Oh, jij weet de officiële line-up van Lowlands al? Vertel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ze vallen wel in herhaling hoor
dit wordt denk ik het eerste jaar dat ik oprecht kan zeggen dat pinkpop een betere line up heeft
bovenstaande lijst bekiijk, en er voor het gemak van uitgaande dat de geruchten wel een waarheid zouden kunnen zijn....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Even een mooi lijstje van wat ik gevonden heb tot dusver:
Officieël bevestigd:
L
Loco Loco Roadshow / Muziektheater
P
Puppets Etc. / Straattheater
S
The Slampampers / Straattheater
T
Georg Traber / Straattheater Therapeuterette / Special
Geruchten
Beck
Bloc Party
Daft Punk
Dresden Dolls
Faithless
Fatboy Slim
Groove Armada
Heather Nova
Kasabian
Keane
Madness
Manic Street Preachers / James Dean Bradfield
Manu Chao
Massive Attack
Osdorp Posse
Paul Weller
Pearl Jam
Radiohead
Smashing Pumpkins
Starsailor
Sugababes
Texas
The Charlatans
The Go! Team
The Magic Numbers
The Ordinary Boys
Officieus bevestigd
433FM Silent Disco
Arctic Monkeys
Ben Lee
Karin Giphart
Lowlands University
Wir Sind Helden
Waarschijnlijk niet
System of a Down (spelen met Ozzfest en die tour blijft tot 13 augustus in Amerika)
Zeker niet
Editors (al geboekt op andere festivals)
Rammstein (touren niet)
Muse (zit in Japan dan...)
Even aanvullen hier.. heb de site nog niet helemaal gedaan enzo, dus voor de liefhebbers hier maar vast, je bent vergeten:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Even een mooi lijstje van wat ik gevonden heb tot dusver:
Officieël bevestigd:
L
Loco Loco Roadshow / Muziektheater
P
Puppets Etc. / Straattheater
S
The Slampampers / Straattheater
T
Georg Traber / Straattheater Therapeuterette / Special
Geruchten
Beck
Bloc Party
Daft Punk
Dresden Dolls
Faithless
Fatboy Slim
Groove Armada
Heather Nova
Kasabian
Keane
Madness
Manic Street Preachers / James Dean Bradfield
Manu Chao
Massive Attack
Osdorp Posse
Paul Weller
Pearl Jam
Radiohead
Smashing Pumpkins
Starsailor
Sugababes
Texas
The Charlatans
The Go! Team
The Magic Numbers
The Ordinary Boys
Officieus bevestigd
433FM Silent Disco
Arctic Monkeys
Ben Lee
Karin Giphart
Lowlands University
Wir Sind Helden
Waarschijnlijk niet
System of a Down (spelen met Ozzfest en die tour blijft tot 13 augustus in Amerika)
Zeker niet
Editors (al geboekt op andere festivals)
Rammstein (touren niet)
Muse (zit in Japan dan...)
Okee okee, het lijstje is niet helemaal volledig, maar dat was puur wat IK gevonden had...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Even aanvullen hier.. heb de site nog niet helemaal gedaan enzo, dus voor de liefhebbers hier maar vast, je bent vergeten:
Morissey, Razorlight, Hard-Fi (een van de nieuwste hypes), Death Cab For Cutie, dEUS, Lagwagon, Mad Caddies, Maximo Park, The Strokes, The Hives, The Cardigans, Skin....
Verder mis ik nog Tool, Opeth, Moonspell en een paar bandjes die al bevestigd zijn voor Pukkelpop (waaronder Babyshambles). Kortom, genoeg mogelijkheden dus voor Lowlands om een gevarieerd programma te maken, met een evenwicht in harde/rustigere muziek
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet... Verder wil ik nog even opmerken dat er tijdens Lowlands in totaal nog (volgens mij) 4 andere festivals aan de gang zijn in datzelfde weekend. Dat een band op Pukkelpop speelt wil dus zeker niet zeggen dat 70% zekerheid gegarandeerd kan worden dat ze ook op Lowlands staan!quote:De bovenstaande laast is sowiezo vrij kansloos, aangezien Sugababes erop staan
Er staan idd wel aardige namen op. Opeth is een vrij grote kanshebber.. ook Moonspell... verder nog wat doorgebroken punkbandjes en er zitten er ook weer heel wat in Europa. o.a. Gogol Bordello komt naar Ned. in juni, dus die gaan misschien in Augustus Lowlands meepakken
btw... Pinkpop is lekker vernieuwend?
Komt allemaal wel goed
Geen trek in een vervolg op het "De elende van Lowlands" topic?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet...
Kan tegenwoordig niet meer, moet je volgens mij voor betalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Okee okee, het lijstje is niet helemaal volledig, maar dat was puur wat IK gevonden had...
[..]
Dat de Sugababes erop staan is omdat ze in de buurt zijn op dat moment, je weet het maar nooit... Maar laten we inderdaad hopen van niet... Verder wil ik nog even opmerken dat er tijdens Lowlands in totaal nog (volgens mij) 4 andere festivals aan de gang zijn in datzelfde weekend. Dat een band op Pukkelpop speelt wil dus zeker niet zeggen dat 70% zekerheid gegarandeerd kan worden dat ze ook op Lowlands staan!
Overigens kan je die vreselijk irritante .tk reclame gewoon uitzetten in je mytk-menu!
Inderdaad, dat zou geweldig zijn!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
Veruit de leukste naam in dat lijstje geruchten is trouwens The Go! Team, en ik hoop ook echt dat ze naar Lowlands zullen komen.![]()
Gaaf! Maar haal "The" maarweg bij Infadels, hun cd heet niet voor niets: "We Are Not The Infadels".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef maniack28 het volgende:
De eerste opzet van de lowlandsgeruchtensite is afNet als vorig jaar ga ik er dus weer mee aan de slag. Voorlopig te vinden op: http://home.kabelfoon.nl/~quist1/lowlands en hopelijk binnen enkele uren ook op www.lowlands-2006.tk en www.acampingflighttolowlandsparadise.tk
Nu ff een dikke lijst met bands maken die evt. kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |