abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36330740
Gelukkig, nog een paar wedstrijden en dan is die ChocoPrince eindelijk opgerot .

Vorm zal wel teruggaan naar Utrecht nu Coutinho is aangetrokken. Gaan we niet echt op achteruit denk ik, allebei prima 1e divisie-keepers . Biyadat zou ik jammer vinden als ie vertrekt, die kun je er wel bij hebben.
pi_36330903
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig, nog een paar wedstrijden en dan is die ChocoPrince eindelijk opgerot .

Vorm zal wel teruggaan naar Utrecht nu Coutinho is aangetrokken. Gaan we niet echt op achteruit denk ik, allebei prima 1e divisie-keepers . Biyadat zou ik jammer vinden als ie vertrekt, die kun je er wel bij hebben.
Denk dat het vooral zijn eigen keuze is, hij wil graag spelen.. En daar komt hij niet aan toe.
FC Den Bosch wil wel verlengen heeft Fred toen op die avond gezegd...
pi_36333559
Coutinho en Pinto, keeper en linksback. Lijkt me dus dat Van den Belt en Eltenberg dan voor niets een proefmatch gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:12:37 #129
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36344808
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij gaan winnen morgen, ik voel het

Zo deze kan morgen weer gequote worden
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:13:37 #130
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36344829
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Rajcomar weg bij Den Bosch

Datum: 24-03-2006

Ook FC Den Bosch gaat na dit seizoen niet verder met Prince Rajcomar meldt de website Voetbalplus.
De speler die dit seizoen verhuurd was aan FC Den Bosch had eerder al te horen gekregen dat hij ook bij FC Utrecht niet meer nodig was.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:51:43 #131
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36345635
Wat een kutzootje zeg,verdedigen als een stel amateurs bij het doelpunt.

Kan er niet eens rouwig om zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36345766
.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:13:38 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36346051
Waar slaat deze TT eik op?

Iets voor volgend seizoen ofzo?

Heb nu al veel meer vertrouwen in volgend seizoen dan in dit seizoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36346077
Die TT's slaan de laatste tijd nergens meer op. Wat was die vorige over Rajcomar ook al weer?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:16:47 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36346098
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Die TT's slaan de laatste tijd nergens meer op. Wat was die vorige over Rajcomar ook al weer?
Die was wel OK.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36346274
Ja, die was fantastisch!

FC Den Bosch # 40: Rajcomar is een held! .

Een held die volgend jaar bij FC Bal op 't Dak 7 gaat voetballen ja .
pi_36348147
Volgens de krant hebben Uneken en Aborah een aanbieding in beraad. Aborah blijft dus waarschijnlijk wel, Uneken blijft hopelijk toch echt alleen als reservespeler.

Van Den Belt kan misschien best reservekeeper worden, want ik weet niet of Van Strien blijft.... Al is Verus ook prima als tweede keeper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36350668
Ach, het was tot het doelpunt best gezellig in Venlo. Vanaf half 6 daar gezeten.

Nog een paar nieuwe liederen op het vak:
Als ze heinekus hadden gevat
dan stonden we bij milan op het vak/feestend in de stad
ze mogen nie
ze mogen nie

En daar nog 300 parodieen op als:
Als we fons niet hadden gehad
hadden we meer ruimte op het vak

En wat een triest gedoe die speakers bij het vak van de hk van venlo

[ Bericht 15% gewijzigd door TerroRobbie op 25-03-2006 12:12:33 ]
pi_36350971
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens de krant hebben Uneken en Aborah een aanbieding in beraad. Aborah blijft dus waarschijnlijk wel, Uneken blijft hopelijk toch echt alleen als reservespeler.

Van Den Belt kan misschien best reservekeeper worden, want ik weet niet of Van Strien blijft.... Al is Verus ook prima als tweede keeper.
Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_36351031
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik betwijfel dan of Van den Belt dat wil. Dat is hij al eens geweest en DOTO betaalt erg goed.
Coutinho is in principe eerste keeper, dus van den Belt zal zich flink moeten laten gelden om hier aan de bak te kunnen komen. Van Strien zal wel weggaan denk ik.

Beetje goede keeper, die v/d Belt? Lijkt me dat hij niet voor niets bij de amateurs speelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36351089
Nou, in de hoofdklasse lopen doorgaans best aardige keepers hoor. Veel ook met een profverleden. Van den Belt is niet slecht, maar of hij beter is dan Coutinho betwijfel ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_36351246
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, in de hoofdklasse lopen doorgaans best aardige keepers hoor. Veel ook met een profverleden. Van den Belt is niet slecht, maar of hij beter is dan Coutinho betwijfel ik.
Als 2e keeper zal hij hier niet zoveel betaald krijgen. Het contract van Van Strien loopt trouwens nog één jaar door en we hebben ook nog Verus.

Doel:
Gino Coutinho
Martijn van Strien
Danilo Verus

Verdediging
Jordens Peters
Benjamin Pinto
Wim Raymaekers
Lorenzo Rimkus
Peter Uneken

Middenveld
Stanley Aborah
Paul Beekmans
Robbie Haemhouts
Arthuro ten Heuvel
Ramon Luijten
Mohammed el Makrini
Wout Meulemans

Aanval
Gijs Cales
Frank Demouge
Richal Leitoe
Hilmi Mihci
Glynor Plet

Dit zal 'm zijn voor volgend seizoen. Misschien nog één of twee spelers erbij?
pi_36351291
Ivar Eltenberg? Lijkt me eigenlijk niet, of ze moeten hem op linkshalf willen uitspelen. Wie zijn dan zijn concurrenten? Haemhouts en Arturo?
www.thuisuiteten.nl
pi_36351328
Ivar Eltenberg zal wel niet komen of het moet voorlopig voor het 2e elftal zijn. Op de linkshalf kunnen Ten Heuvel, Haemhouts, Cales en Leitoe spelen. Eventueel ook Meulemans of Thenu. Genoeg alternatieven eigenlijk.
pi_36352094
Goed stuk in de nieuwe Blue Life DD
pi_36352931
Aardig teampje zoals dat hierboven staat .

Er zal nog wel iets bijkomen voor in de achterhoede denk ik. Bij schorsingen/blessures hebben we anders weer meteen problemen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:50:58 #147
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36352955
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
Waar slaat deze TT eik op?

Iets voor volgend seizoen ofzo?

Heb nu al veel meer vertrouwen in volgend seizoen dan in dit seizoen
Ik voel een winnende weddenschap aankomen
pi_36352972
Beekmans en Haemhouts kunnen ook achterin eventueel, maar er moet inderdaad wat bij. Van Der Weerden zou wel een goede zijn, alleen is die erg blessuregevoelig. Aan iemand die het hele seizoen geblesseerd is en in totaal 5 wedstrijden kan spelen hebben we niets. Ik ben benieuwd naar Pinto, ken 'm niet zo goed en de ambitie is Eredivisie, dus ik ben benieuwd wat hij kan.

Volgend jaar laatste jaar ergeren aan Cales. Eindelijk. Middenveld is redelijk denk ik, al staat of valt alles met het blijven van Aborah. Blijft hij, dan is het middenveld ok, blijft hij niet, dan valt het middenveld wat licht uit.

Aanval is met Mihci en Demouge voor GGD-begrippen in orde.

Eredivisiewaardig is het team echter bij lange na niet. Dan zul je toch vrijwel alle spelers moeten vervangen...
pi_36353258
Wat zijn jouw opvattingen eigenlijk over eredivisie waardig? Plek 15?
pi_36353300
Plek 15 inderdaad. Als je je daar een tijdje weet te nestelen zit je goed. Alles wat nu in de GGD zit is toch niet in staat om het veel beter te doen dan 'n club als Willem II het nu doet.... Het gros zijn zelfs eerder RBC-tjes.

Volgens mij was het doel van v/d Hoorn ook om rond deze tijd minimaal op dat niveau te zitten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')