ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze noemde het niet eens zelf zeg, doe me een lol. Als er één is die elke keer een ander smoesje heeft, is het Raffaela.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Over krijsen gesproken zeg...
Kijk jij uberhaupt ooit vaker Idols? Rot aub op hier als je niks nuttigs te zeggen hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Vivi het volgende:
waarom zingt ze infernaaaaaa?
Maar als ze keelonsteking heeft dan kan ze dat toch gewoon zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Wow, goed man, ook met dat dansen erbij!
Raffaela had ook kunnen zeggen 'Ach, er zijn zoveel vrouwen zwanger, dus laten we daar niet over zeuren', maar nee hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had ook kunnen zeggen tegen HJ, ach stelt niet veel voor, heb helemaal geen keelontsteking of iets in die trant.....maar ze ging er lekker over door
![]()
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt ooit vaker Idols? Rot aub op hier als je niks nuttigs te zeggen hebt.
* -Hans- is het daar mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
Zonder die dansers eromheen is ze ook nergens
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Floortje benutte welgeteld 1 vierkante centimeter van het podium en Raffaëla, met d'r bolle buik, trimt even de hele studio door en doet het zo. veel. beter.
Uhmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |