Ik wil eerst eens zien dat GNR met axl uberhaubt optredens gaat geven en niet op het laatste moment gaat afzeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
ik bedoel, is er ook maar een kleine mogelijkheid dat GnR op LL komt?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.quote:
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Ik was dan ook niet echt meer in heldere toestandquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondwilde ik naar de Dommelsch...... stond ik al bijna in de Bravo
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.
Die zanger die eigenlijk alleen goed was in het vertolken van STP liedjes.![]()
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......
Ik vond het toch meer op een neerlicht imitatie van freddy mercury lijken. Had hij nu een snor of niet, dat weet ik aleen niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..
leukquote:
en daar staan ze dus, 2 juli Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple verzorgen het voorprogrammaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad GnR heeft al veel vaker in Nijmegen gespeeld toch, dus dat lijkt me een mooi voor de Gofferweide
Dat zei ik 5 weken terug alquote:
oh, wat teleurstellendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ben Lee
Zowel Festivalinfo als Kink FM beweren dat Ben Lee op Lowlands staat. Welnu waarde collega's: dat is onzin. Geen Ben op Lowlands.
Dus festivalinfo: twee primeurs, tenminste n fout. Slechte score!
ook op myspace
Denk niet zo erg betrouwbaar.. gewoon eehm van iemand denk ik? Een fan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe betrouwbaar is die myspace?
Dat zeker.. festivalinfo houd ik ook altijd bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site, die myspace, het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
dat zijn gewoon zijn "vrienden"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppen
Ik zal nog eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
dat zijn gewoon zijn "vrienden"
je moet volgens mij alleen bij die blogs kijken
Dat zei je ook al in het Pinkpop topic..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
Da's leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
18 augustusquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestalquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hierquote:Op zondag 26 maart 2006 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestal
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hier
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!![]()
hehehehehequote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef Roellio het volgende:
http://forum2.plant.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi
Foutje? Kwam ik net tegen via google.
eensch.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
ze zijn er vorig jaar ook geweest, hoef ze niet opnieuw te zien
Klopt, maar dit is relevant voor het Lowlands topicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zei je ook al in het Pinkpop topic..
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
Ja in 2001 waren ze niet op hun best (3de show in 3 jaar tijd) maar nu knalt het weer als nooit tevoren, nieuwe versie van Break & Enter die ze nu live spelen echt te vet. Hyper en Adam Freeland die mogen ook wel eens op lowlands komen!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijken
ze waren anders vorig jaar lekker bezig... niet dat het concert super goed was, maar ze kregen wel de hele tent op de kopquote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijken
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja in 2001 waren ze niet op hun best (3de show in 3 jaar tijd) maar nu knalt het weer als nooit tevoren, nieuwe versie van Break & Enter die ze nu live spelen echt te vet. Hyper en Adam Freeland die mogen ook wel eens op lowlands komen!
Nou, en ik denk dat ze WEL komen! HA!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef koen_pijl het volgende:
Helden Op Sokken
Nog maar een primeurtje dan? Veel gedoe om Wir Sind Helden, maar hun komst is even waarschijnlijk als dat hun thuisland wereldkampioen wordt: nihil.
Bron: Die myspace
ik vond ze juist super!!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.
dat was geloof ik 01.... ik vond dat echt wel bruut hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb ze de eerste keer dat ze op lowlands speelden nog gezien, viel 2 keer de stroom uit. was in 94 volgens mij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was geloof ik 01.... ik vond dat echt wel bruut hoor!
was ook me eerste lowlands
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.
je loopt een jaartje achter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Love_My_Baby het volgende:
Was al bekend dat The Editors ook komen, of niet?
http://www.angloplugging.(...)?pressReleaseID=1065
In addition to the tour, the band will also appear at the following festivals over the summer:
-knip-
Sunday August 21st Lowlands, Holland
-knip-
Oei, overheen gekeken. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
je loopt een jaartje achter.![]()
Het is dit jaar dan ook op vrijdag 18, zaterdag 19, en zondag 20 augustus.![]()
Och gut. Het spijt mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Oei, overheen gekeken. Sorry.
Maar dan hoef jij nog niet zo onaardig te reageren...
kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
Nou nou lienelien... iedereen kan een foutje maken toch? Relax
[afbeelding]
Rammsteinquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou joepie
Rammstein zou mooi zijnEn GnR.
Mag ik vragen welke er nog meer in stonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef Luni het volgende:
De krant Spits meldde vanochtend, dat Muse een van de grote namen zal zijn op Lowlands 2006. Drummer van de band Muse, Dominic Howard, heeft dit een van de Spits journalisten toevertrouwd in een interview met de gratis in heel Nederland gedistribueerde krant.
Een mooi naam op het lijstje er bij dus. Helaas ook weer een eraf. Hoewel Opeth aanvankelijk Lowlands duidelijk in haar tourprogramma had staan, is dit heuglijke feit toch weer ongedaan gemaakt. Wellicht waren nog niet alle details uitgewerkt en wordt de band in de toekomst herbevestigd? Spannend!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Het kan me geen fuck schelen wie er wel of niet komen, ik ga toch. Traditie
dat denk ik dus ook de hele tijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt alweer m'n 6e jaar. I'm getting old.
Same here....quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
wordt mn 7e keer, voel ik me nog wat ouderquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Dropquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt mijn 5e keer op rij
Beste herinneringen heb ik aan Lowlands 2002 & 2004. Flogging Molly, Heideroosjes & Def P & De Beatbusters! Geniale optredens
Dieptepunt was vorig jaar, niks boeiends gezien op Dropkick Murphy's na
Geen idee, maar blijkbaar is het toevertrouwd door een van de bandleden... Redelijk betrouwbare bron lijkt me zo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef sound-storm het volgende:
Hoe betrouwbaar is een bron als Spits in deze situatie?
En het geluid bij DKM was toen ook dramatisch slecht. Mijn leukste editie was toch 2003, zoveel vette bands.. en weet je.. ik heb de helft toen nog gemist (en heb er nu spijt vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Drop, Kees de Hond en Vrienden
, Mr. T-Bone & All Star Band
, hoedjes vouwen
... etc. etc.) en de Texelse Boys (Quasimodo Jones
), plus wat extra geneuzel her en der. Ik heb me prima vermaakt, ondanks het door velen te hoog ingeschatte britpop gehalte. Flogging Molly heb ik inmiddels al 3 keer gezien ofzo en om dat nou nog boeiend te noemen... De Dropkick Murphy's waren afgelopen jaar overigens drie keer niks! Was meer een hos-pit dan een mosh-pit, werkelijk te triest voor woorden.
Ook al komt Flogging Molly 10x achter mekaar verveelt het mij nog niet. Echt de perfecte Festivalband.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Drop, Kees de Hond en Vrienden
, Mr. T-Bone & All Star Band
, hoedjes vouwen
... etc. etc.) en de Texelse Boys (Quasimodo Jones
), plus wat extra geneuzel her en der. Ik heb me prima vermaakt, ondanks het door velen te hoog ingeschatte britpop gehalte. Flogging Molly heb ik inmiddels al 3 keer gezien ofzo en om dat nou nog boeiend te noemen... De Dropkick Murphy's waren afgelopen jaar overigens drie keer niks! Was meer een hos-pit dan een mosh-pit, werkelijk te triest voor woorden.
Daar noem je net twee acts die je op elke braderie en dorpse feesttent kunt zien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste herinneringen heb ik aan Lowlands 2002 & 2004. Heideroosjes & Def P & De Beatbusters! Geniale optredens
Lag toch echt aan je smaak hoor! Ik vond vorig jaar een briljant jaar... kwam tijd te kort en heb echt dingen moeten missen omdat er teveel tegelijkertijd gepland stond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En het geluid bij DKM was toen ook dramatisch slecht. Mijn leukste editie was toch 2003, zoveel vette bands.. en weet je.. ik heb de helft toen nog gemist (en heb er nu spijt van). Ik had toen ook nog AFI, Mars Volta, Rancid en nog wat andere bands willen zien. 2005 was de minste, veel bands op herhaling, overschot aan britpop en mn favo bands stonden tegenover elkaar geprogrammeerd... hopelijk dit jaar beter
dat was zo ongeveer een week na Lowlands 2004 al wel bekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef maniack28 het volgende:
Betrouwbaar... vorig jaar stond er bijv. al vroegtijdig in dat de Charlietent terug was en dat er spannende nieuwe bandjes daar kwamen spelen. Toen alleen geen namen geloof ik.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef mouzzer het volgende:
Pendulum zou cool zijn voor weer een ouderwets Drum & Bass avondje op Lowlands!
alweer ...quote:
2005 waren ze er niet hoor..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alweer ...
waarom moeten festivals altijd herhalen
komt ie weer?quote:
w00tz0rx !11 Millencolin moet ik meemakenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef maniack28 het volgende:
Pukkelpop bevestigde gisteren overigens dat Millencolin op het festival zal spelen.
-> Lowlands dan ook wel
Hij heeft het idd beloofd bij Lowlands '04, iets van '' Danko Jones, Lowlands 2006.. What do you say ?! ''quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:49 schreef t.s het volgende:
[..]
komt ie weer?hij beloofde het wel in 2004, toen zei hij: "Danko Jones at lowlands 2002, 2004, what about 2006?" (ofzoiets). en aangezien hij weer aan het touren is.. vorige week nog gezien in de melkweg en het was weer supervet en hij zou volgens festivalinfo ook naar werchter komen, alleen op de officiele site staat hij er niet bij..
Danko Jones - I'm Alive and on Firequote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind Dank Jones vies. En zijn liedjes blijven irritant lang in je hoofd zitten (wat dan weer goed is) en ik wil geen liedjes van Dank Jones 2 weken lang in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cool!: Depeche Mode officieel bevestigd: http://www.lowlands.nl/nieuws.asp?page=20
Nee, dit keer is het niet 1 van mijn geintjes, zelfs niet op 1 april, check die link dan!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Net als vorig jaar, zal dat weer een megafeestje worden!
[afbeelding]
Hoezo geintjes.... heb je ze gemist dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dit keer is het niet 1 van mijn geintjes, zelfs niet op 1 april, check die link dan!
Offtopic: je hebt mailquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo geintjes.... heb je ze gemist dan?
[afbeelding]
Of je bent nu wanhopig aan die 1 april-grap aan het vastklampen, of het was een 1 aprilgrap van de Lowlands-site zelf. De link leidt nu in elk geval nergens heen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dit keer is het niet 1 van mijn geintjes, zelfs niet op 1 april, check die link dan!
Inderdaad, vaag net deed ie het nogquote:
Simpel Sack.. Je brengt iets op 1 april, zodat iedereen denkt dat het een 1 april grap is... doet vervolgens het weghalen omdat iedereen toch denkt dat het een grap is, maar ondertussen is het toch waar, alleen mogen ze het nog niet zeggen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel vaag dat ze het weer offline hebben gehaalt.....waarom zou je een 1 april op 1 april zelf al van je site weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |