quote:Zeker niet
Editors (al geboekt op andere festivals)
Rammstein (touren niet)
Muse (zit in Japan dan...)
misschien moet je leren lezen? Ik heb net 5 reacties hierboven gezet dat Muse wel kan komen...quote:
Sorry baas, inderdaad langs gelezen, gelukkig achterafquote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
misschien moet je leren lezen? Ik heb net 5 reacties hierboven gezet dat Muse wel kan komen...
En Mattafix ook, en wel omdat ik vind dat ze moeten komenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:43 schreef peaceman het volgende:
At the close of every day kan in het geruchtenlijstje....
de voorlaatse keer dat Live er was was het allang niet meer bomvol..... laat staan de laatste keer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef greatgonzo het volgende:
tent staat echter steeds bomvol... dus ja, publiekstrekker..
zelfde geld voor Faithless... ook passé zo langzamerhand, maar ja, het volk komt wel!
Op 70%? Ze zijn vorig jaar ook al geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Ze stonden met Infadels, The op festivalinfozal het vanavond weghalen.. nu eerst slapen.. begin ziek te worden (zijn er al 2 ziek hier in huis
)
Das waar ookquote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Op 70%? Ze zijn vorig jaar ook al geweest.
Vond het vorig jaar wel 1 van de verrassingen!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Das waar ookMaar ik moet er nog echt goed voor gaan zitten... dit was puur omdat ze heel dichtbij stonden.. bedankt voor de tip
ja en dat viel ff tegenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef Luni het volgende:
Roni Size staat ook op 70% en is vorig jaar volgens mij ook al geweest.
staan die normaal gesproken niet in de Bravoquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee, was gelijk met een aantal techno dj's, en das meer mijn ding.
Ja gelijkertijd met Size.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staan die normaal gesproken niet in de Bravo
quote:
quote:
Radiohead will be touring the UK/EU in May, playing a short series of theatre shows before heading off on an American and Canadian tour in June (dates TBC). They'll then play some European festival dates before headlining the V Festival in Chelmsford and Stafford in August.
jawelquote:
Ja ik weet, maar daar heb ik nu even geen geld voor, met treinkaartje erbij wordt het wel een dure grap. En naar Lowlands ga ik sowieso...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef soul114 het volgende:
inderdaad, maar 9 & 10 mei al in de hmh ...
dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef icebliss het volgende:
Mando diao lijkt me ook wel een kanshebbertje. Staan 18 en 20 Augustus in Duitsland, dus ze kunnen op 19 Augustus nog wel op LL spelen..?
Bron: http://www.mando-diao.com (tourdates)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |