kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
Nou nou lienelien... iedereen kan een foutje maken toch? Relax
[afbeelding]
Rammsteinquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou joepie
Rammstein zou mooi zijnEn GnR.
Mag ik vragen welke er nog meer in stonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef Luni het volgende:
De krant Spits meldde vanochtend, dat Muse een van de grote namen zal zijn op Lowlands 2006. Drummer van de band Muse, Dominic Howard, heeft dit een van de Spits journalisten toevertrouwd in een interview met de gratis in heel Nederland gedistribueerde krant.
Een mooi naam op het lijstje er bij dus. Helaas ook weer een eraf. Hoewel Opeth aanvankelijk Lowlands duidelijk in haar tourprogramma had staan, is dit heuglijke feit toch weer ongedaan gemaakt. Wellicht waren nog niet alle details uitgewerkt en wordt de band in de toekomst herbevestigd? Spannend!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Het kan me geen fuck schelen wie er wel of niet komen, ik ga toch. Traditie
dat denk ik dus ook de hele tijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt alweer m'n 6e jaar. I'm getting old.
Same here....quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
wordt mn 7e keer, voel ik me nog wat ouderquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |