Ik help het je hopen. Ga zelf naar alle drie (2 keer radiohead en lowlands)quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar daar heb ik nu even geen geld voor, met treinkaartje erbij wordt het wel een dure grap. En naar Lowlands ga ik sowieso...
Ik blijf gewoon hopen.
Meestal spelen ze wel wat SA nummersquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:34 schreef greatgonzo het volgende:
Sinds gisteren the Killers herontdekt (ooit Somebody told me gehoord op de radio, toen lang niets meer, en nu hoorde ik hem weer), die zouden ook zeer welkom zijn!
net als Skin trouwens, mits enkele Skunk Anansie songs worden gespeeld!
Ik wil eerst eens zien dat GNR met axl uberhaubt optredens gaat geven en niet op het laatste moment gaat afzeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
ik bedoel, is er ook maar een kleine mogelijkheid dat GnR op LL komt?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.quote:
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Ik was dan ook niet echt meer in heldere toestandquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondwilde ik naar de Dommelsch...... stond ik al bijna in de Bravo
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.
Die zanger die eigenlijk alleen goed was in het vertolken van STP liedjes.![]()
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......
Ik vond het toch meer op een neerlicht imitatie van freddy mercury lijken. Had hij nu een snor of niet, dat weet ik aleen niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..
leukquote:
en daar staan ze dus, 2 juli Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple verzorgen het voorprogrammaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad GnR heeft al veel vaker in Nijmegen gespeeld toch, dus dat lijkt me een mooi voor de Gofferweide
Dat zei ik 5 weken terug alquote:
oh, wat teleurstellendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ben Lee
Zowel Festivalinfo als Kink FM beweren dat Ben Lee op Lowlands staat. Welnu waarde collega's: dat is onzin. Geen Ben op Lowlands.
Dus festivalinfo: twee primeurs, tenminste n fout. Slechte score!
ook op myspace
Denk niet zo erg betrouwbaar.. gewoon eehm van iemand denk ik? Een fan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe betrouwbaar is die myspace?
Dat zeker.. festivalinfo houd ik ook altijd bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site, die myspace, het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
dat zijn gewoon zijn "vrienden"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppen
Ik zal nog eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
dat zijn gewoon zijn "vrienden"
je moet volgens mij alleen bij die blogs kijken
Dat zei je ook al in het Pinkpop topic..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
Da's leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
18 augustusquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestalquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hierquote:Op zondag 26 maart 2006 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestal
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hier
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!![]()
hehehehehequote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef Roellio het volgende:
http://forum2.plant.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi
Foutje? Kwam ik net tegen via google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |