Maar als ze keelonsteking heeft dan kan ze dat toch gewoon zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Wow, goed man, ook met dat dansen erbij!
Raffaela had ook kunnen zeggen 'Ach, er zijn zoveel vrouwen zwanger, dus laten we daar niet over zeuren', maar nee hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt ooit vaker Idols? Rot aub op hier als je niks nuttigs te zeggen hebt.
* -Hans- is het daar mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
Zonder die dansers eromheen is ze ook nergens
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.
Uhmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?
Gut ja, je hebt gelijk, als je Idols volgt heb je helemaal geen tijd voor een leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook geen incrowdl.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |