Ik heb hem hier voor me liggen. juni 2005 "bedankt voor jullie steun". Maar ik kan het echt nergens vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deel 40 zit alweer vol, dus hier verder.
Terroristische Robbie: Het staat in het laatste magazine in het jaar van de degradatie.
Nou de TT worden inderdaad steeds beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
Realistische TT
Dat is nergens terug te vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meteen weer terug was toch echt de doelstelling.
Volgens mij mochten we een jaar overbruggen volgens de doelstellingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meteen weer terug was toch echt de doelstelling.
Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij mochten we een jaar overbruggen volgens de doelstellingen.
Aan de andere kant,bij het aantreden van Fredje moest de FC binnen 5 jaar een stabiele eredivisionist zijn
Wanneer is Fred aangetreden? Dan kan ik ff gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.
Mooi handtasjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:40 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou de TT worden inderdaad steeds beter.![]()
Jammer dat het spel dan gisteren niet realistisch was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
Realistische TT
Toen Kolk werd gehaald gingen we voor promotie, eenmaal gepromoveerd was het "te vroeg". Fred is nu 4 jaar bezig en we zijn verder van huis dan toen hij begon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, gezien dat de planning altijd is geweest na 3 jaar, na afgelopen jaar dus, te promoveren.
2002/2003 volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wanneer is Fred aangetreden? Dan kan ik ff gaan zoeken
kloptquote:
quote:Baan Van der Hoorn
Zaterdag 1 juni 2002 - DEN BOSCH - Fred van der Hoorn wordt technisch mana-ger bij FC Den Bosch. Hij stopte vorige week als speler.zijn laatste wedstrijd. voor de club. speelde, tekende gisternacht een contract van vijf jaar. Hij krijgt de zeggenschap over de organisatie van de club. Hij volgt Arnold Scholten op, die drie weken geleden vertrok. omdat hij niet akkoord kon gaan met de bezuinigingen bij de club.
Voorzitter Kersten van FC Den Bosch maakte gistermiddag ook bekend dat de club nog schulden heeft van ruim 2,5 miljoen euro. Door de degradatie naar de eerste divisie is - de niet sluitende - begroting voor volgend seizoen naar 3,5 miljoen euro teruggebracht.
Onzin, het was daarvoor al duidelijk dat er een plan was dat er na 3 jaar gepromoveerd zou moeten worden. Toen er na 2 jaar reele kans was moest men er natuurlijk voor gaan, dat is een club als fc den bosch aan haar status verplicht. Toen is Kolk gehaald. En ook zeker ten opzichte van de supporters, die in de nacompettitie van jaar 1 al het idee hadden dat we niet "mochten".quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toen Kolk werd gehaald gingen we voor promotie, eenmaal gepromoveerd was het "te vroeg". Fred is nu 4 jaar bezig en we zijn verder van huis dan toen hij begon.
Het magazine ga ik nog zoeken. Dan kom ik er zeker nog op terug.
Men ging volledig voor promotie, dat werd toen ook gezegd en kenbaar gemaakt. Dan moet je niet als je bent gepromoveerd, gaan zeuren dat het te vroeg is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Onzin, het was daarvoor al duidelijk dat er een plan was dat er na 3 jaar gepromoveerd zou moeten worden. Toen er na 2 jaar reele kans was moest men er natuurlijk voor gaan, dat is een club als fc den bosch aan haar status verplicht. Toen is Kolk gehaald. En ook zeker ten opzichte van de supporters, die in de nacompettitie van jaar 1 al het idee hadden dat we niet "mochten".
Komend jaar wordt het weer meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend seizoen dus zijn laatste contractjaar. Zou hij gaan verlengen? Hoe zou hij zichzelf evalueren?
Begroting is nu 3,3 dacht ik. 0,2 minder dan "vroeger" dus.
Scholten leek me wel een geschikte kerel. Wat doet hij nu eigenlijk? Nog steeds bij RKC? Scholten is in hetzelfde jaar als Vloet weggegaan volgens mij. Er was frictie tussen bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komend jaar wordt het weer meer.
Maarja Scholten had gewoon moeten blijven en Fred trainer worden. Alhoewel misschien is Scholten niet assertief genoeg.
Daarom zeg ik ook "naar het schijnt"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt niet DG, onenigheid tussen verschillende mensen, fred is daar slechts een hele kleine schakel in geweest. Scholten zit nog steeds bij RKC ja. Maar gaat na dit seizoen weg naar het schijnt. Hij is wel erg verlegen trouwens hoor.
Nee, oke maar je moet wel een beetje kunnen onderhandelen en af en toe brutaal zijn. Qua naam is Arnold "de witte socrates" Scholten die bij Ajax Feyenoord heeft gespeeld natuurlijk wel weer meer dan Fred "mister fc den bosch" van der Hoorn die bij Eendracht aalst en Dundee United gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verlegen hoeft niet zo verkeerd te zijn als TD. Met praatjes komen we niet in de middenmoot van de Eredivisie.
Dat klopt, maar daarin speelt geslepenheid ook een rol en dat heeft Scholten wel in zich denk ik. Tevens schat ik hem qua intelligentie een stuk hoger in dan v/d Hoorn eigenlijk. v/d Hoorn is wel meer een clubman, Scholten wat meer een "naam" in het voetbal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, oke maar je moet wel een beetje kunnen onderhandelen en af en toe brutaal zijn. Qua naam is Arnold "de witte socrates" Scholten die bij Ajax Feyenoord heeft gespeeld natuurlijk wel weer meer dan Fred "mister fc den bosch" van der Hoorn die bij Eendracht aalst en Dundee United gespeeld heeft.
quote:
Nee hij bedoeld te zeggen dat hij me gezien heeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 03:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat kutding waar jij je troep in bewaard
Ik ook. Maar ik zou je niet herkennen...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld te zeggen dat hij me gezien heeft.![]()
Heeft DG zelfs jóu gevraagd!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
Kaartjes nog kwijtgeraakt?
Hoezo zelfs?!quote:
Dat kan niet, wehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Erasmusch is gezelliger als Yeahinho [afbeelding]
bron?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
FC Den Bosch heeft zich dus gemeld voor Chrisje van der Weerden. Prima aankoop lijkt me dat.
en dan durven zeggen dat ik een watje ben omdat ik zei dat het koud wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kan niet, wehehe.
Maar bedankt voor het ouwehoeren waardoor ik wakker bleef, anders was ik ongetwijfeld doodgevroren.
En nu???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond neem ik met niets minder genoegen dan 3 punten tegen Stormvogels/Telstar.
Eens, al "verdienen" Luijten en ten heuvel wel een vraagteken erbij.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GK: Michel Vorm
DR: Chris v/d Weerden
DC: Wim Raymaekers
DC: Paul Beekmans
DL: Robbie Haemhouts
DM: Arthuro ten Heuvel
RM: Richal Leitoe
LM: Gijs Cales![]()
![]()
AM: Ramon Luijten
SC: Hilmi Michi
SC: Frank Demouge
Bank: Van Strien, Uneken, Peeters, Meulemans, Plet, El Makrini, Plet, Thenu, Van Thull, Rimkus.
Dat moet het zo'n beetje worden volgend seizoen. Misschien nog wat halen voor de linkerkant?
Ik zou zelf Peeters erin zetten in plaats van Beekmans, Beekmans op de plek van Ten Heuvel en Ten Heuvel dan LM zetten zodat pisvlek Cales op kan zouten.
Precies zoals ik er ook over denkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dood.
Lamlendig kutzooitje.
Tsjah, maar veel alternatief is er ook niet..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Langzamerhand kunnen de capaciteiten van Bos ook weleens ter discussie worden gesteld. Dors, Cales, Rajcomar, Buikema... hoe lang mogen die nog blijven aankloten?
En toen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef spurs het volgende:
Ken je die 2 Telstarsupporters en Gooner die om 19:30 de auto uit de parkeergarage wilde halen, terwijl die al om 18:00 dicht ging.....
Na de wedstrijd wezen stappen met Gooner, zijn verjaardag gevierd in de Drie Gezusters en Huize Gooner was zo vriendelijk om 2 slaapplekken beschikbaar te stellen voor ons!quote:
Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Verjaardag? Waarom weten wij daar niks van...?!
Ook dat, maar ik denk dat het DG daar juist om te doen isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?
Vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
De selectie voor vorig jaar begint redelijk vorm te krijgen. Zal trouwens nog niet meevallen om kampioen te worden als NAC, W2 en RBC degraderen..
Volgend jaar natuurlijk.. typfoutje. En je weet het nooit natuurlijk, maar je mag wel verwachten met dit best of 3 principe dat ze erin blijven inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vorig jaar?
RBC is de enige die degradeert. De rest van de eredivisie is echt zóveel beter dan de playoff-deelnemers uit de 1e divisie, dat die echt niet gaan degraderen.
Ik vind hem de afgelopen tijd juist weer beter doen, maandag was hij de beste (al zegt dat niet zo heel veel) en hebben ze hem daarom de wedstrijd uitgeschopt. Aan dit soort spelers hebben we meer dan aan rajcomar.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke Haemhouts zonder d dan. Ik vind hem echt slecht spelen de laatste tijd, ik snap niet waarom dat hij zoveel krediet heeft. Omdat ie zo hard werkt? Nou...
Ik vind hem, naar zijn kunnen, wel te pruimen eigenlijk als basisspeler. Hij werkt hard en kan ook redelijk voetballen. Hij speelt niet altijd even goed, maar op basis van inzet weet hij toch wel altijd minimaal een 5,5 te scoren. Als linksback vind ik hem zelfs een stuk beter dan Rimkus, als verdedigende middenvelder ook beter dan Buikema en als half zie ik 'm liever dan Cales.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Haemhoudts CMT? Die heb ik ook wel genoeg gezien eigenlijk...
Misschien maar beter ook, je zou eens per ongeluk promoveren zeg!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Had ik al gezegd dat wij de PO niet gingen halen?
Had ik al gezegd dat ik een vloek had uitgesproken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Dat nog nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?
quote:
Last visited match; 17.03.06 FC Den Bosch v Telstar 1-1quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zie je het nog wel gebeuren als het zo blijft als vrijdag en maandag. Net naar standard geweest?
Is dat je zusje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Robbie die DG gelijk geeft, het moet niet gekker woden.
quote:FC Den Bosch investeert in jeugd en routine
FC Den Bosch heeft Frank Demouge (22) voor twee jaar gecontracteerd. De spits komt dit seizoen nog uit voor FC Eindhoven. Doelman Jacob van den Belt en aanvaller Ivar Ellenberg beiden actief voor zaterdaghoofdklasser DOTO, zijn door de Brabanders uitgenodigd voor een proefwedstrijd. Routinier Chris van der Weerden (33) staat in de belangstelling van FC Den Bosch. De verdediger van Germinal Beerschot Antwerpen heeft echter ook FC Eindhoven achter de hand. Met die club voerde hij al een gesprek.
quote:FC Den Bosch vecht schorsing Rimkus aan op hoorzitting KNVB
Woensdag 22 maart 2006 - Den Bosch - FC Den Bosch gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal heeft gedaan naar aanleiding van de rode kaart die Lorenzo Rimkus maandag van scheidsrechter Steegstra kreeg in de uitwedstrijd bij AGOVV. Het voorstel luidt: twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.
„Wij vonden de strafschop onterecht“, aldus technisch directeur Fred van der Hoorn van FC Den Bosch. „En dan volgt ook nogeens die rode kaart en dan ook nog een schorsing. Dat is teveel van het goede.“ Donderdag wordt de zaak in een hoorzitting bij de KNVB behandeld. FC Den Bosch heeft oud-scheidsrechter Van Ettekoven, als waarnemer bij de wedstrijd aanwezig, als getuige opgeroepen.
Mounir speelt al twee jaar kut.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer zo'n pinda erbij, Benjamin Pinto van Telstar.![]()
(Nood)home is financieel rond
Biyadat vertrekt waarschijnlijk![]()
Is logisch dat ie teruggaat naar FCU,die zitten ook niet te slapen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Gino Coutinho erbij... ik weet het niet, had denk toch liever Vorm zien blijven.
Lijkt me dat hij eerste keeper word, althans dat is de bedoeling neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef brighton het volgende:
Coutinho wordt eerste keeper? Of moet 'ie de concurrentie aangaan met de huidige keeper?
Coutinho wilde alleen ergens heen als 1e doelman, anders had ie beter bij Vitesse kunnen blijven. Maar een goede keeper dit hoor, echte Bosschenaar ook, kan je er goed bij hebben!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij eerste keeper word, althans dat is de bedoeling neem ik aan.
Hij heeft 3 jaar geleden hier al eens gekeept en dat deed ie goed vond ik dus hij is welkom wmb.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Coutinho wilde alleen ergens heen als 1e doelman, anders had ie beter bij Vitesse kunnen blijven. Maar een goede keeper dit hoor, echte Bosschenaar ook, kan je er goed bij hebben!
Al 10 jaar 2e keeper, zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft 3 jaar geleden hier al eens gekeept en dat deed ie goed vond ik dus hij is welkom wmb.
Van Strien is een kansloze zaak,heeft ie dit seizoen weer bewezen de keren dat ie mocht keepen.
Maar daar werd zn contract toch niet verlengd?...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Coutinho wilde alleen ergens heen als 1e doelman, anders had ie beter bij Vitesse kunnen blijven.
Hij wilde ook niet verlengen als reservequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar daar werd zn contract toch niet verlengd?...
Olequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Rajcomar weg bij Den Bosch
Datum: 24-03-2006
Ook FC Den Bosch gaat na dit seizoen niet verder met Prince Rajcomar meldt de website Voetbalplus.
De speler die dit seizoen verhuurd was aan FC Den Bosch had eerder al te horen gekregen dat hij ook bij FC Utrecht niet meer nodig was.
FC Den Bosch trok tevens doelman Coutinho van Vitesse aan. Welke gevolgen dat heeft voor Michel Vorm is nog niet duidelijk. Foeke Booy liet tijdens de 1e forumavond weten dat hij vertrouwen heeft in Vorm maar dat hij het beter achtte als de doelman nog een jaartje verhuurd werd om te rijpen.
kutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ook FC Den Bosch gaat na dit seizoen niet verder met Prince Rajcomar meldt de website Voetbalplus.
De speler die dit seizoen verhuurd was aan FC Den Bosch had eerder al te horen gekregen dat hij ook bij FC Utrecht niet meer nodig was.
FC Den Bosch trok tevens doelman Coutinho van Vitesse aan. Welke gevolgen dat heeft voor Michel Vorm is nog niet duidelijk. Foeke Booy liet tijdens de 1e forumavond weten dat hij vertrouwen heeft in Vorm maar dat hij het beter achtte als de doelman nog een jaartje verhuurd werd om te rijpen.
Lekkere simpele opmerking.......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer zo'n pinda erbij, Benjamin Pinto van Telstar.![]()
Is verder niet beledigend bedoeld, vind het wel toepasselijk gezien zn naam en huidskleur. Wil alleen niet dat het team nog verder vervreemd van de supporters.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:04 schreef spurs het volgende:
[..]
Lekkere simpele opmerking.......
En dit soort supporters staan als eerst bij hem te slijmen als ie een aantal keer uitblinkt....
Denk dat het vooral zijn eigen keuze is, hij wil graag spelen.. En daar komt hij niet aan toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig, nog een paar wedstrijden en dan is die ChocoPrince eindelijk opgerot.
Vorm zal wel teruggaan naar Utrecht nu Coutinho is aangetrokken. Gaan we niet echt op achteruit denk ik, allebei prima 1e divisie-keepers. Biyadat zou ik jammer vinden als ie vertrekt, die kun je er wel bij hebben.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij gaan winnen morgen, ik voel het![]()
Zo deze kan morgen weer gequote worden![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Die was wel OK.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Die TT's slaan de laatste tijd nergens meer op. Wat was die vorige over Rajcomar ook al weer?
Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens de krant hebben Uneken en Aborah een aanbieding in beraad. Aborah blijft dus waarschijnlijk wel, Uneken blijft hopelijk toch echt alleen als reservespeler.
Van Den Belt kan misschien best reservekeeper worden, want ik weet niet of Van Strien blijft.... Al is Verus ook prima als tweede keeper.
Coutinho is in principe eerste keeper, dus van den Belt zal zich flink moeten laten gelden om hier aan de bak te kunnen komen. Van Strien zal wel weggaan denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.
Als 2e keeper zal hij hier niet zoveel betaald krijgen. Het contract van Van Strien loopt trouwens nog één jaar door en we hebben ook nog Verus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, in de hoofdklasse lopen doorgaans best aardige keepers hoor. Veel ook met een profverleden. Van den Belt is niet slecht, maar of hij beter is dan Coutinho betwijfel ik.
Ik voel een winnende weddenschap aankomenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
Waar slaat deze TT eik op?
Iets voor volgend seizoen ofzo?
Heb nu al veel meer vertrouwen in volgend seizoen dan in dit seizoen
Vorig jaar promoveren, dit jaar koste wat het kost erin blijven en dan komend jaar kijken naar plek 15 14 13quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Plek 15 inderdaad. Als je je daar een tijdje weet te nestelen zit je goed. Alles wat nu in de GGD zit is toch niet in staat om het veel beter te doen dan 'n club als Willem II het nu doet.... Het gros zijn zelfs eerder RBC-tjes.
Volgens mij was het doel van v/d Hoorn ook om rond deze tijd minimaal op dat niveau te zitten....
Zo doe je dat inderdaad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we er vorig seizoen in hadden kunnen blijven. Natuurlijk hadden we 'n slecht elftal, maar met 'n beetje meer inzet waren we er gewoon ingebleven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vorig jaar promoveren, dit jaar koste wat het kost erin blijven en dan komend jaar kijken naar plek 15 14 13
Eens, al moet je ook een beetje mazzel hebben en de ene aankoop valt beter uit dan de andere, dat hebben wij nou de jaren in de eredivisie niet echt gehad. En kijk naar Heracles nu, vooraf de gedoodverfde degradant, nu staan ze 13e.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo doe je dat inderdaad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we er vorig seizoen in hadden kunnen blijven. Natuurlijk hadden we 'n slecht elftal, maar met 'n beetje meer inzet waren we er gewoon ingebleven.
Als je dan nu kijkt... RBC is brandhout en Willem II eigenlijk ook... dan was je sowieso al 16e geworden...
Dat dacht rbc ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
paar jaar bikkelen en dan blijf je er wel.
Een krant omdat hij aanvoerder isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Cales gisteren weer aanvoerder. Wat een krant is het toch ook...
Lekker belangrijk wie er aanvoerder is.. Alsof het uitmaakt wie dat ding om heeft. Van mij mag hij hem houden... Dan werkt ie tenminste hard(er)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Yeahinho het volgende:
Cales is een krant, en dat ie weer aanvoerder was is een lachertje.
Wat een bullocks zeg, met iemand met een rood bandje om zn arm moet je je meer kunnen indentificeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
De steunpilaar van het elftal hoort die band om te hebben, simpel. Je moet je (eigenlijk met het hele elftal maar toch zeker) met de aanvoerder kunnen identificeren als supporter zijnde.
Maar diegene die hem scoutte, heeft waarschijnlijk toen met een blinddoek langs de kant gestaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rajcomar is ook ooit gehaald door Utrecht.
Thanks TR...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Goed stuk in de nieuwe Blue Life DD
Matigquote:Op zondag 26 maart 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
Dit waren de spelers :
Cor Adriaanse 28 04-02-1956
Gerard Aichorn 22 2 19-12-1953
Johan Bijnen 25 2 16-10-1959
Hans Gillhaus 18 9 9 05-11-1963
Jan van Grinsven 34 27-02-1960
Jos van Herpen 34 28-04-1962
Fred van der Hoorn 5 4 12-10-1963
Wim van der Horst 28 2 3 11-08-1956
Ruud Kaiser 24 6 7 26-12-1960
Cees van der Linden 34 15-01-1964
John van Nielen 24 2 25-12-1961
Ton Pattinama 29 2 30-07-1956
Arnold Scholten 19 10 1 15-12-1962
Roger Schouwenaar 16 13 8 02-04-1959
Peter van der Waart 34 13 01-12-1962
Die gaat binnenkort vereffend wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voel een winnende weddenschap aankomen
Als hij helemaal fit is, dan heb ik hem er ook graag bij. Kan hij mooi rechtsback spelen en kan Pinto als hij het goed doet linksback spelen. Dan hoeft Rimkus niet meer in de basis te staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks TR...
En Pinto was vorige week thuis tegen Telster de beste man van het veld. Viel me toen al op.
Ik hoop op de komst van Van der Weerden, zou geweldig zijn.
Niet alles geloven wat er in de krant staat.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de krant stond hij niet bij de blijvers, hoewel zijn contract nog wel doorloopt.
Er wordt ergens hierboven door een Vitessenaar gevraagd hoe het precies met Davids zit, dus daar antwoord ik op. Maar dat mag ik dan niet, "want hij gaat toch weg"..?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou en.. hij blijft toch niet.
Mag best.. Zeg ik nergens???quote:Op zondag 26 maart 2006 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er wordt ergens hierboven door een Vitessenaar gevraagd hoe het precies met Davids zit, dus daar antwoord ik op. Maar dat mag ik dan niet, "want hij gaat toch weg"..?
Tuurlijk moet het kunnen, maar heel het jaar nooit iets gehoord.. En hij heeft het toch vrij aardig gedaan met 5 doelpunten en elke gespeelde wedstrijd wel een voldoende. Alsof je handen in je mauwen hebben, iets met je voetbalkwaliteiten te maken heeft...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kritiek op Davids moet kunnen, ook al gaat hij weg. Rajcomar vind ik ook nog steeds een prutser, of hij nu weggaat of niet.
Ik ben gewoon tevreden over Davids. Er zijn best wat verbeterpunten, maar daarom is hij ook uitgeleend. Als alles perfect was, dan hadden ze 'm niet hoeven te verhuren.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk moet het kunnen, maar heel het jaar nooit iets gehoord.. En hij heeft het toch vrij aardig gedaan met 5 doelpunten en elke gespeelde wedstrijd wel een voldoende. Alsof je handen in je mauwen hebben, iets met je voetbalkwaliteiten te maken heeft...
Foei CMT,dat mag je niet zeggen!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. We blinken niet uit qua beleid. Met fatsoenlijk beleid zaten we nu wel op het niveau van RKC.
Der Führer tegenspreken schijnt binnen de club inderdaad 'not done' te zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Foei CMT,dat mag je niet zeggen!
Maar dat is meer het kontenlikkersoort.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Der Führer tegenspreken schijnt binnen de club inderdaad 'not done' te zijn.
Sommige mensen levert het zelfs al vrij snel een langer contract als trainer op.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is meer het kontenlikkersoort.
Je bedoeld die kleine kale die geen kut gepresteerd heeft uiteindelijk aan het eind van het seizoen?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen levert het zelfs al vrij snel een langer contract als trainer op.
Patrick Peelen is al een jaar weg?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bedoeld die kleine kale die geen kut gepresteerd heeft uiteindelijk aan het eind van het seizoen?
Die ja. Als je maar bepaalde prutsers blijft opstellen en maar vaak genoeg roept dat TD geweldig werk doet krijg je die contractverlenging wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bedoeld die kleine kale die geen kut gepresteerd heeft uiteindelijk aan het eind van het seizoen?
Don't fuck with Peelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Patrick Peelen is al een jaar weg?
Die idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die ja. Als je maar bepaalde prutsers blijft opstellen en maar vaak genoeg roept dat TD geweldig werk doet krijg je die contractverlenging wel.
Het 1e jaar onder Kruys moesten we van verder komen, ging het ook met vallen en opstaan, maar toen leek het tenminste na verloop van tijd nog ergens op. Dat kan nu niet worden gezegd.
Het lijkt echt nergens op. Ze lijken wel met de week slechter te worden. Ik vraag me ook af wat ze de hele week op de training doen. Een pass over 2 meter is al teveel gevraagd. Net zoals een beetje inzet.
De volgende wedstrijd moeten ze wel winnen. Tegen Fortuna Sittard kun je zelfs met 11 Calesjes niet verliezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die idd.
Geloof het allemaal wel,mij zie je dit seizoen iig niet meer.
Ach ja,ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd moeten ze wel winnen. Tegen Fortuna Sittard kun je zelfs met 11 Calesjes niet verliezen.
Uit hadden we het daar anders nog best lastigquote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd moeten ze wel winnen. Tegen Fortuna Sittard kun je zelfs met 11 Calesjes niet verliezen.
Dat zegt dan ook vooral wat over ons. Het is echt heel erg slecht dit seizoen. Theo Bos heeft prutswerk afgeleverd.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uit hadden we het daar anders nog best lastig
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Theo Bos heeft prutswerk afgeleverd.
Tja, het is 'n drama inderdaad. Er wordt nauwelijks nog gewonnen, de inzet is bagger en het vertoonde spel is helemaal bagger in het kwadraat.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,ik sta nergens meer van te kijken.
Mijn plezier in de FC is iig dit seizoen behoorlijk vergald.
Omdat jij en anderen "genodigden" geen gehoor gaven inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nooit uitgenodigd door Fred. Wel wat praatjes via het gastenboek, maar uiteindelijk is het er nooit van gekomen. Wanneer is de forumavond weer?
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin.
Wanneer is trouwens de forumavond?
Van mij mag hij na dit seizoen terug naar Vitesse. Dat hij daar lekker terreinknecht wordt en die Dors meeneemt.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Het liefst zie ik Theo [afbeelding] aan het eind maar dat zal wel niet...
Forumavonden zoals ze er waren komen niet meer. Als je een keer met Fred wilt praten kun je gewoon een afspraak met hem maken. Alleen of met een paar man. Heb eind vorig seizoen en onlangs ook nog met een paar man zon gesprek gehad, en dat waren echt niet alleen maar positivo's.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin.
Wanneer is trouwens de forumavond?
Nou....quote:Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
en dat waren echt niet alleen maar positivo's.
Alleen Rimkus is een miskleun. Verhaegh, Davids en Raymaekers zijn goede spelers, net zoals Olfers vorig jaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
vd Hoorn moet lekker verdedigers gaan scouten,dat kan ie wel goed...
Waarom komen er geen forumavonden meer?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Forumavonden zoals ze er waren komen niet meer. Als je een keer met Fred wilt praten kun je gewoon een afspraak met hem maken. Alleen of met een paar man. Heb eind vorig seizoen en onlangs ook nog met een paar man zon gesprek gehad, en dat waren echt niet alleen maar positivo's.
Laat ik dan maar even voor Robbie spreken:quote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom komen er geen forumavonden meer?
Die afspraak zou gemaakt worden, maar is niet doorgegaan om wat voor redenen dan ook....
Waar zijn de notulen dan van dat gesprek?
Wie dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
. Maar uiteindelijk kwam er daar maar 1 van.
schr. (die ossenaarquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie dan?
Een eerste letter is genoeg.
Hmmm.. zou dat betekenen dat vd Weerden van de baan is?quote:NEC-er Patrick Pothuizen kreeg afgelopen week te horen dat zijn aflopende contract bij de Nijmegenaren niet wordt verlengd. Reden voor de geboren Culemborger (33) om serieus na te denken over zijn toekomst. Daarbij overweegt Pothuizen zelfs te stoppen.
In het Algemeen Dagblad brainstormt hij openlijk over zijn naaste toekomst. "Ik weet nog niet of ik doorga met voetballen. Er is interesse van drie clubs uit de Gouden Gids Divisie, namelijk VVV, FC Den Bosch en De Graafschap. Daar ga ik over nadenken. Een eredivisieclub zie ik ook wel zitten. Maar misschien stop ik er wel helemaal mee."
voetbalprimeur.nl
Het 2e heeft ook maar 5 spelers.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
Het tweede van FC den Bosch schijnt niet al te best te zijn. NIVO heeft er zaterdag van gewonnen en als ik het goed begreep zat er niet één eerste elftalwaardige speler bij.
Wat is er dan met het tweede aan de hand.Het moet een zooitje zijn geweest. Geen grensrechter bij zich niet genoeg materiaal om de spelers te tapen.Dat moesten ze bij de verzorger van NIVO halen. En volgens de NIVO-spelers vonden ze het belangrijker dat hun haar goed zat dan dat ze een sliding maakten.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het 2e heeft ook maar 5 spelers.![]()
Ze speelden tegen onze A1 trouwens. Waarvan de verzorger onlangs op veel te vroege leeftijd is overledenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er dan met het tweede aan de hand.Het moet een zooitje zijn geweest. Geen grensrechter bij zich niet genoeg materiaal om de spelers te tapen.Dat moesten ze bij de verzorger van NIVO halen. En volgens de NIVO-spelers vonden ze het belangrijker dat hun haar goed zat dan dat ze een sliding maakten.
Laten we het hopenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm.. zou dat betekenen dat vd Weerden van de baan is?
10x liever Van der Weerden dan die overschatte Pothuizen hoor...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm.. zou dat betekenen dat vd Weerden van de baan is?
quote:Gratis naar FC Den Bosch - Fortuna Sittard !!
SEIZOENKAARTHOUDERS MOGEN GRATIS GAST
MEENEMEN NAAR FC DEN BOSCH – FORTUNA SITTARD
Met nog twee competitiewedstrijden te gaan heeft FC Den Bosch er - ondanks de huidige gedeelde zesde plaats - volop vertrouwen in dat de fel begeerde play-offs worden behaald.
Daarom is de laatste thuiswedstrijd van de reguliere competitie - morgenavond tegen Fortuna Sittard om 20.00 uur in Stadion De Vliert - van cruciaal belang. FC Den Bosch hoopt met de steun van veel supporters een aanzet te kunnen geven tot het behalen van die play-offs, waarin gestreden wordt om promotie.
In het kader daarvan mogen alle seizoenkaarthouders morgen gratis een extra supporter meenemen. Bij de toegangspoorten kan de gratis kaart per seizoenkaarthouder in ontvangst worden genomen.
Bovendien stelt FC Den Bosch voor 50-plussers 250 gratis kaarten beschikbaar voor de Zuid-tribune. Wie van die kaarten gebruik wil maken, kan zich morgenavond melden met legitimatie bij de kassa van Stadion De Vliert. De kassa gaat open om 19.00 uur.
Ik raak die seizoenkaart die ik over heb nog niet eens kwijt, en nu moet ik nóg iemand gaan zoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
We mogen weer iemand meenemen:
[..]
Is toch niet vreemd dat je niemand kan vinden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik raak die seizoenkaart die ik over heb nog niet eens kwijt, en nu moet ik nóg iemand gaan zoeken.
Ben ook niet trots op de prestaties van nu. Jij wel dan???quote:
Als dat het criteria zou zijn, dan zou het stadion morgen wel héél leeg zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben ook niet trots op de prestaties van nu. Jij wel dan???
Nee zeker niet.. maar om dan bij de aanstaande kampioen te gaan kijken vind ik ook wat ver gaan. Hopelijk wordt het 0-35quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben ook niet trots op de prestaties van nu. Jij wel dan???
Knulletje toch....quote:
Ik verwacht echt geen volle bak morgen hoor.... jij wel dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als dat het criteria zou zijn, dan zou het stadion morgen wel héél leeg zijn...
Ik beoordeel de dingen zoals ik ze hier zie. Jij lijkt er, gezien de smilie, trots/blij om te zijn dat je niet naar fc den bosch gaat maar naar excelsior - vvv. Moet je helemaal zelf weten, maar ik vind het vreemd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Knulletje toch....
Zolang jij niet weet waar je over praat moet je gewoon je mond houden
Nee,ik reageer met die smiley op een domme uitspraak van je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik beoordeel de dingen zoals ik ze hier zie. Jij lijkt er, gezien de smilie, trots/blij om te zijn dat je niet naar fc den bosch gaat maar naar excelsior - vvv. Moet je helemaal zelf weten, maar ik vind het vreemd.
Hij was ook niet echt heel serieus bedoeld, maar dat had je zelf wrs ook al begrepenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ik reageer met die smiley op een domme uitspraak van je.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mijn welquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij was ook niet echt heel serieus bedoeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je nou op je andere arm 1 van Excelsior laten zetten?
Waar slaat dat nou weer op??? Omdat die van mij een seizoenkaart heeft van luik en ook nu hij weer in de vliert mag komen liever naar luik gaat moet hij dan maar een tattoo van Luik nemen ipv Den Bosch???quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je nou op je andere arm 1 van Excelsior laten zetten?
Neehee,je snapt er ook niet van he....?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op??? Omdat die van mij een seizoenkaart heeft van luik en ook nu hij weer in de vliert mag komen liever naar luik gaat moet hij dan maar een tattoo van Luik nemen ipv Den Bosch???
Genoeg mensen gezien die gratis kaarten actiequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie wil er nou niet komen kijken bij de koninklijke FC Den Bosch
Je zou willen dat je nu een aantal kaarten voor die wedstrijd had.... Leuke handel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
Gaan gloryhunten bij Excelsior?Nog niet misschien...
Dat denk ik ook wel ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je zou willen dat je nu een aantal kaarten voor die wedstrijd had.... Leuke handel!
Gaat het serieus uitverkocht zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je zou willen dat je nu een aantal kaarten voor die wedstrijd had.... Leuke handel!
Is toch net een kindervak tegenwoordig....quote:
Komt allemaal wel weer goed. Als de stadionverboden aflopen en de kinderen worden ook ouder.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
Wou net zeggen hier is het niet veel beter. De M-side is ook niet meer wat het geweest is...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt allemaal wel weer goed. Als de stadionverboden aflopen en de kinderen worden ook ouder.
Ja als al die SV's weer in het stadion mogen. Over een paar jaar....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |