quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Lowlands
Hoewel straattheater-act Puppets Etc. de eerste door de organisatie zelf bekend gemaakte naam is, valt er inmiddels al zeker wat meer over het Lowlands Festival te melden; al meerdere namen raakten namelijk bekend. Naast de al eerder bekendgeworden acts, blijken ook de Duitse band Wir Sind Helden en Karin Giphart op Lowlands op te treden
Bron: klik
Mooie OPquote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, ik ben uitgeklooit met de OP. Ziet iemand nog fouten of iemand nog iets toe te voegen?
En Ascaroth: dat laatste plaatje staat nu gehotlinkt naar jouw webspace. Vind je dat erg?
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef soul114 het volgende:
[..]
MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur. Deze worden echter wel toegelaten op de campings.
staat er nu 2 keer in..
Nog z'n zelfmoordband erbij..............quote:Op zondag 12 maart 2006 15:34 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Muse wel naar Lowlands toekomt. Nieuw album uit, Pinkpop wordt overgeslagen en een grote fanbase in Nederland. Bovendien een prima Alpha-band, dat bleek wel in 2001! Ik hoop het in elk geval
Zelfmoordbandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog z'n zelfmoordband erbij..............![]()
als Radiohead ook komt
komt mayhemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog z'n zelfmoordband erbij..............![]()
als Radiohead ook komt
Ah, als iedereen z'n polsen doorsnijdt is het lekker rustig bij de pannenkoeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Van die muziek krijg je toch zelfmoordnijgingen zo depressief..........................
Welke muziek moet ik dan gaan luisteren? Fransje Bauer? Dat is zo vrolijk.... Daar word ik pas depressief van...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Van die muziek krijg je toch zelfmoordnijgingen zo depressief..........................
mijd dan iig station het Hardequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:30 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ah, als iedereen z'n polsen doorsnijdt is het lekker rustig bij de pannenkoeken.![]()
dat zou dan nieuw zijn, misschien mag je eten naar artiesten gooien voortaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef koen_pijl het volgende:
Ik las op de Lowlands site dat je nu ook voedsel mee het festival terrein mag op nemen. Dat mocht vorig jaar toch neit? Althans bij ons werdt het afgenomen.
ik denk dat dat nog weleens mee kon vallenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:16 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ze vallen wel in herhaling hoor
dit wordt denk ik het eerste jaar dat ik oprecht kan zeggen dat pinkpop een betere line up heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |