Volgens mij de halve tent op het podium gekregen waardoor het podium bijna doorgezakt was? Maar ik zeg al uit mijn herrinering, het zou ook een andere band geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wat had de Osdorp Posse dan gedaan, dat het bijna mis liep? Gepit of zo?
Helemaal correct!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij de halve tent op het podium gekregen waardoor het podium bijna doorgezakt was? Maar ik zeg al uit mijn herrinering, het zou ook een andere band geweest kunnen zijn.
Hehe in 2000 toen het zo hard regende tijdens en rond om Krezip, stond ik ook bij de groep die gedeeltelijk de rechtervoorkant van de Alpha tent ontharingende om zo een luifel te creeeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt. Was de OP. Def P riep het publiek op om de haringen uit de grond te trekken
Aardig gelukt.
Komt helemaal goed. Had ik ook al plannen voorquote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef Ascaroth het volgende:
Hey Sack, misschien kun je beter deze en deze prenten gebruiken. Anders krijg je zo'n lelijke rode stippellijn om de geresizede afbeelding heen.
De grap is er nu wel vanaf toch?quote:
quote:The Slampampers
De logische careermove voor dit prettig gestoorde viertal: na optredens in kroegen, theaters en gevangenissen over de hele wereld zetten ze zichzelf op straat. En nu leidt hun met rariteiten geplaveide weg naar Lowlands 2006. Op zondag gaan The Slampampers jullie een krankzinnige pot oldskool R&B, ongeplande acrobatiek, onvervalste slapstick, en een stortvloed aan genante momenten voorschotelen. Voeg daar nog eens meer dan een paar eetlepels zweet en enkele honderden snufjes krankzinnigheid aan toe, en je komt in de buurt van het eindresultaat: hilarische taferelen bij de schaamteloos goede Don't Miss This! show!
Yep, was van mij.... veel werkquote:Op maandag 13 maart 2006 11:34 schreef Shedfire het volgende:
Hehe was dat jouw site dan?
Het is trouwens niet dat ik die site maker kwalijk nam hoor, maar ik had me zelf namelijk er wel blij meegemaakt.
Weezer stond trouwens een halve week na Lowlands in de 013, alleen was dat na een halve dag weer gecancelled (en nu zien we Weezer waarschijnlijk nooit meer)
Om maar een standaard fok opmerking te geven over de OP met zoveel tekst, samenvatting?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, ik ben uitgeklooit met de OP. Ziet iemand nog fouten of iemand nog iets toe te voegen?
En Ascaroth: dat laatste plaatje staat nu gehotlinkt naar jouw webspace. Vind je dat erg?
Nee, geen probleem. Ik gebruik de ruimte toch alleen voor het dumpen van dergelijke plaatjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Ascaroth: dat laatste plaatje staat nu gehotlinkt naar jouw webspace. Vind je dat erg?
Voor de andere mensen ook?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:43 schreef mordradead het volgende:
Ik neem dit jaar nog meer vrienden neemt waardoor het dus nóg gezelliger word.
Hertog Jan dan wel he....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef mordradead het volgende:
Mits bier, ja.
Dan is het zeker leuker voor anderen...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Misschien spelen z'n vrienden gitaar bij Interpol ofzo.
Alsjeblieft niet.. HertogJan is leuk voor een paar 'glazen'..... Nee laat Grolsch maar blijvenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hertog Jan dan wel he....
Als HJ nu eens de nieuwe biersponsor word van Lowlands.![]()
Went wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef peaceman het volgende:
Een krat Hertog Jan vind ik teveel van het goede.... Het zuipt niet lekker weg, vind ik dan... Geef mij maar Grolsch... het kan veeeeeeeeeeel slechter
MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, ik ben uitgeklooit met de OP. Ziet iemand nog fouten of iemand nog iets toe te voegen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Lowlands
Hoewel straattheater-act Puppets Etc. de eerste door de organisatie zelf bekend gemaakte naam is, valt er inmiddels al zeker wat meer over het Lowlands Festival te melden; al meerdere namen raakten namelijk bekend. Naast de al eerder bekendgeworden acts, blijken ook de Duitse band Wir Sind Helden en Karin Giphart op Lowlands op te treden
Bron: klik
Mooie OPquote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef soul114 het volgende:
[..]
MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur. Deze worden echter wel toegelaten op de campings.
staat er nu 2 keer in..
Nog z'n zelfmoordband erbij..............quote:Op zondag 12 maart 2006 15:34 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Muse wel naar Lowlands toekomt. Nieuw album uit, Pinkpop wordt overgeslagen en een grote fanbase in Nederland. Bovendien een prima Alpha-band, dat bleek wel in 2001! Ik hoop het in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |