Hij is een beetje doorgedraaid van dat hele Barbar gedoe, denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:23 schreef maril het volgende:
Wat een ongelovelijke hufter is die Hal Munson toch dat hij zijn huwlijk red ipv Carly zo te behandelen de lul![]()
Nee idd die Hal met zn iritante lage stem en zn rare gedoe... Henry is coolquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij is een beetje doorgedraaid van dat hele Barbar gedoe, denk ik.![]()
Dat Emily-Chris gezwijmel word ik ook niet goed van zeg!![]()
Henry daarentegen.....![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Trouwens op een ander ATWTforum staat een verslag en veel foto,s over de ATWT Luncheon
die jaarlijks in new york word gehouden en daar gaan sommige leden naar toe en maken foto,s en verslag die komen ook heel discht /naast de acteurs heeel leuk
http://www.12forum.nl/forum/forum.php?ID=216&fID=5
Nu weet ik op wie ik hem vind lijken, Chad Hedrick.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Zwaffel het volgende:
Ik hoef niet te vermelden dat dit Grayson McCouch (Dusty Donovan) is he?
dusty is heetquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nu weet ik op wie ik hem vind lijken, Chad Hedrick.
Ik vind Simon nog steeds het fijnst om naar te kijken![]()
Vandaag kon ik het eindelijk weer eens zien. Meteen een nieuwe Will, ben een beetje de kluts kwijt.
ik vind de nieuwe will wel sassyquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:35 schreef Zwaffel het volgende:
En die niewe will is maar sufVondt die andere toch leuker
![]()
same herequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen, Jack, Julia en JJ.![]()
![]()
![]()
En dat momentdat Carly voor de deur stond
![]()
Ik dacht echten toen deed er iemand anders open en stond er iemand anders bij Jack.
![]()
allemaal te toevallig en te atwtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen, Jack, Julia en JJ.![]()
![]()
![]()
En dat momentdat Carly voor de deur stond
![]()
Ik dacht echten toen deed er iemand anders open en stond er iemand anders bij Jack.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |