter met ATWT...CSI volg ik niet dus reken zelf maar uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:53 schreef Urnie het volgende:
Wat was er nou eerder: de levend begraven Lucy in ATWT of de levend begraven Nick in de Quentin Tarantino-aflevering van CSI?
Er zullen vast wel meer series zijn waarin iemand levend begraven wordt, maar ik moest eigenlijk gelijk aan CSI denken.
Was het een leuke aflevering vandaag?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef annoh het volgende:
Wel handig dat de kist een glazen deksel had zeg!
Pff wat een drama weer
Het is tegenwoordig weer erg leuk, vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef annoh het volgende:
Ja verschrikkelijk, maar ik ga dan altijd ontbijten enzo. Ik zou wel kijken morgen, t was wel spannend. Lekker soapy;)
Mja maar die aflevering is van 2005 geloof ik..en als ATWT anderhalf jaar achterloopt dan was ATWT dus eerder.. Maarja goed, wat maakt het uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef DarkElf het volgende:
in csi werd ook iemand in zo'n kist gestopt, cameraatje erbij zodat de mensen het allemaal konden zien.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:20 schreef DarkElf het volgende:
he gelukkig, nu ff flink zoenen, hij belooft haar altijd op haar te zullen letten, als ze maar bij hem blijft en veel geld geeft, zij wordt zijn seksslaaf...
Ziek!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:28 schreef DarkElf het volgende:
ben en doc, tom en jessica, margo en de dochter van hal
Hmm.... Ja, volgens mij wel... Ja alleen Sierra nog niet en Lucinda.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:30 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, nou dan kan casey nog over een paar jaar met sage.
zo hebben we nu iedereen gehad?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet Moja, dus volgens mij valt dat dan wel onder de categorie spoilers
Question answeredquote:
Donkerharige freaky ex van Jack! Die hem heeft verkracht om zwanger te worden... Weirdo!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef DarkElf het volgende:
refresh my memory please? Julia??
*hard nadenkt*
Nee. tis niet die Julia.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Donkerharige freaky ex van Jack! Die hem heeft verkracht om zwanger te worden... Weirdo!!
[afbeelding]
Julia Lindsey!
Dat is dezelfde als die ik posttequote:
I know, ging ook even om aan te halen wie XcUZ_Me bedoelde.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Smittend het volgende:
Dat is oud..nog van het jaar 2001..
Sorry maar ik heb al teveel gezegd ik had de afl van gister nog niet gezien, jullie komen er snel genoeg achter, waar is trouwens de spoiler topic van ATWTquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens tvp
A spoonful of sugar...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Sasandra het volgende:
[..]oh, hoe origineel trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens tvp![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef maril het volgende:
[..]Huh, nu snap ik geen reet meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
ik denk dat maril bedoelt dat erquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:02 schreef Sasandra het volgende:
Huh, nu snap ik geen reet meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of niet?" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Bedoel je niet Flying Doctors??quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:04 schreef KWAKje het volgende:
(oh oh 'falling docters' op sbs6. das laaang geleden. ik moet eens wat vaker ziek thuis blijven en dan overdag de tv aandoen)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:09 schreef KWAKje het volgende:
[..]
ik denk dat maril bedoelt dat erJa dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of niet?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |