Oh, jij weet de officiële line-up van Lowlands al? Vertel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ze vallen wel in herhaling hoor
dit wordt denk ik het eerste jaar dat ik oprecht kan zeggen dat pinkpop een betere line up heeft
bovenstaande lijst bekiijk, en er voor het gemak van uitgaande dat de geruchten wel een waarheid zouden kunnen zijn....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Even een mooi lijstje van wat ik gevonden heb tot dusver:
Officieël bevestigd:
L
Loco Loco Roadshow / Muziektheater
P
Puppets Etc. / Straattheater
S
The Slampampers / Straattheater
T
Georg Traber / Straattheater Therapeuterette / Special
Geruchten
Beck
Bloc Party
Daft Punk
Dresden Dolls
Faithless
Fatboy Slim
Groove Armada
Heather Nova
Kasabian
Keane
Madness
Manic Street Preachers / James Dean Bradfield
Manu Chao
Massive Attack
Osdorp Posse
Paul Weller
Pearl Jam
Radiohead
Smashing Pumpkins
Starsailor
Sugababes
Texas
The Charlatans
The Go! Team
The Magic Numbers
The Ordinary Boys
Officieus bevestigd
433FM Silent Disco
Arctic Monkeys
Ben Lee
Karin Giphart
Lowlands University
Wir Sind Helden
Waarschijnlijk niet
System of a Down (spelen met Ozzfest en die tour blijft tot 13 augustus in Amerika)
Zeker niet
Editors (al geboekt op andere festivals)
Rammstein (touren niet)
Muse (zit in Japan dan...)
Even aanvullen hier.. heb de site nog niet helemaal gedaan enzo, dus voor de liefhebbers hier maar vast, je bent vergeten:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Even een mooi lijstje van wat ik gevonden heb tot dusver:
Officieël bevestigd:
L
Loco Loco Roadshow / Muziektheater
P
Puppets Etc. / Straattheater
S
The Slampampers / Straattheater
T
Georg Traber / Straattheater Therapeuterette / Special
Geruchten
Beck
Bloc Party
Daft Punk
Dresden Dolls
Faithless
Fatboy Slim
Groove Armada
Heather Nova
Kasabian
Keane
Madness
Manic Street Preachers / James Dean Bradfield
Manu Chao
Massive Attack
Osdorp Posse
Paul Weller
Pearl Jam
Radiohead
Smashing Pumpkins
Starsailor
Sugababes
Texas
The Charlatans
The Go! Team
The Magic Numbers
The Ordinary Boys
Officieus bevestigd
433FM Silent Disco
Arctic Monkeys
Ben Lee
Karin Giphart
Lowlands University
Wir Sind Helden
Waarschijnlijk niet
System of a Down (spelen met Ozzfest en die tour blijft tot 13 augustus in Amerika)
Zeker niet
Rammstein (touren niet)
Okee okee, het lijstje is niet helemaal volledig, maar dat was puur wat IK gevonden had...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Even aanvullen hier.. heb de site nog niet helemaal gedaan enzo, dus voor de liefhebbers hier maar vast, je bent vergeten:
Morissey, Razorlight, Hard-Fi (een van de nieuwste hypes), Death Cab For Cutie, dEUS, Lagwagon, Mad Caddies, Maximo Park, The Strokes, The Hives, The Cardigans, Skin....
Verder mis ik nog Tool, Opeth, Moonspell en een paar bandjes die al bevestigd zijn voor Pukkelpop (waaronder Babyshambles). Kortom, genoeg mogelijkheden dus voor Lowlands om een gevarieerd programma te maken, met een evenwicht in harde/rustigere muziek
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet... Verder wil ik nog even opmerken dat er tijdens Lowlands in totaal nog (volgens mij) 4 andere festivals aan de gang zijn in datzelfde weekend. Dat een band op Pukkelpop speelt wil dus zeker niet zeggen dat 70% zekerheid gegarandeerd kan worden dat ze ook op Lowlands staan!quote:De bovenstaande laast is sowiezo vrij kansloos, aangezien Sugababes erop staan
Er staan idd wel aardige namen op. Opeth is een vrij grote kanshebber.. ook Moonspell... verder nog wat doorgebroken punkbandjes en er zitten er ook weer heel wat in Europa. o.a. Gogol Bordello komt naar Ned. in juni, dus die gaan misschien in Augustus Lowlands meepakken
btw... Pinkpop is lekker vernieuwend?
Komt allemaal wel goed
Geen trek in een vervolg op het "De elende van Lowlands" topic?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet...
Kan tegenwoordig niet meer, moet je volgens mij voor betalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Okee okee, het lijstje is niet helemaal volledig, maar dat was puur wat IK gevonden had...
[..]
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet... Verder wil ik nog even opmerken dat er tijdens Lowlands in totaal nog (volgens mij) 4 andere festivals aan de gang zijn in datzelfde weekend. Dat een band op Pukkelpop speelt wil dus zeker niet zeggen dat 70% zekerheid gegarandeerd kan worden dat ze ook op Lowlands staan!
Overigens kan je die vreselijk irritante .tk reclame gewoon uitzetten in je mytk-menu!
Inderdaad, dat zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Veruit de leukste naam in dat lijstje geruchten is trouwens The Go! Team, en ik hoop ook echt dat ze naar Lowlands zullen komen.![]()
Gaaf! Maar haal "The" maarweg bij Infadels, hun cd heet niet voor niets: "We Are Not The Infadels".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef maniack28 het volgende:
De eerste opzet van de lowlandsgeruchtensite is afNet als vorig jaar ga ik er dus weer mee aan de slag. Voorlopig te vinden op: http://home.kabelfoon.nl/~quist1/lowlands en hopelijk binnen enkele uren ook op www.lowlands-2006.tk en www.acampingflighttolowlandsparadise.tk
Nu ff een dikke lijst met bands maken die evt. kunnen komen
? Waarom niet?quote:
quote:Zeker niet
Rammstein (touren niet)
misschien moet je leren lezen? Ik heb net 5 reacties hierboven gezet dat Muse wel kan komen...quote:
Sorry baas, inderdaad langs gelezen, gelukkig achterafquote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
misschien moet je leren lezen? Ik heb net 5 reacties hierboven gezet dat Muse wel kan komen...
En Mattafix ook, en wel omdat ik vind dat ze moeten komenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef peaceman het volgende:
At the close of every day kan in het geruchtenlijstje....
de voorlaatse keer dat Live er was was het allang niet meer bomvol..... laat staan de laatste keer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef greatgonzo het volgende:
tent staat echter steeds bomvol... dus ja, publiekstrekker..
zelfde geld voor Faithless... ook passé zo langzamerhand, maar ja, het volk komt wel!
Op 70%? Ze zijn vorig jaar ook al geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Ze stonden met Infadels, The op festivalinfozal het vanavond weghalen.. nu eerst slapen.. begin ziek te worden (zijn er al 2 ziek hier in huis
)
Das waar ookquote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Op 70%? Ze zijn vorig jaar ook al geweest.
Vond het vorig jaar wel 1 van de verrassingen!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Das waar ookMaar ik moet er nog echt goed voor gaan zitten... dit was puur omdat ze heel dichtbij stonden.. bedankt voor de tip
ja en dat viel ff tegenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef Luni het volgende:
Roni Size staat ook op 70% en is vorig jaar volgens mij ook al geweest.
staan die normaal gesproken niet in de Bravoquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee, was gelijk met een aantal techno dj's, en das meer mijn ding.
Ja gelijkertijd met Size.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staan die normaal gesproken niet in de Bravo
quote:
quote:
Radiohead will be touring the UK/EU in May, playing a short series of theatre shows before heading off on an American and Canadian tour in June (dates TBC). They'll then play some European festival dates before headlining the V Festival in Chelmsford and Stafford in August.
jawelquote:
Ja ik weet, maar daar heb ik nu even geen geld voor, met treinkaartje erbij wordt het wel een dure grap. En naar Lowlands ga ik sowieso...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef soul114 het volgende:
inderdaad, maar 9 & 10 mei al in de hmh ...
dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef icebliss het volgende:
Mando diao lijkt me ook wel een kanshebbertje. Staan 18 en 20 Augustus in Duitsland, dus ze kunnen op 19 Augustus nog wel op LL spelen..?
Bron: http://www.mando-diao.com (tourdates)
Ik help het je hopen. Ga zelf naar alle drie (2 keer radiohead en lowlands)quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar daar heb ik nu even geen geld voor, met treinkaartje erbij wordt het wel een dure grap. En naar Lowlands ga ik sowieso...
Ik blijf gewoon hopen.
Meestal spelen ze wel wat SA nummersquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:34 schreef greatgonzo het volgende:
Sinds gisteren the Killers herontdekt (ooit Somebody told me gehoord op de radio, toen lang niets meer, en nu hoorde ik hem weer), die zouden ook zeer welkom zijn!
net als Skin trouwens, mits enkele Skunk Anansie songs worden gespeeld!
Ik wil eerst eens zien dat GNR met axl uberhaubt optredens gaat geven en niet op het laatste moment gaat afzeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
ik bedoel, is er ook maar een kleine mogelijkheid dat GnR op LL komt?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.quote:
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat heb ik me vergist, die tenten stonden in ieder geval vlka bij elkaar, ben een paar keer effe langs Size gelopen.
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs al is GNR beschikbaar, dan nog lijkt het me niet iets wat de LL-organisatie zal boeken
Ik was dan ook niet echt meer in heldere toestandquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar ook regelmatig vergist in tenten door dat alles ergens anders stondwilde ik naar de Dommelsch...... stond ik al bijna in de Bravo
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vond velvet revolver vorig jaar dan toch wel een gnr kloon met een andere zanger.
Die zanger die eigenlijk alleen goed was in het vertolken van STP liedjes.![]()
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ondanks dat draagt VR niet de naam GNR. Alleen dat al maakt een enorm verschil......
Ik vond het toch meer op een neerlicht imitatie van freddy mercury lijken. Had hij nu een snor of niet, dat weet ik aleen niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de ronduit nichterige performance van Scott Weiland kwam anders dicht in de buurt van Axl met z'n hotpants..
leukquote:
en daar staan ze dus, 2 juli Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple verzorgen het voorprogrammaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad GnR heeft al veel vaker in Nijmegen gespeeld toch, dus dat lijkt me een mooi voor de Gofferweide
Dat zei ik 5 weken terug alquote:
oh, wat teleurstellendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ben Lee
Zowel Festivalinfo als Kink FM beweren dat Ben Lee op Lowlands staat. Welnu waarde collega's: dat is onzin. Geen Ben op Lowlands.
Dus festivalinfo: twee primeurs, tenminste n fout. Slechte score!
ook op myspace
Denk niet zo erg betrouwbaar.. gewoon eehm van iemand denk ik? Een fan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe betrouwbaar is die myspace?
Dat zeker.. festivalinfo houd ik ook altijd bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef koen_pijl het volgende:
Op festivalinfo.nl zegt iemand dat de site, die myspace, het vorig jaar voor 95% goed had en dat er waarschijnlijk iemand van de organisatie achter zit.
dat zijn gewoon zijn "vrienden"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er staat nu bijv. bij QOTSA, Social Distortion, Athlete, The Rakes, Arcade Fire, The Prodigy.. die stonden vorig jaar ook op Lowlands.. zal dus wel niet kloppen
Ik zal nog eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
dat zijn gewoon zijn "vrienden"
je moet volgens mij alleen bij die blogs kijken
Dat zei je ook al in het Pinkpop topic..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
Da's leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Siegfried het volgende:
Zojuist Danko Jones even gesproken, en hij dacht bijna zeker op Lowlands te spelen dit jaar
18 augustusquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestalquote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer is zo'n beetje het grooste gedeelte van de line-up bekend?
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hierquote:Op zondag 26 maart 2006 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tijdens Pinkpop verschijnt de Flyer met daarop een groot deel van de namen meestal
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat lekt meestal een paar dagen voordat hij officieel uitkomt al wel uit... vorig jaar oa via hier
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het lekt al 2 jaar het eerst uit via Fok!![]()
hehehehehequote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef Roellio het volgende:
http://forum2.plant.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi
Foutje? Kwam ik net tegen via google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |