Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Dropquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt mijn 5e keer op rij
Beste herinneringen heb ik aan Lowlands 2002 & 2004. Flogging Molly, Heideroosjes & Def P & De Beatbusters! Geniale optredens
Dieptepunt was vorig jaar, niks boeiends gezien op Dropkick Murphy's na
Geen idee, maar blijkbaar is het toevertrouwd door een van de bandleden... Redelijk betrouwbare bron lijkt me zo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef sound-storm het volgende:
Hoe betrouwbaar is een bron als Spits in deze situatie?
En het geluid bij DKM was toen ook dramatisch slecht. Mijn leukste editie was toch 2003, zoveel vette bands.. en weet je.. ik heb de helft toen nog gemist (en heb er nu spijt vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Drop, Kees de Hond en Vrienden
, Mr. T-Bone & All Star Band
, hoedjes vouwen
... etc. etc.) en de Texelse Boys (Quasimodo Jones
), plus wat extra geneuzel her en der. Ik heb me prima vermaakt, ondanks het door velen te hoog ingeschatte britpop gehalte. Flogging Molly heb ik inmiddels al 3 keer gezien ofzo en om dat nou nog boeiend te noemen... De Dropkick Murphy's waren afgelopen jaar overigens drie keer niks! Was meer een hos-pit dan een mosh-pit, werkelijk te triest voor woorden.
Ook al komt Flogging Molly 10x achter mekaar verveelt het mij nog niet. Echt de perfecte Festivalband.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vorig jaar was juist een van mijn hoogtepunten! LL was geniaal! Ik heb werkelijk genoten op Lima (o.a. Fat Freddy's Drop, Kees de Hond en Vrienden
, Mr. T-Bone & All Star Band
, hoedjes vouwen
... etc. etc.) en de Texelse Boys (Quasimodo Jones
), plus wat extra geneuzel her en der. Ik heb me prima vermaakt, ondanks het door velen te hoog ingeschatte britpop gehalte. Flogging Molly heb ik inmiddels al 3 keer gezien ofzo en om dat nou nog boeiend te noemen... De Dropkick Murphy's waren afgelopen jaar overigens drie keer niks! Was meer een hos-pit dan een mosh-pit, werkelijk te triest voor woorden.
Daar noem je net twee acts die je op elke braderie en dorpse feesttent kunt zien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste herinneringen heb ik aan Lowlands 2002 & 2004. Heideroosjes & Def P & De Beatbusters! Geniale optredens
Lag toch echt aan je smaak hoor! Ik vond vorig jaar een briljant jaar... kwam tijd te kort en heb echt dingen moeten missen omdat er teveel tegelijkertijd gepland stond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En het geluid bij DKM was toen ook dramatisch slecht. Mijn leukste editie was toch 2003, zoveel vette bands.. en weet je.. ik heb de helft toen nog gemist (en heb er nu spijt van). Ik had toen ook nog AFI, Mars Volta, Rancid en nog wat andere bands willen zien. 2005 was de minste, veel bands op herhaling, overschot aan britpop en mn favo bands stonden tegenover elkaar geprogrammeerd... hopelijk dit jaar beter
dat was zo ongeveer een week na Lowlands 2004 al wel bekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef maniack28 het volgende:
Betrouwbaar... vorig jaar stond er bijv. al vroegtijdig in dat de Charlietent terug was en dat er spannende nieuwe bandjes daar kwamen spelen. Toen alleen geen namen geloof ik.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef mouzzer het volgende:
Pendulum zou cool zijn voor weer een ouderwets Drum & Bass avondje op Lowlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |