Denk dat het vooral zijn eigen keuze is, hij wil graag spelen.. En daar komt hij niet aan toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig, nog een paar wedstrijden en dan is die ChocoPrince eindelijk opgerot.
Vorm zal wel teruggaan naar Utrecht nu Coutinho is aangetrokken. Gaan we niet echt op achteruit denk ik, allebei prima 1e divisie-keepers. Biyadat zou ik jammer vinden als ie vertrekt, die kun je er wel bij hebben.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij gaan winnen morgen, ik voel het![]()
Zo deze kan morgen weer gequote worden![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Rajcomar weg bij Den Bosch
Datum: 24-03-2006
Ook FC Den Bosch gaat na dit seizoen niet verder met Prince Rajcomar meldt de website Voetbalplus.
De speler die dit seizoen verhuurd was aan FC Den Bosch had eerder al te horen gekregen dat hij ook bij FC Utrecht niet meer nodig was.
Die was wel OK.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Die TT's slaan de laatste tijd nergens meer op. Wat was die vorige over Rajcomar ook al weer?
Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens de krant hebben Uneken en Aborah een aanbieding in beraad. Aborah blijft dus waarschijnlijk wel, Uneken blijft hopelijk toch echt alleen als reservespeler.
Van Den Belt kan misschien best reservekeeper worden, want ik weet niet of Van Strien blijft.... Al is Verus ook prima als tweede keeper.
Coutinho is in principe eerste keeper, dus van den Belt zal zich flink moeten laten gelden om hier aan de bak te kunnen komen. Van Strien zal wel weggaan denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.
Als 2e keeper zal hij hier niet zoveel betaald krijgen. Het contract van Van Strien loopt trouwens nog één jaar door en we hebben ook nog Verus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, in de hoofdklasse lopen doorgaans best aardige keepers hoor. Veel ook met een profverleden. Van den Belt is niet slecht, maar of hij beter is dan Coutinho betwijfel ik.
Ik voel een winnende weddenschap aankomenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
Waar slaat deze TT eik op?
Iets voor volgend seizoen ofzo?
Heb nu al veel meer vertrouwen in volgend seizoen dan in dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |