quote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef maril het volgende:
Mirri, ik heb een nieuwtje onder de spoilerbalk gezet wat het is gelijk een spoilertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Rosanna zat niet meer in dat kamertje. Ze was inmiddels gered door Paul. En stond buiten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef MIster911 het volgende:
ja hoor, Cabot is helemaal weggevaagd door die explosie en rosanna die in de kamer er naast zat heeft geen eens een brandwond of iets dergelijks
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
Overigens begint Henri (Trent Dawson) een aardige plofkop te krijgen
Toch welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ben en Lucy waren allebei in CSI te zien deze week.
..typisch ATWT he.. van een mug een olifant maken en daar jaren over door zeurenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Henri moet terug komen, heb hem al een hele tijd niet gezien..
Ik vind hem helemaal geweldig..![]()
Ik vind het trouwens ook maar achterlijk van Tom dat die weg is bij Margot en
van haar wil scheiden..
Zo erg was het allemaal nou ook weer niet..![]()
ligt aan haar..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:40 schreef DarkElf het volgende:
craig is de lulen dat werd eens tijd ook.
oh enne; die molly he? heeft die nou zo'n rare lange nek of ligt dat aan mij?
Ja, maar ik vind die nikky ook heel slecht acterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef MiLalaa het volgende:
Qua looks hadden ze beter die Nikky een Molly kunnen laten worden. Lijkt meer op de vorige. En hadden we niet met deze enge langnek? opgescheept gezeten
Voor mijn gevoel kan het ook nooit lang duren.quote:Op maandag 17 april 2006 17:46 schreef Canisfire het volgende:
Ik krijg een raar gevoel als ik naar Lucy en Dusty kijk als stelletje.
Nou als ik Lucy was geweest had ik het ook wel geweten..quote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
Het ziet er iniedergeval niet uit al kan ik Dusty wel begrijpen een lekker jong ding van net 20 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |