eensch.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
ze zijn er vorig jaar ook geweest, hoef ze niet opnieuw te zien
Klopt, maar dit is relevant voor het Lowlands topicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zei je ook al in het Pinkpop topic..
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
Ja in 2001 waren ze niet op hun best (3de show in 3 jaar tijd) maar nu knalt het weer als nooit tevoren, nieuwe versie van Break & Enter die ze nu live spelen echt te vet. Hyper en Adam Freeland die mogen ook wel eens op lowlands komen!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijken
ze waren anders vorig jaar lekker bezig... niet dat het concert super goed was, maar ze kregen wel de hele tent op de kopquote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag jaren terug op Lowlands....... daarna zeker nooit meer de behoefte gehad ze ooit nog te gaan bekijken
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja in 2001 waren ze niet op hun best (3de show in 3 jaar tijd) maar nu knalt het weer als nooit tevoren, nieuwe versie van Break & Enter die ze nu live spelen echt te vet. Hyper en Adam Freeland die mogen ook wel eens op lowlands komen!
Nou, en ik denk dat ze WEL komen! HA!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef koen_pijl het volgende:
Helden Op Sokken
Nog maar een primeurtje dan? Veel gedoe om Wir Sind Helden, maar hun komst is even waarschijnlijk als dat hun thuisland wereldkampioen wordt: nihil.
Bron: Die myspace
ik vond ze juist super!!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.
dat was geloof ik 01.... ik vond dat echt wel bruut hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb ze de eerste keer dat ze op lowlands speelden nog gezien, viel 2 keer de stroom uit. was in 94 volgens mij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was geloof ik 01.... ik vond dat echt wel bruut hoor!
was ook me eerste lowlands
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar gezien en het ging inderdaad goed los, maar zo bijzonder vind ik ze niet, geef mij dan maar Underworld.
je loopt een jaartje achter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Love_My_Baby het volgende:
Was al bekend dat The Editors ook komen, of niet?
http://www.angloplugging.(...)?pressReleaseID=1065
In addition to the tour, the band will also appear at the following festivals over the summer:
-knip-
Sunday August 21st Lowlands, Holland
-knip-
Oei, overheen gekeken. Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
je loopt een jaartje achter.![]()
Het is dit jaar dan ook op vrijdag 18, zaterdag 19, en zondag 20 augustus.![]()
Och gut. Het spijt mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Oei, overheen gekeken. Sorry.
Maar dan hoef jij nog niet zo onaardig te reageren...
kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
Nou nou lienelien... iedereen kan een foutje maken toch? Relax
[afbeelding]
Rammsteinquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou joepie
Rammstein zou mooi zijnEn GnR.
Mag ik vragen welke er nog meer in stonden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef Luni het volgende:
De krant Spits meldde vanochtend, dat Muse een van de grote namen zal zijn op Lowlands 2006. Drummer van de band Muse, Dominic Howard, heeft dit een van de Spits journalisten toevertrouwd in een interview met de gratis in heel Nederland gedistribueerde krant.
Een mooi naam op het lijstje er bij dus. Helaas ook weer een eraf. Hoewel Opeth aanvankelijk Lowlands duidelijk in haar tourprogramma had staan, is dit heuglijke feit toch weer ongedaan gemaakt. Wellicht waren nog niet alle details uitgewerkt en wordt de band in de toekomst herbevestigd? Spannend!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Het kan me geen fuck schelen wie er wel of niet komen, ik ga toch. Traditie
dat denk ik dus ook de hele tijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt alweer m'n 6e jaar. I'm getting old.
Same here....quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
wordt mn 7e keer, voel ik me nog wat ouderquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |