ik hoop het.... al die filmpjes pffffffquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Gaan ze ook nog zingen vanavond?
Zou je dat verbazen danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iedereen doet het fout, inc Raffa zelf..
en sluiten dus af met een Topper : RAFFAELA!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef -Hans- het volgende:
ZE BEGINNEN MET Floortje
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou je dat verbazen dan
Feit blijft dat het niet de correcte uitspraak is.
Had het liever andersom gehad!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en sluiten dus af met een Topper : RAFFAELA!
Ze lopen nu al flink uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is NIET om half 10 afgelopen hoor
lekker boeiend! Nog langer idolsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is NIET om half 10 afgelopen hoor
die komt alleen langs in de reclames.... tochquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Waar hangt die BVO eigenlijk uit?
Op mail reageert ie ook al niet.
Zit bij de buisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Waar hangt die BVO eigenlijk uit?
Op mail reageert ie ook al niet.
Zelfs dan nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die komt alleen langs in de reclames.... toch![]()
Zuiver zingen ook niet echt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef J-net het volgende:
Timing is niet echt haar sterkste punt tot nu toe
Floorspelbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef Cee het volgende:
Fame. Hoe Floorspelbaar weer he.
En die had al moeten winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:28 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, ze heeft geen slechte stem natuurlijk, maar het is gewoon Maud de 2e.
best wat? Veel fouten.......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hoort toch best wat fouten.
van Boris? Ok jou neem ik vanaf nu niet meer serieusquote:
Helaas heb je gelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verwacht uiteraard geen kritiek van de jury.
I-Jay's dode vriend hield hem er ook niet in.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
acccccccccccch keelontsteking dat zal haar wel stemmen opleveren![]()
Ze is er zelf niet over begonnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme,flikker op met je keelontstekingsexcuus.
Idd, ziet er niet uit!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
HJ heeft geljk. die kleding is echt prut
Ik wilde net zeggen, ze begint er zelf toch niet overquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
Tenminste 1 van de 2 die niet uit zich zelf gaat roepen wat er vandaag allemaal aan de hand is
Om Raffa een hak te zetten duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef J-net het volgende:
AAAAAaHHHHHHH ze heeft keelontsteking![]()
waarom moet ie dat nou melden, krijgt ze medelijden stemmen.
ze staat bijna te janken man
In tegenstelling van raffaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ze begint er zelf toch niet over.
Raf zal ongetwijfeld een zwangerschapsprobleemexcuus hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
oke, duidelijk. Ze willen dat Floortje wint en gokken op de sympatiestemmen
Of je bent gewoon een watjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
toen ik keelontsteking had vorige maand, lag ik met vette koorts op bed, kon ik niet eten, niet normaal drinken, en al helemaal niet normaal praten
Dus het zal wlel meevallen bij haaraanstelster
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
toen ik keelontsteking had vorige maand, lag ik met vette koorts op bed, kon ik niet eten, niet normaal drinken, en al helemaal niet normaal praten
Dus het zal wlel meevallen bij haaraanstelster
![]()
Komt goed! ze gaat winnen !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in onze Floor hoor![]()
Ik denk dat eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
oke, duidelijk. Ze willen dat Floortje wint en gokken op de sympatiestemmen
Die lui bij Idols weten alles. Daarnaast zal ze ongetwijfeld meteen gebeld hebben.quote:
IS RAFFAELA ZWANGER??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat eenzwangerschap
meer sympathie opwekt dan een keelontsteking.
quote:
Ze noemde het niet eens zelf zeg, doe me een lol. Als er één is die elke keer een ander smoesje heeft, is het Raffaela.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way... ik hoop voor je dat jij het een keer krijgt....
dat is echt geen pretje hoor, daarom zeg ik: ze stelt zich gewoon aan... en gebruikt het als excuus
![]()
Hoezo gebruikt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way... ik hoop voor je dat jij het een keer krijgt....
dat is echt geen pretje hoor, daarom zeg ik: ze stelt zich gewoon aan... en gebruikt het als excuus
![]()
Wel een lekker liedje!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
JAAAAAAAAAAA! DISCO INFERNAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze noemde het niet eens zelf zeg, doe me een lol. Als er één is die elke keer een ander smoesje heeft, is het Raffaela.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Over krijsen gesproken zeg...
Kijk jij uberhaupt ooit vaker Idols? Rot aub op hier als je niks nuttigs te zeggen hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Vivi het volgende:
waarom zingt ze infernaaaaaa?
Maar als ze keelonsteking heeft dan kan ze dat toch gewoon zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Wow, goed man, ook met dat dansen erbij!
Raffaela had ook kunnen zeggen 'Ach, er zijn zoveel vrouwen zwanger, dus laten we daar niet over zeuren', maar nee hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt ooit vaker Idols? Rot aub op hier als je niks nuttigs te zeggen hebt.
* -Hans- is het daar mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
Zonder die dansers eromheen is ze ook nergens
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.
Uhmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?
Gut ja, je hebt gelijk, als je Idols volgt heb je helemaal geen tijd voor een leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook geen incrowdl.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhmmm
Je hele leven staat in topics op fok![]()
omdat ze anders niet uitlopenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef J-net het volgende:
waarom dan al die filmpjes elke keer????
Ze keek stom! het was gewoon niet goed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom moeten ze hier negatief over zijn? Het was fucking briljant.
En dat is nog maar een fractie. Dus je begrijpt dat ik wel eens iets mis mbt Idols.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhmmm
Je hele leven staat in topics op fok![]()
ja.. ach, het was wel redelijk inderdaad..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet het als fan van Floortje toegeven Rafaela was geweldig
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:40 schreef Cee het volgende:
Ha, het verhaal achter het gejatte liedje. Het is ook altijd een grote Idols inteelt met die winnende nummers. Die komen her en der over de hele wereld bij verschillende winnaars en ex-kandidaten op elkaars albums te staan.
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gut ja, je hebt gelijk, als je Idols volgt heb je helemaal geen tijd voor een leven..
.
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffa heeft meer soul in haar kleine teen dan Floortje in haar hele lichaam. Dat hoor je zo maar weer al te goed.
Floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Lynx666 het volgende:
Floortjes stem is véééél prettiger bij dat inzingen zeg
Goed bezig, Tong!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet het als fan van Floortje toegeven Rafaela was geweldig
ken je ze?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?!?! die gasten zijn vreselijk.![]()
Je zit alleen maar te zeveren. Alles is dom en niet goed aan Idols, rot dan gewoon lekker opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).
Heb ze op de radio gehoord, nou toen wist ik al genoeg!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ken je ze?Wel eens ontmoet
Mond houden dan
![]()
Was maar waar, ze spreekt alles verkeerd uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Vivi, Raffaela spreekt 'inferno' uit als 'infernaaaaa'. Dat is het.
Zal de hele avond zo wel gaan...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Weer beginnen ze met Floortje !
Tuurlijk, jij bent het slachtoffer hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).
dat doet ze altijd als ze zo laag zingtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Wicha het volgende:
(Floortje zingt trouwens een beetje errug vals)
Ow okeej *bekt af*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Vivi, Raffaela spreekt 'inferno' uit als 'infernaaaaa'. Dat is het.
Nu ophouden met dat gezeik en Floortje afbekken graag..
Van Australian, American, NL, Engelse etc. Idols zijn allemaal debuutsingles en album-tracks die op albums staan van andere ex-Idols kandidaten. Niks origineel geschreven voor een bepaalde zanger of zangeres.quote:
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Toeps het volgende:
Die keelontsteking zal wel meevallen he. Anders zou ze echt niet kunnen zingen.
Nou, ik zit hier anders wel met kippenvel.quote:
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.quote:
Owja, dát is het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.
Een echte IDOL dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.
Iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KAn wel een nadeel zijn.![]()
naja, dit doet Floortje gewoon goed
Tom!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier anders wel met kippenvel.
Van alle valse noten die Flora eruit perst.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier anders wel met kippenvel.
Van alle valse noten die Flora eruit perst.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met een gebroken been kun je ook niet lopen, doorzettingsvermogen of niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat nummer van Jamai is top vergeleken met dit nummerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
En ik maar denken dat dat nummer van Jamai ooit bagger was.
Wat ongelofelijk zonde dat ze ze met zo'n nummer in de markt gaan zetten.
Step right up... dat was idd een vreselijk bagger nummer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
En ik maar denken dat dat nummer van Jamai ooit bagger was.
Och, je vond Serge ook leuk, dus je (wan)smaak zijn we al gewend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
redelijk gezongen. Zodra floortje hoog zingt vind ik het wel mooi gezongen. Maar zodra ze weer laag gaat in het liedje verpest ze het. Dat is jammer...
Overigens echt wel een mooi nummer.... maar ben 1 van de weinige zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |