quote:
uhuhquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Mirri het volgende:
Heeft Will Barbara er met opzet in geluist?![]()
tv showquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef Mirri het volgende:
In welke tv show komt Mart Smeets vrijdag?![]()
Ik wil het niet missen!
Ik zit echt te denken en te denken, maar waar is Katie nu ook alweer heen? Het laatste wat ik me herinner is dat ze erachter kwam dat Simon Pilar had ingehuurd, met Mike ging het ook niet meer..maar toen?? Wat is er toen met Katie gebeurd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef Mirri het volgende:
Simon zal altijd de leukste zijn voor mij.![]()
Simon en Lily ook altijd het beste koppel. Dat was zo passioneel wat zij hadden. Duurde lang voordat ik Katie en Simon samen leuk begon te vinden.![]()
Omdat Mike en Katie ervan overtuigd waren dat hun relatie geen kans heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken en te denken, maar waar is Katie nu ook alweer heen? Het laatste wat ik me herinner is dat ze erachter kwam dat Simon Pilar had ingehuurd, met Mike ging het ook niet meer..maar toen?? Wat is er toen met Katie gebeurd?
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Ben benieuwd wat Parker gaat voelen wanneer Jack Julia heftig neemt.![]()
Z'n eerste sexuele ervaring.![]()
Simon en Liliy = sillyquote:Op donderdag 4 mei 2006 10.27 schreef Mirri het volgende:
Simon zal altijd de leukste zijn voor mij.
Simon en Lily ook altijd het beste koppel. Dat was zo passioneel wat zij hadden. Duurde lang voordat ik Katie en Simon samen leuk begon te vinden.
Ik snap hem ff niet wat is de vraag?welke vrouw?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Flyga het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen aangifte deden toen jack gevonden was...waarom deed die vrouw dat niet
Anders was Jack te snel gevonden en dan is er geen verhaallijn meer en dan is het dus ook geen soap meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Flyga het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen aangifte deden toen jack gevonden was...waarom deed die vrouw dat niet
hahaha.. nou dat valt me weer 100% mee.. dacht echt dat ik de enige zou zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]in de titel. Trust me,daar kom ik ook net pas achter
Wat heb je vandaag gemist:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:50 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hahaha.. nou dat valt me weer 100% mee.. dacht echt dat ik de enige zou zijn![]()
heb het vandaag weer gemist...![]()
voor degene die er in geintreseerd zijn op het moment dat Jack en Julia "het" deden zei Parker tegen Carly dat het geen zin meer had.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:27 schreef Urnie het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gemist:
Ben die verslaafd is aan de pijnstillers.
Henry met een hersenschudding, die 12 uur wakker moet blijven.![]()
Carly die live een oproep doet op tv via WOAK om Jack terug te vinden.![]()
Jack die die uitzending mist, omdat hij en Julia "het" doen op de bank.![]()
Barbara die erin geluist is door Will en nu dus onder de kalmeringsmiddelen zit.![]()
Jack belt Carly op en toen was het afgelopen de seriequote:Op maandag 8 mei 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
hmm,kon niet kijken vandaag
Heb ik nog wat gemist?
hoest met jack en carly/julia?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef someone24 het volgende:
[..]
Jack belt Carly op en toen was het afgelopen de serie![]()
Dus vanmiddag zit ik voor de buis ondanks de 30 graden hier![]()
Dat weet ik dus ook niet, hij zag bandensporen staan, en riep dat er iemand in gevaar was, en belde carly die daadwerkelijk ook in gevaar was door die 2 leipegasten die jack herkenden van de uitzending, en die bij Carly binenn waren gekomen om geld te krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]maar hoe weet jack het nr van carly? heeft jack die newsbreak gezien?
*vanmiddag gaat kijken.
Klote is,ik kan alleen nog maar dinsdags en vrijdags kijken. Maandag,woensdag en donderdag loop ik stagetot half 5
heb hier niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
zonder erbij na te denken heeft hij dat nummer gedraaid..
Dat nummer zit natuurlijk nog steeds ergens ver in zijn geheugen, en nu is dat naar voren gekomen..
Klopt wel, denk ik, want ik snapte er ook al geen hol van en heb even op de website gekeken en daar stond:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack zag idd die sporen, en zonder erbij na te denken heeft hij dat nummer gedraaid..
Dat nummer zit natuurlijk nog steeds ergens ver in zijn geheugen, en nu is dat naar voren gekomen..
(Maar ik durf te wedden dat als iemand aan Jack vraagt om het nummer op te schrijven dat hij het dan niet meer weet, want dan komt het er niet spontaan uit..)
Lijkt me wel de meest logische verklaring aangezien Jack en Julia lagen te sexen toen dat nieuwsbericht van Carly op de tv was, en Jack het nummer dus niet heeft kunnen zien..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
En op het laatst dat gezeik met Alyson en Aaron.. Pffff.. Hoe lang kan je erover doen om gewoon iets duidelijk te zeggen tegen haar?! Ontzettend langdradig.. Hij heeft nu al 30 keer tegen Ali gezegt dat ze niet met Chris mag trouwen maar verder dan dat gaat die gewoon niet..
Zo vervelend..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben het overquote:Op maandag 8 mei 2006 17:32 schreef Moja het volgende:
Sinds wanneer gedragen mensen zich half bezopen als ze een hersenschudding hebben?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef daniek het volgende:
hello ik ben nieuw hier,lees dit topic al tijdje, nu eindelijk zelf ook maar geregistreerd..
die spoilers zijn erg hej, ben dan toch te nieuwsgierig..![]()
kvind die parker toch zo schattig, klein ventjebest grote rol
zin in morgen, dat kuthuwelijk hoop dat emily bezwaar maakt!!![]()
hier kun je naar spoilers kijken en plaatsen ATWT Spoilertopic (deel 4)quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:04 schreef daniek het volgende:
hello ik ben nieuw hier,lees dit topic al tijdje, nu eindelijk zelf ook maar geregistreerd..
die spoilers zijn erg hej, ben dan toch te nieuwsgierig..![]()
maar heeerlijk dat jack en carly weer bij elkaar komen kan nie wachten!!!![]()
kvind die parker toch zo schattig, klein ventjebest grote rol
zin in morgen, dat kuthuwelijk hoop dat emily bezwaar maakt!!![]()
Dat hadden ze toendertijd wel kunnen doen; Lucy en Aaron samen en dan Alison erbij gooien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik had dan wel een nieuw vriendinnetje van Ali willen zijn, en dat Ali er dan opeens achter kwam dat ze net zoals ik bisexueel was, en dat we dan samen allemaal leuke dingen gingen doen..![]()
![]()
Eh, hahaquote:
Hè jakkie, Carly volstaat voor mij, die Jackes laat zich volkomen inpalmen door die Julia en ik troost Carly welquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
![]()
Nu nog Bob, Kim, Susan, Lucinda, John en Hal erbij en dan is het feestje compleet..![]()
Nou idd ik kijk het redelijk vaak maar dat zijn van die typische atwt dingen, laten we er met zn allen 30 keer omheen draaien alvorens we onze bek opentrekkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ohhh, ik heb me echt gigantisch lopen ergeren deze aflevering..![]()
Wat een klotezooi..
Dat gedoe met die telefoon, en dat Carly Jack niet meer kon bereiken omdat die phone op de grond pleurde..![]()
Toen dat gedoe met Hal dat die gewoon niet schijnt te willen luisteren naar zijn vrouw..![]()
(als ik Emily was zou ik ook vreemdgaan)
En op het laatst dat gezeik met Alyson en Aaron.. Pffff.. Hoe lang kan je erover doen om gewoon iets duidelijk te zeggen tegen haar?! Ontzettend langdradig.. Hij heeft nu al 30 keer tegen Ali gezegt dat ze niet met Chris mag trouwen maar verder dan dat gaat die gewoon niet..
Zo vervelend..![]()
carly. of lucy,maar dan veul slimmerquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Stel nou:
Je word aangenomen voor een rol in ATWT. Een nieuw of bestaand personage.
Wie zou je zijn? En hoe zou je rol eruit zien?
Ik had dan wel die "nieuwe"Julia geweest willen zijn.
Me lekker laten aflikken door Jack.![]()
![]()
![]()
Damn.![]()
En dat is nou precies de reden dat ik bijna geen DOOL meer kijk..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nou idd ik kijk het redelijk vaak maar dat zijn van die typische atwt dingen, laten we er met zn allen 30 keer omheen draaien alvorens we onze bek opentrekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()