Uhmmmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog een leven, maar ik begrijp dat dit een incrowd iets is?
Gut ja, je hebt gelijk, als je Idols volgt heb je helemaal geen tijd voor een leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook geen incrowdl.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhmmm
Je hele leven staat in topics op fok![]()
omdat ze anders niet uitlopenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef J-net het volgende:
waarom dan al die filmpjes elke keer????
Ze keek stom! het was gewoon niet goed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom moeten ze hier negatief over zijn? Het was fucking briljant.
En dat is nog maar een fractie. Dus je begrijpt dat ik wel eens iets mis mbt Idols.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhmmm
Je hele leven staat in topics op fok![]()
ja.. ach, het was wel redelijk inderdaad..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet het als fan van Floortje toegeven Rafaela was geweldig
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:40 schreef Cee het volgende:
Ha, het verhaal achter het gejatte liedje. Het is ook altijd een grote Idols inteelt met die winnende nummers. Die komen her en der over de hele wereld bij verschillende winnaars en ex-kandidaten op elkaars albums te staan.
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gut ja, je hebt gelijk, als je Idols volgt heb je helemaal geen tijd voor een leven..
.
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffa heeft meer soul in haar kleine teen dan Floortje in haar hele lichaam. Dat hoor je zo maar weer al te goed.
Floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Lynx666 het volgende:
Floortjes stem is véééél prettiger bij dat inzingen zeg
Goed bezig, Tong!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet het als fan van Floortje toegeven Rafaela was geweldig
ken je ze?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?!?! die gasten zijn vreselijk.![]()
Je zit alleen maar te zeveren. Alles is dom en niet goed aan Idols, rot dan gewoon lekker opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).
Heb ze op de radio gehoord, nou toen wist ik al genoeg!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ken je ze?Wel eens ontmoet
Mond houden dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |